Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Totul despre BlueAir
Last Updated: Oct 03 2023 15:31, Started by
funf
, May 30 2005 11:16
·
65
#19
Posted 31 August 2005 - 17:32
CRG, on Aug 31 2005, 16:51, said: am cumparat bilete ieri de la ei. porcii au crescut pretul (pentru plecari din 24 sept) de la 270 la 295 eur pentru barcelona, just like that.. dar sunt cei mai ieftini si singurii cu legatura directa La pretul asta.... Eu as fi mers cu o companie normala... But is you choice. |
#20
Posted 01 September 2005 - 08:52
RoVal1972, on Aug 31 2005, 17:32, said: mda, as fi putut merge cu alitalia, si sa stau ca bou nush cat prin tranzit in milano, sa plec seara si sa ma intorc dimineatza. marfa, nu? si totul cu numai 326 de euroi |
#21
Posted 02 September 2005 - 09:18
CRG, on Sep 1 2005, 09:52, said: mda, as fi putut merge cu alitalia, si sa stau ca bou nush cat prin tranzit in milano, sa plec seara si sa ma intorc dimineatza. marfa, nu? si totul cu numai 326 de euroi |
#22
Posted 02 September 2005 - 10:39
tiff, on Sep 2 2005, 09:18, said: Incearca cu AirFrance. Mai sunt si alte oferte speciale, nu lua ca referinta primul pret gasit pe net. stai linistit, am cautat. mai era ceva pe la klm, csa si lufthansa, da' toate cu "derogare". |
#23
Posted 07 September 2005 - 12:02
RoVal1972, on Aug 27 2005, 00:16, said: So, dragii moshului... Acu' vreo 4 ore, pe Info Pro stire... Un grup de romani plecati in vacanta in Barcelona, asteapta de 3 zile sa se intoarca cu... Blue Air. Avionul s-a stricat... Cica se asteapta piesa de schimb... Fraierii, pardon... fraieritii, sau ghinionistii, asteapta pe banii lor. So, it's your choice. Astept sa vina EasyJet. Cica ar fi interesati. Pana atunci, sunt o gramada optiuni. Rgds, VM fac parte dintre fraieri, pardon fraieriti. Am stat 30 de ore in aeroportul Reus de langa Barcelona; pana la urma ne-au dat cazare si ceva-ceva mancare si apa. Pilotii sunt romani, pensionari care au lucrat la Tarom. Am stat de vorba cu pilotii jumatate de zi. Avioane au doar 2 pentru toate cursele. Avionul trebuia sa ajunga joi in Romania si a ajuns sambata. Dupa o saptmana, inca ma trezeam noaptea din ora in ora panicata si visam numai avioane. Nu voi mai calatori low-cost niciodata. Edited by crss, 07 September 2005 - 12:04. |
#24
Posted 07 September 2005 - 12:33
cred ca 2 dar nu si pentru chartere. am inteles ca acolo au alte avioane, ceva mai bunicele....
|
#25
Posted 12 September 2005 - 10:21
Mi-a povestit cineva ca a zburat pe 2 sept pe ruta Bucuresti - Lyon.
In afara de faptul ca a avut intarziere de 3 ore din cauza unei defectiuni minore (s-a stricat flight-controlul, mie unul nu mi se pare deloc minor), totul a fost ok... Intentionez sa zbor si eu spre Lyon...am de ales intre Airfrance, Alitalia si BlueAir....problema e ca in afara de BlueAir ambele companii zboara cu escala si practica preturi de peste 300E..... Nu prea imi vine sa aleg Blue Air....dar au preturi mai bune (cu 100 E mai putin) si zborul e fara escala.... |
#26
Posted 12 September 2005 - 12:20
stati calmi ca si la chartere tot niste obosite de avioane au. am fost cu blue in grecia si mi venea sa nu ma mai urc. sunt imposibil de lamurit cum au obtinut astia licente de zbor. in afara de faptul ca vezi cum se zbat aripile gata sa cada(exagerez doar putin) .............
nu va riscati, mai bine mai pui 100 si mergi cu o companie mai de doamne ajuta! |
#27
Posted 12 September 2005 - 12:44
Am vazut o poza facuta din avion (avionul lui Blue Air) si aripa este destul de ruginita..... Cred si eu ca sunt obosite avioanele din moment ce sunt doar 2 (de vreo saptamana au 3) si toate cursele sunt operate doar cu astea 2....
Si oricum....toate cursele sunt in regim charter regulat... Iar la charter inchiriat (pentru Grecia, Turciia, etc) folosesc tot aceleasi avioane din dotare, adica cele 2, numai daca nu inchiriaza de pe la altii.... Pana la urma.....diferenta de pret de 50-60E se justifica....cred ca e preferabil Airfrance |
#28
Posted 12 September 2005 - 19:20
mai bine spunea la companie bitum air,prietenii stiu de ce.....
|
|
#29
Posted 13 September 2005 - 23:43
Cand o veni Easy Jet in Ro, o sa zbor si eu cu low cost carrier...
