Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Totul despre BlueAir
Last Updated: Oct 03 2023 15:31, Started by
funf
, May 30 2005 11:16
·
65
#5959
Posted 21 June 2022 - 13:02
blackiesasha, on 20 iunie 2022 - 06:27, said:
In curand am un zbor Iasi-Bucuresti-Larnaca cu Blue Air cu escala in Bucuresti de 1 ora si 15 minute. Este o singura rezervare, ambele zboruri cu Blue. Stie cineva cum decurg aceste escale? E clar ca daca trebuie sa fac in Bucuresti iar checkin si securitate nu am timp suficient. Ma gandesc ca poate au o varianta de ocolire a acestor proceduri standard. Deci, a experimentat cineva asa ceva cu Blue Air? Salut, In data de 10.06 am avut zbor de la Cluj cu escala de aprox. 1 ora la Bucuresti si apoi Paris si nu am avut probleme, totul a decurs normal am si așteptat 20 minute pana la îmbarcare. Din pacate nu o sa poti ocoli procedurile standard, check iti face direct de la Iași si pentru Bucuresti - Larnaca dar de securitate tot trebuie sa treci. Ce te ajuta este daca ai bagaj de cala ți-l transfera direct la zborul final doar sa specifici la check in. Edited by dani20072008, 21 June 2022 - 13:13. |
#5960
Posted 21 June 2022 - 13:21
Mersi de info. Nu o sa am bagaj de cala. Pentru checkin trebuie mers la ghiseu obligator ca in vremurile cu Covid sau se poate face doar online si mers direct la securitate?
|
#5961
Posted 21 June 2022 - 18:19
Am avut bagaj de cala dar din ce am observat cei fara au trecut direct pe la securitate, dar mai bine intrebi in aeroport ca sa nu ai parte de surprinze in perioada asta aglomerata.
|
#5962
Posted 02 July 2022 - 04:52
Salutare , la aeroport , la check in , a fost suficient biletul de îmbarcare pe telefon ? (pentru cei care nu au avut printat biletul)
|
#5963
Posted 02 July 2022 - 17:51
Pai depinde de aeroport, mai sunt la care nu merge decât printat. https://www.esky.ro/...aceasta-optiune
|
#5964
Posted 02 July 2022 - 19:36
slai, on 02 iulie 2022 - 17:51, said:
Pai depinde de aeroport, mai sunt la care nu merge decât printat. https://www.esky.ro/...aceasta-optiune |
#5965
Posted 04 July 2022 - 23:02
Se pare că e o criza internațională cu anulari de zboruri, cel puțin în Europa aud prieteni și colegi care au avut zborurile anulate, și care nu zburau in Romania sau din Romania
|
#5966
Posted 07 July 2022 - 07:43
blackiesasha, on 20 iunie 2022 - 06:27, said:
In curand am un zbor Iasi-Bucuresti-Larnaca cu Blue Air cu escala in Bucuresti de 1 ora si 15 minute. Este o singura rezervare, ambele zboruri cu Blue. Stie cineva cum decurg aceste escale? E clar ca daca trebuie sa fac in Bucuresti iar checkin si securitate nu am timp suficient. Ma gandesc ca poate au o varianta de ocolire a acestor proceduri standard. Deci, a experimentat cineva asa ceva cu Blue Air? |
#5967
Posted 10 July 2022 - 08:27
O noua bila neagra pentru Blue.
Zbor Bucuresti-Dubrovnik si retur. Daca la duss totul a fost OK, zborul de intoarcere a avut peste 2 ore intarziere. |
#5969
Posted 10 July 2022 - 20:01
Mai degraba GOLD ! La ce haos este in perioada asta prin aeroporturi , faptul ca au fost doar 2 h intarziere , la un singur zbor din cele doua , e super bine .
|
#5970
Posted 12 July 2022 - 08:29
Salutare ! Am spus că revin cu imformații despre experiența mea cu Blue air și ce să zic , a fost aproape perfect . Zborul a fost : București - Rodos - București , cu un copil de 17 ani , fără locuri rezervate . Zborurile nu au fost anulate , check in-ul (dus/întors) , l-am făcut cu 24 de ore înainte (din aplicație) . La plecare , două locuri au fost unul lângă altul , dar s-a reușit (ușor) să vină și al treilea (eu) lângă ele . La întoarcere , au fost alocate aleator (4F,4B,5D) , dar la fel,am reușit să stăm unul lângă altul (am vorbit cu colegii pasageri) . La plecare , avionul a decolat cu 30 de min. Întârziere , dar a ajuns la timp (aglomerație în aeroport în Rhodos) . La întoarcere , avionul a decolat cu o oră mai târziu , a recuperat ceva timp în zbor dar , în aeroportul românesc.......jale , am așteptat după bagaje 30 de min. . De reproșat , nu am nimic de reproșat companiei Blue air , totul a mers foarte bine . Din ce citesc aici , deduc că.......am fost norocos .
|
#5971
Posted 12 July 2022 - 09:10
Credeti ca toti cei calatoresc cu BlueAir si e totul ok/normal scriu aici? Daca e asa, unde sunt parerile celorlati peste 100 de calatori ce au fost in avioane cu d-voastra?
Normal ca lucrurile negative ies usor la suprafata si lumea scrie aici. Ca au fost mai dese in ultimul e foarte adevarat! |
#5972
Posted 12 July 2022 - 17:42
Mai exista si categoria : cetateni care au achitat bilete ( mai multe , asa ) dar au zburat cu Blue Air , fix = 0 . De returnat banii , nici pomeneala . Acestia ce sa scrie ?
|
#5973
Posted 14 July 2022 - 12:31
Eu am ratat DE TREI ORI, din vina lor, "ocazia" de a zbura cu ei, trag de ei să-mi recuperez banii, cam greu să descriu "experiența plăcută" cu NoFly Air...
Edited by garett, 14 July 2022 - 12:31. |
|
#5974
Posted 14 July 2022 - 18:48
Ia uite că ANPC au luat atitudine și a amendat blue air cu 4 milioane de euro plus somația de a returna banii clienților în 10 zile :
https://anpc.ro/blue...lioane-de-euro/ |
#5975
Posted 15 July 2022 - 09:05
Amenda e de 2 nu de 4 milioane de euro si stai sa vedem dacaastia aplica dispozitiile ANPC. Eu am primit 3 sferturi din bani inapoi - restul au pretextat ca e vb de un comision care nu se ramburseaza - desi am platit fix la biroul lor (sediul era prin Piata Victoriei, acum 3 ani) nu la o agentie. I-am dat in judecata si astept rambursarea sumei restante+onorariu avocat+ timbru. Cei pacaliti ar trebui sa faca toti asta, daca nu primesc banii nici acum. Si sa nu zburati cu aceasta companie, nici macar sa nu-i pomeniti numele.
ANPC a amendat Blue Air cu două milioane de euro pentru anularea a peste 11.000 de zboruri în perioada 30 aprilie 2021 - 30 aprilie 2022, şi obligă compania să returneze clienţilor banii în maximum zece zile pentru toate zborurile anulate. "žMai exact, în perioada 30.04.2021 - 30.04.2022, operatorul economic a anulat 11.289 de zboruri, acestora corespunzându-le 178.405 rezervări, pentru care s-au efectuat plăţi în valoare toatală de 66.585.967,68 lei, de către consumatori din 20 de state membre ale Uniunii Europene, în care compania aeriană supusă verificărilor operează, cu regularitate, zboruri"ť, precizează ANPC. Această sancţiune este cea mai mare aplicată vreodată unui operator economic de către ANPC, susţin reprezentanţii instituţiei. "žOdată cu aplicarea acestei amenzi contravenţionale, echipa de control a propus, iar preşedintele ANPC, prin ordin, a dispus ca sancţiune complementară, măsura de remediere prevăzută la art. 121 alin. (1) lit. a) din legea 363/2007, respectiv ""? încetarea contractului şi restituirea contravalorii serviciilor anulate şi a compensaţiilor aferente în termen de maximum 10 de zile"™ cu respectarea opţiunii consumatorilor şi cu raportare la toate rezervările anulate şi pentru care operatorul economic nu a procedat la restituirea corespunzătoare a sumelor datorate, inclusiv compensaţii, în urma anulării zborurilor survenite ulterior datei de 30.04.2022"ť, precizează ANPC. Totodată, a fost dispusă măsura de a nu mai pune la dispoziţia consumatorilor, pe piaţă, oferte de zbor pentru care operatorul economic nu dispune de dotările/mijloacele/resursele necesare efectuării acestora, cu respectarea întocmai a condiţiilor şi caracteristicilor declarate. "žMenţionăm că au fost primite 924 de reclamaţii transfrontaliere, fapt care a determinat necesitatea obţinerii unor informaţii suplimentare şi prin reţeaua CPC, care funcţionează în baza Regulamentului (UE) 2394/2017 şi care asigură cooperarea dintre autorităţile naţionale de supraveghere şi control ale pieţei din toate statele membre, la care se adaugă Comisia Europeană"ť, susţin oficialii Autorităţii. ANPC recomandă consumatorilor să fie extrem de vigilenţi şi să evite achiziţionarea biletelor de avion de la operatori economici care, în trecut, au anulat foarte multe curse şi nu au respectat drepturile consumatorilor. Odată cu notificarea Blue Air, au fost avertizate, prin reţeaua CPC, atât compania Wizz Air, cât şi compania Ryan Air, care de asemenea au avut, în această perioadă, foarte multe anulări sau întârzieri de curse, fără a ţine seama de drepturile consumatorilor, notează Autoritatea Edited by patraulea100, 15 July 2022 - 09:14. |
#5976
Posted 16 July 2022 - 01:45
Îi cam paște falimentul dacă se pun în practică sancțiunile. Săriseră calul, vreo 11.000 de anulări într-un an e enorm, mai ales că nu e vreo companie mamut cu flotă numeroasă. Se obișnuiseră să pună placa cu "motive operaționale" ori de câte ori nu le convenea zborul. Dar banii intrau în cont..
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users