GPS pentru camioane
Last Updated: Mar 10 2011 18:58, Started by
ninosu
, Dec 07 2009 12:51
·
0
#20
Posted 16 January 2010 - 13:57
#21
Posted 16 January 2010 - 20:22
Anexez pozele.
Trebuie sa spun ca modificarile le-am facut in soft. Attached Files |
#22
Posted 16 January 2010 - 22:32
Nu face confuzie intre un soft care are optiunea de camion si un soft dedicat acestuia. IGO este pisu de pisica in comparatie cu Tomtom la acest capitol!
Attached Files |
#23
Posted 17 January 2010 - 17:25
am luat un gps mio la 400 de lei din altex,dar nu ma ajuta cu mare lucru,ca sa gasesc depozitul real de la km 13,soseaua buc-pitesti m-am invartit 2 ore pe acolo pana ma ajutat un sofer.mai rau ma incurca ca nu are setari de camion si trebuie sa fiu cu ochi mereu pe indicatoare sa nu intru pe unde am restrictii.Mi-am luat statie cb si asa gasesc mai usor depozitele,traseele oricum le cunosteam(doar cu cele din moldova aveam probleme).parerea mea!!!pt romania mai bine o statie cb decat un gps
|
#24
Posted 17 January 2010 - 23:18
ce poze ne-ai oferi tu este programul clasic igo8 ( se poate zice ca e chiar un standard , ) Oricum diferenta, pe partea de camion , intre igo8 si tomtom truck este net avantajoasa lui tomtom .
am pus poze cu tomtom truck . Attached Files |
#25
Posted 18 January 2010 - 09:02
costyn_man, on 16th January 2010, 22:32, said: Nu face confuzie intre un soft care are optiunea de camion si un soft dedicat acestuia. IGO este pisu de pisica in comparatie cu Tomtom la acest capitol! Pretul face diferenta. Intr-adevar pentru cine vrea ceva beton TOMTOM este cea mai buna alegere. Insa eu m-am descurcat foarte bine si cu asta inclusiv in Polonia unde ai o multime de poduri cu restrictii de greutate si de inaltime maxima admisa. |
#26
Posted 18 January 2010 - 16:19
sunt de acord cu cezatronic dar daca suntem la topicul pt camioane as dori sa nu se creeze confuzie intre cititori si sa dezvolt putin fraza lui cezatronic "Intr-adevar pentru cine vrea ceva beton TOMTOM este cea mai buna alegere."
eu doresc sa ramanem la ideea ca pt masini mici cea mai buna optiune momentan disponibila este igo8 iar pt camioane si camionagii cea mai buna varianta low-cost (cu bani putin si performate ok ) si pentru inceput este igo8 iar pt cei putin mai avansati in ale gps-ului si dispun de ceva bani este tomtom truck . ma repet din nou , in ambele cazuri igo8 si tomtomtruck trebuie si o minima orientare in spatiu drumuri bune |
#27
Posted 18 January 2010 - 20:12
Salut ,vin si eu cu o idee si anume Gamba,MioMap2008 sau Cardinale si CoPilot,dar asta din urma este deocamdata pt. pda-uri ,exista si varianta pt. WinCE5 dar se cheama PCMiller.Precizez ca toate trei le-am instalat si functioneaza.La MioMap daca te intereseaza imi dai un PM si iti explic ce sa faci sa iti apara setarile alea.
Mersi! |
#28
Posted 18 January 2010 - 20:15
aalleexx, on 18th January 2010, 16:19, said: sunt de acord cu cezatronic dar daca suntem la topicul pt camioane as dori sa nu se creeze confuzie intre cititori si sa dezvolt putin fraza lui cezatronic "Intr-adevar pentru cine vrea ceva beton TOMTOM este cea mai buna alegere." eu doresc sa ramanem la ideea ca pt masini mici cea mai buna optiune momentan disponibila este igo8 iar pt camioane si camionagii cea mai buna varianta low-cost (cu bani putin si performate ok ) si pentru inceput este igo8 iar pt cei putin mai avansati in ale gps-ului si dispun de ceva bani este tomtom truck . ma repet din nou , in ambele cazuri igo8 si tomtomtruck trebuie si o minima orientare in spatiu drumuri bune Se pare ca experienta isi spune cuvantul. Am cunoscut in drumurile mele o multime de "novici" ca sa nu-i numesc altfel acre dadeau replici de genul: - "pe-aici m-a indrumat jipiesul" Am incercat si eu variante low-cost chiar de la TOMTOM si am avut surprize. Varianta folosita de mine cu IGO 8 , care nu se compara totusi cu un TOMTOM Truck, s-a descurcat destul de bine. E adevarat ca o planificare initiala pe baza hartilor si a programului de navigare "NAVIGATOR 8" m-au ajutat foarte mult. Deci asa cum am mai spus "Pretul face diferenta!" Oricum pentru un sofer de TIR baza trebuie sa ramana respectarea indicatoarelor rutiere, cunoasterea hartilor, comunicarea cu colegii de pe traseu si nu in ultimul rand respectul fata de ceilalti participanti la trafic. Altfel, indiferent de GPS-ul din dotare putem avea surprize. S-avem drumuri bune si fara evenimente stimati colegi! |
|
#29
Posted 19 March 2010 - 12:31
CEZATRONIC, on 18th January 2010, 20:15, said: Se pare ca experienta isi spune cuvantul. Am cunoscut in drumurile mele o multime de "novici" ca sa nu-i numesc altfel acre dadeau replici de genul: - "pe-aici m-a indrumat jipiesul" Am incercat si eu variante low-cost chiar de la TOMTOM si am avut surprize. Varianta folosita de mine cu IGO 8 , care nu se compara totusi cu un TOMTOM Truck, s-a descurcat destul de bine. E adevarat ca o planificare initiala pe baza hartilor si a programului de navigare "NAVIGATOR 8" m-au ajutat foarte mult. Deci asa cum am mai spus "Pretul face diferenta!" Oricum pentru un sofer de TIR baza trebuie sa ramana respectarea indicatoarelor rutiere, cunoasterea hartilor, comunicarea cu colegii de pe traseu si nu in ultimul rand respectul fata de ceilalti participanti la trafic. Altfel, indiferent de GPS-ul din dotare putem avea surprize. S-avem drumuri bune si fara evenimente stimati colegi! Edited by blond78, 19 March 2010 - 12:31. |
#30
Posted 20 March 2010 - 02:52
seal777, on 18th January 2010, 20:12, said: Salut ,vin si eu cu o idee si anume Gamba,MioMap2008 sau Cardinale si CoPilot,dar asta din urma este deocamdata pt. pda-uri ,exista si varianta pt. WinCE5 dar se cheama PCMiller.Precizez ca toate trei le-am instalat si functioneaza.La MioMap daca te intereseaza imi dai un PM si iti explic ce sa faci sa iti apara setarile alea. Mersi! dintre tot ce ai enumerat tu doar gamba este dedicat TIR , in rest sunt softuri pt masini mici . |
#31
Posted 20 March 2010 - 08:10
aalleexx, on 18th January 2010, 17:19, said: sunt de acord cu cezatronic dar daca suntem la topicul pt camioane as dori sa nu se creeze confuzie intre cititori si sa dezvolt putin fraza lui cezatronic "Intr-adevar pentru cine vrea ceva beton TOMTOM este cea mai buna alegere." eu doresc sa ramanem la ideea ca pt masini mici cea mai buna optiune momentan disponibila este igo8 iar pt camioane si camionagii cea mai buna varianta low-cost (cu bani putin si performate ok ) si pentru inceput este igo8 iar pt cei putin mai avansati in ale gps-ului si dispun de ceva bani este tomtom truck . ma repet din nou , in ambele cazuri igo8 si tomtomtruck trebuie si o minima orientare in spatiu drumuri bune Argumente: -in Igo daca dau in fata de un interzis trebuie sa apas foarte multe butoane pana ajung in modul browse al hartii la o dimensiune dorita(trebuie sa apas foarte mult pe zoom) iar in mers acest lucru este cam dificil...Igo cam imi impune sa folosesc un stylus -garminul afiseaza mult mai bine evidentiate zonele industriale si la foarte multe chiar si numele acesteia -garmin "ocoleste"mai bine prin orase,Igo o ia mai spre centru Edited by bolo, 20 March 2010 - 08:16. |
#32
Posted 21 July 2010 - 10:03
vesti bune pt. voi
incercati igo cu urmatoarele;beckerz302,clarion truck,si binenteles primo, exista deja harti cu specificatie si europa de est. mai sunt si automapa,gamba truck si multe altele. pe cei de la tomtom nu ii recomand , pt ei romania nu exista. personal recomand beckerZ302, este mai "nemtesc"! banuiesc ca nu mai trebuie sa spun ca stie inaltime,lungime,greutate max admis si efectiva,alte pericole(ADR) igo primo stie si doi soferi si pauze min-max,program zilnic(9ore) samd. deci succese si drumuri bune! |
#33
Posted 21 July 2010 - 10:34
aalleexx, on 7th January 2010, 10:08, said: si as dori sa mai adaug ceva offtopic dar tot legat de subiectul gps pe si pentru camion . In primul rand a fii sofer de camion inseamna a avea putin mai multa experienta in a conduce si a tot ce inseamna condus si soferie.Sunt inplicat in acest domeniu gps de multa vreme si ma sperie foarte tare gandul ca enorm de multa lume acorda cea mai mare atentie aparatului gps , i confera incredere 100% si merg orbeste dupa el.Acest lucru este ceva ulta-mega prostie .Aparatele gps sunt doar un ajutor , ceva ce sa ajute dar sa nu va bazati pe ele .Si masinile mici dar in special camioanele VA ROG SA CONDUCETI DUPA REGULILE DE CIRCULATIE , SA RESPECTATI SEMNELE SI INDICATOARELE SI MARCAJELE RUTIERE si cea mai de pret A T E N T I A LA VOLAN si pe urma sa ascultati jipiesul.Parerea mea ca cea mai de valoare functie a gps-ului este acel RECONFIGURARE TRASEU ca ofera o liniste sufleteasca ca nu ne putem pierde ca avem o iesire din incurcatura . Depinde de experienta fiecaruia dintre noi la volan dar parerea mea pentru camioane cea mai ok combinatie este orice gps care iti gaseste locul de destinatie + atentia la volan si spirit de orientare in spatiu + respectarea regulilor de circulatie inseamna cel mai bun si cel mai actualizat gps. concluzia o trage fiecare dar inca odata ma repet GPS-UL NU ESTE PILOT AUTOMAT SAU COPILOT ESTE DOAR UN SIMPLU INSTRUMENT CARE AJUTA LA ORIENTARE IN SPATIU SI NU LA CONDUSUL MASINII .. gata . Sau ceva mai bun care NU trebuie sa lipseasca din camion este statia CB |
|
#34
Posted 12 October 2010 - 22:39
beckerz 302,clarion truck
un link catre unul din programe ? si eventual cum se instaleaza daca e ceva mai dificil |
#35
Posted 12 October 2010 - 23:01
#36
Posted 13 October 2010 - 13:39
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users