Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
A3 - noua autostrada a Romaniei
Last Updated: Jan 03 2011 23:21, Started by
jumborom
, Nov 26 2009 08:00
·
0
#37
Posted 02 December 2009 - 02:05
#38
Posted 02 December 2009 - 10:37
ripper, on 1st December 2009, 19:22, said: Nu e gata nimic. Am fost azi și nu m-au lăsat să intru pe ea. Ripper, cu tot respectul, nu e adevarat. Eu am intrat pe A3 la Gilau, m-am luat dupa marcaje, m-a invartit un pic pana m-a pus pe directia Turda si gata. La Turda am facut sensul giratoriu si am venit inapoi. Am tinut in mod constant 120. Curbele sunt ok, asfaltul lin (deocamdata), 2 benzi de trafic plus una barosana de refugiu. In unele portiuni de urcare, banda de refugiu este transformata in banda 3. O chestie trebuie recunoscuta. Ma, au avut astia de construit poduri si viaducte, vai de ei. Cred ca mai mult de jumate din traseu, eram pe ceva structura de genul. Ce am vazut ca era evident neterminat? Multe iesiri / intrari pe A3 sunt inca blocate, inexistente, in unele locuri marcajele sunt inca neterminate. Dar ca drum, e ok. |
#39
Posted 02 December 2009 - 11:10
Are cineva o harta cu traseul autostrazii si modul in care se racordeaza la DN1?
ecotech, on 2nd December 2009, 10:37, said: Ripper, cu tot respectul, nu e adevarat. Eu am intrat pe A3 la Gilau, m-am luat dupa marcaje, m-a invartit un pic pana m-a pus pe directia Turda si gata. La Turda am facut sensul giratoriu si am venit inapoi. Am tinut in mod constant 120. Curbele sunt ok, asfaltul lin (deocamdata), 2 benzi de trafic plus una barosana de refugiu. In unele portiuni de urcare, banda de refugiu este transformata in banda 3. O chestie trebuie recunoscuta. Ma, au avut astia de construit poduri si viaducte, vai de ei. Cred ca mai mult de jumate din traseu, eram pe ceva structura de genul. Ce am vazut ca era evident neterminat? Multe iesiri / intrari pe A3 sunt inca blocate, inexistente, in unele locuri marcajele sunt inca neterminate. Dar ca drum, e ok. Am auzit ieri la TV ca fostul director al Inspectoratului de Stat in Constructii, data afara de Boc dupa marea epurare pentru ca fusese propus de PSD, ridica niste semne de intrebare referitoare la respectarea caietelor de sarcini in ceea ce priveste calitatea mixturii asfaltice folosite de Bechtel pe sectoarele cu viaducte. Sper sa nu se surpe si asta ca centura ailalta inaugurata de Boc... Edited by QuasimodoJ, 02 December 2009 - 11:10. |
#40
Posted 02 December 2009 - 11:36
#41
Posted 02 December 2009 - 12:29
Știu, mi-au spus mai mulți că au intrat! Eu cred c-am ajuns exact când erau aleșii neamului p-acolo și poate d-aia nu m-au lăsat! Sau au văzut PH la număr... deh, ardeleni
utopium, on 2nd December 2009, 01:59, said: Din punctul meu de vedere daca termina macar cei 9 km pana la Campia Turzii prin primavara tot ar fi bine pentru ca as ocoli jumatate din Turda + Campia Turzii, care sunt doua orase lungi si unde pierzi mult timp ... asta cand as merge spre Targu Mures. |
#42
Posted 02 December 2009 - 17:23
ripper, on 2nd December 2009, 12:29, said: Aia da! Asta ar fi o mare realizare! Până trec de Turda și Câmpia Turzii mi se face acru, e groaznic ce-i în orășelele astea! Inseamna ca n-ati fost niciodata prin Sebes... ecotech, on 2nd December 2009, 10:37, said: Ce am vazut ca era evident neterminat? Multe iesiri / intrari pe A3 sunt inca blocate, inexistente, in unele locuri marcajele sunt inca neterminate. Dar ca drum, e ok. Intre Gilau si Turda, confrom informatiilor de pe site-ul Bechtel, nu exista nicio intrare sau iesire. Poate te referi la spatiile de servicii. A propos, de aceea acest sector nu poate fi numit o centura a Clujului. Poate un by-pass. Pentru clujeni nu are nicio utilitate decat ca elimina traficul de tranzit de pe DN1 care altfel ar fi traversat orasul. Edited by QuasimodoJ, 02 December 2009 - 17:25. |
#43
Posted 02 December 2009 - 18:08
QuasimodoJ, on 2nd December 2009, 17:23, said: A propos, de aceea acest sector nu poate fi numit o centura a Clujului. Poate un by-pass. Pentru clujeni nu are nicio utilitate decat ca elimina traficul de tranzit de pe DN1 care altfel ar fi traversat orasul. Ei nici chiar asa. Pt. cei din Manastur, Floresti este o alternativa mai rapida ca prin Turda si Feleac. Am incercat si eu sa dau o tura pe la ora 13, ieri dar nu m-au lasat sa fac inaugurarea. Data viitoare sigur o testez. |
#44
Posted 02 December 2009 - 18:26
Deci nici pe tine nu te-au lăsat... ciudat! Eu pe la 14.30 am fost și tot așa.
|
#45
Posted 02 December 2009 - 18:46
#46
Posted 03 December 2009 - 00:40
cipaul, on 2nd December 2009, 18:08, said: Ei nici chiar asa. Pt. cei din Manastur, Floresti este o alternativa mai rapida ca prin Turda si Feleac. Ce vorbesti draga? Dupa cate tin eu minte, de la Turda la Cluj sunt 30 de km. De la Gilau la Cluj [pana in centru] vreo 15. Cine o sa faca vreo 60 de km pe autostrada ca sa iasa din Cluj pe-o parte si sa intre pe cealalta. Asa cum ziceam nu este o centura. |
|
#47
Posted 03 December 2009 - 11:02
Păi ce poți să le ceri? Conotații politice tâmpite și mentalitate ardelenească! Or s-o închidă în curând, stați liniștiți!
|
#48
Posted 03 December 2009 - 12:28
ecotech, on 2nd December 2009, 10:37, said: O chestie trebuie recunoscuta. Ma, au avut astia de construit poduri si viaducte, vai de ei. Cred ca mai mult de jumate din traseu, eram pe ceva structura de genul. Hai sa facem pariuri: in cat timp credeti ca vor aparea primele gropi? Eu zic ca la maximum 3 saptamani dupa prima ninsoare mai serioasa. |
#49
Posted 03 December 2009 - 14:51
Ce carcotasi sunt unii, auzi 3 saptamani. La cat a costat trebuie sa nu apara gropi cel putin 10 ani. Altfel sa mor daca mai platesc vreun impozit in RO ma duc direct in State dupa Bechtel sa imi recuperez impozitul .
|
#50
Posted 03 December 2009 - 18:06
Ați văzut ce-a zis la știri? Cu tiristul care a mers 20 km pe contrasens? Asta pentru că nu e DELOC semnalizată, e PRAF!
|
#51
Posted 03 December 2009 - 18:15
Un articol interesant despre portiunea de 42 de km de autostrada : http://www.autostrad...uacj/art356.htm
|
|
#52
Posted 03 December 2009 - 18:31
Sunt tare curios, daca in loc de un accident usor era unul grav, cu victime, alaturi de ciobanul care nu a avut grija de turma, raspundea si cineva dintre autoritatile care s-au grabit cu surle si trambite sa dea drumul la autostrada fara ca aceasta sa indeplineasca conditiile prevatute de lege in cazul autostrazilor, cum e si cea care prevede obligativitatea gardurilor de protectie pentru animale?
|
#53
Posted 03 December 2009 - 20:20
Pentru cei care nu au inca posibilitatea sa o vada :
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/iNgrGjA485Q?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/IPd5fh7_aDw?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/FaklzuYeZgI?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/Z44OWMVNkw0?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by ady_chesnoiu, 03 December 2009 - 20:20. |
#54
Posted 03 December 2009 - 20:47
Se pare ca aceasta bucata din A3 a inceput sa isi faca simtita prezenta intrucat a preluat deja mare parte din traficul de tranzit din zona.Am parcurs deja de doua ori bucata de A3 ,prima data de curiozitate si a doua oara de nevoie si pot trage unele concluzii:semnalizarea rutiera si marcajele sunt ok, foarte vizibile pe timp de noapte(nu am folosit deloc faza lunga)asfaltul pare a fi de buna calitate (sa speram ca va ramane asa) se poate merge fara probleme la viteze ridicate.Chiar daca se circula bine, A3 mai are nevoie de unele finisaje pentru a fi cu adevarat o autostrada europeana(spatii de servicii,etc)Din pacate au aparut deja furturile de pe autostrada, ziarele afirmand ca au fost prinsi deja doi hoti care au furat portiuni din gardul de protectie, lucru aproape comun in Romania noastra draga.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users