Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Lant clinici dentare vs cabinete ...

Site-uri bune pentru cumparat Sma...

Debit centrala pe circuitul de in...

Sticle de bere
 Identificare accidentare

Termopane vechi si rulouri noi sa...

17964- Regulator de presiune de s...

Unelte schimb baterii la Motorola...
 Invazie de "cadre militare...

Sfat achizitie masina 4x4, buget ...

Instalatii termice/electrice pent...

Reziliere contract provider TV/in...
 Despre ghiseul.ro

Buget 12.000 euro - ce mașin...

Se trage apa singur wc - picura

Israelul va fi atacat de catre Ir...
 

merge transportul cu utilitara de 3,5 tone?

* - - - - 1 votes
  • Please log in to reply
1901 replies to this topic

#73
catalinoprescu

catalinoprescu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 137
  • Înscris: 06.01.2010
Am o mare dilema.
Am facut o cursa externa, ne-am inteles la 850 EURO + tva. Pe comanda e specificat in euro. Eu cum fac factura? In euro? In lei la cursul zilei? Daca fac in lei pierd bani pentru ca platesti comision sa schimbi inaspoi in euro. Voi cum procedati?

#74
Bravia

Bravia

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 13.06.2009
Daca firma pentru care ai facut transportul este din Romania factura esti obligat sa o faci in lei.
Daca este din extern factura se face in euro si nu se pune TVA.
Cursul de referinta in general este BNR.

Esti multumit de Iveco pe care il ai?

#75
catalinoprescu

catalinoprescu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 137
  • Înscris: 06.01.2010

View PostBravia, on 7th June 2010, 18:29, said:

Daca firma pentru care ai facut transportul este din Romania factura esti obligat sa o faci in lei.
Daca este din extern factura se face in euro si nu se pune TVA.
Cursul de referinta in general este BNR.

Esti multumit de Iveco pe care il ai?

Da, in principiu sunt multumit dar consuma cam mult totusi. Pe autostrada la drum intins consuma cam 9 l/100km. trebuia sa iau modelul cu 160 cai putere, cred ca imi consuma si mai putin si mergea si mai tare.

#76
mikidone

mikidone

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 13
  • Înscris: 18.04.2010
salutare
nu am mai avut timp sa scriu pe forum pt ca am luat o din loc pe intern
am facut un abonament flexibil la bursa si am inceput sa iau comenzi...cam greu on line (se cam feresc unii)vor sa le faci confirmarea cu stampila si semnatura
am rezolvat o si cu asigurarea cmr
platesc 280 ron pe trimestru si este inclus si furtul ...la o valoare de 40000 de euro
catalin...am incercat sa fac si eu curse locale ..dar trebuie sa stai ca la peste..adica stai si o zi in masina ca sa faci o cursa de cateva sute....
nu e pentru mine....eu prefer sa fac km mai multi....decat sa astept cateva ore sa fac o locala
pe tara nu e cine stie ce castig dar decat deloc....
se plateste cam 1-1,2 ron pe km....la 1,5-2 tone,cam cat bagi atata scoti...
depinde si de cat de cheltuitor esti ...
asa ca ....va doresc drumuri bune...si sa ne auzim cu bine...

#77
catalinoprescu

catalinoprescu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 137
  • Înscris: 06.01.2010

View Postmikidone, on 17th June 2010, 00:03, said:

salutare
nu am mai avut timp sa scriu pe forum pt ca am luat o din loc pe intern
am facut un abonament flexibil la bursa si am inceput sa iau comenzi...cam greu on line (se cam feresc unii)vor sa le faci confirmarea cu stampila si semnatura
am rezolvat o si cu asigurarea cmr
platesc 280 ron pe trimestru si este inclus si furtul ...la o valoare de 40000 de euro
catalin...am incercat sa fac si eu curse locale ..dar trebuie sa stai ca la peste..adica stai si o zi in masina ca sa faci o cursa de cateva sute....
nu e pentru mine....eu prefer sa fac km mai multi....decat sa astept cateva ore sa fac o locala
pe tara nu e cine stie ce castig dar decat deloc....
se plateste cam 1-1,2 ron pe km....la 1,5-2 tone,cam cat bagi atata scoti...
depinde si de cat de cheltuitor esti ...
asa ca ....va doresc drumuri bune...si sa ne auzim cu bine...
Salut. Eu acum sunt in belgia intr-o parcare. Am luat cursa spre belgia tarziu si exista riscul sa stau pe aici peste weekend daca nu gasesc maine un exclusiv prin zona. Referitor la confirmatul comenzilor de transport iti recomand sa iti iei un fotocopiator ieftin (eu am dat 230 ron pe ea) si un invertor de tensiune (face din 12v 220v sa poti folosi imprimanta, costa aproximativ 100 - 150 ron, depinde de putere si model), astfel poti confirma si trimite comanda din masina.
   Eu am plecat spre belgia pe 530 euro + tva si ca sa castig si eu cat de cat ar trebui sa vin inapoi pe cel putin 700 - 800 euro. In principiu ramai cu 500 - 800 euro pe cursa pt. ca ramai si cu tva-ul, bagi cheltuieli mari in contabilitate si ramai tu cu tva-ul, iti face deducere. Problema este ca investesti mult si primesti banii la 30 - 45 zile, asta este marele dezavantaj da merg si eu inainte si vad ce o sa fie. I-am prostit pe unii care transporta frigidere sa plateasca tur - retur 1,2 ron km + tva, desi ei au numai de dus. La venire bineinteles ca imi caut si retur. Ei o sa aiba mai multe curse de facut prin tara, problema este ca pun cam 3 tone pe masina. Am fost pe la firme si am lasat carti de vizita, asa am dat de ei. Din 30 - 40 carti vizita lasate sunt singurii care au sunat :D
   Drumuri bune sa ai si succes in afaceri :)

#78
saxx

saxx

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 517
  • Înscris: 24.11.2006

View Postcatalinoprescu, on 17th June 2010, 20:21, said:

Salut. Eu acum sunt in belgia intr-o parcare.

Ai internet mobil din tara (tarifele sunt destul de piperate) sau ai prins un hotspot ?!

View Postcatalinoprescu, on 17th June 2010, 20:21, said:

Ei o sa aiba mai multe curse de facut prin tara, problema este ca pun cam 3 tone pe masina.

Pe tara hai ca o scoti cumva la capat, se da prin statie ... dar cum e pe extern, pui cu mult mai mult peste sarcina utila ? Sunt controale sau cantare fixe la dubele de 3.5 tone ? Zi-mi si mie cum e la Iveco, cat ai sarcina utila ? M-ar tenta unul dar din ce am vazut au cele mai mici sarcini utile; bine variantele lungi de caroserie. Sunt probleme pe extern cu greutatea in plus ? Ai lucrat cu firme straine, chiar nu se plateste deloc 50% cash la incarcare/descarcare si restul la termen ? M-ar interesa sa ma bag numai pe extern, ma gandeam ca se plateste si cash macar o parte din bani, altfel blochezi cam multi bani, poate mai dai de un rau-platnic si esti in cap ...
Luni o sa ma duc si pe la ORC sa ma interesez de PFA, pana acum nu am gasit dezavantaje la PFA mai ales ca am de gand sa bag numai extern/firme straine si oricum nu se factureaza TVA. Ramane partea grea, cu alesul dubei.
Salutare!

#79
catalinoprescu

catalinoprescu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 137
  • Înscris: 06.01.2010

View Postsaxx, on 19th June 2010, 18:09, said:

Ai internet mobil din tara (tarifele sunt destul de piperate) sau ai prins un hotspot ?!



Pe tara hai ca o scoti cumva la capat, se da prin statie ... dar cum e pe extern, pui cu mult mai mult peste sarcina utila ? Sunt controale sau cantare fixe la dubele de 3.5 tone ? Zi-mi si mie cum e la Iveco, cat ai sarcina utila ? M-ar tenta unul dar din ce am vazut au cele mai mici sarcini utile; bine variantele lungi de caroserie. Sunt probleme pe extern cu greutatea in plus ? Ai lucrat cu firme straine, chiar nu se plateste deloc 50% cash la incarcare/descarcare si restul la termen ? M-ar interesa sa ma bag numai pe extern, ma gandeam ca se plateste si cash macar o parte din bani, altfel blochezi cam multi bani, poate mai dai de un rau-platnic si esti in cap ...
Luni o sa ma duc si pe la ORC sa ma interesez de PFA, pana acum nu am gasit dezavantaje la PFA mai ales ca am de gand sa bag numai extern/firme straine si oricum nu se factureaza TVA. Ramane partea grea, cu alesul dubei.
Salutare!
   Camioneta mea are sarcina utila 1200 km. Pe extern in general poti pune pana la 1500 kg. Daca te opreste cantarul la unguri le dai 15 euro spaga si te lasa in pace, la nemti in general nu se leaga daca ai depasit cu 200 - 300 dar sa nu depasesti cu mai mult de 300 kg. La elvetieni e bine sa nu depasesti cu nici un kil, aia sunt foarte drastici cand vine vorba de greutate. La austrieci nu stiu sigur, da stiu ca daca te-au prins si o singura data iti dau interdictie in austria, sau cel putin eu asa am auzit.
   La partea cu cantarele chiar sunt interesat si eu, poate ne da cineva mai multe detalii.
   Referitor la masina, daca vrei sa o scoti numai pe extern nu iti recomand iveco. E buna ca pui mult pe ea, dar te rupe la consum, iesi cam cu 10 - 10,5%. Sunt masini gen Peugeot care daca mergi linistit cu ele iesi la 8, maxim 9%. Si inca ceva, ia-ti cu motor puternic, nu lua cu 94 sau 104 Cp si nici cu 5 trepte. Ia cu 6, motor de litraj si putere mare. Eu am de 116 CP, 5 trepte de mers inainte si sincer nu sunt multumit, nu prea e masina de autostrada si nici de viteza.

#80
marmota05

marmota05

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 79
  • Înscris: 24.04.2006
chestia cu 15 euro la unguri e testata sau din ce se aude pe statie, intreb deoarece am luat 40 euro pt ca marfa era legata decat cu o chinga si nu cu 2 (sau 1 dar legatura sa fie in X), interdictie pe austria nu cred ca are cum sa iti dea nimeni (auzit de la un coleg - VW lt cu remroca -> mma 3.5 T, pe cantar vreo 8 t, amenda undeva la 3000 euro), la italieni pt 300 kg - 100 euro , cazuri concrete.
calculele legate de consumul tau sunt la pompa sau pe calculator. la mine la un jumper cel mai mare motor de 3.0 , 1.3T , 100km nu am lasat o sub 120km/h pe comp arata 10.5, la pompa 12.5 . motorul mare intradevar de ajuta la cuplu , depinde de cei vei cara se merita motor mare, iar la motor mare nu ai cum sa ai consum mic. in rest... drumuri bune

#81
raku21

raku21

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 8
  • Înscris: 17.01.2010
salut ! as dori sa incep cu un ansamblu camioneta+ remorca de 11.9 T. Stie cineva care sunt costurile pana in anglia(vignete,ferry, autostrazi, etc) pentru ca am inteles ca sunt mult mai mari decat la sprintere dar pana in 12 T nu se platesc autostrazile in germania. multumesc anticipat.

#82
m26gl

m26gl

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 35
  • Înscris: 26.07.2009
Craciun fericit la toata lumea!!!! Ma gandesc dupa sarbatori sa ma apuc si eu de transport marfa pana in 3.5 tone dar asi vrea sa ma axez pe exterior. Am vazut ca nu sa mai scris de mult pe aici. Cei care va ocupati sunte-ti multumiti??? Va ajuta situl cu bursa transportatorilor????

#83
Raul_Tm

Raul_Tm

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 02.01.2011
Eu am un SRL, neplatitor de TVA, cu o activitate la care vreau sa renunt si sa ii schimb codul CAEN, ptr a putea efectua transport marfa international cu auto pana in 3,5 t...
Am gasit ceva legislatie, care cere sa am un manager(coordonator) de transport, care sa detina un Certificat de Pregatire Profesionala, liceenta de transport ptr firma... Este valabila si ptr autoutilitare pana in 3,5 tone?
Am gasit un Iveco Daily 65c15 koffer, 2007, 3000 cm3, 150000km, 150 cp...
Cine ma poate ajuta si pe mine cu ceva sfaturi?

(1) Ce acte imi trebuie la firma sa fiu in legalitate?
(2) Trebuie sa imi angajez un sofer, as avea un prieten care are toate categoriile, e rentabil?
(3) Am o ruda care lucreaza la o firma de intermedieri transporturi, ma ajuta cu ceva treaba asta?

Drumuri bune si multe!

#84
teRRa

teRRa

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 484
  • Înscris: 31.05.2006

View PostRaul_Tm, on 2nd January 2011, 22:34, said:

Eu am un SRL, neplatitor de TVA, cu o activitate la care vreau sa renunt si sa ii schimb codul CAEN, ptr a putea efectua transport marfa international cu auto pana in 3,5 t...
Am gasit ceva legislatie, care cere sa am un manager(coordonator) de transport, care sa detina un Certificat de Pregatire Profesionala, liceenta de transport ptr firma... Este valabila si ptr autoutilitare pana in 3,5 tone?
Am gasit un Iveco Daily 65c15 koffer, 2007, 3000 cm3, 150000km, 150 cp...
Cine ma poate ajuta si pe mine cu ceva sfaturi?

(1) Ce acte imi trebuie la firma sa fiu in legalitate?
(2) Trebuie sa imi angajez un sofer, as avea un prieten care are toate categoriile, e rentabil?
(3) Am o ruda care lucreaza la o firma de intermedieri transporturi, ma ajuta cu ceva treaba asta?

Drumuri bune si multe!

Pana la 3.5 to. nu ai nevoie de licenta de transport si deci nici d coordonator de ransport.

Masina care zici ca ai gasit-o are MTMA de 6.5 to. La Iveco specificatiile modelului(Daily in cazul de fata) corespund masei maxime autorizate(65), tipului de punte spate(C = dubla) si motorizarii(15). Trebuie sa cauti Daily 35, C sau S(punte spate simpla) si sa te orientezi spre motorizarea de 2.3 litri care este mult mai fiabila si ceva mai ieftina la intretinere/reparatii.

#85
ZeTT_

ZeTT_

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 18
  • Înscris: 01.09.2010
Salut sunt nou pe aici si vreau sa va intreb a facut cineva curse pe Bulgaria? Tata detine PFA si este tentat sa aduca niste fructe de acolo dintr-un en-gross din Sofia, a fost cineva acolo?Stiti cum merg treburile?Acte...tot?Multumesc!

Mentionez ca detin un VW LT35 cu MMA de 3,5 T de care sunt multumit din cate am calculat pe tara incarcat cu 2T, 2T200kg ia cam 9 cu un 0,5 minus sau plus nu am facut chiar exact cu virgula de rigoare.

Drumuri bune va doresc!

#86
ZeTT_

ZeTT_

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 18
  • Înscris: 01.09.2010
Sa inteleg ca nimeni nu a incercat?:(

#87
ScaniaBeast

ScaniaBeast

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 6
  • Înscris: 10.10.2008
Pe drumul de la giurgiu (ruse) la sofia ai contrale ...dar le inveti tu in timp...sunt cateva care nu se misca de unde sunt :)) si mai sunt radare la iesiri din tuneluri spre sofia pe portiunea de 60 de km de autostrada, in rest drumul e bun...eu zic ca merita. Mie imi place bulgaria ca faci km repede, ajungi acasa repede, nu ai treaba. Nu te cantereste la ruse niciodata cu 3,5 t...si daca e ceva, le dai repede 5 € daca stii ca nu esti in regula, sa nu inceapa sa controleze. In bulgaria iti fac factura pe marfa, doar ca :| e tva'ul pe care nu ti'l recuperezi...fa-ti nise calcule...daca in schimb vrei sa cumperi ce cumperi tu fara factura...e cam dificil...ca dupa vama la intrare in romania au post fix garda de finante..si ei opresc tot :| . Bafta si sa auzim de bine

#88
ZeTT_

ZeTT_

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 18
  • Înscris: 01.09.2010
Multumesc frumos pt informatie!

Eu as dori sa ma duc dupa legume si fructe am inteles ca ar fi mai convenabile acolo decat celebrul Voluntari si aici ma refer la pret.

Da pai cu factura doresc sa achizitionez pt ca stiu ca la revenirea in tara imediat dupa ce treci de Vama te inhata baietii de la garda. Am inteles cum ziceai si tu ca scapi cu 10 leva adica 5 euro ca sa treci fara probleme sa ii bagi in seama la noi la romani e mai greu se cer niste milioane..
Daca altcineva mai stie ceva ma refer care a fost si stie cum se misca treburile ii multumesc si fac cinste  :kisstogether:

@Scania, multumesc frumos si iti doresc numai bine!

#89
Raul_Tm

Raul_Tm

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 02.01.2011
De 2 saptamani sunt in cautare de o autoutilitara de 3,5 t pt transport international...
Am gasit multe variante, pana in 7000-8000 euro...
Din experienta voastra ce imi recomandati (calitate / pret...consum, motor, 4-7 europaleti).

Multumesc teRRa pentru raspuns...am tinut cont de precizarile tale, dar mai caut ceva variante, am inteles ca Iveco Daily nu sunt chiar asa de stralucite.
Drumuri bune, multe si platite repede! :-D

#90
coracao

coracao

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 782
  • Înscris: 25.04.2008
Clar Sprinter sau LT si nimic altceva...

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate