Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Boxa membrana tweeter infundata

ajutor

Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay
 Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...
 De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...

Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?
 polita RCA ONLINE

Termostat frigider - verificare

Mai au PC-urile vreun viitor?

Centrala termica immergas
 

Facultatea de AC sau ETTI

- - - - -
  • Please log in to reply
63 replies to this topic

#1
mrsboy

mrsboy

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 13
  • Înscris: 12.01.2010
Buna , sunt elev la un liceu cu profil mate info si sunt foarte nehotarat
ETTI -Tehnologii si sisteme de telecomunicatii
AC    -Calculatoare si tehnologia informatiei
Care e mai buna pt viitor ,mai lejera :console: ?

#2
cristian88

cristian88

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 502
  • Înscris: 22.08.2009
Tie nu iti trebuie o facultate lejera ci una buna cu care sa faci treaba pe viitor. Daca iti pui in minte sa treci prin facultate ca Voda prin loboda, mai bine ramai cu 12 clase, asta ti-o spun fara suparare si sper sa nu mi-o iei in nume de rau.

#3
don_dannielo

don_dannielo

    Bah! Are we more than dumb sheep?

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 35,456
  • Înscris: 27.06.2004
Sunt criminale amandoua.
Vrei lejer du-te la ASE.

#4
m3th0dman

m3th0dman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,269
  • Înscris: 03.01.2007
Tu ce vrei să faci după?
Programare, proiectare de piese hardware, proiectare de roboți industriali, proiectare de rețele de comunicații, ș.a.?

Nici una nu-i lejeră.

#5
mrsboy

mrsboy

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 13
  • Înscris: 12.01.2010
Aveti Dreptate  , cred ca voi alege Calulatoarele deoarece imi place foarte mult informatica

#6
m3th0dman

m3th0dman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,269
  • Înscris: 03.01.2007