Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Momentul Aprilie 1964

A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS

Free streaming SkyShowtime de la ...

Skoda Fabia 1.0 TSI (110 CP)- 19 ...
 Mezina familiei, Merida BigNine

The Tattooist of Auschwitz (2024)

Se poate recupera numar de telefo...

Upgrade de la MacBook Pro M1 cu 8...
 Ce tip de monitor am nevoie pt of...

Resoftare camera supraveghere

Laptop Gaming

Cu ce va aparati de cainii agresi...
 Nu imi platiti coletul cu cardul ...

Exista vreun plan de terorizare p...

Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone
 

Sugestii muzica simfonica

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
73 replies to this topic

#19
gigel de hohențolărn

gigel de hohențolărn

    am merțan

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,692
  • Înscris: 07.07.2006

View PostNaoto, on 21st January 2010, 17:41, said:

și DA: Dietrich Fischer-Dieskau e cel mai ce! nu-mi pasă de speculații idioate că a supt nu știu ce lapte sau că la 14 ani făcea ce făcea.

E UNIC!
și da, și mie-mi plăcea până când a încetat să-mi mai placă :D
cel mai cel e george london, are o voce pur și simplu perfectă :D

#20
Naoto

Naoto

    Glasperlenspielmeister

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,876
  • Înscris: 15.12.2009

View Postgigel de hohențolărn, on 21st January 2010, 16:54, said:

și da, și mie-mi plăcea până când a încetat să-mi mai placă :D
cel mai cel e george london, are o voce pur și simplu perfectă :D

asta nu înseamnă că Dieskau nu a fost UNIC :P

toți marii sînt, nu?

ar fi stupid să mă ițesc a contrazicere în chestia asta.

after all, ăsta-i avantajul valorilor artistice: nu se exclud vreodată (disjunctiv, ori - ori) ci sînt în permanentă acreție :)

#21
gigel de hohențolărn

gigel de hohențolărn

    am merțan

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,692
  • Înscris: 07.07.2006
de ce zici la trecut, încă mai e, mai trăiește binemersi - și el, și înregistrările lui :D

#22
Naoto

Naoto

    Glasperlenspielmeister

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,876
  • Înscris: 15.12.2009

View Postgigel de hohențolărn, on 21st January 2010, 17:17, said:

de ce zici la trecut, încă mai e, mai trăiește binemersi - și el, și înregistrările lui :D

nu, nu - îl raportam la succesiunea ta: a fost ... pînă cînd...

da, acum remarc că reiese altceva, e exprimarea mea nefericită :thumbdown:

dar s-a retras, nu?

#23
gigel de hohențolărn

gigel de hohențolărn

    am merțan

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,692
  • Înscris: 07.07.2006

View PostNaoto, on 21st January 2010, 18:21, said:

nu, nu - îl raportam la succesiunea ta: a fost ... pînă cînd...

da, acum remarc că reiese altceva, e exprimarea mea nefericită :thumbdown:

dar s-a retras, nu?
nu știu dacă s-a retras or ba, știu că se apucase și de dirijat, și-n treaba asta nu văd de ce s-ar retrage. adică na, și stravinski urca lejer pe podium la 80 de ani :D

eu sunt în permanență critic, și după ce ascult prea mult ceva anume sau nu numai încep să găsesc nod în papură. deși-s fan wagner, la orice oră posă găsesc minim o duzină de defecte sau ceva-n genu, fără să mă leg de primele simfonii demne de recycle bin sau de uverturile polonia sau mai știu eu ce kaisermarș :D
așa-i și cu dietrich.
da lu george london parol că nu-i pot găsi punctul nevralgic, nici măcar în înregistrările belcantiste (belcantism ce nu-l suport neam de neam )

#24
Naoto

Naoto

    Glasperlenspielmeister

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,876
  • Înscris: 15.12.2009

View Postgigel de hohențolărn, on 21st January 2010, 17:35, said:

nu știu dacă s-a retras or ba, știu că se apucase și de dirijat, și-n treaba asta nu văd de ce s-ar retrage. adică na, și stravinski urca lejer pe podium la 80 de ani :D

eu sunt în permanență critic, și după ce ascult prea mult ceva anume sau nu numai încep să găsesc nod în papură. deși-s fan wagner, la orice oră posă găsesc minim o duzină de defecte sau ceva-n genu, fără să mă leg de primele simfonii demne de recycle bin sau de uverturile polonia sau mai știu eu ce kaisermarș :D
așa-i și cu dietrich.
da lu george london parol că nu-i pot găsi punctul nevralgic, nici măcar în înregistrările belcantiste (belcantism ce nu-l suport neam de neam )

Kaisermarsch! s-o lăsăm baltă! era la început, plătea încă Cezarului (avea și de ce).

sînt mai puțin găsitoare de "noduri în papură" - probabil că pentru mine muzica e o stare - cînd intru în transă ... uit, deja mi-o cînt eu mie. bineînțeles, nu orice muzică

Citat: Just recently DG issued a 21-CD collection in   honor of Fischer-Dieskau's 75th birthday. This Fischer-Dieskau Edition   contains a hitherto unpublished performance of Die schöne Müllerin,   recorded in 1968 with the pianist Jörg Demus. We are told that the recording   was made, edited, approved and then somehow never issued. How could   that happen? And could it have happened with any singer less prolific   than Fischer-Dieskau? Over the years there have been many varying estimates   of Fischer-Dieskau's vast recorded output. How does one assess such   an achievement? Does the very number of recordings proclude an accurate   evaluation of their quality? Does the abundance signify industry, dedication,   enormous versatility or are we dealing here with a 'Lieder Machine'?   Despite the dissenters, it seems that most of us would join J.B. Steane   in paraphrasing Dryden: 'Here is God's plenty'.

Edited by Naoto, 21 January 2010 - 17:40.


#25
gigel de hohențolărn

gigel de hohențolărn

    am merțan

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,692
  • Înscris: 07.07.2006

View PostNaoto, on 21st January 2010, 18:39, said:

Kaisermarsch! s-o lăsăm baltă! era la început, plătea încă Cezarului (avea și de ce).
care început, la început era cu polonia, cu kaisermarșu era pin vremile lu parsifal, la maturitate deplină :D deci, fără nicio scuză :lol:

Quote

sînt mai puțin găsitoare de "noduri în papură" - probabil că pentru mine muzica e o stare - cînd intru în transă ... uit, deja mi-o cînt eu mie. bineînțeles, nu orice muzică
acu, e firesc că toți ascultăm doar muzica pe care-o găsim agreeabilă, dar asta nu ne împiedică să mai fim și critici din când în când. oameni erau și componiștii, mai dădeau și ei gherle cu duiumu.
adică să-l luăm pe mahler, un geniu al simfoniei și liedului, dar totuși, într-a 8a, unde credea el că în vălmășeala aia de instrumente ce cântau forte, se mai aude și-o harpă? desigur, nativ, fără ingineriile sunetiștilor :D



Quote

Citat: Just recently DG issued a 21-CD collection in   honor of Fischer-Dieskau's 75th birthday. This Fischer-Dieskau Edition   contains a hitherto unpublished performance of Die schöne Müllerin,   recorded in 1968 with the pianist Jörg Demus. We are told that the recording   was made, edited, approved and then somehow never issued. How could   that happen? And could it have happened with any singer less prolific   than Fischer-Dieskau? Over the years there have been many varying estimates   of Fischer-Dieskau's vast recorded output. How does one assess such   an achievement? Does the very number of recordings proclude an accurate   evaluation of their quality? Does the abundance signify industry, dedication,   enormous versatility or are we dealing here with a 'Lieder Machine'?   Despite the dissenters, it seems that most of us would join J.B. Steane   in paraphrasing Dryden: 'Here is God's plenty'.
da, deci respectiva die șöne müllerin o am de ceva vreme, ca și winterreise - cu sus numiții. nu știu cât de oficial e "release"-ul, numai că vocea lui dietrich e suficient de autentică încât să nu pară o plastografiere :lol:

#26
Naoto

Naoto

    Glasperlenspielmeister

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,876
  • Înscris: 15.12.2009

View Postgigel de hohențolărn, on 21st January 2010, 18:05, said:

care început, la început era cu polonia, cu kaisermarșu era pin vremile lu parsifal, la maturitate deplină :D deci, fără nicio scuză :lol:

eu îmi cer scuze: m-am gîndit la Rienzi (cînd era încă la Dresda)
să nu crezi că pe astea le ascult, nu-s eu chiar la nivelul ăsta
de fapt, cel mai des ascult muzică de pian. sau rock. sau belcanto. statistic, vorbind

View Postgigel de hohențolărn, on 21st January 2010, 18:05, said:

acu, e firesc că toți ascultăm doar muzica pe care-o găsim agreeabilă, dar asta nu ne împiedică să mai fim și critici din când în când. oameni erau și componiștii, mai dădeau și ei gherle cu duiumu.
adică să-l luăm pe mahler, un geniu al simfoniei și liedului, dar totuși, într-a 8a, unde credea el că în vălmășeala aia de instrumente ce cântau forte, se mai aude și-o harpă? desigur, nativ, fără ingineriile sunetiștilor :D

pentru artiști și pătimași dintr-ăștia, găsesc întotdeauna o scuză (cine sînt eu să-i judec? să le pun pe cîntar geniul, cînd știu cum îl plătesc: S U F E R I N Ț Ă). Puccini ce a fost mai norocos, doar era gambler :)

critica mi-o rezerv pentru ceilalți. păduchii care sar - și sînt destui, oho!

mai și glumesc: doar că ... îi admir și-i iubesc, sincer, atîta tot (nu păduchii :P )

și am să pun aici partea a 2-a din Sonata nr.32 op.111 a lui  Beethoven

http://www.youtube.c...h?v=R9GYArGlM7g

am găsit Claudio Arrau

Edited by Naoto, 21 January 2010 - 18:36.


#27
gigel de hohențolărn

gigel de hohențolărn

    am merțan

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,692
  • Înscris: 07.07.2006

View PostNaoto, on 21st January 2010, 19:20, said:

eu îmi cer scuze: m-am gîndit la Rienzi (cînd era încă la Dresda)
să nu crezi că pe astea le ascult, nu-s eu chiar la nivelul ăsta
de fapt, cel mai des ascult muzică de pian
muzica de pian a lui wagner? vreo 2-3 sonate (cu iz profund de beethoven mucegăit, faine, da învechite) albumblaturi și mai știu eu ce flecuștețe? :D


nu-i bai, nici eu nu ascult kaisermarșu, că-i penibil, și mă întreb oare ce-l apucase pe wagner la vremea ceea. da-n fine :D
de rienzi nu mai zic nimic(de asta se cramponase hitler, îi plăcea la nebunie, deh' atât putea și el să priceapă), nici de liebesverbot , că die feen e faină pe alocuri . dar s'avem rezon, wagner începe cu olandezu zburător, și mai dă 3-4 gherle și rateuri între timp (tannhäuser, varianta de parij) , iar când ajunge la cântăreții din nürnberg putem spune că deja s-a maturizat (excepție făcând găselnițele de tipu kaisermarș șamd) - operă care chiar e o capodoperă a caterincii, și una din cele mai faine creațiuni wagneriene.


Quote

pentru artiști și pătimași dintr-ăștia, găsesc întotdeauna o scuză (cine sînt eu să-i judec? să le pun pe cîntar geniul, cînd știu cum îl plătesc: S U F E R I N Ț Ă). Puccini ce a fost mai norocos, doar era gambler :)

critica mi-o rezerv pentru ceilalți. păduchii care sar - și sînt destui, oho!

mai și glumesc: doar că ... îi admir și-i iubesc, sincer, atîta tot (nu păduchii :P )
ei, hai să nu le plângem de milă tuturor artiștilor, mulți pe vremea ceea chiar o duceau bine mersi, compuneau la kil, fără prea multe străbateri spirituale șamd. cam cum "compune" guță acum.
nu e cazul lui mahler, totuși :D adică măcar atâta lucru pot recunoaște și eu. și-n genere, progresiștii au plătit destul de scump în timpul vieții pasiunea lor pentru nou.

#28
Naoto

Naoto

    Glasperlenspielmeister

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,876
  • Înscris: 15.12.2009

View Postgigel de hohențolărn, on 21st January 2010, 18:30, said:

ei, hai să nu le plângem de milă tuturor artiștilor, mulți pe vremea ceea chiar o duceau bine mersi, compuneau la kil, fără prea multe străbateri spirituale șamd. cam cum "compune" guță acum.
nu e cazul lui mahler, totuși :D adică măcar atâta lucru pot recunoaște și eu. și-n genere, progresiștii au plătit destul de scump în timpul vieții pasiunea lor pentru nou.

nu, eu vorbeam de ăia care au ars.
nu d'alde gutza etc. Mayerbeer, na!
și nu-i doar chestie de bani, onoruri, succes etc.
e cum te pustiește pe dinăuntru.

P.S. NU muzica de pian a lui Wagner, măi! lol :coolspeak:

Edited by Naoto, 21 January 2010 - 18:46.


#29
gigel de hohențolărn

gigel de hohențolărn

    am merțan

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,692
  • Înscris: 07.07.2006

View PostNaoto, on 21st January 2010, 19:41, said:

nu, eu vorbeam de ăia care au ars.
nu d'alde gutza etc. Mayerbeer, na!
și nu-i doar chestie de bani, onoruri, succes etc.
e cum te pustiește pe dinăuntru.

P.S. NU muzica de pian a lui Wagner, măi! lol :coolspeak:
da cine-a ars?, i-a ars casa dacă nu mă-nșel de vreo 2 ori lu geirr tveitt, da asta nu l-a împiedicat apoi să compună din nou, bașca l-a mai lovit ghinionu de nuș câte ori, multe compoziții s-au pierdut, da noroc că s-au mai găsit nițcai partituri după care să se-nregistreze bine-mersi nițcai sidiuri :D


cât despre mayerbeer, loool, păi îl bătea la fundulețu gol d-alde felix, mendelssohn, care felix le dădea clasă multora de pe timpu lui, cu soundul lui veșnic proaspăt. crecă e singuru romantico-clasic la care mă întorc de fiecare dată să-l ascult cu plăcere, și de care, deși m-am plictisit (mai degrabă de clasicism), nu pot să nu-l apreciez ori de câte ori îl ascult.
acuș îmi vine-n minte sunetul simfoniei a 4-a, cu saltarelo-ul acela mereu freș. și tu-mi zici de mayerbeeer? :

păi să-l luăm pe nea händel, par examplul, a compus la kil? a compus. a compus pentru castrați? marea invenție a bisericii de la vremea respectivă, că, mă-nțelegi, femeile n-aveau voie dom'le, erau unealta satanei...a compus și d-aia. pe scurt, n-a avut nicio suferință d-aia interioară, nicio frământare ca să zic așa, și cu toate astea, din când în când a mai compus și-o muzică superbă ...
cu moțart, aceeași treabă, scria bunul wolfgang la pervertimente și castrațiuni, de la 5 ani, de numa numa, din ptopul ăla de kave-uri dacă scoți o duzină care să fie mai acătării (gen sonata pentru clarinet, da aia era compusă la bătrânețe)

chiar și beethoven, cât de măcinat și așa pe dincolo era, păi juma de viață l-a clonat pe moțart, iar restu deja nu mai compunea pentru era lui (hammerklavierul, große fuge, etc..)

da destul cu nemții, că vin apoi rușii val-vârtej din spate, cu spiritualitatea estică care se vede cu ochiu liber în compozițiile de pe plaiurile votcii. mussorgski, genialul mustind de aburi d-alcool, ceaikovski, cu veșnica lui lamentare și negare a propriei sexualități, șamd....

a da, de unde plecarăm?

++opus numărul 1 de serghei tanaiev, să vezi acolea frământare mistică tipic rusească.

#30
Naoto

Naoto

    Glasperlenspielmeister

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,876
  • Înscris: 15.12.2009

View Postgigel de hohențolărn, on 21st January 2010, 19:06, said:

da cine-a ars?, i-a ars casa dacă nu mă-nșel de vreo 2 ori lu geirr tveitt, da asta nu l-a împiedicat apoi să compună din nou, bașca l-a mai lovit ghinionu de nuș câte ori, multe compoziții s-au pierdut, da noroc că s-au mai găsit nițcai partituri după care să se-nregistreze bine-mersi nițcai sidiuri :D


cât despre mayerbeer, loool, păi îl bătea la fundulețu gol d-alde felix, mendelssohn, care felix le dădea clasă multora de pe timpu lui, cu soundul lui veșnic proaspăt. crecă e singuru romantico-clasic la care mă întorc de fiecare dată să-l ascult cu plăcere, și de care, deși m-am plictisit (mai degrabă de clasicism), nu pot să nu-l apreciez ori de câte ori îl ascult.
acuș îmi vine-n minte sunetul simfoniei a 4-a, cu saltarelo-ul acela mereu freș. și tu-mi zici de mayerbeeer? :

păi să-l luăm pe nea händel, par examplul, a compus la kil? a compus. a compus pentru castrați? marea invenție a bisericii de la vremea respectivă, că, mă-nțelegi, femeile n-aveau voie dom'le, erau unealta satanei...a compus și d-aia. pe scurt, n-a avut nicio suferință d-aia interioară, nicio frământare ca să zic așa, și cu toate astea, din când în când a mai compus și-o muzică superbă ...
cu moțart, aceeași treabă, scria bunul wolfgang la pervertimente și castrațiuni, de la 5 ani, de numa numa, din ptopul ăla de kave-uri dacă scoți o duzină care să fie mai acătării (gen sonata pentru clarinet, da aia era compusă la bătrânețe)

chiar și beethoven, cât de măcinat și așa pe dincolo era, păi juma de viață l-a clonat pe moțart, iar restu deja nu mai compunea pentru era lui (hammerklavierul, große fuge, etc..)

da destul cu nemții, că vin apoi rușii val-vârtej din spate, cu spiritualitatea estică care se vede cu ochiu liber în compozițiile de pe plaiurile votcii. mussorgski, genialul mustind de aburi d-alcool, ceaikovski, cu veșnica lui lamentare și negare a propriei sexualități, șamd....

a da, de unde plecarăm?

++opus numărul 1 de serghei tanaiev, să vezi acolea frământare mistică tipic rusească.

deci: îmi plac și castrații, și bețivii, și opiomanii, și homosexualii ... și ... și... I don't care!

As long as there's a flame in that

p.s. nu-mi mai răsuci cuvintele, te rog :) gutza era cu mayerbeer, acolo. mă rebelionam. exagerînd, desigur

pe undeva, biserica, avea și ea sărmana oarece dreptate: te pui cu succubi?

LE: unde vorbesc eu vreodată de toți? există așa ceva? operăm cu "mulțimea X"? zăuuuuuuuu

dar da, în esență-i ca tine! :peacefingers:

numa' că eu îi iau INDIVIDUAL. că-s unici, ei

Edited by Naoto, 21 January 2010 - 19:31.


#31
gigel de hohențolărn

gigel de hohențolărn

    am merțan

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,692
  • Înscris: 07.07.2006

View PostNaoto, on 21st January 2010, 20:23, said:

deci: îmi plac și castrații, și bețivii, și opiomanii, și homosexualii ... și ... și... I don't care!
ei, io-s mai selectiv în privința asta. adică, fiecare cu-ale lui, bașca muzica n-are nicio treabă cu respectivele atribute ale indivizilor.
cu un singur amendament, muzica castraților sună ca un scrijelit de cui pe tablă. urechile mele nu tolerează așa ceva, și nici nu încurajează practicile bisericești din vremea ceea sinistră, când copchilași nevinovați erau castrați că nu suportau domnii popi ideea cum că femeia ar fi și ea, bună la ceva, adică să cântă :first:

Quote

As long as there's a flame in that

p.s. nu-mi mai răsuci cuvintele, te rog :) gutza era cu mayerbeer, acolo. mă rebelionam. exagerînd, desigur

pe undeva, biserica, avea și ea sărmana oarece dreptate: te pui cu succubi?
păi eu n-aș rezuma acest cerc select din care face parte guță doar la mayerbeer, l-ar lărgi bine mersi pân la brahms și nu numai :D
ar merge și-un rusnac inclus în tagma ceea, și-mi vine-n minte tichon khrenikov, adică na, nu l-aș pune neam pe piotr, modest, sau d'alde alexander scriabin pe lângă vali tornadă. nu nu :D

desigur că avea dreptate, cum altfel se poate interpreta "luați pământul și vă înmulțiți" altfel decât "femeia e un demon menit să-i ia mințile bărbatului", în somn sau nu, nu contează :lol:
culmea, muzica religioasă a lui ceaikovski e extraordinar de profundă, de-ar fi știut ortodocșii de orientarea sexuală a lui nea petrică :lol:


desigur, nu ne referim la toți, ne jucăm și noi cu nițcai subgrupuri, clase de conjugare, chestii d-astea :lol: da, păcatele mele, nu-i băgăm pe toți în aceeași oală. decât oala componiștilor, care-i mare și îi include chiar pe toți

#32
Naoto

Naoto

    Glasperlenspielmeister

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,876
  • Înscris: 15.12.2009

View Postgigel de hohențolărn, on 21st January 2010, 19:36, said:

ei, io-s mai selectiv în privința asta. adică, fiecare cu-ale lui, bașca muzica n-are nicio treabă cu respectivele atribute ale indivizilor.
cu un singur amendament, muzica castraților sună ca un scrijelit de cui pe tablă. urechile mele nu tolerează așa ceva, și nici nu încurajează practicile bisericești din vremea ceea sinistră, când copchilași nevinovați erau castrați că nu suportau domnii popi ideea cum că femeia ar fi și ea, bună la ceva, adică să cântă :first:
am să fiu mult, mult mai atentă de-acum înainte și nu am să mai las pauze :P că uite ce iese. Whatever! am intrat în categoria non-selectiv, rămîn acolo, că doar e musai ș-un termen de comparație, altminteri cum s-ar înălța superioritatea? fără noi ăștia, pebbles.
de acord. femeia e bună la cîte ceva.
m-am întrebat dacă Händel a fost chiar în halul ăla - a fost din cauza filmului Farinelli


View Postgigel de hohențolărn, on 21st January 2010, 19:36, said:

păi eu n-aș rezuma acest cerc select din care face parte guță doar la mayerbeer, l-ar lărgi bine mersi pân la brahms și nu numai :D
ar merge și-un rusnac inclus în tagma ceea, și-mi vine-n minte tichon khrenikov, adică na, nu l-aș pune neam pe piotr, modest, sau d'alde alexander scriabin pe lângă vali tornadă. nu nu :D

desigur că avea dreptate, cum altfel se poate interpreta "luați pământul și vă înmulțiți" altfel decât "femeia e un demon menit să-i ia mințile bărbatului", în somn sau nu, nu contează :lol:
culmea, muzica religioasă a lui ceaikovski e extraordinar de profundă, de-ar fi știut ortodocșii de orientarea sexuală a lui nea petrică :lol:
nea Piotr s-a străduit, sărmanul. ceva mai sălbatic decît O. Wilde.
la urma urmei, e nedrept ce li se petrece. cînd e împotriva voii lor.

nu știu cine-i tichon khrenikov. d'aia nu merit :(

Edited by Naoto, 21 January 2010 - 19:52.


#33
gigel de hohențolărn

gigel de hohențolărn

    am merțan

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,692
  • Înscris: 07.07.2006

View PostNaoto, on 21st January 2010, 20:50, said:

am să fiu mult, mult mai atentă de-acum înainte și nu am să mai las pauze :P că uite ce iese. Whatever! am intrat în categoria non-selectiv, rămîn acolo, că doar e musai ș-un termen de comparație, altminteri cum s-ar înălța superioritatea? fără noi ăștia, pebbles.
1.de acord. femeia e bună la cîte ceva.
2.m-am întrebat dacă Händel a fost chiar în halul ăla - a fost din cauza filmului Farinelli
1.de acord, la cratiță :lol: (glumesc)

2.n-am văzut filmu, am ascultat doar muzica, a lu händel, nu a filmului :lol:

Quote

nu știu cine-i tichon khrenikov. d'aia nu merit :(
n-ai pierdut mare lucru, doar dacă desigur ai fi fost curioasă cum sună poemul simfonic "tractorul" . eu unul n-am fost :lol:

#34
Naoto

Naoto

    Glasperlenspielmeister

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,876
  • Înscris: 15.12.2009

View Postgigel de hohențolărn, on 21st January 2010, 20:41, said:

1.de acord, la cratiță :lol: (glumesc)
d'accord

nu mă ofensez :P

View Postgigel de hohențolărn, on 21st January 2010, 20:41, said:

2.n-am văzut filmu, am ascultat doar muzica, a lu händel, nu a filmului :lol:
aici te-am luat!
glumesc, ar fi prima dată!

View Postgigel de hohențolărn, on 21st January 2010, 20:41, said:

n-ai pierdut mare lucru, doar dacă desigur ai fi fost curioasă cum sună poemul simfonic "tractorul" . eu unul n-am fost :lol:
nu, am văzut tractoru' pe viu, n-am nevoie să-l mai și ascult :coolspeak:

#35
gigel de hohențolărn

gigel de hohențolărn

    am merțan

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,692
  • Înscris: 07.07.2006

View PostNaoto, on 21st January 2010, 21:45, said:

d'accord

nu mă ofensez :P

misoginule :D

acuș m-apuc să fac reclamă lu kaija saariaho și lu gubaidulina :D

#36
Naoto

Naoto

    Glasperlenspielmeister

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,876
  • Înscris: 15.12.2009

View Postgigel de hohențolărn, on 21st January 2010, 20:50, said:

misoginule :D

acuș m-apuc să fac reclamă lu kaija saariaho și lu gubaidulina :D

să fiu misogină, nu m-aș clasa pe locul întîi :first:

cu misandria ar fi de belea! :thumbdown:

da, da, un bine-venit omagiu lui T.S. Eliot (my favourite)

http://world.std.com...nd/explore.html

pe post de omagiu gubaidulinei :)

Edited by Naoto, 21 January 2010 - 21:03.


Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate