Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Banca imi cere justificativ fondu...

schema pcb ELECTRA CIM150 PAS

Probleme stomac

Sfat achizitie bicicleta oras
 Canalele Sky Showtime 1 și S...

Recomandare anvelope lexus rx

Extindere rețea wireless int...

Configuratie PC
 Mufa TV

PPC Energy

Camera conferinta Tenveo tevo-vl12u

Recomandare rulouri exterioare us...
 Gaoyue 858

Telefon performant pe parte audio...

Aspecte legale https://registratu...

Filtru de apa curata apa de miner...
 

Cat costa sa deschizi o franciza?

- - - - -
  • Please log in to reply
10 replies to this topic

#1
Cristina89

Cristina89

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 26
  • Înscris: 07.05.2009
Stiu ca pretul depinde de mai multi factori dar daca e cineva cunoscator as vrea sa stiu un pret estimativ. Deocamdata sunt studenta la marketing si nu o sa deschid o firma prea curand, deci asta e strict informativ.

Sa zicem ca e un brand strain care nu are deloc reprezentanta in Romania. Presupun ca ar trebui sa platesc ceva ca sa ma lase sa deschid o franciza, apoi am inteles ca in cazul acesta sunt anumite reguli legate de amenajare si iti dau ei echipamentul. Deci in afara de plata de "acceptare", cheltuielile de amenajare si pt echipamente, ce alte cheltuieli ar mai fii? Lasand la o parte chiria, impozitele, angajatii si toate ch lunare. Trebuie sa le dau si lor ceva din incasari?

As putea face chestia asta peste vreo 2-3 ani cand imi termin si masterul ca am un apartamnet care deocamdata e in chirie si l-as putea vinde. Pana atunci se mai redreseaza si piata imobiliara si sper sa primesc un pret mai decent pe el. Dar sa zicem 50 000 euro ar fii de ajuns pt inceput?

Orice informatie sau link e binevenita :)

#2
the_barzaune

the_barzaune

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,087
  • Înscris: 10.08.2005
Din cate stiu, si mi se pare normal, se plateste o taxa periodica francizorului. Sumele depind de brand. Poti incepe cu documentarea de aici.