Pana atunci, daca am nevoie, platesc cat e si gata. Amatorii de experiente, sunt bineveniti ! |
#30
Posted 14 September 2005 - 14:24
Probabil ca toti de aici sunt specialisti in avioane, iar cei care acorda certificate de siguranta si standarde sunt niste fraieri. Probabil ca au dat spagi ca sa li se acorde certificatele si autorizatiile de zbor - dupa parerea unor de pe aici.
Avioanele sunt la fel, indiferent ca sunt operate de Blue Air, Tarom, Air France sau orice alta companiei. Tot Boeing sau Airbus sunt - nu sunt Blue Air. Spunea aici cineva (care a fost in Grecia cu Blue Air) ca aripile avionului se misca - normal ca se misca - sunt flexibile . Daca este asa specialist in avioane sau daca macar ar mai fi calatorit cu avionul (si cu alte companii) ar fi observat ca la toate avioanele aripile vibreaza. Iar in ceea ce priveste aripile ruginite.... hai s afim seriosi si sa nu mai ne dam specialisti in orice. Inca odata spun - daca nu erau ok din toate punctele de vedere nu primeau autorizatii de zbor, sau erau pe listele negre din Franta si alte tari. Vreau sa spun ca nu am calatorit cu BlueAir pana acum, doar cu companii normale (Alitalia, Tarom, CSA ), dar opiniile unora de pe aici sunt total deplasate. |
#31
Posted 14 September 2005 - 14:26
Si inca ceva vis-a-vis de intarzieri : se intampla si la companii renumite (vezi Alitalia) sa fie intarzieri destul de mari. Ultima oara cand mers cu ei (2 ianuarie 2005) a plecat din Roma cu 1 ora intarziere. Deci se intampla si la case mai mari.
|
#32
Posted 14 September 2005 - 16:50
serdici, on Sep 14 2005, 15:24, said: Probabil ca toti de aici sunt specialisti in avioane, iar cei care acorda certificate de siguranta si standarde sunt niste fraieri. Probabil ca au dat spagi ca sa li se acorde certificatele si autorizatiile de zbor - dupa parerea unor de pe aici. Inca odata spun - daca nu erau ok din toate punctele de vedere nu primeau autorizatii de zbor, sau erau pe listele negre din Franta si alte tari. Vreau sa spun ca nu am calatorit cu BlueAir pana acum, doar cu companii normale (Alitalia, Tarom, CSA ), dar opiniile unora de pe aici sunt total deplasate. Companiile low cost au pacatele lor care nu sunt putine; printre ele se numara lipsa sigurantei. Sunt curios ce despagubiri au acordat Blue Air pasagerilor pentru bataia de joc de a-i fi lasat la Reus fara a le asigura un minimum de asistenta, din cate stiu o sa cam iasa procese pe tema asta ... daca nu cumva chiar au iesit. In rest cu Alitalia ai cam pocnit-o, nu sunt deloc bine vazuti in EU din cauza modului original in care lucreaza... In ceea ce ma priveste voi evita mult timp de acum inainte companiiloe low cost. |
#33
Posted 15 September 2005 - 01:15
Revin...
Problema nu e ca se strica avionul... Se intampla si la case mai mari. Pana la urma e "normal". Nimic nu e perfect. Chiar daca au fost mai multe accidente in august, nu inseamna ca punem cruce avionului. Problema la Blue Air e ca sunt la inceput si au avioane f. putine. Si daca se strica ceva la unul (vezi cazul Barcelona), nu au un avion sa - l inlocuiasca pe loc sau f. repede, sau n-au posibilitatea local, sa achizitioneze o anumita piese pe loc, etc. Cat despre intarzieri, sunt si la companii mari, dar in cazuri importante, despagubesc pasagerii, ii cazeaza la hoteluri langa aeroporturi, etc. Faza cu vibratul aripilor... Poate cel care a mers cu acel avion n-a simtit si turbulente pe drum... Sa vezi atunci ce vibratii... Si nu numai la aripi, din toate "incheieturile". |
|
#34
Posted 15 September 2005 - 02:40
EASYJET sucks....Ryanair Rulez ! Baze fixe in 12 tari...
Tocmai au mai cumparat 120 de avioane. www.ryanair.com |
#35
Posted 15 September 2005 - 07:44
veioza, on Sep 12 2005, 12:20, said: stati calmi ca si la chartere tot niste obosite de avioane au. am fost cu blue in grecia si mi venea sa nu ma mai urc. sunt imposibil de lamurit cum au obtinut astia licente de zbor. in afara de faptul ca vezi cum se zbat aripile gata sa cada(exagerez doar putin) ............. nu va riscati, mai bine mai pui 100 si mergi cu o companie mai de doamne ajuta! ps: ca sa nu existe dubii, am zburat cu Tarom, Lufthansa, British Airways, Alitalia. |
#36
Posted 15 September 2005 - 07:50
mariusp736, on Sep 12 2005, 12:44, said: Am vazut o poza facuta din avion (avionul lui Blue Air) si aripa este destul de ruginita..... eu sincer ma indoiesc ca e rugina: nu cred ca ar risca sa piarda un avion (care costa xxx mil $) si sa plateasca despagubiri rudelor pasagerilor ghinionisti de alte xxx mil $ daor ca sa faca economie la inlocuitul unei piese si din cate am inteles, nu primesc licenta de zbor daca avionul nu e ok |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users