Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
OFERTE RETENTIE
Last Updated: Mar 28 2024 09:34, Started by
me_iauras
, Nov 28 2009 20:05
·
297
#15409
Posted 19 January 2023 - 18:41
@Magicwisewolf luna trecuta si m au mai abortat o data prin sept/oct dar n am stat la discutie cu ei atunci.
Nu stiu exact cum au dat de mine, singurele expicatii pe care le am ar fi ca sunt client prepay de +15 ani si am inregistrata cartela cu datele personale. Nu au vrut sa mi dea fara perioada contractuala si nici vreo luna gratuita. Perioada contractuala de 2 ani. |
#15410
Posted 20 January 2023 - 20:46
Magicwisewolf, on 19 ianuarie 2023 - 15:58, said:
Si mai misto e ca are si 10 GB de roaming, e clar ca e luat in calcul ca abonament intreg ca valoare (probabil 12 eur) plus reducere de 10 eur separata, nu cum sunt cele RED 15 la 3 eur, unde nu exista reduceri specificate, ci cred ca e creat si redenumit astfel pt cei ce incearca portari de la abonamente. Acolo sunt doar 2.5 GB in roaming, adica direct proportional cu valoarea de 3 eur platita. In schimb, aici, e luata in calcul o valoare de 12 eur direct, din moment ce sunt 10 GB. Mai jos scrie ca are doar 2.38 GB net: Attached FilesEdited by sas_ro, 20 January 2023 - 20:49. |
#15413
Posted 22 January 2023 - 16:34
Dupa cum am spus in postari anterioare am doua abonamente la Vdf, unul persoana fizica pentru care am primit prelungire cu Red15 redus la 3€ si un alt abonament care era pe firma(pe care am radiat-o demult) si pe care nu am acceptat ofertele primite si am cerut ca numarul sa fie trecut pe cartela. Ei au zis ca pe 01 februarie il trec pe cartela ca trebuie sa astept 30 zile. Cand trebuie sa fac cerere de portare din Yoxo? Banuiesc ca trebuie sa astept terminarea contractului pe firma, deci 01 februarie, pentru ca in Yoxo nu se pot porta numere persoana juridica. In momentul cand fac cererea de portare in app Yoxo exista un termen in care ei decid sa-ti trimita cartela portocalie? Banuiesc ca dupa ce primesc acceptul de portare de la Vdf, nu? Din acel moment decurg cele 3-25 zile de activare in Yoxo si trimit cartela, nu? Daca dupa ce fac cerere portare din app Yoxo sunt sunat de Rosii si sunt momit cu un abonament pe persoana fizica, ceea ce e posibil avand 24 de ani neintrerupti la Rosii, pot anula cererea la portocalii?
Cam multe intrebari, nu? Raspunde-ti la care aveti informatii sigure. |
#15414
Posted 22 January 2023 - 17:11
In urma unor cereri de portare sunt pe un cont 4 numere de telefon, toate cu abonament de 2 euro si cca 140 de Gb pentru fiecare numar. Titularul de cont va avea aniversarea luna viitoare si Vodafone a binevoit sa trimita un ditamai SMS'u cu informarea ca va primi un bonus de 1024MB valabili o luna de zile.
Asa da, titularul este linistit acum in privinta asta. |
#15415
Posted 22 January 2023 - 18:32
Sunt sms-uri automate care nu cred ca au mai fost verificate de nimeni
Și eu la fel primesc 3Gb bonus familia la un abonament Red15 cu internet nelimitat |
#15416
Posted 23 January 2023 - 09:45
nicu1979, on 20 ianuarie 2023 - 21:18, said:
Mai citește o data!! Tarif ptr depășire 2.38/Gb Cred ca am citit prin alte oferte si am ramas cu impresia ca aceea este limita (desi probabil si atunci scria acelasi lucru..tarif pentru depasire....)...dar da, am citit pe langa...fara sa "citesc" (daca se poate spune asa)...asta e...mi-am luat-o diva_hipsterova, on 21 ianuarie 2023 - 19:56, said:
Definiția analfabetului funcțional Edited by sas_ro, 23 January 2023 - 09:47. |
#15417
Posted 02 February 2023 - 21:34
Am scris la Vodafone că doresc să-mi înlocuiască abonamentul WOW la 2 EUR cu Red 9 la 2 EUR. Au trecut 10 zile și nu mi-a răspuns nimeni, mai ales că acum este nebunia cu reducerea numărului celor de la Relații cu Clienții și înlocuirea lor cu TOBI.
Așa că a trebuit să inițiez cerere de portare la Digi. După aceasta, de la Vodafone m-a sunat cu întârziere de 2 zile un băiețel și mi-a spus direct de abonamentul cerut de mine, fără a mai prezenta și altceva, deși eu l-am întrebat care e prețul celui mai ieftin abonament cu One Plus Number inclus. Primisem deja SIM-ul de Digi, fiindcă nu mai eram sigur că Vodafone mai mă sună, și chiar aș fi finalizat portarea la Digi Mobil Nelimitat Rural la 13 lei/lună, redus la 11 lei/lună fiindcă mai am încă un abonament Digi Mobil Nelimitat Rural. Dacă tot sunt puși pe reducerea personalului, nu pricep de ce și-or fi dat singuri de lucru și nu au acceptat cererea mea de schimbare a unui abonament oferit pe retenție la portare, cu un alt abonament disponibil pe oferta de retenție la portare. Attached FilesEdited by sarighiol, 02 February 2023 - 21:35. |
#15418
Posted 02 February 2023 - 23:24
In decembrie primisem sms de marire a abonamentului dar nu l-am observat / citit...pe 17 ianuarie m-am trezit ca din wow3 la 2 euro aveam red15 la 5,5 euro...trecem peste faptul ca au zis in acel sms ca din februarie se va mari si ei au marit efectiv din 17 ianuarie...facut cerere portare in yoxo si in maxim 30 de min am primit sms pe acel abonament ca primesc o oferta speciala ca sa renunt la portare, adica red9 la 2 euro lunar, plus 3 luni gratuite plus net nelimitat la viteza mica de 128 kbps dupa depasirea celor 125 de gb din oferta...dupa cateva minute vazand ca nu anulez portarea mi-au mai trimis un sms ca pot lua si telefon daca vreau, ca am o oferta speciala pregatita si pt telefon...logic ca am anulat portarea si am acceptat red9 la 2 euro.
Acum am eu red15 la 2 euro,sotia red9 la 2 euro plus inca 2 wow3 la 2 euro pentru alti membri ai familiei. |
|
#15419
Posted 03 February 2023 - 04:56
#15421
Posted 06 February 2023 - 14:11
Azi am trimis cerere de portare din Yoxo. Am primit mesajul că Vdf mi-a respins cererea de portare. Cu cine trebuie să discut? Cu Vdf, să-i întreb de ce mi-au respins cererea de portare?
|
#15422
Posted 06 February 2023 - 14:33
Yoxo spre VDF? Daca da, cu VDF. Daca a fost respinsa cel mai probabil s-a gresit cererea, nume titular diferit sau cod client yoxo greșit.
|
#15423
Posted 06 February 2023 - 15:13
MembruAnonim, on 06 februarie 2023 - 14:33, said:
Pana la 01 februarie am avut abonament business pe care l-am portat cu 01 febr la cartela prepaid. Azi am trimis cerere de portare din aplicatia Yoxo. In 5 minute am primit mesaj ca cererea a fost respinsa. Am incercat sa sun la *222 dar mi-a spus Andreea ca o sa fiu contactat cat mai curand si mi-a inchis.Nu m-a lasat sa zic nici ”transfer la operator” nici ”portare”, nimic. Toby de pe whattsapp zice ca nu intelege ce vreau, Acum am trimis email si am primit confirmarea ca o sa fiu contactat de Voda. Oricum in cererea de portare am trecut data trecerii vechiului numar de la Vodaf catre Yoxo in 20 februarie. Am facut intre timp si test de viteza cu sim Vdf si sim Yoxo si in zona unde locuiesc e mai bine pe Yoxo. Am o luna gratis pe Yoxo pana pe 8martie pentru testare retea.
|
|
#15424
Posted 06 February 2023 - 15:43
Nu e gresit nimic la cererea de portare.
Asa am patit si eu, și mi-au bagat pe gat oferta cu 2 euro, gratuit primele 3 luni ca sa nu ii dau in gat la Ancom. Am renuntat pentru moment la portarea in Yoxo , si am ramas cu nr 0750 de yoxo. Era pentru testare oricum si nici nu mai am rabdare sa le fac plângere. Edited by scorpyo, 06 February 2023 - 15:45. |
#15425
Posted 06 February 2023 - 16:27
Operatorii nu pot refuza cererile de portare ca vor ei, cu siguranta e un motiv plauzibil, cel mai des coduri client/serii sim greșite sau nu coincide titularul in ambele părți.
scorpyo, on 06 februarie 2023 - 15:43, said:
mi-au bagat pe gat oferta cu 2 euro, gratuit primele 3 luni ca sa nu ii dau in gat la Ancom. E doar in imaginația ta asta. Vulpoiul-Jhon, on 06 februarie 2023 - 15:13, said: Pana la 01 februarie am avut abonament business pe care l-am portat cu 01 febr la cartela prepaid. Azi am trimis cerere de portare din aplicatia Yoxo. In 5 minute am primit mesaj ca cererea a fost respinsa. Am incercat sa sun la *222 dar mi-a spus Andreea ca o sa fiu contactat cat mai curand si mi-a inchis.Nu m-a lasat sa zic nici ”transfer la operator” nici ”portare”, nimic. Toby de pe whattsapp zice ca nu intelege ce vreau, Acum am trimis email si am primit confirmarea ca o sa fiu contactat de Voda. Oricum in cererea de portare am trecut data trecerii vechiului numar de la Vodaf catre Yoxo in 20 februarie. Am facut intre timp si test de viteza cu sim Vdf si sim Yoxo si in zona unde locuiesc e mai bine pe Yoxo. Am o luna gratis pe Yoxo pana pe 8martie pentru testare retea. Daca te portezi din VDF in Yoxo de ce te exprimi fix invers "am trimis cerere de portare DIN yoxo"? De portare e responsabil operatorul acceptor, întotdeauna catre el te adresezi. Daca vrei sa pleci la Yoxo nu ai ce sa mai discuti cu Vodafone, trebuie sa iei legatura cu yoxo (cred ca doar pe chatul din aplicatie poti). Vodafone nu are nici o obligație sa te ajute sa pleci din rețea. Edited by MembruAnonim, 06 February 2023 - 16:40. |
#15426
Posted 06 February 2023 - 16:29
scorpyo, on 06 februarie 2023 - 15:43, said:
Nu e gresit nimic la cererea de portare. |
Anunturi
▶ 2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users