Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Pareri magazin online quickmobile?

Unde gasesc banane albastre?

Despre compania de aministrare Sq...

Durere taietura deget dupa 2 luni
 Dalți gravare lemn

Didgeridoo

Motorola Edge 50 Ultra

Gaura perete apartament cu evitar...
 Orientare antena prime focus

Problema conectare mail yahoo

comisioane asociatie proprietari

Primul sistem de televiziune cu p...
 Internetul este neutilizabil fara...

Eroare cloud burn icopy face id

DermaRoller ce este ?

Articole limba Germana
 

Mistubishi Pajero vs altele

- - - - -
  • Please log in to reply
44 replies to this topic

#1
daemonus

daemonus

    Active Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 1,702
  • Înscris: 06.05.2008
Salutare !

Sunt un posesor de Hyundai Santa Fe, model 2007, 2WD de care ma declar super super incantat si multumit. Totusi, simt nevoie unui upgrade (dpvd al tractiunii). Acum....imi face cu ochiul Pajero, Patrol, Navara, Wrangler Rubicon (ca sa zic categoria grea), dar nu as scoate din calcul nici Suzuki Grand Vitara, Subaru Forester

Ce ma intereseaza de la cei care posteaza:
1) Sa fie posesor al unei masini din cele enumerate mai sus - obligatoriu
2) Sa precizeze daca a fost primul proprietar al masinii - am auzit pareri gramada despre faptul ca "m-a lasat nu stiu ce saiba, dar masina avea 200.000km cand am luat-o eu" - mentionez ca nu doresc sa tin o masina atatia km.
3) Sa precizeze ce probleme a avut cu masina (masinile) - pivoti, ambreiaj, planetare, cardan...etc
4) Sa precizeze costurile de intretinere (la revizii, schimbare distributie si alte piese ocazionale) - ma intereseaza preturile la piete originale
5) Sa precizeze ce i i nemultumeste la masina pe care o detin.
6) Tipul de carburant si consumul in oras si in afara.

Cat despre mine...eu vreau ceva mai salbatic decat ceea ce am deja. Precizez ca am condus Pajero si L200 si mi-a ramas gandul la ambele. Pentru salbaticie extrema, as alege L200, dar si ceva confort - de aici ideea de Pajero. Ma cam incomodeaza pretul la "categoria grea", iar categoria usoara - nu mai e nevoie sa comentez. Nu doresc sa trec Himalaya cu masina, si nici jungla Amazoniana. Masina va fi folosita si pentru oras, si pentru iesirile din natura.

Multumesc si astept post-urile voastre. Daca post-urile respective le-ati putea insoti si cu imagini/video cu locuri salbatice pe unde ati fost - cu atat mai bine. M-ar ajuta sa-mi fac o idee si mai clara asupra capabilitatilor masinii si sa ma hotarasc asupra unei marci.

#2
TLGTLC

TLGTLC

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,699
  • Înscris: 27.06.2007
Din intamplare m-am dat cu Pajero si LandCruiser. As zice ca LandCruiser e mai insonorizata si parca mai usor de condus. Pajero mi-a dat senzatia ca vrea sa stai cu cravasa pe el, adica cuplul e mai sus si trebuie mai atent dozat! Am mers cu ambele in off-road, nu pe sosea. Ambele sunt masini foarte bune care chiar isi merita banii. Nu as favoriza nici una. Doar la Mitsubishi as avea o obiectie in privinta cilindreei 3200cmc, ceea ce inseamna taxe si mai mari. In viitorul apropiat motorul mare va fi crima si pedeapsa in privinta costurilor cu taxele si asigurarile. Proprietarii ambelor se declarau satisfacuti de masinile lor, cel al lui LandCruiser era la al 2-lea exemplar, mai avea si unul scurt cu cutie automata, pentru oras chipurile.

