Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Receptie Eutelsat 5 West. Este po...

Poti receptiona semnal de la mai ...

Cabluri HDMI 2.1 de 4m-5m care sa...

zoom comparat cu Google Meet
 Monitor/Display wireless?

Pornire greoaie dupa cateva zile ...

De la un proiect scris in python ...

Audi A4 B9 quattro 190 CP!
 Tepari la pariuri pe TikTok

Banca imi cere justificativ fondu...

schema pcb ELECTRA CIM150 PAS

Probleme stomac
 Sfat achizitie bicicleta oras

Canalele Sky Showtime 1 și S...

Recomandare anvelope lexus rx

Extindere rețea wireless int...
 

merge transportul cu utilitara de 3,5 tone?

* - - - - 1 votes
  • Please log in to reply
1901 replies to this topic

#19
m26gl

m26gl

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 35
  • Înscris: 26.07.2009

 pimi, on 13th January 2010, 13:09, said:

cand se vand camioane la pret de autoturisme  si dubele de 3,5 stau parcate cu lunile
cand firmele de leasing nu mai au loc sa parcheze masinile recuperate pt neplata
credeti ca merge transportul?
cand motorina e 4 lei si pretul la 40 de tone e 2 lei /km ....oare merge transportul?

Ma uitam pa bursa transportatorilor si acolo sunt o multime de anunturi de transportat marfa. Si ma gandeam ca daca iei din mai multe locuri si incarci masina ar trebui sa iasa ceva

#20
marmota05

marmota05

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 79
  • Înscris: 24.04.2006
sincer e destul de greu, firme neserioase,  termene de plata nerespectate si tot asa, eu de luni ma tot uit sa plec si nu am gasit ceva ce sa fie ok, anunturile or fi multe da prost platite, pt ca sunt multi care fac urm calcul : am 2500 km bag 250 de euro motorina si daca imi da 400 E fac si eu ceva, dar uita de taxe , uzura masini samd....

#21
catalinoprescu

catalinoprescu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 137
  • Înscris: 06.01.2010

 marmota05, on 9th January 2010, 01:51, said:

10 incarcari de colete (ma refer pachete, pachetele orice altceva de dimensiuni reduse, nu paleti) este un nr mare (acum depinde si pe durata pe in care se va realiza), depinde de tara (in franta nu cred ca ai sa mergi pe autostrazi pt ca sunt f scumpe, iar daca mergi pe partea de sud nu au asa multe drunuri nationale N-uri care sunt ca autostrazile aproape). o alta problema pe care o vei intalni este cea legata de clienti : pana ii inveti pe cei care platesc, pe cei care platesc cu intraziere si pe cei care nu prea mai platesc dureaza timp si o sa te coste bani, nimeni nu o sa iti zica toate astea (iti spun din prorpie experiente), pe germania ai tageskontrollblat nu stiu daca am scris corect ( este un tahograf dar il scrie soferul de mana si se aplica pt dube intre 2.8-3.5t). iar cu livratul to sa faci livrarea coletelor sau a paletilor fie ele la clinet direct sau la depozit. 1500\luna este un pic cam greu in cazul in care ai angajat sofer (diurna, salariu si mai stiu eu ce), leasing, telefon, si lista poate contiuna. sper ca poate iti foloseste si inainte studiaza bine si apoi ia decizia. bafta
Nu stiu daca este asa greu. Eu am lucrat tot pe 3,5 tone un an pe extern. Am facut maxim 14 incarcari in 3 zile pentru ca iei din apropiere - maxim 200 - 250 km(am stat cat 7 zile plecat din Bucuresti). Referitor la leasing nu va fi pentru ca achit masina numerar, abonamente la telefon nu vor fi, e mai rentabil pe cartela prepayd decat sa ma incurc cu abonamente. Cu platile (presupun - sa ma contrazica cineva daca nu am dreptate) ma pot uita si de cat timp are contul de bursa, daca are mai putin de 2 ani sau are incidente de plata fara numerar nu discut. Pe germania gasesc eu o solutie, am mers un an intreg cu duba prin germania si nici nu stiam de existenta acelui tabel, o amenda la 2 - 3 luni (am inteles ca este undeva la vreo 30 euro) sau merg mai mult pe incarcari si descarcari din franta (franta si germania merg cel mai bine dupa studiile mele). Cu autostrazile in franta nu este o problema pentru ca merg numai pe drumuri nationale si express unde se circula foarte bine, sunt soselele libere. Asta este parerea mea dar voi sti sigur cand voi incepe treaba. Nu merge asta e, inchid si ma duc la munca ca si pana acum, dar macar stiu ca am incercat si firma nu este de mine.

 marmota05, on 13th January 2010, 14:06, said:

sincer e destul de greu, firme neserioase,  termene de plata nerespectate si tot asa, eu de luni ma tot uit sa plec si nu am gasit ceva ce sa fie ok, anunturile or fi multe da prost platite, pt ca sunt multi care fac urm calcul : am 2500 km bag 250 de euro motorina si daca imi da 400 E fac si eu ceva, dar uita de taxe , uzura masini samd....
Ce am vazut eu pe bursa, la plecare din tara de da cam maxim 400 - 500 euro (cam rar 500 euro), dar pe venire am vazut ca sunt multe marfuri mici, incepand cu 50 euro (se merita daca esti foarte aproape de locatie) si de obicei la 50 euro se plateste numerar, si marfuri de 100 - 150 euro. teoretic daca faci cateva incarcari (10 incarcari) ar iesi ceva. Marfurile "mari" de obicei pleaca la grupaj la TIR pentru ca e mai rentabil, in schimb la un palet, la o cutie si ce o mai pica nu se baga cei cu tirurile pentru ca nu renteaza. Acum e vorba aia "teoria ca teoria, dar practica te omoara". Eu sper sa raman macar cu 800 euro per cursa si tot e ceva. 2 curse pe saptamana, mai pica un local cu mobila ceva, oricum as iesi mai bine decat sa muncesc la patron pe 25 mil pe luna la patron si jumate sa-i cheltui pe mancare cat sunt plecat. Sunt sigur ca sunt multe probleme de care ma voi lovi (plata cu intarziere cum zicea un coleg pe forum). Daca nu merge cu externul, pot incerca sa gasesc un furnizor si sa fac distributie in marile lanturi de magazine din tara. E foarte greu pana intri la o firma din asta dar daca reusesti si dai "dreptul" in fiecare luna la cine trebuie merge treaba. Nu dai "dreptul" iti pica numai ploiesti si pitesti si nu faci nimic. Asa a facut ultimul patron la care am lucrat, avea furnizor de cosmetice, noi transportam. Noi aveam 2 masini la furnizorul ala si alta firma avea undeva la vreo 30 de masini. Nu a "cinstit" pe cine trebuie si ne dadeau numai curse scurte si numai cate una pe saptamana. I-am explicat care este treaba, a dat dreptul si luam numai curse lungi si cate 2 pe saptamana.

Edited by catalinoprescu, 14 January 2010 - 14:56.


#22
m26gl

m26gl

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 35
  • Înscris: 26.07.2009
Pentru o treaba de asta ce este mai bun un Iveco sau un Mercedes? Carosat sau cu prelata?

#23
catalinoprescu

catalinoprescu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 137
  • Înscris: 06.01.2010

 m26gl, on 14th January 2010, 17:42, said:

Pentru o treaba de asta ce este mai bun un Iveco sau un Mercedes? Carosat sau cu prelata?
Eu cred ca Mercedes. Dintre prelata si carosat cu tabla as alege varianta cu tabla. La prelata ai avantajul ca incarci si din lateral dar in cea cu tabla marfa este mai in siguranta. Avantaje si dezavantaje

#24
saxx

saxx

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 517
  • Înscris: 24.11.2006
@catalinoprescu: nu e mai rentabil pe PFA sau II decat firma ? Nu stiu cum mai e cu impozitul forfetar pt. activitatea asta dar pare mai ok PFA si din punctul de vedere al contabilitatii, controalelor, neplatitor de TVA etc. Eu am II si ma bate gandul sa inregistrez si activitatea de transport. Am avantajul ca am unde sta in Germania pe ales (Koeln, Dortmund, Essen) si in caz ca nu gasesc marfa am loc de depozitat si incarcat trancote pt. mine si nu prea am cum sa ma intorc gol :); problema e ca m-am trezit cam tarziu.
Singurul meu dubiu e ca mie nu prea imi iese la socoteala rentabilitatea la fel ca tie.
Am urmarit si eu bursa de transport si cam astea ar fi concluziile:  la dus nu prea e -> spre deloc marfa, mai este platita si prost, gen 250-300 EUR la 1,5 tone, deci abia scoti motorina. Sa zicem ca asta ar fi obiectivul pt dus si te scoti la intors. La intors e platit ceva mai bine transportul, insa fara grupaje nu ai nici o sansa sa scoti ceva. Cu grupaj cu tot nu cred ca ramai cu mai mult de 400 EUR in cel mai fericit caz. Insa aici intervin si problemele: banii o sa-i primesti in cca. o luna si daca stai sa alegi pe cei cu vechime de 2 ani pe bursa o sa ramai in germania cu lunile sa incarci. Plus ca si de la astia poti sa iei teapa. Apoi iti trebuie laptop si sa vanezi hotspot-uri ca altfel o sa platesti mai mult decat faci cand iti vine factura la abonamentul de internet (ceva de genul 1EUR/mega daca nu mai mult). Dar problemele adevarate mi se par astea:
- transporturile bine platite dispar instant de pe bursa (si aici sunt rechini cum erau si pe mobile.de la masinile bune),
- greutatea: In utilitara de 13 mc nu poti sa incarci mai mult de 1,5 tone si daca la timpii de condus o mai scoti cum o mai scoti, atunci sa fii sigur ca cu kilogramele in plus e belea mare. Acum in 1,5 tone nu stiu ce/cate grupaje poti sa faci sa iasa cat de cat bine, ca la cantitati in jur de 1 tona se plateste cam 250-maxim 300 EUR + TVA, la 1.5 tone poate prinzi 400-500 EUR dar nu mai poti sa pui nimic. Ori astia sunt frectie ca 250 EUR o sa te ajunga motorina. Daca te orientezi pe colete mici 50-200 kg se plateste cam 50 EUR maxim si poate nici nu prinzi de Bucuresti. Mai sunt dube de 17 mc si 1700 kg incarcare dar din cate stiu alea au masa maxima autorizata 4 tone, si apoi iti trebuie tahograf, vignete mai scumpe (daca nu ma insel in Germania peste 3,5 tone se plateste) etc. Nu stiu insa daca la duba de 3,5 tone cu remorca de 2 tone e tot la fel: vignete, tahograf etc. si care sunt(daca sunt) amenzile in cazul in care tractezi o remorca cu duba si nu ai tahograf. Am fost cu cineva cu duba sa aduca o masina pe platforma si nu ne-a intrebat nimeni nimic desi am trecut prin vama, politie la Nickelsdorf etc, a fost bulan ? Daca poata sa raspunda cineva din experienta dar ma intereseaza si varianta legala.
De-asta zic ca mie nu prea imi ies calculele, dar m-as baga pt. ca as putea sa-mi aduc eu pe ale mele trancote.


@m26gl: parerea mea e ca prelata e mai utila; in duba carosata de 13 mc intra 4 europaleti, la prelata cu cabina simpla ai platforma de 4.20/2.20 deci 5 europaleti orizontal si 3 europaleti vertical plus ca ai si inaltime mai mare. Problema e ca oricum ai da-o nu este avantaj decat la volum, de incarcat tot cam 1,5 tone poti sa incarci maxim.

#25
raku21

raku21

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 8
  • Înscris: 17.01.2010
salut. eu am facut transport international pana mai acum o luna, si cum zicea cineva mai sus nu e chiar asa cum crezi. te gandesti ca poate prinzi 5-6 grupaje dar poate 2 din ele nu mai sufera amanare si trebuie sa ajungi din germania in romania in max 20-24 oresi dak apuci sa le iei de la inceput pe astea nu mai poti astepta dupa altele. dubita(1.5 t)+ remorca(max.2t util) = tahograf+alte preturi la vignete+ consum cu cel putin 3-4L in plus si limitarea masinii la 90 km. Sa iti scoti din cap chestia ca poti pune pe iveco35 vreo 3-4 tone ca aistriacul dak ai si 300kg ti le poate da jos.
  Spuneam mai devreme ca am facut transport; intr-o luna am prins 4 curse de germania, dar sa stii ca dupa calculele tale in care sa iti platesti sofer nu o sa stea nimeni sa conduca atatea curse in care nu ai voie sa dormi fara ceva bani (la firma la care am lucrat eu ne dadeau 250 euro si crede-ma sunt putini bani), iar dupa alea 4 curse am stat 3 saptamani ca nu am mai prins nimic. Nu te poti gandi ca iti iei o masina mai ieftina sa economisesti bani; numai vulcanizarea mobila l-a costat pe un prieten saptamana trecuta 100 euro in grecia pentru 2 pene. in afara orice defectiune= asistenta+ service; m-a costat 95 de eur sa schimb cureaua la alternator.  dak stii ca ai ceva serios de plecat di romania poti sa te incumeti, dak nu poti sa iei masina mai ieftina si faci in tara cu 3-4-5 tone pe iveco35 da nu o sa te tina foarte mult.
  Orice ai decide eu iti urez bafta dar dak te gandesti ca majoritatea romanilor sa te imbogatesti peste noapte(cum  ziceai mai devreme ca ai vrea sa angajezi pe cineva) sa stii ca nu o sa mearga, Succes

#26
sorintheghost

sorintheghost

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 185
  • Înscris: 06.12.2007
de anul acesta e permis cabotajul!!! asta e o oportunitate extraordinara pentru transportul romanesc, o sa vedeti o relansare a transporturilor anul acesta

iar la intrebarea cu firma ......  poate sa fie orice forma juridica dar cu conditia sa fi platitor de tva pt ca cea mai mare cheltuiala este motorina iar recuperarea tva-ului platit pe motorina este necesara

Edited by sorintheghost, 17 January 2010 - 09:30.


#27
saxx

saxx

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 517
  • Înscris: 24.11.2006
Cabotajul acum cateva zile am citit un link si spuneau ca tocmai s-a prelungit termenul initial pana in 2012, deci tot interzis ramane.

Quote

La sfarsitul anului trecut, Germania a trimis o scrisoare oficiala catre Ministerul Transporturilor din Romania, potrivit careia solicita prelungirea interdictiei de cabotaj cu inca doi ani. Motivul invocat a fost acela ca romanii au cheltuieli mai mici decat transportatorii lor, si, deci, nu ar concura in conditii egale. Mai ales ca interesul nemtilor de a face cabotaj la noi este foarte scazut. Asta dupa ce, la comisia mixta cu romanii, oficialii nemti au tras atentia asupra faptului ca romanii depasesc cu 20% media europeana la contraventii.



O situatie similara ar putea fi si in cazul Belgiei, insa cei de la minister nu au oferit clarificari in acest sens.
Reamintim ca, prin tratatul de aderare al Romaniei la UE, a fost interzis cabotajul romanilor pe teritoriul statelor comunitare si al transportatorilor comunitari in tara noastra pe o perioada de trei ani (intre 2007 si 2009), cu posibilitatea de prelungire cu inca doi ani. Interdictia de cabotaj putea fi prelungita doar in cazul in care unul din statele comunitare solicita oficial acest lucru pe teritoriul sau, ceea ce s-a intamplat acum cu Germania.
Cu alte cuvinte, pana in 2012, transportatorii romani nu vor putea face transport intern pe teritoriul Germaniei si, la reciprocitate, nici cei germani nu vor putea face acest lucru in Romania.
Germania a solicitat extinderea perioadei de interzicere a cabotajului pe teritoriul sau si in cazul transportatorilor bulgari.

Sursa: www.traficmedia.ro
Link: http://www.burse-tra...etalii_496.html ; cred ca relansarea transportului romanesc mai are de asteptat :)


 raku21, on 17th January 2010, 01:58, said:

dubita(1.5 t)+ remorca(max.2t util) = tahograf+alte preturi la vignete+ consum cu cel putin 3-4L in plus si limitarea masinii la 90 km.
Nu asta m-ar deranja cel mai tare ci ritmul (maxim 9 ore de condus la 24), ajungi in Germania in 2 zile, plus ca nu pot sa conduc in ritmul asta, as ceda psihic si in mod sigur m-as intoarce cu amenzi de o sa fiu sclav 10 ani sa o scot la capat.

Edited by saxx, 17 January 2010 - 11:20.


#28
valy_en86

valy_en86

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 122
  • Înscris: 09.03.2008
daca o sa lucrezi tu pe masina o sa ramai cu ceva.daca mai angajezi si sofer mai scade minim 200 euro la cursa si sa vezi cu ce ramai.pentru inceput trebuie sa mergi tu cu masina si sa incerci sa obti un contract sau doua ca sa un venit asigurat iar dupa bursa sa iei doar ce-i in drumul tau ca sa scoti motorina.
inceputul e cel mai greu...

#29
catalinoprescu

catalinoprescu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 137
  • Înscris: 06.01.2010
Baiatul unui coleg de serviciu de-al tatalui meu are o duba de 3,5 tone si face transport cu ea dar numai in tara. Cum procedeaza omul? Are laptop, internet mobil si isi cauta el cursele. Incarca luni pentru iasi de exemplu, descarca apoi isi cauta din iasi sau din apropiere pentru alta localitate si tot asa pana se face vineri sau sambata cand incepe sa o ia usor spre casa. Nu are clientela formata (cel putin asa mi s-a spus). Inainte de criza economica spunea ca ramane cam cu 70 - 80 milioane profitul lui. Cand a inceput criza economica transporturile au cam inceput sa scartaie si a cam stat pe bara dar imediat dupa revelion (2010) a inceput sa mearga treaba si are curse. Mi-am facut si eu niste calcule si daca as proceda in acelasi fel cu mai mult de 40 de milioane nu as avea cum sa raman pentru ca pe intern se plateste foarte prost si romania fiind mica faci putini km si ca autostrazi avem una singura terminata Bucuresti - Pitesti care numai autostrada nu este iar cea spre constanta nu este terminata (nu a ajuns la constanta). Ne poate da cineva mai multe detalii?
   Cel putin pentru mine 80 mil. pe intern fara sa ai contract cu o firma care sa iti dea multe curse e cam imposibil. E cineva pe forum care procedeaza in acelasi fel sa ne lumineze si pe noi? Cam cat se ia pe km pe intern? Cineva mi-a spus ca la 3,5 tone pt. produse ADR se ia in jur de 16 - 17 mii per/km iar pentru marfa generala 13 - 14 mii per/km. Pe bursa mai mult de 10 000 per/km (si asta numai pe sens) nu iti da nimeni.
   Multumesc

#30
marmota05

marmota05

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 79
  • Înscris: 24.04.2006
ok. iti raspund eu. faceam exact ca tine: laptop, internet vodafone... si fiind 2 in cazul meu cautam din mers cursa. rezultatul... dupa 1 luna am zis ca ori fac numai extern ori ma las.tu faci cum vrei da sa faci numai intern... mai bine NU, eu daca descarc la arad prefer sa vin cu masina pe gol decat sa stau sa caut marfa pe intern pt ca aici e bataie de joc. in acest sens iti arat (asta daca nu ai cont pe bursa , cate ceva din lista de discutii) :
Ploiesti, PH ()
Oradea, BH ()
BCI-203424021-01-2010
22-01-2010
1.5 to
SPRINTER MAXI
neg. cash.0.70.km.
alta
TRANSPORT MARFA ORICE DESTINATIE

PRETUL CEL MAI MIC DE PE PIATA 0,7 RON / KM !!!

TRANSPORT DE MARFA ORICE DESTINATIE, PESTE 500KM NEGOCIABIL !!!

TRANSPORT MARFA (PESTE 4M LUNGIME), ETC !!!

pentru detalii va rog accesati forumul ! Despre vanzator

Vanzator:
able_computer (123 )
Istoric:
125 calificative (98% pozitive)
Membru din:
10 Iulie 2007
si cu asta termin
BIOFUELROM INTERNATIONAL SRL-800ron+tva Bacau-Oradea(524km) 22 to lemne de foc.
asta ca sa iti faci o idee pt intern, acum nu spun ca nu ai sa gasesti platite un pic mai bine 1leu/km dar sunt din ce in ce mai rare, iar pe extern nu e numai lapte si mirere DAR gasesti preturi decente de MULT MAI MULTE ORI decat pe intern. in rest...bafta si drumuri bune

#31
sorintheghost

sorintheghost

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 185
  • Înscris: 06.12.2007
stiu pe cineva care la sunat pe tipul ala si ia spus ca i da 0,6 si a acceptat .........     asa ca sa nu ne mai miram de preturile care sunt

in legatura cu forma juridica de organizare, recomand pf,af,ii pentru ca tva-ul se plateste la 3luni!!!!  daca faci srl, cum ai taiat factura, tu trebuie sa platesti tva-ul la stat chiar daca tu incasezi banii peste 2 luni

#32
marmota05

marmota05

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 79
  • Înscris: 24.04.2006
0.6??? asta chiar e culmea.... ma intreb cand nu o mai gasi economie ce o face...

#33
catalinoprescu

catalinoprescu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 137
  • Înscris: 06.01.2010
0,6 RON per km. Ma gandesc ca poate multe firme recurg la tarife din astea "de criza" tocmai pentru a nu da faliment. Poate are cateva masini cu soferi angajati si poate prefera sa mearga non profit (sa acopere salariile la soferi si intretinerea masinii si renuntand la profitul lui) pentru a nu da faliment sau pentru a nu "trage pe dreapta" pana trece criza pentru ca iesi de pe piatza si e mai greu sa intri iar. Asa cred eu, la 0,6 ron/km nu intrevad vreo urma de profit.

#34
sorintheghost

sorintheghost

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 185
  • Înscris: 06.12.2007
nu numai ca nu are profit dar tot la faliment se ajunge chiar daca se ajunge mai incet ............ problema e ca strica preturile, cine a dat o cursa la banii aia, va cauta alt fraier sa o dea tot la banii aia

.. iar economia ........ se cheama furt!!!!

Edited by sorintheghost, 27 January 2010 - 13:56.


#35
mahmud

mahmud

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 510
  • Înscris: 27.01.2008

 catalinoprescu, on 27th January 2010, 13:26, said:

0,6 RON per km. Ma gandesc ca poate multe firme recurg la tarife din astea "de criza" tocmai pentru a nu da faliment. Poate are cateva masini cu soferi angajati si poate prefera sa mearga non profit (sa acopere salariile la soferi si intretinerea masinii si renuntand la profitul lui) pentru a nu da faliment sau pentru a nu "trage pe dreapta" pana trece criza pentru ca iesi de pe piatza si e mai greu sa intri iar. Asa cred eu, la 0,6 ron/km nu intrevad vreo urma de profit.


Dar la transportul de persoane ceva 8+1 nu te-ai gindit?Daca tot esti chitit pe transport!
Cauti un Mercedes Vito si il pui la treaba.O gradinita,o agentie de turism,un pelerinaj,o nunta,un botez?
Nu stiu zic si eu.Ma gindeam pt mine la varianta asta,tocmai vreau sa renunt la transportul de marfa si sa trec la cel de persoane dar numai 8+1 ca nu am D.

#36
catalinoprescu

catalinoprescu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 137
  • Înscris: 06.01.2010
Se gasesc curse pe extern?
Am reusit sa infiintez firma si in maxim 2 saptamani voi avea si o masina de 3,5 tone. Vreau si eu sa stiu daca se mai gasesc curse pe extern, cam cum se platesc, cam cu ce bani raman dupa o cursa. Cam cate curse pe saptamana pe extern aveti ? (eventual si cateva exemple)
   Cam ce comisioane percep casele de expeditie? Intreb pentru ca o sa plec eu cu masina, nu imi permit sa angajez sofer, cam in ce termen se face plata (in cazul unei case de expeditie serioase).
   Cand o sa am si masina o sa vorbesc cu cateva case de expeditie (imi face cineva legatura si ma recomanda) dar vroiam sa stiu informativ sa stiu cam la ce sa ma astept.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate