Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
ULBS INFORMATICA

Index preturi

Boxa membrana tweeter infundata

Am nevoie de poze cu un curcubeu
 Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay

Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3
 Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...

De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...
 Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?

polita RCA ONLINE

Termostat frigider - verificare
 

Totul despre BlueAir

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
6141 replies to this topic

#5959
dani20072008

dani20072008

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 61
  • Înscris: 02.05.2008

 blackiesasha, on 20 iunie 2022 - 06:27, said:

In curand am un zbor Iasi-Bucuresti-Larnaca cu Blue Air cu escala in Bucuresti de 1 ora si 15 minute. Este o singura rezervare, ambele zboruri cu Blue. Stie cineva cum decurg aceste escale? E clar ca daca trebuie sa fac in Bucuresti iar checkin si securitate nu am timp suficient. Ma gandesc ca poate au o varianta de ocolire a acestor proceduri standard.
Deci, a experimentat cineva asa ceva cu Blue Air?

Salut,
In data de 10.06 am avut zbor de la Cluj cu escala de aprox. 1 ora la Bucuresti si apoi Paris si nu am avut probleme, totul a decurs normal am si așteptat 20 minute pana la îmbarcare.
Din pacate nu o sa poti ocoli procedurile standard, check iti face direct de la Iași si pentru Bucuresti - Larnaca dar de securitate tot trebuie sa treci.
Ce te ajuta este daca ai bagaj de cala ți-l transfera direct la zborul final doar sa specifici la check in.

Edited by dani20072008, 21 June 2022 - 13:13.


#5960
blackiesasha

blackiesasha

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,977
  • Înscris: 21.01.2013
Mersi de info. Nu o sa am bagaj de cala. Pentru checkin trebuie mers la ghiseu obligator ca in vremurile cu Covid sau se poate face doar online si mers direct la securitate?

#5961
dani20072008

dani20072008

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 61
  • Înscris: 02.05.2008
Am avut bagaj de cala dar din ce am observat cei fara au trecut direct pe la securitate, dar mai bine intrebi in aeroport ca sa nu ai parte de surprinze in perioada asta aglomerata.

#5962
Printdivision

Printdivision

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,398
  • Înscris: 22.05.2019
Salutare , la aeroport , la check in , a fost suficient biletul de îmbarcare pe telefon ? (pentru cei care nu au avut printat biletul)

#5963
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,848
  • Înscris: 25.01.2007
Pai depinde de aeroport, mai sunt la care nu merge decât printat. https://www.esky.ro/...aceasta-optiune

#5964
Printdivision

Printdivision

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,398
  • Înscris: 22.05.2019

 slai, on 02 iulie 2022 - 17:51, said:

Pai depinde de aeroport, mai sunt la care nu merge decât printat. https://www.esky.ro/...aceasta-optiune
Mulțumesc. Am făcut check-in online (acum 6 ore) , am putut face și fiului (17 ani) , mi s-au repartizat și locurile (nu am cumpărat) , acum am biletele pe telefon și aeroportul este Otopeni (acolo au aparate de citit de pe telefon) și sper să nu am probleme .

#5965
maladetz

maladetz

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,159
  • Înscris: 06.02.2011
Se pare că e o criza internațională cu anulari de zboruri, cel puțin în Europa aud prieteni și colegi care au avut zborurile anulate, și care nu zburau in Romania sau din Romania

#5966
blackiesasha

blackiesasha

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,977
  • Înscris: 21.01.2013

 blackiesasha, on 20 iunie 2022 - 06:27, said:

In curand am un zbor Iasi-Bucuresti-Larnaca cu Blue Air cu escala in Bucuresti de 1 ora si 15 minute. Este o singura rezervare, ambele zboruri cu Blue. Stie cineva cum decurg aceste escale? E clar ca daca trebuie sa fac in Bucuresti iar checkin si securitate nu am timp suficient. Ma gandesc ca poate au o varianta de ocolire a acestor proceduri standard.
Deci, a experimentat cineva asa ceva cu Blue Air?
Sa dau detalii despre zborul de mai sus - pana la urma, in urma unei anulari, escala in Bucuresti a fost de 4 ore. Si asa cum zicea cineva mai sus, se face securitate din nou. Plecare din Iasi cu 1 ora intirziere, plecare din Bucuresti la timp. Per total zbor fara probleme. Am remarcat lipsa de experienta a multor fete din personalul de imbarcare din aeroporturi...se vedea ca sunt noi in domeniu. In legatura cu Priority...nu a existat. La bagajul de cabina nu s-au uitat absolut deloc...puteai trece cam cu orice. Exceptie au facut o familie de evrei care s-au dus la checkin cu un carucior de bagaje plin cu sacose, sacosele, genti, saci cu haine, etc, o multime de piese. Pe aia nu au putut sa-i ierte. Evreul era foarte nedumerit de ce vor bani pentru bagajele lui dezordonate. Una peste alta, daca nu ar fi situatia actuala cu anulari si nereturnari de sume achitate, chiar as recomanda Blue Air.

#5967
zuv

zuv

    Erectile member :)

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,198
  • Înscris: 05.01.2008
O noua bila neagra pentru Blue.
Zbor Bucuresti-Dubrovnik si retur. Daca  la duss totul a fost OK, zborul de intoarcere a avut peste 2 ore intarziere.

#5968
mdt

mdt

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,622
  • Înscris: 12.12.2006
E o bila gri. Bine ca a zburat.

#5969
sarbulb

sarbulb

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 704
  • Înscris: 24.09.2016
Mai degraba GOLD ! La ce haos este in perioada asta prin aeroporturi , faptul ca au fost doar 2 h intarziere , la un singur zbor din cele doua , e super bine .

#5970
Printdivision

Printdivision

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,398
  • Înscris: 22.05.2019
Salutare ! Am spus că revin cu imformații despre experiența mea cu Blue air și ce să zic , a fost aproape perfect . Zborul a fost : București - Rodos - București , cu un copil de 17 ani , fără locuri rezervate . Zborurile nu au fost anulate , check in-ul (dus/întors) , l-am făcut cu 24 de ore înainte (din aplicație) . La plecare , două locuri au fost unul lângă altul , dar s-a reușit (ușor) să vină și al treilea (eu) lângă ele . La întoarcere , au fost alocate aleator (4F,4B,5D) , dar la fel,am reușit să stăm unul lângă altul (am vorbit cu colegii pasageri) . La plecare , avionul a decolat cu 30 de min. Întârziere , dar a ajuns la timp (aglomerație în aeroport în Rhodos) . La întoarcere , avionul a decolat cu o oră mai târziu , a recuperat ceva timp în zbor dar , în aeroportul românesc.......jale , am așteptat după bagaje 30 de min. . De reproșat , nu am nimic de reproșat companiei Blue air , totul a mers foarte bine . Din ce citesc aici , deduc că.......am fost norocos .

#5971
vestale

vestale

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,264
  • Înscris: 24.11.2002
Credeti ca toti cei calatoresc cu BlueAir si e totul ok/normal scriu aici? Daca e asa, unde sunt parerile celorlati peste 100 de calatori ce au fost in avioane cu d-voastra?
Normal ca lucrurile negative ies usor la suprafata si lumea scrie aici. Ca au fost mai dese in ultimul e foarte adevarat!

#5972
sarbulb

sarbulb

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 704
  • Înscris: 24.09.2016
Mai exista si categoria : cetateni care au achitat bilete ( mai multe , asa ) dar au zburat cu Blue Air , fix = 0 . De returnat banii , nici pomeneala . Acestia ce sa scrie ?

#5973
garett

garett

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 41,874
  • Înscris: 28.06.2006
Eu am ratat DE TREI ORI, din vina lor, "ocazia" de a zbura cu ei, trag de ei să-mi recuperez banii, cam greu să descriu "experiența plăcută" cu NoFly Air...

Edited by garett, 14 July 2022 - 12:31.