#3
vincent_29

vincent_29

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 139
  • Înscris: 24.11.2006
@daemonus

in primul rand doresc sa mentionez ca nu sunt proprietar si nici nu am fost al nici uneia din masinile pe care le voi enumera mai jos, deci daca vrei sa ti cont de parearea mea poti so faci iar daca nu poti sa treci mai departe.




in primul rand din ce ai enumerat tu cel mai mult am condus si inca merg destul de des cu ea, Nissan Patrol 3.0 TD, modelul actual.

e vorba de modelul  in 5 usi, 7 locuri, cutie automata (4+1 trepte).

acesta masina este o masina FOARTE rigida, lenta in demaraje, as asemana-o cu un tanc. cand depasesc 120 km / ora cu ea  imi da sentimentul ca o sa am nevoie de parasuta in spate ca sa ma opresc.

eu nu mi-as cumpara niciodata asa ceva.

masina o stiu de la 0 km, acum are 90 000 km.

ca probleme pe care mi le amintesc si care pana acum s-au rezolvat unele pe  garantie altele nu, au cam fost:

 - s-au dus amortizoarele de la capota motorului pe la 80k

- pe la 60k s-a dus turbosuflanta

- tot pe la 60k s-a dus si acumulatorul

- in rest mai scotea tot felul de zgomote ciudate, iar cei din service mai schimbau cate-o busca, asta cred ca s-a intamplat de vre-o doua - trei ori.

reviziile se fac la 15k si sunt din puntul meu de vedere rezonabile ca pret, in jurul a 1300 roni, si pot ajunge pe la 2000 de roni la reviziile mari (60k) cand se schimba si uleiul din diferentiale. un set de placute costa pana in 300 de roni, iar la Patrol acesta au fost schimbate la 45k.

in concluzie dupa cum spune-am si mai sus eu nu mi-as lua NEVER asa ceva, INSA daca

- ai des de tractat ceva

- daca iesi des pe teren  FOARTE accidentat 

- daca iti doresti sa-i sperii pe pietoni cand te apropii de trecere sau pe ceilalti participanti la trafic cand intrii in intersectie

- daca nu te intereseaza consumul (circa 13.5% MEDIU)

- sau daca SAMD....

atunci cu siguranta PATROL-ul trebuie sa fie alegerea.




o doua masina cu care-am mers destul de mult in trecut si cu care mai merg si acum, dar doar ocazional (2/3 ori pe an) este Pajero, 3.2 Di-D, automat - secvential (5+1), 3 usi, deci modelul scurt.

cu Pajero am mers atat cu generatia veche (a 4-a), de fapt cu acesta am mers cel mai mult, cat si cu generatia actuala (a 5-a).

Pajero mi-a placut, mi-a placut chiar foarte mult. 

din punctul meu de vedere este peste Patrol:

- este mult mai dinamica si mai faseneata (e drept ca am condus numai modelul in trei usi, posibil ca cel in 5 usi sa fie ceva mai greoi)

- este o masina excelenta si pe sosea, te poti baza pe ea intr-o depasire

- cutia automata de la Pajero mi se pare cu 3 clase peste cea de la Patrol

- interiorul si atmosefera din interior (materiale, feeling etc) la fel mi se par cu 3 clase peste Patrol

- consumul mediu este undeva la 10 - 11 %

- Pajero mi se pare o masina foarte fiabila, cel putin modelul nou care are circa 50k nu a avut nici o problema pana acum. Odata a avut ceva probleme cu sistemul de alimentare, dar asta s-a intamplat de la motorina. Nici modelul vechi (atat cat imi mai aduc aminte ca sunt ceva ani de atunci) nu a avut probleme de fiabilitate.

dezavantajul la Pajero ar fi ca este mai scump la achizitie decat Patrolul, are un motor mai mare si absolut taxe, rca mai mare, iar reviziile la fel sunt cu cel putin 20% mai scumpe. Cel putin asa sunt la Casa Auto, poate la alti dealeri lucrurile stau altfel.




am mers putin si din cand in cand mai conduc si acum Nissan Navarra, dubla cabina, manuala (6+1), motor de 2.5.

dupa cum spuneam am mers prea putin cu aceasta masina ca sa pot sa trag niste concluzii, dar ce-am observat este ca avea un interior destul de calitativ, masina tragea bine la drum lung si se aseza destul de bine pe sosea.

in OFFROAD nu am mers cu ea, dar banuesc ca 4x4 este modest fata de cele doua de mai sus.

deasemenea consumul este sub a celor doua de mai sus, consuma in medie pana in 9%

reviziile sunt ceva mai ieftine decat la Patrol, dar nu cu mult si in plus daca vrei le poti face la 30k.

masina are acum circa 90k km, iar probleme nu prea a avut, doar pompa de motorina i s-a dus in primii 5000 de km, dar s-a inlocuit pe garantie




deasemnea am mai condus destul de mult acum ceva ani Nissan Terrano, dar e mult de atunci si nu prea imi mai aduc multe aminte de masina ai.




din cele de mai sus eu as alege fara sa stau pe ganduri Pajero.




cam asta ar fi.




bafta.

#4
daemonus

daemonus

    Active Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 1,702
  • Înscris: 06.05.2008
Mda....

O chestie care ma pune si pe mine pe ganduri este taxa de poluare/prima inmatriculare sau ce mama dracului de nume mai poarta. Urmeaza mandretea de RCA. Sunt niste costuri, pana la urma.

Despre Patrol, ce ai spus tu, am mai auzit-o si eu de la altii - mi se confirma inca o data (desi pe undeva speram sa fie cineva care sa spuna si altceva decat ceea ce am auzit eu). Din cunostintele mele (care au fie Pathfinder, fie Navara) - sunt vreo 4 la numar - toti au schimbat pana in 100k macar o data ambreiajul. Din ce am mai vazut si pe acest forum, am inteles ca este "calcaiul lui Ahile". La Pathfinder o problema se zice ca ar fi si un consum exagerat. Nimeni nu mi-a dat masina sa fac o tura cu ea sa vad si eu ce feeling are, am mers in dreapta, dar este irelevant.

Toyota Landcruiser este o masina de suflet, dar din pacate faima dealer-ului (si a service-ului) local (Craiova), precum si costul de achizitie destul de ridicat (deasupra lui Pajero) si diferenta de performanta (ca sa zic asa) nu merita si diferenta consistenta de bani.

Greutati mari de tractat sau terenuri foarte accidentate nu am in fiecare zi - poate o data pe luna o iesire la iarba verde, la munte, pe care imi place sa o inchei prin a cutreiera pana cand drumurile se infunda si eventual sa atac ceva creste mai accesibile.

Santa Fe are ceva veleitati off-road, dar lipsa unui diferential blocabil pe spate (cazul 4x4) sau macar a unui sistem de control al tractiunii o scot de pe lista viitoarelor achizitii. Si sincer sa fiu, este singurul lucru pe care-l pot imputa. Ca masina, nu se ridica foarte multe la nivelul ei. Eu am 73K cu ea, si in afara de bielete antiruliu nu am schimbat.

Mai revin eu cu cateva ganduri, mai astept opinii din partea voastra.

#5
TLGTLC

TLGTLC

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,699
  • Înscris: 27.06.2007
Ia in calcul si Jeep Grand Cherokee. Masina e bestiala ca si tractiune, confort etc. Cu marea dezamagire referitoare la interiorul care are aspect rustic sau mai bine zis ultraieftin. Daca nu te deranjeaza plasticul de 2 bani sa stii ca e o masina foarte reusita pentru teren si drumuri naspa. Dar voresc din amintirile unei plimbari de cateva zeci de kilometri si a proprietarului aflat un extaz pe scaunul din dreapta.
Pana la urma ce doresti tu? Masina de teren adevarata sau ceva imens cu care sa-ti satisfaci anumite nevoi? Eu in afara de off-roaderele autentice sunt antisuv. Audi Allroad da peste nasuc la toate si nu e un mastodont inutil de mare ci satisface o groaza de nevoi, fiind potrivita la foarte multe ocazii.

#6
daemonus

daemonus

    Active Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 1,702
  • Înscris: 06.05.2008
Crede-ma ca All-road nu intra pe unde mi-am bagat eu pe Blackie a mea. M-a impresionat la Pajero forta + eleganta + salbaticia. La L200 dispare eleganta. In plus, bena separata este un minus. Faza e ca am mers cu Pajero pe unde am mers si cu L200 (Acelasi traseu).

As fi curios la Jeep cum se prezinta atat pe aratura, cat si pe asfalt Rubicon Unlimited. Grand Cherokee, Patriot, Compass - vorba unui amic....sunt ca si Santa Fe-ul. Da, ai dreptate, la interior este o lucratura vai mama ei - asa am vazut si la Dodge Caliber si la Dodge Nitro. Bleah.

Pana acum nici un posesor de Pajero ???

#7
BadBoyBlue

BadBoyBlue

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,302
  • Înscris: 26.06.2006

Quote

Grand Cherokee, Patriot, Compass - vorba unui amic....sunt ca si Santa Fe-ul
Din ce punct de vedere sunt ca si Santa Fe-ul? :huh: Orice ai alege dintre astea, mai prost in off-road decat Santa Fe-ul (chiar si 4WD) n-are cum sa fie. :)
Vad ca subestimezi si Allroad-ul, quattro iti spune ceva?

#8
daemonus

daemonus

    Active Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 1,702
  • Înscris: 06.05.2008

 BadBoyBlue, on 6th January 2010, 21:56, said:

Din ce punct de vedere sunt ca si Santa Fe-ul? :huh: Orice ai alege dintre astea, mai prost in off-road decat Santa Fe-ul (chiar si 4WD) n-are cum sa fie. :)
Vad ca subestimezi si Allroad-ul, quattro iti spune ceva?
2wd cu Garda Mare si unghi de atac mai mare face mai mult decât quattro. Unghiul de atac nu avantajeaza deloc...nici garda la sol nu ridica prea mult stacheta. Eu si cu o Toyota Hilux am fost asta primavara (aprilie) in Bucegi, de la Moroieni pana la Padina, atunci cand se topea zapada...sa mergi pe sleaurile utilajelor forestiere....nu exagerez cu nimic ca All-Road nu ar fi putut intra pe acolo (cei care stiu traseul si l-au facut in acea perioada, in ultimii ani stiu ca nu vorbesc prostii). Te rog sa observi ca nu ma refer si nu fac referire la tractiune aici - numai la unghiul de atac si garda la sol. Nu ma intereseaza suspensii pneumatice.

In alta ordine de idei, nu sunt un fan al masinilor nemtesti. Nu spun ca sunt bune sau sunt proaste...ci pur si simplu ma lasa rece. Poate ati observat ca X6, X5, X3, Q7, Q5, Touareg (desi Touareg are ceva veleitati offroad), Mercedes (nu ca nu mi-ar place dar este "Way out of my league") - au fost scoase din discutie. O traditie in 4x4 (Mitsubishi, Nissan, Jeep, Land Rover) este element de baza in ceea ce priveste comparatiile mele.

Consider ca nu are rost sa intram intr-o polemica AWD vs 4WD, 4Motion vs Quattro etc. As dori sa revin la conditia initiala, impusa de primul post. In alta ordine de idei, rog moderatorul sa mute acest thread unde-i este locul, pentru ca am vazut tarziu ca am postat in sectiunea nepotrivita. Multumesc.

Edited by daemonus, 06 January 2010 - 23:30.


#9
stefaniordan

stefaniordan

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 105
  • Înscris: 23.12.2009
As fi curios la Jeep cum se prezinta atat pe aratura, cat si pe asfalt Rubicon Unlimited. Grand Cherokee, Patriot, Compass - vorba unui amic....sunt ca si Santa Fe-ul. Da, ai dreptate, la interior este o lucratura vai mama ei - asa am vazut si la Dodge Caliber si la Dodge Nitro. Bleah.

Pana acum nici un posesor de Pajero ???
[/quote]


Salut,

In primul rand a-si dori sa te intreb pe unde vei utiliza mai mult masina, ca masina de toata ziua sau ca masina ptr off road la sfarsit de saptamana?
In ceea ce priveste Jeep Wrangler, in special Rubicon, am facut un test drive cu ea, ca masina de toata ziua s-ar putea sa nu iti placa deoarece pe asfalt nu are un comportament stralucit, daca ai iesit cu ea in off road acolo se va vedea diferenta.
De aceea am ales un Jeep Patriot 4x4 si pana acum nu imi pare rau deloc de alegerea facuta.
Este model 2008 cu motor de 2.4 L benzina cu cutie CVT cu 6 rapoarte si cu mod manual. Nu este o masina de fuga dar face fata oricaror provocari. O folosesc toata ziua, este confortabila iar consumul in oras este in jur de 11-12 litri, la 100 km/h am mai putin de 2000rpm in treapta a VIa.
Are diferential blocabil, iar daca ai nevoie de mai mult exista si versiunea cu pachet off road care are cutie cu treapta LOW, garda la sol marita si scuturi.
Iarna am avut ce mai placuta surpiza cu ea, am mars prin zapada de aprox 15 cm si am ramas surprins de cat de bine se comporta, iar in parcare vecinii dadeau la lopata sa  iasa cu masinile ia eu doar calcam acceleratia.
Ptr o masina pe care o folosesti toata ziua, si in special margi mult si prin oras nu cred ca ai nevoie de un "vapor" precum Toyota LC sau Nissan Patrol, masini de altfel foarte bune.

Attached Files



#10
daemonus

daemonus

    Active Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 1,702
  • Înscris: 06.05.2008
@StefanIordan - multumesc pentru opinie si pentru imaginile postate. Din pacate, nu ma convinge - aceleasi conditii "vitrege" de zapada, cu masina echipata de iarna (anvelope de teren pe fata si de iarna pe spate) - nu am avut probleme (ca o istorioara amuzanta - anul asta mi-am pastrat locul de parcare tocmai pentru ca nu l-am curatat :) ) . Oricum, sa te poarte cu placere si km multi fara probleme sa ai !

Masina preponderent va fi folosita in oras, dar ocazional imi voi mai face drumuri si pe langa sosea. Tin in mod deosebit la diferentialul blocabli pe spate, Unghiul de atac generos este iarasi un +. Spatiul in masina...nu se face rabat.

Suzuki Jimny imi vine in minte acum insa:
1) Din stiinta mea nu are dif. blocabil (decat centralul)
2) Motorul de 1.3l poate e suficient in off-road, dar pe sosea e puturos.
3) Daca ma sui eu in masina....nu mai sta nimeni (1.85 si 127kg)

Imi doresc ca viitoarea masina sa ma pot baga cu ea pe o aratura, printr-o padure sau ca zapada sa nu-mi puna probleme. Nu conteaza tot timpul numai masina, mai conteaza si soferul, dar in anumite cazuri face diferenta.

Nu ma intereseaza sa intru cu masina intr-o balta de 1.5m sau in namol pana la manerele portierelor. Nu ma intereseaza sa modific masina (inaltarea masinii, ranforsari, tunning la motor etc). Cu alte cuvinte, competitii de tunning nu ma intereseaza.

