Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
O primavara frumoasa, de martisor

Hils Titanium

Pareri despre (diverse) noi magaz...

Ardere butan
 Ce restrictii presupune economia ...

Ce e mai important pe termen lung...

Video editat

Imposibil de portat vodafone-digi...
 Pilotaj drone - curs obligatoriu?...

Probleme submersibila

Utilizatorii de servicii de comun...

Notificare Anaf pentru venituri d...
 Router WiFi care sa stie VLAN si ...

ETL one to many relationship from...

Trust Wallet

Inmulțire pomi cu flori (meliferi...
 

merge transportul cu utilitara de 3,5 tone?

* - - - - 1 votes
  • Please log in to reply
1901 replies to this topic

#37
sorintheghost

sorintheghost

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 185
  • Înscris: 06.12.2007

 catalinoprescu, on 17th March 2010, 01:34, said:

Se gasesc curse pe extern?
Am reusit sa infiintez firma si in maxim 2 saptamani voi avea si o masina de 3,5 tone. Vreau si eu sa stiu daca se mai gasesc curse pe extern, cam cum se platesc, cam cu ce bani raman dupa o cursa. Cam cate curse pe saptamana pe extern aveti ? (eventual si cateva exemple)
   Cam ce comisioane percep casele de expeditie? Intreb pentru ca o sa plec eu cu masina, nu imi permit sa angajez sofer, cam in ce termen se face plata (in cazul unei case de expeditie serioase).
   Cand o sa am si masina o sa vorbesc cu cateva case de expeditie (imi face cineva legatura si ma recomanda) dar vroiam sa stiu informativ sa stiu cam la ce sa ma astept.
fa-ti cont pe bursa de pe acum, nu astepta pana in ultimul moment  www.bursatransport.ro  .............. incearca sa gasesti marfurile pe bursa direct de clienti, nu de la case de expeditii!!!!!!!! parerea mea personala este ca transportul de marfa inseamna 80% internet si restul de 20% transport

Edited by sorintheghost, 17 March 2010 - 06:06.


#38
catalinoprescu

catalinoprescu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 137
  • Înscris: 06.01.2010

 sorintheghost, on 17th March 2010, 05:57, said:

fa-ti cont pe bursa de pe acum, nu astepta pana in ultimul moment  www.bursatransport.ro  .............. incearca sa gasesti marfurile pe bursa direct de clienti, nu de la case de expeditii!!!!!!!! parerea mea personala este ca transportul de marfa inseamna 80% internet si restul de 20% transport
   Pana vad cum merg treburile prefer casele de expeditie pentru ca sunt sanse foarte mici sa nu imi primesc banii (voi colabora cu oameni de incredere, nu cu necunoscuti) si mai este si partea a doua, daca eu stau pe net cine pleaca cu masina? Decat sa angajez sofer, prefer sa platesc comisionul casei de expeditie si plec eu cu masina, in felul asta nu ma fur singur la motorina, stiu de unde sa alimentez sa pot economisii si 200 euro per cursa.

#39
explor3r

explor3r

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 10
  • Înscris: 17.01.2010
poate ne impartasesti si noua rezultatele discutiei tale cu casele de expeditie. sunt curios de ce oferta iti fac. eu stiu ca de regula comisionul unei case este in jur de 3-5%

#40
marmota05

marmota05

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 79
  • Înscris: 24.04.2006
Tot bursa ramane sursa cea mai buna de curse. casele de expeditie o sa le inveti in cateva luni care sunt seriosi, care nu. eu fac de aprox. un an si vreau sa iti spun ca pana acum am incasat toate facturile chiar daca la unele a trebuit sa ma cert cu ei, sa injur , incidente de plata... referitor la curse- de plecare e cam nasol in sensul ca au inceput unii sa faca elveti , sprinter complet - 500 eur, dar faci grupaje e ok, iti ramane daca esti tu sofer.la extern faci de obicei 1 cursa / sapt , sau 3 / luna daca vrei sa faci ceva sa ramane, daca vrei sa te plimbi faci 2 pe sapt dar... termenele de plata sunt relative , de obicei astia mari uita sa platesca (delamode , sorceti - la astia trebuie sa suni, galassini,etc) o sa ii inveti... drumuri bune

#41
sorintheghost

sorintheghost

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 185
  • Înscris: 06.12.2007

 explor3r, on 17th March 2010, 19:37, said:

poate ne impartasesti si noua rezultatele discutiei tale cu casele de expeditie. sunt curios de ce oferta iti fac. eu stiu ca de regula comisionul unei case este in jur de 3-5%


:))))))).... iti spun eu ca de obicei comisionul e de 50% si deseori 100%

 catalinoprescu, on 17th March 2010, 13:57, said:

Pana vad cum merg treburile prefer casele de expeditie pentru ca sunt sanse foarte mici sa nu imi primesc banii (voi colabora cu oameni de incredere, nu cu necunoscuti) si mai este si partea a doua, daca eu stau pe net cine pleaca cu masina? Decat sa angajez sofer, prefer sa platesc comisionul casei de expeditie si plec eu cu masina, in felul asta nu ma fur singur la motorina, stiu de unde sa alimentez sa pot economisii si 200 euro per cursa.


man, asociaza 2 cuvinte:   casa de expeditii=falimentul trasportatorilor   , ideea e sa intelegi aceasta asociere. afara in a baga bani in buzunarele altora, nu o sa faci.  asculta-ma bine, o casa de expeditii inseamna un om care butoneaza bine netu, un fax si un calculator. cu aceste lucruri o casa de expeditii castiga cat castigi tu dar fara sa faca nimic in afara de a lua curse de la clienti si a gasi neivi ca tine sa le dea la un pret de c....t si termene de plata ce depasesc 60 de zile! ia-ti un laptop, un modem de net, si fa-ti norocul cu mana ta. deci, inca o data cu riscul de a ma repeta,  casa de expeditii=capuse care cauta oameni naivi si fara cunostinte de net si le dau ei curse la un pret indoielnic

#42
catalinoprescu

catalinoprescu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 137
  • Înscris: 06.01.2010

 sorintheghost, on 18th March 2010, 08:11, said:

:))))))).... iti spun eu ca de obicei comisionul e de 50% si deseori 100%




man, asociaza 2 cuvinte:   casa de expeditii=falimentul trasportatorilor   , ideea e sa intelegi aceasta asociere. afara in a baga bani in buzunarele altora, nu o sa faci.  asculta-ma bine, o casa de expeditii inseamna un om care butoneaza bine netu, un fax si un calculator. cu aceste lucruri o casa de expeditii castiga cat castigi tu dar fara sa faca nimic in afara de a lua curse de la clienti si a gasi neivi ca tine sa le dea la un pret de c....t si termene de plata ce depasesc 60 de zile! ia-ti un laptop, un modem de net, si fa-ti norocul cu mana ta. deci, inca o data cu riscul de a ma repeta,  casa de expeditii=capuse care cauta oameni naivi si fara cunostinte de net si le dau ei curse la un pret indoielnic
   M-am gandit si eu la internet mobil dar un abonament este undeva la 200 - 300 euro si ai limita de 300mb + telefoanele care sunt foarte scumpe in europa. Daca voi reusi sa fac suficienti bani sa mai iau o masina sau 2 (cel putin un an pentru inca o masina) atunci s-ar merita sa stau eu pe bursa si sa coordonez toata treaba dar la o singura masina nu stiu daca se merita. Soferului trebuie sa-i dai 200 - 250 euro pe cursa, mai fura si la motorina, alimenteaza numai pe autostrazi unde e motorina mai scumpa cu 20 - 30 eurocenti sau chiar mai mult (ca doar nu da de la el). Cu netul o mai rezolvi cateodata pentru ca mai prinzi cate o retea wireless nesecurizata dar un abonament la net tot iti trebuie. Oricum, ideea e ca ma mai orientez si pe parcurs si voi lua decizia cea mai avantajoasa pentru mine.

#43
bolo

bolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,001
  • Înscris: 01.11.2005
cat drac poate sa fure la o masina de 3,5T??Sunt firme care le-au limitat viteza la 120
cum sa fie un abonament 300E pe luna?
In ro e 9 pt .Faci un abonament blackbery cu acces instant la maill si traficul e minim pentru email.Te gandesti la ce tari ai in vizor si in cel mai rau caz poti cumpara cate un sim cu acces la internet.In plus esti cu dubita nu cu tir ca sa nu gasesti wireless
Tu crezi ce spui cand te referi la preturi mai mici cu 20-3o centi langa autostrada?
Diferenta e de max 10 centi...si asta la pecourile pentru camioane unde se alimenteaza cateva cisterne zilnic

#44
marmota05

marmota05

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 79
  • Înscris: 24.04.2006
200-250 euro pe cursa cred ca este cam mult, parerea mea, sa fure la motorina daca il ti din scurt nu are cum sa te fure atat timp cat tu stii cat consuma masina si unde se fac plinuri (la o cursa de olanda spre ex. plinul arad, plinul suben + 25-30 litri si cu asta ajungi in olanda), cu alimentatul de pe autostrada o rezolvi relativ usor daca ai un gps acasa ii dai adresa de la ce benziarie sa bage si ii ceri bonul.
diferenta nu este chiar 30 centi, 20 in unele locuri cum ar fi suben (shell 1.19 , in oras 0.99 sau geva de genul)

#45
catalinoprescu

catalinoprescu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 137
  • Înscris: 06.01.2010

 bolo, on 18th March 2010, 18:39, said:

cat drac poate sa fure la o masina de 3,5T??Sunt firme care le-au limitat viteza la 120
cum sa fie un abonament 300E pe luna?
In ro e 9 pt .Faci un abonament blackbery cu acces instant la maill si traficul e minim pentru email.Te gandesti la ce tari ai in vizor si in cel mai rau caz poti cumpara cate un sim cu acces la internet.In plus esti cu dubita nu cu tir ca sa nu gasesti wireless
Tu crezi ce spui cand te referi la preturi mai mici cu 20-3o centi langa autostrada?
Diferenta e de max 10 centi...si asta la pecourile pentru camioane unde se alimenteaza cateva cisterne zilnic
   Evident ca stiu ce vorbesc. Am lucrat un an pe extern pe 3,5 tone si am fost in toata europa, mai putin bulgaria, grecia. In austria, olanda, franta, belgia era motorina mai ieftina. In germania era foarte scumpa. Cand trebuia sa alimentez ieseam de pe autostrada si mergeam pe drumurile nationale si alimentam cu cel putin 20 eurocenti mai ieftin, crede-ma stiu ce vorbesc. Asta a fost acum un an jumate, intre timp nu stiu daca s-au schimbat preturile sau nu. Referitor la furatul de motorina, se fura si la 3,5 tone. Cu o masina de 3,5 tone daca sti sa mergi cu ea scoti consum de 8 - 9 litri. Soferul vine dupa aia si zice ca a consumat 10 % sau 11 % ca el nu merge cu 90 pe autostrazi, merge cu 120 iar la 5000 - 6000 km conteaza, fiecare leutz conteaza.
   Partea cu netul, acum aproximativ un an internet mobil cu ROAMING era aproximativ 250 - 300 euro, nu mai stiu exact, oricum peste 200 euro, aveai trafic limitat, 300 mb si ce depaseai plateai. Tarile care mergeau bine in perioada respectiva (nu stiu cum este acum) erau germania, franta, elvetia. Nu poti sa te axezi pe o tara, de exemplu franta, iti iei net si stai numai pe franta pentru ca interesul tau este sa faci bani, nu pica franta te duci unde ai cursa. Ca sa faci bani mergi in special pe grupaje, adica la plecare din tara faci 1 - 2 incarcari iar la venire poti face si 15 incarcari (eu personal atat am facut maxim, 15 incarcari, incarcari facute in decursul a 3 zile). Ca sa faci treaba iti trebuie un laptop, nu un blackberry, blackberry e sa citesti un mail, nu faci treaba cu el. Eu am telefon cu internet, un nokia 5800 express music si crede-ma ca este destul de greu sa navighezi pe net, pierzi prea mult timp. In afara de obicei dupa ora 16 - 17 inchid toti, daca faci 2 incarcari pe zi nu faci bani.
   Daca ai argumente inpotriva a ce am scris eu lumineaza-ne si pe noi si eventual si niste exemple. Eu am scris din propria experienta, nu cred ca vorbesc in necunostinta de cauza. Eu vorbesc de preturile din europa, nu din romania. In romania intr-adevar e netul mobil ieftin, motorina costa aproximativ la fel pe autostrada si pe drumurile nationale, singura diferenta e ca noi nu prea avem autostrazi.

 marmota05, on 18th March 2010, 18:52, said:

200-250 euro pe cursa cred ca este cam mult, parerea mea, sa fure la motorina daca il ti din scurt nu are cum sa te fure atat timp cat tu stii cat consuma masina si unde se fac plinuri (la o cursa de olanda spre ex. plinul arad, plinul suben + 25-30 litri si cu asta ajungi in olanda), cu alimentatul de pe autostrada o rezolvi relativ usor daca ai un gps acasa ii dai adresa de la ce benziarie sa bage si ii ceri bonul.
diferenta nu este chiar 30 centi, 20 in unele locuri cum ar fi suben (shell 1.19 , in oras 0.99 sau geva de genul)
   200 euro nu este mult si nici 250 pentru o cursa. Soferul sta la tine cat e criza si cand a trecut criza iti pleaca. Bonul de motorina e evident ca-l ceri dar nu poti sa-i spui unde sa alimenteze pentru ca nu face aceeasi cursa mereu si nu poti sa-l suni de 3 - 4 ori pe zi sa vezi cata motorina mai are ca tot tu ii platesti telefonul si nu poti sti toate benzinariile din europa, iti face soferul o cursa si dupa aia pleaca de la tine. Cat am lucrat eu imi dadea adresele prin SMS, raspundeam prin BEEP-uri si ma suna numai cand era absolut necesar. Poate o sa spuneti ca era zgarcit patronul, da era zgarcit dar asa se fac banii, strangand fiecare leutz, nu aruncand cu banii.
   Dau si cate exemple care mi-au ramas in telefon:
   "dupa ce descarci te duci la COLMAR 68000 str. rue denis papin 25 zona ind. nord firma danzas sa 6 pal 700 kg. dsv belgia rekkem 8930. DA BEEP"
   "ref. marfa 5122128 01 sau RK1FR - 58379 vezi care din ele e buna, vezi ca marfa din belgia pleaca in irlanda" - marfa trebuia lasata intr-un port, pleca cu vaporul in irlanda
    si lista poate continua. Nu par sa aiba logica SMS-urile pentru ca erau si altele care aveau legatura unul cu celalalt dar nu le mai am in telefon.

#46
marmota05

marmota05

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 79
  • Înscris: 24.04.2006
pai si eu fac la fel, prin sms uri si asa face mai toata lumea, referitor la alimentat eu o tin pe a mea, atat timp cat stiu cat consuma masina, si cu precadere o sa faci un anumit traseu (eu asa fac), imi iau ca destinatie cel putin koln. drumuri bune

#47
bolo

bolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,001
  • Înscris: 01.11.2005

 catalinoprescu, on 18th March 2010, 22:40, said:

Evident ca stiu ce vorbesc. Am lucrat un an pe extern pe 3,5 tone si am fost in toata europa, mai putin bulgaria, grecia. In austria, olanda, franta, belgia era motorina mai ieftina. In germania era foarte scumpa. Cand trebuia sa alimentez ieseam de pe autostrada si mergeam pe drumurile nationale si alimentam cu cel putin 20 eurocenti mai ieftin, crede-ma stiu ce vorbesc. Asta a fost acum un an jumate, intre timp nu stiu daca s-au schimbat preturile sau nu. Referitor la furatul de motorina, se fura si la 3,5 tone. Cu o masina de 3,5 tone daca sti sa mergi cu ea scoti consum de 8 - 9 litri. Soferul vine dupa aia si zice ca a consumat 10 % sau 11 % ca el nu merge cu 90 pe autostrazi, merge cu 120 iar la 5000 - 6000 km conteaza, fiecare leutz conteaza.
   Partea cu netul, acum aproximativ un an internet mobil cu ROAMING era aproximativ 250 - 300 euro, nu mai stiu exact, oricum peste 200 euro, aveai trafic limitat, 300 mb si ce depaseai plateai. Tarile care mergeau bine in perioada respectiva (nu stiu cum este acum) erau germania, franta, elvetia. Nu poti sa te axezi pe o tara, de exemplu franta, iti iei net si stai numai pe franta pentru ca interesul tau este sa faci bani, nu pica franta te duci unde ai cursa. Ca sa faci bani mergi in special pe grupaje, adica la plecare din tara faci 1 - 2 incarcari iar la venire poti face si 15 incarcari (eu personal atat am facut maxim, 15 incarcari, incarcari facute in decursul a 3 zile). Ca sa faci treaba iti trebuie un laptop, nu un blackberry, blackberry e sa citesti un mail, nu faci treaba cu el. Eu am telefon cu internet, un nokia 5800 express music si crede-ma ca este destul de greu sa navighezi pe net, pierzi prea mult timp. In afara de obicei dupa ora 16 - 17 inchid toti, daca faci 2 incarcari pe zi nu faci bani.
   Daca ai argumente inpotriva a ce am scris eu lumineaza-ne si pe noi si eventual si niste exemple. Eu am scris din propria experienta, nu cred ca vorbesc in necunostinta de cauza. Eu vorbesc de preturile din europa, nu din romania. In romania intr-adevar e netul mobil ieftin, motorina costa aproximativ la fel pe autostrada si pe drumurile nationale, singura diferenta e ca noi nu prea avem autostrazi.
in fine...eu nu am vazut diferente de 20 de centi intre accelsi peco pe autostrada si in oras,in aceeasi tara...
Soferul nu face cum vrea el...mergi de 2 ori si il lasi pe el sa conduca,va merge mult mai linistit apoi ii impui un consum mediu in limita pe care l-a scos el.Scoti 8-9% cand mergi la pas...dar tu cand ii spui ca i ziua respectiva trebuie sa faca 4 incarcari nu ai cum sa mergi dormind
Nu te axezi pe o tara dar net este la orice Mcd...Ca sa faci browsing e neaparata nevoie de laptop,telefonul e pentru cei cu rabdare si timp muuult.In majoritatea tarilor este internet mobil prepay cu plata in functie de timp...nu cred ca stai ore intregi pentru ce ai nevoie
Blackberry e pentru comunicare rapida prin email cu cei de acasa,sofer,casa de expeditie,client etc.

#48
catalinoprescu

catalinoprescu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 137
  • Înscris: 06.01.2010
Imi recomanda si mie cineva o bursa de transport? Sunt multe pe net dar daca as alege una as face-o in necunostinta de cauza

#49
explor3r

explor3r

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 10
  • Înscris: 17.01.2010
http://ro.trans.eu/
http://www.bursatransport.ro/
http://www.teleroute.ro/
http://www.timocom.com

Probabil mai sunt dar nu le stiu eu zic ca e important sa folosesti cat mai multe burse de transport nu numai una.

Edited by explor3r, 25 March 2010 - 09:31.


#50
maseax

maseax

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 89
  • Înscris: 22.07.2006
am intrat din curiozitate pe http://ro.trans.eu/  si am observat ca sunt foarte multe anunturi de Camion Liber
apoi am intrat pe http://it.trans.eu/ si am observat ca sunt mai multe anunturi de Marfa de carat decat camion liber.

Nu merge de ex. sa pleci plin de aici in italia apoi din italia sa incarci pt franta, din franta incarci pentru etc. Sau nu poti sta o luna 2,3 peste hotare ? sau nu reteaza ?

Nu am treaba cu internationalul; lucrez pe 3,5 distributie in tara (la patron si trebuie sa-i fac ghioaga mare)

EDIT:OFF: Posesor B+C cu atestat marfa (neridicat de la arr dar obtinut) caut de munca. sal min 12+ (ca golanu are si pretentii)

Edited by maseax, 29 March 2010 - 19:29.


#51
catalinoprescu

catalinoprescu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 137
  • Înscris: 06.01.2010
Am reusit sa iau si eu duba. Am o mica problema, poate ma ajuta cineva. Am inteles ca trebuie sa am pe spate abtipilde din alea cu vitezele si nu prea stiu cu ce viteze sa iau. Eu am vazut de exemplu 50, 60, 70, 80, 80,90,100,110,130. Am mai vazut si 50, 60, 90, 100, 130 si lista poate continua. Poate stie cineva care trebuiesc puse mai exact, daca stie mai exact une trebuiesc amplasate (legal), mai sunt treptunghiurile reflectorizante care tot asa se lipesc, se pun deasupra vitezelor legale, sub? Pe masinile pe care am lucrat eu erau n. variante si nu mi-am pus niciodata problema asta. Mentionez ca e de 3,5 tone. Astept un raspuns de la cineva care stie. Multumesc

Edited by catalinoprescu, 29 March 2010 - 21:01.


#52
explor3r

explor3r

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 10
  • Înscris: 17.01.2010
nu cred ca trebuie pana in 3.5 t sa pui nimic

#53
catalinoprescu

catalinoprescu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 137
  • Înscris: 06.01.2010
Imi da si mie cineva cateva linkuri cu burse de transport? Am constatat ca majoritatea si-au modificat modalitatea de taxare si de plata, plata pe fiecare zi de logare, am mai vazut cu plata la fiecare vizualizare sau tot felul de nebunii. Vreau si eu vreo 2 - 3 burse unde taxarea sa se faca pe luna (sa fie un abonament de bun simt), pe an si eventual sa dea si demo, macar 2 - 3 ore sa pot studia si eu inainte de a lua decizia sa platesc.
   De altfel caut casa de expeditie sa imi dea curse pe duba de 3,5 tone, mentionez ca numai pe baza de contract pentru a avea o oarecare garantie ca imi primesc banii la timp.

#54
raku21

raku21

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 8
  • Înscris: 17.01.2010
daca vrei sa faci o economie cat de cat semnificativa, alimentezi la iesire din tara iar motorina iti va ajunge pana la OED sau Jet in austria (0.99eur). acolo faci iar plinul si iti ajunge pana in olanda garantat.plus ca la oed dak faci plinul ai dusul si cafeaua asigurate


ce ziceati mai sus de cei cu 0.6 lei km pe intern aceia au masinile achitate iar motorina este cumparata de la camionagii sau de la lucratorii de la drumuri la 2.5-2.8 lei si pretul de 0.6lei/km este fara factura. dar stai linistit aia nu prea au cum sa strice piata ca nu au multe masini si se mai gasesc si pentru altii curse

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate