Abonament Voce Zero !
Last Updated: Oct 02 2016 09:09, Started by
djvillara
, Jan 06 2010 10:45
·
0
#1
Posted 06 January 2010 - 10:45
Deci...am facut doi ani si contractul obligatoriu a expirat. Aveam abonament de 4 mb si plateam cam 11 euro plus voce 7 euro. Din motive financiare am sunat la ei si am cerut desfiintarea liniei. Dupa o saptamana am sunat din nou si am cerut acelasi lucru si la cateva zile am fost contactat de o doamna Iliana Nedelcu care mi-a propus prelungirea abonamentului cu un an ,atentie ,DOAR la internet (primele 3 luni gratuit) iar la telefon abonament zero pe un an si fara contract. Am acceptat imediat . Deci pe luna factura va fi de 39 de lei la cursul euro de acum fara sa adaug convorbirile care sunt taxate separat si un pic mai scump. Scuze ca am scris cam mult sau daca deja exista subiectul dar vreau sa stie si altii care sunt in situatia asta.
Attached Files |
#2
Posted 06 January 2010 - 11:24
djvillara, on 6th January 2010, 10:45, said: Deci...am facut doi ani si contractul obligatoriu a expirat. Aveam abonament de 4 mb si plateam cam 11 euro plus voce 7 euro. Din motive financiare am sunat la ei si am cerut desfiintarea liniei. Dupa o saptamana am sunat din nou si am cerut acelasi lucru si la cateva zile am fost contactat de o doamna Iliana Nedelcu care mi-a propus prelungirea abonamentului cu un an ,atentie ,DOAR la internet (primele 3 luni gratuit) iar la telefon abonament zero pe un an si fara contract. Am acceptat imediat . Deci pe luna factura va fi de 39 de lei la cursul euro de acum fara sa adaug convorbirile care sunt taxate separat si un pic mai scump. Scuze ca am scris cam mult sau daca deja exista subiectul dar vreau sa stie si altii care sunt in situatia asta. ce tarife au mai exact? cele de la voce start? |
#3
Posted 06 January 2010 - 11:38
#4
Posted 06 January 2010 - 11:41
in data de 8 ian imi expira netul si vreau sa renunt la telefon pot sa fac si eu la fel?mersi!adica unde sa sun? 1930?
Edited by digital67, 06 January 2010 - 11:42. |
#5
Posted 06 January 2010 - 11:45
#6
Posted 06 January 2010 - 13:12
#7
Posted 06 January 2010 - 13:26
55.2 lei pentru clicknet 8Mbps si plus 2,25 centi/minut apel in retea in orele de varf?
Nu stiu frate de unde atata succes la RTC la tarifele astea. Tind sa cred ca problema e la clientii care se aboneaza nu la operatorul care ofera asemenea tarife. |
#8
Posted 06 January 2010 - 13:34
#9
Posted 06 January 2010 - 13:54
#10
Posted 06 January 2010 - 15:09
mihai_buc, on 6th January 2010, 13:12, said: da! eu am ClickNet 8 Mbps Voce Gratis la 12,9 eur (faraTVA) 1 . 6,9 X 0,70 + 8,5 = 4,830 + 8,5 = 13,330 EU (voce fix 100 si 8Mbps) (cazul nefericit daca reducere de 30% la FIX) 2 . 6,9 X 0.55 + 8,5 = 3,795 + 8,5 = 12,295 EU (voce fix 100 si 8Mbps) (cazul fericit daca ai reducere de 45% la FIX) Concluzie : Daca ai expirate ambele abonamente si esti in zona ofertelor regionale poti sa beneficiezi de o oferta destul de buna (pentru Romtelecom) daca nu oricum nu o sa primesti o oferta mai buna. Spor la oferte. Atentie: Abonamentele se fac pe 2 ani. Edited by riseof, 06 January 2010 - 15:11. |
|
#11
Posted 06 January 2010 - 15:46
riseof, on 6th January 2010, 13:54, said: A fost oferta regionala pana in Noiembrie 2009 . Nu mai e valabil. Conditia era ca sa fie expirate ambele abonamente. Edited by dradis, 06 January 2010 - 15:47. |
#12
Posted 06 January 2010 - 15:59
Sunt foarte multi clienti din orase care au disponibile si serviciile altor operatori, dar probabil sunt legati la ochi sau prefera "calitatea" serviciilor sau batjocura si dispretul ofertelor RTC.
Edited by danutz1, 06 January 2010 - 16:01. |
#13
Posted 06 January 2010 - 16:22
Presupun ca nu se poate oferi unui client nou voce zero insa revin si spun ca in cazul meu eram iesit din contract. Pentru cine nu a citit tot ce am scris repet ca mi sa incheiat telefonic un nou contract la internet pe un an la pret de 39 de lei curs actual iar linia telefonica a ramas 0 lei abonament si fara contract , eu platind doar ce vorbesc si daca vorbesc.
|
#14
Posted 06 January 2010 - 16:58
danutz1, on 6th January 2010, 15:59, said: Sunt foarte multi clienti din orase care au disponibile si serviciile altor operatori, dar probabil sunt legati la ochi sau prefera "calitatea" serviciilor sau batjocura si dispretul ofertelor RTC. Asa ca am dat telefon la RTC in 2 ore a venit o echipa si juma de ora mai tarziu aveam si net si telefon si tv, si toate astea la un pret de 23 euro /luna .Asa ca sunt foarte multumit . Alternativii de cele mai multe ori nu ofera un servicii de o calitate decenta , deoarece este inacceptabil ca dupa aproape 2 luni de la prima reclamatie cei de la RCS &RDS sa nu se catadicseasca sa imi trimita o echipa sa vada ce mama dracului se intampla la mine , si desigur ca de fiecare data cand dadeam telefon la ei imi spuneau ca eram eu de vina ca pb e la laptopul meu chiar daca au mai venit 3 prieteni pe la mine cu laptopurile lor si net ciu-ciu. si inca ceva chiar daca am reziliat contractul cu RCS in luna octombrie desigur ca primesc facturi si acum chiar daca am fost de vreo 3 ori la ei, am depus cerere am numar de inregistrare si degeaba. Clicknetul merge ok nu am avut pb cu el, telefonul functioneaza perfect , dolce e ok decodorul schimba programele destul de repede . Asa ca pentru mine serviciile oferite de RTC sunt OK. |
#15
Posted 06 January 2010 - 17:35
Foarte bine ai procedat. Asa trebuie taxati toti pentru indolenta si nepasare indiferent ca e vorba de RDS sau altcineva. Numai ca daca ai apucat sa semnezi cu RTC pe 2 sau mai multi ani, te taxeaza ei pe tine cum vor.
|
|
#16
Posted 06 January 2010 - 18:16
Ofertele astea doar pentru unii clienți îmi fac greață. Asta înseamnă că operatorul este "rasist". Eu am renunțat la operatorul meu de telefonie inițial (și anume vodafone) pentru că era "rasist". Ori faci o ofertă pe hârtie pentru TOȚI clienții ori adio. Parcă facem speculă cu servicii de telecomunicații. Vom ajunge să avem fiecare abonament personalizat în funcție de capacitățile de negociere ale fiecăruia?
Edited by kineceler, 06 January 2010 - 18:19. |
#17
Posted 06 January 2010 - 19:05
kineceler, on 6th January 2010, 18:16, said: Ofertele astea doar pentru unii clienți îmi fac greață. Asta înseamnă că operatorul este "rasist". Eu am renunțat la operatorul meu de telefonie inițial (și anume vodafone) pentru că era "rasist". Ori faci o ofertă pe hârtie pentru TOȚI clienții ori adio. Parcă facem speculă cu servicii de telecomunicații. Vom ajunge să avem fiecare abonament personalizat în funcție de capacitățile de negociere ale fiecăruia? |
#18
Posted 06 January 2010 - 20:42
Aici nu este vorba de performanțele rețelei, este vorba de nesimțirea operatorului. Nu primești niște tarife decente decât dacă îi ameninți că "divorțezi" de ei. Și atunci sar cu o ofertă mai bună pentru tine. Dar tu îi spui vecinului asta și vecinul se simte pe bună dreptate discriminat și ori vrea și el ori pleacă automat din rețea de oftică.
Edited by kineceler, 06 January 2010 - 20:43. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users