Referitor la Rubincon, am inteles ca pe asfalt intr-adevar nu ar fi stralucita, dar nimeni nu a detaliat in ce sens (demaraj slab), suspensie rigida, sau mai stiu eu ce alte probleme.

Dimensiunile masinii nu sunt o problema, in conditiile in care:
1) Nu stau in Bucuresti - acolo deja si un smart este prea mult...
2) Ocazional, mai conduc un Iveco Daily de vreo 7m lungime
3) Pun pret atat pe confortul meu la volan, cat si pe cel al restului de pasageri

See you !

#11
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 18,293
  • Înscris: 02.04.2007
de grand Vitara ce zici?

#12
daemonus

daemonus

    Active Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 1,702
  • Înscris: 06.05.2008

 undercoverbrother, on 7th January 2010, 09:14, said:

de grand Vitara ce zici?

Este pe lista mea, dar din ce am vazut pe site-uri nu mi-am putut da seama daca are diferential blocabil pe spate sau nu. Reductor am vazut ca are (+). Ce am uitat sa precizez....ma intereseaza preponderent variantele Diesel. La dealer in Craiova au numai SX4, iar cand ii intrebi de Vitara parca i-ai injura de tot neamul nu alta. Dracul stie ce or avea ?!

#13
tavone

tavone

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 372
  • Înscris: 10.02.2007
din ce ai enumerat tu (pajero, patrol, navara) vad ca vrei aventura insa precizand si Suzuki ma duce cu gandul si la alt model neluat in calcul de tine : Outlander 2.2.
nu sunt posesor, socru-meu are outlander si am condus-o destul de mult incat sa imi spun parerile simtite si nu auzite.
- dispune de sistemul de tractiune integrala nepermanenta -  4WD Multi Select, poti merge doar pe tractiune fata, cand ai probleme treci pe 4x4 sau lock
- motor destul de puternic, care isi face treaba bine pe asfalt, dar nici nu tuseste in off-road. Oricum, in teren accidentat nu sta mai bine decat pajero, le-am condus pe amandoua in teren accidentat, la Curtea de Arges, eveniment organizat de Mitsubishi.

Pot spune ca socru-mio chiar nu a menajat deloc masina, bagand-o prin toate coclaurile, eu nu as fi intrat ca mi-era mila de ea, nu se gandeste la "menajarea" turbinei, cunoscatorii stiu ce inseamna. Are 40000km cu ea in aprox 2 ani si nu a schimbat nimic la ea, in afara de consumabilele aferente reviziilor. Avand cauciucuri de iarna, Pirelli ice&snow, masina a fost incercata si pe zapada, nicio problema in zapada de 50-60cm.

Ca si consum, la mers moderat, nu batraneste dar nici ca turbatul, in afara in jur 7,2-7,4% iar in oras in jur de 11-12l pe timpul asta-rece, vara ajunge la 10,5-10,8%.
Ca si revizii nu stiu multe, doar ca prima revizie a costat 7 mil.

Ce nu imi place: ca nu e a mea

#14
daemonus

daemonus

    Active Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 1,702
  • Înscris: 06.05.2008
Cunosc masina, are cumnatu-meu :) Stiu ce poate si ce nu poate. Aceeasi lipsa de dif. blocabil pe spate, plus ca la capitolul stabilitate nu-mi place cum sta - chiar deloc. Imi place in schimb cutia manuala 6+1. Chiar imi place. Ma deranjeaza destul de tare bordul care mi se pare foarte mare si am o senzatie ciudata la volan. Sunt parerile mele.

#15
Marius3k

Marius3k

    Rechin de stepă, "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,677
  • Înscris: 14.03.2006
Facut in vara drive-test cu Pajero, L200 si Outlander. Pe unde am fost cu L200 am fost si cu Pajero, dar am stat mult mai comfortabil.

Si un link: Visit My Website.

Attached Files



#16
daemonus

daemonus

    Active Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 1,702
  • Înscris: 06.05.2008

 Marius3k, on 7th January 2010, 10:19, said:

Facut in vara drive-test cu Pajero, L200 si Outlander. Pe unde am fost cu L200 am fost si cu Pajero, dar am stat mult mai comfortabil.

Si un link: Visit My Website.

Iata si de la mine cate ceva:
[ http://lh5.ggpht.com/_KHsUz479rII/SeDilKIsofI/AAAAAAAAB3E/nb6iRsVE7XI/s800/DSC_2599.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
[ http://lh5.ggpht.com/_KHsUz479rII/SeDil4tpzjI/AAAAAAAAB3M/cQj2Kmny8fE/s800/DSC_2601.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
[ http://lh4.ggpht.com/_KHsUz479rII/SeDinw9cSzI/AAAAAAAAB34/7DHnGO_jqcY/s800/DSC_2564.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
[ http://lh3.ggpht.com/_KHsUz479rII/SeDiocXtGRI/AAAAAAAAB4I/-AraiThkZis/s800/DSC_2569.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
[ http://lh3.ggpht.com/_KHsUz479rII/SeDipytTmQI/AAAAAAAAB4w/CN6QtQ_onlw/s800/DSC_2548.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Edited by daemonus, 07 January 2010 - 11:01.


#17
Marius3k

Marius3k

    Rechin de stepă, "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,677
  • Înscris: 14.03.2006
Bre, mie mi-a ramas gandul la respectivul agregat. :rolleyes:
DAR, intre timp m-a plimbat colegul Calinkgb cu al sau SsangYong Kyron II, care nu mi se pare deloc un agregat care n-ar face fata cerintelor tare. Si, cel mai interesant e ca are o rotita de pe care poti selecta asa: 2H, 4H si 4HL :)
Sa mai zic? Sasiu separat (nu ca la Santa :harhar: ) de ML model vechi, motor de 2 litri si 141cp (taxe mici, alea-alea), etc. etc.

Si-un link: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/AzThd48kIis?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Edited by Marius3k, 07 January 2010 - 11:39.


#18
undesignus

undesignus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,505
  • Înscris: 28.06.2006

 daemonus, on 6th January 2010, 18:27, said:

Santa Fe are ceva veleitati off-road, dar lipsa unui diferential blocabil pe spate (cazul 4x4) sau macar a unui sistem de control al tractiunii o scot de pe lista viitoarelor achizitii. Si sincer sa fiu, este singurul lucru pe care-l pot imputa.

Santa Fe e un SUV, iar tu cam vrei o masina de teren.
Nu ne-ai precizat bugetul, chestie foarte importanta in alegere ;)
Nu stiu ce se va intimpla cu taxele, dar asigurarile (vorbesc aici de RCA) vor creste AMETITOR, de fapt RCA-ul creste de la luna la luna. Am vorbit cu un broker de asigurari si tinta este ca in momentul in care noi vom intra in zona euro, asigurarile sa fie la acelasi nivel cu cele din vest. In prezent exista un cadru legislativ care ii impiedica pe cei de acolo sa isi asigure masinile aici, insa in momentul in care noi vom trece la euro, aceasta bariera va disparea, deci tarifele trebuie egalizate. Sa traiasca UE  :death: Astfel, peste citiva ani, nivelul RCA va ajunge la nivelul CASCO de acum si practic singura modalitate de a mai reduce din paguba este un istoric curat  :cursing:

 daemonus, on 7th January 2010, 10:12, said:

Cunosc masina, are cumnatu-meu :) Stiu ce poate si ce nu poate. Aceeasi lipsa de dif. blocabil pe spate, plus ca la capitolul stabilitate nu-mi place cum sta - chiar deloc.

Nu cauta masina de teren stabila, nu exista ;) Nici macar nu compara cu un SUV. Puntile rigide ofera aderenta sporita pe teren accidentat, dar pe asfalt trebuie sa mergi cuminte.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate