Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Smecherii in Excel
Last Updated: Feb 27 2018 08:36, Started by
robertbagiu
, Jan 15 2010 08:42
·
0
#1
Posted 15 January 2010 - 08:42
Am vazut un fisier de xcel in care era o chestie simpatica. Ca sa fiu clar era vorba de asa ceva. Valoarea a 4 celule alcatuiau un clasament. Loc 1, loc 2...etc. Chestia simpatica era ca la locul 1 aparea o coroana, la locul 2 aparea in celula de dedesubt un deget ridicat (cel mare, nu cel mijlociu :coolspeak: ), la locul 3 un semn de intrebare, iar la locul 4 o panza de paianjen. Imi spune si mie cineva cum fac ca sa apara aceste simboluri intr-un Xcel ?
|
#2
Posted 15 January 2010 - 08:51
cauti pozele pe google, le salvezi si apoi le pui in excel
asta e smecherie? |
#3
Posted 15 January 2010 - 08:55
humaila, on 15th January 2010, 08:51, said: cauti pozele pe google, le salvezi si apoi le pui in excel asta e smecherie? Edited by robertbagiu, 15 January 2010 - 09:09. |
#4
Posted 15 January 2010 - 09:06
-_- True, nu mi-am baut cafeaua. :P
Pana ma duc sa pun de una deschide un excel si seteaza fonturile pe Wingdings sau Webding sau Zapfdinbats si scrie ceva, orice Functia e simplu de facut. Edited by Ravy, 16 June 2010 - 09:24. |
#5
Posted 15 January 2010 - 09:38
Ok, m-am lamurit cu fonturile (chit ca n-am gasit zapfindbats), dar cum fac sa apara un simbol anume daca rankul celulei e 1, de exemplu. Care e formula ?
Edited by Ravy, 16 June 2010 - 09:24. |
#7
Posted 15 January 2010 - 10:51
#8
Posted 15 January 2010 - 12:48
mai babeste de atat nu se poate.
cauta in help-ul excelului functia IF |
#9
Posted 15 January 2010 - 13:55
_Smiley_, on 15th January 2010, 10:26, said: =IF(A1=1,"A",IF(A1=2, "B", "C")) In loc de virgula insa punct si virgula ;) Faci asa: 1) Setezi fontul pe celulele A2, B2, C3, D2 pe "webdings" 2) Copiaza formula asta in fiecare dintre celulele de mai sus. Nu uita sa schimbi in fiecare A1 cu B1.... =IF(A1=1;"%";(IF(A1=2;"&";(IF(A1=3;"s";(IF(A1=4;""""))))))) 3) Valorile 1, 2, 3 sau 4 in celulele A1, B1, C1 sau D1 iti vor da automat exact simbolurile cautate de tine in celulele A2, B2... Edited by vata_pa_batz, 15 January 2010 - 13:57. |
#10
Posted 28 May 2010 - 18:17
Am si eu nevoie de ajutor daca se poate in Xcel. Vreau sa transform 100Lei in "osutalei"
|
|
#12
Posted 10 June 2010 - 12:08
Buna ziua. Puteti sa m-ajutati intr-o problema ?
Am un fisier xls cu multe sheeturi care depasesc suprafata de lucru si ar trebui sa ''defilez'' ca sa am acces la un sheet oarecare. Asa ca in primul sheet fac butoane pe suprafata de lucru care sa ma trimita in sheetul dorit. Butoanele se fac usor dar nu stiu cum sa atribui comezile. Multumesc anticipat !!! |
#13
Posted 10 June 2010 - 14:36
In loc de butoane se poate folosi functia HYPERLINK.
=HYPERLINK("[nume_fisier]'nume_foaie'!adresa_celula","text_afisat") unde: - nume_fisier este numele fisierului cu extensie (.xls, .xlsx etc.) asa cum e afisat in titlul ferestrei Excel-ului scris intre paranteze drepte, de ex: [Book1.xls]; - nume_foaie este numele foii de calcul unde te va trimite hyperlink-ul in cadrul acelui fisier - numele foii trebuie scris intre apostrofuri, de ex.: 'Baza de date' - adresa_celula este adresa celulei din foaia respectiva care va fi selectata atunci cand se foloseste hyperlink-ul; - text_afisat este textul care va fi afisat de formula; De exemplu: =HYPERLINK("[Fisierul meu.xls]'Baza de date'!A1","Baza de date") va permite navigarea in celula A1 a foii "Baza de date" din fisierul curent (care se numeste "Fisierul meu.xls"), iar in celula unde e inscrisa formula va aparea textul "Baza de date" (fara ghilimele). Bine ar fi ca in fiecare foaie sa pui si cate un hyperlink la prima foaie, cea in care ai hyperlink-urile catre toate foile din fisier. Poti chiar sa-ti faci un fel de "menu pentru navigare" pe primul rand sau prima coloana a fiecarei foi unde sa ai hyperlink-uri la toate celelalte foi din fisier prin realizarea de hyperlink-uri in prima foaie si apoi prin copierea celulelor unde ai realizat aceste hyperlink-uri in celelalte foi, urmate bineinteles de inlocuirea hyperlink-ului care face trimitere la acea foaie cu un hyperlink care trimite la prima foaie. Poti sa folosesti si aceasta varianta in care hyperlink-urile sunt create automat prin vba. Edited by Ravy, 16 June 2010 - 09:26. |
#14
Posted 10 June 2010 - 15:40
Multumesc foarte mult Gecs !!! Merge. Ar fi un singur incovenient, adresa celulei care va fi selectata, am incercat sa o elimin si-mi da eroare. De multe ori trebuie sa afisez un sheet la o celula selectata ultima oara. In mod normal un sheet se deshide dupa salvare sau chiar in timpul lucrului la celula selectata ultima oara. Intentionez sa ascund foile de calcul si sa protejez celulele, de aceea nu voi folosi metoda VBA. Multumesc inca o data !!!
|
#15
Posted 15 June 2010 - 21:52
E a doua oara in viata cand pornesc Exel deoarece nu-mi trebuie niciodata.
Si fac si eu o coloana unde scriu un text. Alta coloana unde pun niste numere cu virgula. Deci n-am mai pomenit asa ceva. Vreau sa scriu 11.34 si el ma ia cu nov34. Cum naiba il potolesc sa scrie 11.34 ca numai pot de nervi, am umblat pe la autocorectie, pe la meniu la partea cu "Numar" la coloane la tot ce se poate :|. Cer chiar asa de mult de la acest program?!? |
|
#16
Posted 16 June 2010 - 04:28
Dacă nu ai nevoie de calcul tabelar (Excel), și vrei doar să creezi un tabel, pe care să îl completezi cu diverse, de ce nu folosești Word?
|
#17
Posted 16 June 2010 - 09:29
#18
Posted 16 June 2010 - 14:48
Ravy, on 16th June 2010, 10:29, said: Click dreapta pe capatul de coloana dorit - format cells - la number selectezi "text" si nu-ti mai modifica nimica Bafta! In Excel exista 3 tipuri de date folosite in mod curent: - tip numeric (inclusiv datele calendaristice si cele de tip "time" sunt stocate tot ca numere, doar afisarea lor in formatul respectiv le face perceptibile ca date sau timpi); - tip text; - tip boolean (TRUE, FALSE). Mai exista si tipul "eroare" (#VALUE!, #N/A! etc.), dar asta doar ca rezultat al unei formule, nu ca data de introdus. E foarte bine ca in oricare tabel sa se specifice tipul de data ce va fi introdus pe fiecare coloana. Excel-ul formateaza implicit toate celulele ca "General" si interpreteaza automat formatul ce s-ar potrivi fiecarei date introduse rezultand de aici si alinieri implicite diferite (pentru text - aliniere la stanga, pentru numere - aliniere la dreapta). Interpretarea unui numar ca data calendaristica apare cel mai adesea atunci cand setarile de la Regional Options din Control Panel sunt pe Romanian iar data e in format (implicit) dd.mm.yyyy (cu punctul ca separator), iar setarile Excel-lui sunt sa foloseasca separatorii sistemului (se pot schimba separatorii in Excel de la Options). Daca cel care introduce asta nu stie ca setarea din Control Panel e pe Romanian si introduce numere cu punctul ca separator zecimal, bineinteles ca e surprins sa vada ca un numar e interpretat ca data calendarsitica :). In cazul asta problema se rezolva simplu, scriind numarul cu virgula ca separator zecimal. Mai exista multe alte variante de a preveni formatarile automate ale Excel-ului, dar cea mai buna e desigur aceea descrisa de tine, numai ca NU FORMATATI NICIODATA IN EXCEL NUMERELE CA TEXT. Edited by gecs, 16 June 2010 - 14:52. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users