Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...
 

Mistubishi Pajero vs altele

- - - - -
  • Please log in to reply
44 replies to this topic

#37
kahn_2

kahn_2

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,948
  • Înscris: 12.01.2007

 daemonus, on 10th February 2010, 23:03, said:

Salut

SAnta nu are suspensiile moi...as vrea eu....:) Subaru are LSD decat, ai dreptate si Vitara din stiinta mea are decat centralul blocabil.

Pai central blocabil are si Outlanderul  - ceea ce ajuta mult, intr-adevar, in diverse situatii dificile. Totusi, daca pierzi aderenta pe doua roti de pe punti diferite (una fata si una spate), fara diferential spate blocabil nu te mai misti de acolo. Nu mi s-a intamplat (si sunt rare astfel de situatii in conditii normale), dar daca vrei off-road mai serios, e musai! LSD-ul se pare ca se descurca si el, cat de cat. Trebuie vazut, insa, ca se pare ca nu e pe toate modelele de Forester.
(Cu Vitara e posibil sa fac o confuzie - ma bazasem pe spusele cuiva, fara sa mai verific.)

#38
abunea

abunea

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,723
  • Înscris: 23.11.2007
@Daemonus am vazut si ce ai scris in topicul de Santa Fe, legat de Nissan-ul Patrol. Cum ai zis si tu in alte posturi, depinde foarte mult si de sofer, sunt unii care chiar nu au habar de ce e in stare masina lor. Revenind la topic, eu sunt posesor de Mitsubishi Pajero Sport ( tehnic e L200 vechi ) si pot sa iti spun ca sunt extraordinar de multumit de masinuta asta. E din 2006, vreo 70.000 km facuti in conditii mixte ( 60% on-road, 40% off-road ), fara absolut nici o problema. Masina nu a avut probleme decat dupa revizii, pentru ca la Mitsubishi ( in Buc cel putin ) gasesti numai "mecanici". Din ce am discutat si cu alti posesori de L200, Pajero, etc 90% erau super incantati de masini si de fiabilitatea lor, dezamagirea majora fiind service-ul de la reprezentante. Masina mea nu are sistemul Super Select de pe Pajero, are doar Easy Select, ceea ce inseamna ca nu poti merge cu 4x4 cuplat pe sosea ( un punct in plus pt un Pajero ), dar are LSD pe puntea spate. Si spre surpriza mea, in iarna asta am scos-o dintr-o curte de unde un Patrol GR (echipat cu cauciucuri off-road Mud+Snow, a mea doar cu cauciucuri onroad de iarna) nu a iesit. Banuiesc ca diferenta e data si de greutatea masinii, panta fiind foarte abrupta si plina de gheata.
Din ce ai scris tu pana acum, eu cred ca alegerea ta se cam rezuma la 2 masini Land Cruiser si Pajero. Personal sunt fan Pajero, dar cred ca taxele mai mici pentru Land Cruiser sunt un avantaj considerabil. Pe de alta parte Land Cruiser-ul e mai scump si tu stii ce buget poti aloca.  Diferenta in off-road nu e majora, iar pe sosea cred ca Land Cruiser-ul e ceva mai rapid.

#39
marr

marr

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,198
  • Înscris: 13.07.2005
Acu zic si io, nu dau cu paru !

Daca overall esti multumit de Santa - dar te roade si dorul de off-road, poate iei in calcul si urmatoarea varianta:
1. Pastrezi Santa ca si masina de ”serviciu” (concedii, deplasari lungi on-road, etc).
2. Iei un Suzuki Jimny (nou e vre-o 14.000 Euro).

Avantaje:
1. Ramai cu o masina buna, pe care o cunosti, confortabila si sigura pentru drumuri lungi.
2. Ai si o masina mica si agila cu dubla functionalitate:
- masina de oras (eventual masina sotiei) unde are avantajul dimensiunilor si garzii la sol (te strecori usor, parchezi oriunde);
- masina de hobby / off-road. Nu te uita ca-i motorul mic - reductorul + garda la sol + unghiurile de atac, degajare si rampa + masa mica o fac sa se catere ca o veverita !

Crezi ca vrei sa faci mai mult decat:

ASTA

sau

ASTA ?

#40
Marius3k

Marius3k

    Rechin de stepă, "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,677
  • Înscris: 14.03.2006
+1 la ideea cu Jimny, cu precizarea ca merge si un SH, la juma' de pret. ;)
Sau daca e sa fim mai extremi, o platforma, un Samurai reconditionat si nitel preparat si gata-i treaba.

#41
terratec

terratec

    Troll hunter

  • Grup: Moderators
  • Posts: 12,045
  • Înscris: 02.03.2003
Buna ideea cu Jimny alaturi de un SUV confortabil.
+1 si de la mine.

#42
cfvd13

cfvd13

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 14.04.2006
Am fost posesor de 2 generații de pajero: 1997, 2004, și un L200 2007. M-am dat și cu cel 2010 pt comparație. Dintre toate acestea și celelalte opțiuni enumerate în celelalte threaduri, Pajero 2011 (2010) l-aș recomanda. Nu insist că vreuna are ceva în plus, că toate au, dar cum lucreazăăă ....  , e altă poveste. Diferențialul, transmisia, cutia viteze sunt la superlativ, și pe stradă și offroad. Nu sunt vârf de gamă,și performanțe dar oferă omogeniatate în comportament. E suficient de elegantă, puternică (cea de 200cp), agilă și relativ rezistentă (personal aș pune niște amortizoare și brațe suspensie mai rezistente). Dacă se mai pune un troliu ddevine ideală pt scopul urmărit. Esențialul este că transmite raportul cel mai mare de putere de la motor la roată față de oricare model offroad, deși nu are demultiplicarea lui wrangler sau punțile lui rigide potricvite și performante în offroad. Recomand Pajero și pt. mecanica cea mai rafinată, deși înăuntru antifonarea suferă îmbunătățiri!

#43
pixman

pixman

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 134
  • Înscris: 09.02.2011
Si cand te gandesti ca anul trecut sau acum 2ani(parca) ,Pajero a avut oferta la varianta full ,un pret SUB 40000euro!!!! Adica,era chiar MAI IEFTIN ca un SF din 2007-2008. Iar ca sa aduc in comparatie Pajero full(NOU) cu un SF  full(NOU) deja trec de stadiul de gluma proasta si o dau in blasfemie.

#44
Bucephal

Bucephal

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 126
  • Înscris: 24.02.2019
Eu am un Pajero 3.2 D-iD.De urcat am urcat cu el 30 la suta inclinatie si coborat cam 25 la suta pe teren/pamant.Acum din ce am observat si eu prin teren accidentat este ca un suv mic gem Rav 4 sau X trail nu poate trece prin vaduri pe unde trece o masina grea.Sunt avantaje si dezavantaje si sa fiu greu cu Pajero.De altfel am scos din namoale suv-uri mici tocmai ca nu aveau greutate si cauciucuri adecvate.Bah chiar la o tractare am plecat cu carligul si bara lu ala.Nu cred ca este corect sa comparam Santa Fe cu Pajero pentru ca au sisteme diferite de tractiune.Este doar parerea mea ca Santa Fe este o masina buna dar este over size pentru echiparea de 4x4.
La Mitsu meu cutia face toti banii...are 5 plus una viteze dar are si over size ca si cand ar avea 6-7 viteze.Model 2005.
Din ce am observat dintre cei ramasi prin namol,majoritatea erau cu,cutii manuale.Ehh...aici este o buba.Cutia automata este muuuult mai buna in off road decat manuala plus cauciucuri plus transmisia.

#45
r-bruce

r-bruce

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,514
  • Înscris: 06.11.2005
eu atat pot sa spun. am avut un pajero 3200 di-d, cumparat nou in 2007, vandut in 2018. singurul lucru care nu mi-a placut la masina aia a fost impozitul nesimtit luat de cei care nu fac nimic bun cu banii aia. intr-un fel si acum imi pare rau ca am vandut masin asta... pe de alta parte am scapat de impozit. nu sunt genul cu trisari de genul facut autoutilitara, inmatriculat pe handicapat, bulgaria, fundatie sau alte magarii.

Edited by r-bruce, 12 April 2019 - 22:09.


Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate