Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Sugestii muzica simfonica
#19
Posted 21 January 2010 - 16:54
Naoto, on 21st January 2010, 17:41, said: și DA: Dietrich Fischer-Dieskau e cel mai ce! nu-mi pasă de speculații idioate că a supt nu știu ce lapte sau că la 14 ani făcea ce făcea. E UNIC! cel mai cel e george london, are o voce pur și simplu perfectă |
#20
Posted 21 January 2010 - 17:06
gigel de hohențolărn, on 21st January 2010, 16:54, said: și da, și mie-mi plăcea până când a încetat să-mi mai placă cel mai cel e george london, are o voce pur și simplu perfectă asta nu înseamnă că Dieskau nu a fost UNIC toți marii sînt, nu? ar fi stupid să mă ițesc a contrazicere în chestia asta. after all, ăsta-i avantajul valorilor artistice: nu se exclud vreodată (disjunctiv, ori - ori) ci sînt în permanentă acreție |
#21
Posted 21 January 2010 - 17:17
de ce zici la trecut, încă mai e, mai trăiește binemersi - și el, și înregistrările lui
|
#22
Posted 21 January 2010 - 17:21
#23
Posted 21 January 2010 - 17:35
Naoto, on 21st January 2010, 18:21, said: nu, nu - îl raportam la succesiunea ta: a fost ... pînă cînd... da, acum remarc că reiese altceva, e exprimarea mea nefericită dar s-a retras, nu? eu sunt în permanență critic, și după ce ascult prea mult ceva anume sau nu numai încep să găsesc nod în papură. deși-s fan wagner, la orice oră posă găsesc minim o duzină de defecte sau ceva-n genu, fără să mă leg de primele simfonii demne de recycle bin sau de uverturile polonia sau mai știu eu ce kaisermarș așa-i și cu dietrich. da lu george london parol că nu-i pot găsi punctul nevralgic, nici măcar în înregistrările belcantiste (belcantism ce nu-l suport neam de neam ) |
#24
Posted 21 January 2010 - 17:39
gigel de hohențolărn, on 21st January 2010, 17:35, said: nu știu dacă s-a retras or ba, știu că se apucase și de dirijat, și-n treaba asta nu văd de ce s-ar retrage. adică na, și stravinski urca lejer pe podium la 80 de ani eu sunt în permanență critic, și după ce ascult prea mult ceva anume sau nu numai încep să găsesc nod în papură. deși-s fan wagner, la orice oră posă găsesc minim o duzină de defecte sau ceva-n genu, fără să mă leg de primele simfonii demne de recycle bin sau de uverturile polonia sau mai știu eu ce kaisermarș așa-i și cu dietrich. da lu george london parol că nu-i pot găsi punctul nevralgic, nici măcar în înregistrările belcantiste (belcantism ce nu-l suport neam de neam ) Kaisermarsch! s-o lăsăm baltă! era la început, plătea încă Cezarului (avea și de ce). sînt mai puțin găsitoare de "noduri în papură" - probabil că pentru mine muzica e o stare - cînd intru în transă ... uit, deja mi-o cînt eu mie. bineînțeles, nu orice muzică Citat: Just recently DG issued a 21-CD collection in honor of Fischer-Dieskau's 75th birthday. This Fischer-Dieskau Edition contains a hitherto unpublished performance of Die schöne Müllerin, recorded in 1968 with the pianist Jörg Demus. We are told that the recording was made, edited, approved and then somehow never issued. How could that happen? And could it have happened with any singer less prolific than Fischer-Dieskau? Over the years there have been many varying estimates of Fischer-Dieskau's vast recorded output. How does one assess such an achievement? Does the very number of recordings proclude an accurate evaluation of their quality? Does the abundance signify industry, dedication, enormous versatility or are we dealing here with a 'Lieder Machine'? Despite the dissenters, it seems that most of us would join J.B. Steane in paraphrasing Dryden: 'Here is God's plenty'. Edited by Naoto, 21 January 2010 - 17:40. |
#25
Posted 21 January 2010 - 18:05
Naoto, on 21st January 2010, 18:39, said: Kaisermarsch! s-o lăsăm baltă! era la început, plătea încă Cezarului (avea și de ce). Quote sînt mai puțin găsitoare de "noduri în papură" - probabil că pentru mine muzica e o stare - cînd intru în transă ... uit, deja mi-o cînt eu mie. bineînțeles, nu orice muzică adică să-l luăm pe mahler, un geniu al simfoniei și liedului, dar totuși, într-a 8a, unde credea el că în vălmășeala aia de instrumente ce cântau forte, se mai aude și-o harpă? desigur, nativ, fără ingineriile sunetiștilor Quote Citat: Just recently DG issued a 21-CD collection in honor of Fischer-Dieskau's 75th birthday. This Fischer-Dieskau Edition contains a hitherto unpublished performance of Die schöne Müllerin, recorded in 1968 with the pianist Jörg Demus. We are told that the recording was made, edited, approved and then somehow never issued. How could that happen? And could it have happened with any singer less prolific than Fischer-Dieskau? Over the years there have been many varying estimates of Fischer-Dieskau's vast recorded output. How does one assess such an achievement? Does the very number of recordings proclude an accurate evaluation of their quality? Does the abundance signify industry, dedication, enormous versatility or are we dealing here with a 'Lieder Machine'? Despite the dissenters, it seems that most of us would join J.B. Steane in paraphrasing Dryden: 'Here is God's plenty'. |
#26
Posted 21 January 2010 - 18:20
gigel de hohențolărn, on 21st January 2010, 18:05, said: care început, la început era cu polonia, cu kaisermarșu era pin vremile lu parsifal, la maturitate deplină deci, fără nicio scuză eu îmi cer scuze: m-am gîndit la Rienzi (cînd era încă la Dresda) să nu crezi că pe astea le ascult, nu-s eu chiar la nivelul ăsta de fapt, cel mai des ascult muzică de pian. sau rock. sau belcanto. statistic, vorbind gigel de hohențolărn, on 21st January 2010, 18:05, said: acu, e firesc că toți ascultăm doar muzica pe care-o găsim agreeabilă, dar asta nu ne împiedică să mai fim și critici din când în când. oameni erau și componiștii, mai dădeau și ei gherle cu duiumu. adică să-l luăm pe mahler, un geniu al simfoniei și liedului, dar totuși, într-a 8a, unde credea el că în vălmășeala aia de instrumente ce cântau forte, se mai aude și-o harpă? desigur, nativ, fără ingineriile sunetiștilor pentru artiști și pătimași dintr-ăștia, găsesc întotdeauna o scuză (cine sînt eu să-i judec? să le pun pe cîntar geniul, cînd știu cum îl plătesc: S U F E R I N Ț Ă). Puccini ce a fost mai norocos, doar era gambler critica mi-o rezerv pentru ceilalți. păduchii care sar - și sînt destui, oho! mai și glumesc: doar că ... îi admir și-i iubesc, sincer, atîta tot (nu păduchii ) și am să pun aici partea a 2-a din Sonata nr.32 op.111 a lui Beethoven http://www.youtube.c...h?v=R9GYArGlM7g am găsit Claudio Arrau Edited by Naoto, 21 January 2010 - 18:36. |
#27
Posted 21 January 2010 - 18:30
Naoto, on 21st January 2010, 19:20, said: eu îmi cer scuze: m-am gîndit la Rienzi (cînd era încă la Dresda) să nu crezi că pe astea le ascult, nu-s eu chiar la nivelul ăsta de fapt, cel mai des ascult muzică de pian nu-i bai, nici eu nu ascult kaisermarșu, că-i penibil, și mă întreb oare ce-l apucase pe wagner la vremea ceea. da-n fine de rienzi nu mai zic nimic(de asta se cramponase hitler, îi plăcea la nebunie, deh' atât putea și el să priceapă), nici de liebesverbot , că die feen e faină pe alocuri . dar s'avem rezon, wagner începe cu olandezu zburător, și mai dă 3-4 gherle și rateuri între timp (tannhäuser, varianta de parij) , iar când ajunge la cântăreții din nürnberg putem spune că deja s-a maturizat (excepție făcând găselnițele de tipu kaisermarș șamd) - operă care chiar e o capodoperă a caterincii, și una din cele mai faine creațiuni wagneriene. Quote pentru artiști și pătimași dintr-ăștia, găsesc întotdeauna o scuză (cine sînt eu să-i judec? să le pun pe cîntar geniul, cînd știu cum îl plătesc: S U F E R I N Ț Ă). Puccini ce a fost mai norocos, doar era gambler critica mi-o rezerv pentru ceilalți. păduchii care sar - și sînt destui, oho! mai și glumesc: doar că ... îi admir și-i iubesc, sincer, atîta tot (nu păduchii ) nu e cazul lui mahler, totuși adică măcar atâta lucru pot recunoaște și eu. și-n genere, progresiștii au plătit destul de scump în timpul vieții pasiunea lor pentru nou. |
#28
Posted 21 January 2010 - 18:41
gigel de hohențolărn, on 21st January 2010, 18:30, said: ei, hai să nu le plângem de milă tuturor artiștilor, mulți pe vremea ceea chiar o duceau bine mersi, compuneau la kil, fără prea multe străbateri spirituale șamd. cam cum "compune" guță acum. nu e cazul lui mahler, totuși adică măcar atâta lucru pot recunoaște și eu. și-n genere, progresiștii au plătit destul de scump în timpul vieții pasiunea lor pentru nou. nu, eu vorbeam de ăia care au ars. nu d'alde gutza etc. Mayerbeer, na! și nu-i doar chestie de bani, onoruri, succes etc. e cum te pustiește pe dinăuntru. P.S. NU muzica de pian a lui Wagner, măi! lol Edited by Naoto, 21 January 2010 - 18:46. |
|
#29
Posted 21 January 2010 - 19:06
Naoto, on 21st January 2010, 19:41, said: nu, eu vorbeam de ăia care au ars. nu d'alde gutza etc. Mayerbeer, na! și nu-i doar chestie de bani, onoruri, succes etc. e cum te pustiește pe dinăuntru. P.S. NU muzica de pian a lui Wagner, măi! lol cât despre mayerbeer, loool, păi îl bătea la fundulețu gol d-alde felix, mendelssohn, care felix le dădea clasă multora de pe timpu lui, cu soundul lui veșnic proaspăt. crecă e singuru romantico-clasic la care mă întorc de fiecare dată să-l ascult cu plăcere, și de care, deși m-am plictisit (mai degrabă de clasicism), nu pot să nu-l apreciez ori de câte ori îl ascult. acuș îmi vine-n minte sunetul simfoniei a 4-a, cu saltarelo-ul acela mereu freș. și tu-mi zici de mayerbeeer? : păi să-l luăm pe nea händel, par examplul, a compus la kil? a compus. a compus pentru castrați? marea invenție a bisericii de la vremea respectivă, că, mă-nțelegi, femeile n-aveau voie dom'le, erau unealta satanei...a compus și d-aia. pe scurt, n-a avut nicio suferință d-aia interioară, nicio frământare ca să zic așa, și cu toate astea, din când în când a mai compus și-o muzică superbă ... cu moțart, aceeași treabă, scria bunul wolfgang la pervertimente și castrațiuni, de la 5 ani, de numa numa, din ptopul ăla de kave-uri dacă scoți o duzină care să fie mai acătării (gen sonata pentru clarinet, da aia era compusă la bătrânețe) chiar și beethoven, cât de măcinat și așa pe dincolo era, păi juma de viață l-a clonat pe moțart, iar restu deja nu mai compunea pentru era lui (hammerklavierul, große fuge, etc..) da destul cu nemții, că vin apoi rușii val-vârtej din spate, cu spiritualitatea estică care se vede cu ochiu liber în compozițiile de pe plaiurile votcii. mussorgski, genialul mustind de aburi d-alcool, ceaikovski, cu veșnica lui lamentare și negare a propriei sexualități, șamd.... a da, de unde plecarăm? ++opus numărul 1 de serghei tanaiev, să vezi acolea frământare mistică tipic rusească. |
#30
Posted 21 January 2010 - 19:23
gigel de hohențolărn, on 21st January 2010, 19:06, said: da cine-a ars?, i-a ars casa dacă nu mă-nșel de vreo 2 ori lu geirr tveitt, da asta nu l-a împiedicat apoi să compună din nou, bașca l-a mai lovit ghinionu de nuș câte ori, multe compoziții s-au pierdut, da noroc că s-au mai găsit nițcai partituri după care să se-nregistreze bine-mersi nițcai sidiuri cât despre mayerbeer, loool, păi îl bătea la fundulețu gol d-alde felix, mendelssohn, care felix le dădea clasă multora de pe timpu lui, cu soundul lui veșnic proaspăt. crecă e singuru romantico-clasic la care mă întorc de fiecare dată să-l ascult cu plăcere, și de care, deși m-am plictisit (mai degrabă de clasicism), nu pot să nu-l apreciez ori de câte ori îl ascult. acuș îmi vine-n minte sunetul simfoniei a 4-a, cu saltarelo-ul acela mereu freș. și tu-mi zici de mayerbeeer? : păi să-l luăm pe nea händel, par examplul, a compus la kil? a compus. a compus pentru castrați? marea invenție a bisericii de la vremea respectivă, că, mă-nțelegi, femeile n-aveau voie dom'le, erau unealta satanei...a compus și d-aia. pe scurt, n-a avut nicio suferință d-aia interioară, nicio frământare ca să zic așa, și cu toate astea, din când în când a mai compus și-o muzică superbă ... cu moțart, aceeași treabă, scria bunul wolfgang la pervertimente și castrațiuni, de la 5 ani, de numa numa, din ptopul ăla de kave-uri dacă scoți o duzină care să fie mai acătării (gen sonata pentru clarinet, da aia era compusă la bătrânețe) chiar și beethoven, cât de măcinat și așa pe dincolo era, păi juma de viață l-a clonat pe moțart, iar restu deja nu mai compunea pentru era lui (hammerklavierul, große fuge, etc..) da destul cu nemții, că vin apoi rușii val-vârtej din spate, cu spiritualitatea estică care se vede cu ochiu liber în compozițiile de pe plaiurile votcii. mussorgski, genialul mustind de aburi d-alcool, ceaikovski, cu veșnica lui lamentare și negare a propriei sexualități, șamd.... a da, de unde plecarăm? ++opus numărul 1 de serghei tanaiev, să vezi acolea frământare mistică tipic rusească. deci: îmi plac și castrații, și bețivii, și opiomanii, și homosexualii ... și ... și... I don't care! As long as there's a flame in that p.s. nu-mi mai răsuci cuvintele, te rog gutza era cu mayerbeer, acolo. mă rebelionam. exagerînd, desigur pe undeva, biserica, avea și ea sărmana oarece dreptate: te pui cu succubi? LE: unde vorbesc eu vreodată de toți? există așa ceva? operăm cu "mulțimea X"? zăuuuuuuuu dar da, în esență-i ca tine! numa' că eu îi iau INDIVIDUAL. că-s unici, ei Edited by Naoto, 21 January 2010 - 19:31. |
#31
Posted 21 January 2010 - 19:36
Naoto, on 21st January 2010, 20:23, said: deci: îmi plac și castrații, și bețivii, și opiomanii, și homosexualii ... și ... și... I don't care! cu un singur amendament, muzica castraților sună ca un scrijelit de cui pe tablă. urechile mele nu tolerează așa ceva, și nici nu încurajează practicile bisericești din vremea ceea sinistră, când copchilași nevinovați erau castrați că nu suportau domnii popi ideea cum că femeia ar fi și ea, bună la ceva, adică să cântă Quote As long as there's a flame in that p.s. nu-mi mai răsuci cuvintele, te rog gutza era cu mayerbeer, acolo. mă rebelionam. exagerînd, desigur pe undeva, biserica, avea și ea sărmana oarece dreptate: te pui cu succubi? ar merge și-un rusnac inclus în tagma ceea, și-mi vine-n minte tichon khrenikov, adică na, nu l-aș pune neam pe piotr, modest, sau d'alde alexander scriabin pe lângă vali tornadă. nu nu desigur că avea dreptate, cum altfel se poate interpreta "luați pământul și vă înmulțiți" altfel decât "femeia e un demon menit să-i ia mințile bărbatului", în somn sau nu, nu contează culmea, muzica religioasă a lui ceaikovski e extraordinar de profundă, de-ar fi știut ortodocșii de orientarea sexuală a lui nea petrică desigur, nu ne referim la toți, ne jucăm și noi cu nițcai subgrupuri, clase de conjugare, chestii d-astea da, păcatele mele, nu-i băgăm pe toți în aceeași oală. decât oala componiștilor, care-i mare și îi include chiar pe toți |
#32
Posted 21 January 2010 - 19:50
gigel de hohențolărn, on 21st January 2010, 19:36, said: ei, io-s mai selectiv în privința asta. adică, fiecare cu-ale lui, bașca muzica n-are nicio treabă cu respectivele atribute ale indivizilor. cu un singur amendament, muzica castraților sună ca un scrijelit de cui pe tablă. urechile mele nu tolerează așa ceva, și nici nu încurajează practicile bisericești din vremea ceea sinistră, când copchilași nevinovați erau castrați că nu suportau domnii popi ideea cum că femeia ar fi și ea, bună la ceva, adică să cântă de acord. femeia e bună la cîte ceva. m-am întrebat dacă Händel a fost chiar în halul ăla - a fost din cauza filmului Farinelli gigel de hohențolărn, on 21st January 2010, 19:36, said: păi eu n-aș rezuma acest cerc select din care face parte guță doar la mayerbeer, l-ar lărgi bine mersi pân la brahms și nu numai ar merge și-un rusnac inclus în tagma ceea, și-mi vine-n minte tichon khrenikov, adică na, nu l-aș pune neam pe piotr, modest, sau d'alde alexander scriabin pe lângă vali tornadă. nu nu desigur că avea dreptate, cum altfel se poate interpreta "luați pământul și vă înmulțiți" altfel decât "femeia e un demon menit să-i ia mințile bărbatului", în somn sau nu, nu contează culmea, muzica religioasă a lui ceaikovski e extraordinar de profundă, de-ar fi știut ortodocșii de orientarea sexuală a lui nea petrică la urma urmei, e nedrept ce li se petrece. cînd e împotriva voii lor. nu știu cine-i tichon khrenikov. d'aia nu merit Edited by Naoto, 21 January 2010 - 19:52. |
#33
Posted 21 January 2010 - 20:41
Naoto, on 21st January 2010, 20:50, said: am să fiu mult, mult mai atentă de-acum înainte și nu am să mai las pauze că uite ce iese. Whatever! am intrat în categoria non-selectiv, rămîn acolo, că doar e musai ș-un termen de comparație, altminteri cum s-ar înălța superioritatea? fără noi ăștia, pebbles. 1.de acord. femeia e bună la cîte ceva. 2.m-am întrebat dacă Händel a fost chiar în halul ăla - a fost din cauza filmului Farinelli 2.n-am văzut filmu, am ascultat doar muzica, a lu händel, nu a filmului Quote nu știu cine-i tichon khrenikov. d'aia nu merit |
|
#34
Posted 21 January 2010 - 20:45
gigel de hohențolărn, on 21st January 2010, 20:41, said: 1.de acord, la cratiță (glumesc) nu mă ofensez gigel de hohențolărn, on 21st January 2010, 20:41, said: 2.n-am văzut filmu, am ascultat doar muzica, a lu händel, nu a filmului glumesc, ar fi prima dată! gigel de hohențolărn, on 21st January 2010, 20:41, said: n-ai pierdut mare lucru, doar dacă desigur ai fi fost curioasă cum sună poemul simfonic "tractorul" . eu unul n-am fost |
#35
Posted 21 January 2010 - 20:50
#36
Posted 21 January 2010 - 20:55
gigel de hohențolărn, on 21st January 2010, 20:50, said: misoginule acuș m-apuc să fac reclamă lu kaija saariaho și lu gubaidulina să fiu misogină, nu m-aș clasa pe locul întîi cu misandria ar fi de belea! da, da, un bine-venit omagiu lui T.S. Eliot (my favourite) http://world.std.com...nd/explore.html pe post de omagiu gubaidulinei Edited by Naoto, 21 January 2010 - 21:03. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users