#5974
maladetz

maladetz

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,159
  • Înscris: 06.02.2011
Ia uite că ANPC au luat atitudine și a amendat blue air cu 4 milioane de euro plus somația de a returna banii clienților în 10 zile :
https://anpc.ro/blue...lioane-de-euro/

#5975
patraulea100

patraulea100

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 773
  • Înscris: 21.01.2008
Amenda e de 2 nu de 4 milioane de euro si stai sa vedem dacaastia  aplica dispozitiile ANPC. Eu am primit 3 sferturi din bani inapoi - restul au pretextat ca e vb de un comision care nu se ramburseaza - desi am platit fix la biroul lor (sediul era prin Piata Victoriei, acum 3 ani) nu la o agentie. I-am dat in judecata si astept rambursarea sumei restante+onorariu avocat+ timbru. Cei pacaliti ar trebui sa faca toti asta, daca nu primesc banii nici acum. Si sa nu zburati cu aceasta companie, nici macar sa nu-i pomeniti numele.

ANPC a amendat Blue Air cu două milioane de euro pentru anularea a peste 11.000 de zboruri în perioada 30 aprilie 2021 - 30 aprilie 2022, şi obligă compania să returneze clienţilor banii în maximum zece zile pentru toate zborurile anulate.
"žMai exact, în perioada 30.04.2021 - 30.04.2022, operatorul economic a anulat 11.289 de zboruri, acestora corespunzându-le 178.405 rezervări, pentru care s-au efectuat plăţi în valoare toatală de 66.585.967,68 lei, de către consumatori din 20 de state membre ale Uniunii Europene, în care compania aeriană supusă verificărilor operează, cu regularitate, zboruri"ť, precizează ANPC.
Această sancţiune este cea mai mare aplicată vreodată unui operator economic de către ANPC, susţin reprezentanţii instituţiei.
"žOdată cu aplicarea acestei amenzi contravenţionale, echipa de control a propus, iar preşedintele ANPC, prin ordin, a dispus ca sancţiune complementară, măsura de remediere prevăzută la art. 121 alin. (1) lit. a) din legea 363/2007, respectiv "˜"? încetarea contractului şi restituirea contravalorii serviciilor anulate şi a compensaţiilor aferente în termen de maximum 10 de zile"™ cu respectarea opţiunii consumatorilor şi cu raportare la toate rezervările anulate şi pentru care operatorul economic nu a procedat la restituirea corespunzătoare a sumelor datorate, inclusiv compensaţii, în urma anulării zborurilor survenite ulterior datei de 30.04.2022"ť, precizează ANPC.
Totodată, a fost dispusă măsura de a nu mai pune la dispoziţia consumatorilor, pe piaţă, oferte de zbor pentru care operatorul economic nu dispune de dotările/mijloacele/resursele necesare efectuării acestora, cu respectarea întocmai a condiţiilor şi caracteristicilor declarate.
"žMenţionăm că au fost primite 924 de reclamaţii transfrontaliere, fapt care a determinat necesitatea obţinerii unor informaţii suplimentare şi prin reţeaua CPC, care funcţionează în baza Regulamentului (UE) 2394/2017 şi care asigură cooperarea dintre autorităţile naţionale de supraveghere şi control ale pieţei din toate statele membre, la care se adaugă Comisia Europeană"ť, susţin oficialii Autorităţii.
ANPC recomandă consumatorilor să fie extrem de vigilenţi şi să evite achiziţionarea biletelor de avion de la operatori economici care, în trecut, au anulat foarte multe curse şi nu au respectat drepturile consumatorilor.
Odată cu notificarea Blue Air, au fost avertizate, prin reţeaua CPC, atât compania Wizz Air, cât şi compania Ryan Air, care de asemenea au avut, în această perioadă, foarte multe anulări sau întârzieri de curse, fără a ţine seama de drepturile consumatorilor, notează Autoritatea

Edited by patraulea100, 15 July 2022 - 09:14.


#5976
caiuscorneliu

caiuscorneliu

    Lazy Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,353
  • Înscris: 06.02.2008
Îi cam paște falimentul dacă se pun în practică sancțiunile. Săriseră calul, vreo 11.000 de anulări într-un an e enorm, mai ales că nu e vreo companie mamut cu flotă numeroasă. Se obișnuiseră să pună placa cu "motive operaționale" ori de câte ori nu le convenea zborul. Dar banii intrau în cont..

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate