Ce se oferă la retenție?
#18649
Posted 14 July 2022 - 19:19
Nu ai citit poate mesajele anterioare. Doresc o reducere de abonament și totuși posibilitatea de a lua telefonul la abonamentul superior pentru a avea reducerea promoțională la telefon conform acelui (upgrade de) abonament.
|
#18650
Posted 15 July 2022 - 06:59
Ultima fidelizare prin consultant am facut-o in 2014, de atunci numai online iar la ultima am iesit bine rau. Abia astept septembrie pentru urmatoarea.
Pe mine insa ma intereseaza terminalele si pretul final calculat. Pana acum mi-a iesit un cost maxim de 6 euro pentru resurse nelimitate si chiar tura actuala practic sunt platit de orange sa le folosesc reteaua cat vreau. Reduceri de 1-2 euro la abonament sunt fix pix, numai din earlyupgrade economisesc 80 de euro ! Edited by icssizero, 15 July 2022 - 07:00. |
#18651
Posted 18 July 2022 - 08:24
Buna ziua,
Saptamana trecuta am contractat un abonament Fun10 roaming la 8 eur, fara telefon folosind platforma online, dar as vrea sa renunt la el si am 2 intrebari:
"8. Încetarea Contractului .... c) prin denunțare unilaterală solicitată de Clientul persoană fizică, în timpul Perioadei minime contractuale, și cu plata de juste (2) În cazul achiziției exclusive de Abonamente de Servicii: Multumesc Edited by sas_ro, 18 July 2022 - 08:25. |
#18652
Posted 18 July 2022 - 08:31
Portarea implica automat reziliere. Daca vrei sa pastrezi numarul, atunci bagi direct portare ca sa nu ai surprize cu operatorul curent.
|
#18653
Posted 18 July 2022 - 08:48
Asa stiam si eu, insa mi s-a zis ca nu pot porta inainte de implinirea a 30 de zile - are oarecum logica, deoarece la portare ai nevoie de factura.
Iar legat de despagubiri, la fel, nu ar trebui sa achit nimic daca renunt in primele 14 zile |
#18654
Posted 18 July 2022 - 08:59
Ești în cele 14 zile, fă lucrurile în ordinea corectă! Adică renunți la noul abonament, iar după ce ai fost anunțat că s-a făcut revenirea la ceea ce ai avut înainte, bagi portarea.
Evident, dacă nici pe vechiul abonament nu aveai încheiată perioada minimă contractuală, ești pasibil de ceva compensații către Orange, în funcție de ce beneficii ai avut la contractare. |
#18655
Posted 18 July 2022 - 09:30
Nu scrie nicaieri ca a mai avut ceva la Orange inainte.
Daca ar mai fi avut abonament la Orange, avea si facturi, cod client, tot ce ii trebuie pentru o portare, deci nu are nici un sens sa mai ia legatura cu Orange si eventual sa riste sa piarda numarul daca aia inchid direct abonamentul, se putea porta direct. sas_ro, on 18 iulie 2022 - 08:48, said:
Asa stiam si eu, insa mi s-a zis ca nu pot porta inainte de implinirea a 30 de zile - are oarecum logica, deoarece la portare ai nevoie de factura. Nu, pentru portare e nevoie doar de codul de cod client, iar titularul (nume+cnp) sa fie acelasi la vechiul si noul operator. Daca poți face cumva rost de codul de client (myorange, sau ii suni direct si ceri un mail cu detaliile contului) te poti porta oricand in cele 14 zile (de preferat intr-o zi de luni sau marti ca sa ai portarea finalizata săptămâna asta). Edited by MembruAnonim, 18 July 2022 - 09:37. |
#18656
Posted 18 July 2022 - 09:38
Abonamentul este cu număr nou - daca renunț in primele 14 zile, nu ar trebui sa plătesc compensații (deși în contact sunt specificate).
Și pentru că e număr nou, păstrarea/portarea acestuia, ar fi atipică pentru că nu am o factura emisa. Edit: mulțumesc @w21. Asta aveam in plan, dar m-au făcut confuz cei de la chat online care mi-au spus că nu se poate face portarea decât după o lună (30 zile). Plus ca am mai citit si clauzele legate de reziliere - si voiam sa aflu o alta parere despre ce inseamna "Valoarea Beneficiilor acordate, așa cum sunt acestea evidențiate în secțiunea de descriere a ofertei comerciale, raportat la numărul de luni executate din Perioada minimă contractuală." - eu inteleg ca ar trebui sa platesc bebeficiile (adica Fun 10 la 10 eur...desi contractul e pentru 8 eur) doar pentru perioada in care a fost activ abonamentul (adica maxim 14 zile). Edited by sas_ro, 18 July 2022 - 09:49. |
#18657
Posted 18 July 2022 - 10:18
MembruAnonim, on 18 iulie 2022 - 09:30, said:
Nu scrie nicaieri ca a mai avut ceva la Orange inainte. (...) P.S. Pentru denunțare contract în cele 14 zile nu se plătește nici o compensație! Ai plătit ceva acum, online? |
#18658
Posted 18 July 2022 - 10:41
Da, nu am scris clar de la inceput ca abonamentul este cu numar nou - nu mi-am dat seama....scuzati-ma va rog
Nu am platit nimic online - am contractat doar abonament. Multumesc pentru confirmari. Edited by sas_ro, 18 July 2022 - 10:43. |
|
#18659
Posted 18 July 2022 - 12:01
E ok atunci, denunți contractul și îți vezi liniștit de viață!
|
#18660
Posted 18 July 2022 - 12:11
Da, voi porta numarul inainte de trecerea celor 14 zile...
|
#18661
Posted 18 July 2022 - 14:18
Nu știu dacă portarea e același lucru cu denunțarea contractului! Fiind număr nou, prin portare tu nu renunți la acel număr (lucru pe care l-ai fi făcut dacă denunțai contractul în cele 14 zile). Și, neavînd nici măcar o lună în rețea, nu știu dacă rețeaua în care vrei să portezi te va și accepta. Din punctul meu de vedere, ce vrei să faci tu e cam la limită...
|
#18662
Posted 18 July 2022 - 14:44
Voi initia portarea in aceeasi zi in care voi solicita si renuntarea la abonament - vedem ce iese
Edited by sas_ro, 18 July 2022 - 14:45. |
#18663
Posted 19 July 2022 - 12:07
Dupa 5 telefoane cu ei in care le-am tot spus ca stiu manevra portarii, si ca nu vreau sa ma prefac ca ma portez, ca dupa sa primesc contraoferta de la ei, abia-abia mi-a facut oferta de 6 Euro cu TVA inclus. Am 16 GB de net ( insa pentru ca am incarcat cartele PrePay vad ca am de fapt vreo 136 GB ) , ceva minute SSE, fix ce imi trebuie.
Rusinos ca aceeasi doamna care mi-a oferit abonamentul asta, dupa ce i-am explicat ca la DIGI sigur vor fi 12 luni de 50% reducere in Noiembrie de BF, adica fix atunci cand mi-ar fi expirat mie perioada contractuala a vrut initial sa imi ofere 8 euro fara minute SSE !!! |
|
#18664
Posted 19 July 2022 - 18:30
InTech, on 19 iulie 2022 - 12:07, said:
Dupa 5 telefoane cu ei in care le-am tot spus ca stiu manevra portarii, si ca nu vreau sa ma prefac ca ma portez, ca dupa sa primesc contraoferta de la ei, abia-abia mi-a facut oferta de 6 Euro cu TVA inclus. Am 16 GB de net ( insa pentru ca am incarcat cartele PrePay vad ca am de fapt vreo 136 GB ) , ceva minute SSE, fix ce imi trebuie. Rusinos ca aceeasi doamna care mi-a oferit abonamentul asta, dupa ce i-am explicat ca la DIGI sigur vor fi 12 luni de 50% reducere in Noiembrie de BF, adica fix atunci cand mi-ar fi expirat mie perioada contractuala a vrut initial sa imi ofere 8 euro fara minute SSE !!! Pot sa întreb pe ce perioada ai oferta/perioada contractuala și dacă după expirare se mărește? |
#18665
Posted 22 July 2022 - 13:56
Am un abonamemt Orange Me Start 5, cu roaming, iar in ultimile 2 saptamani am fost sunat de 2 ori sa mi se spuna ca acest abonament nu mai exista si ca trebuie sa trec la unul superior. Ceva la 6 euro, care contine 8 Gb + 10 Gb bonus din vechime, 1000 minute naționale 100 internationale si mai cateva sms uri.
Ce oferte ati mai primit recent? Macar sa stiu ce sa le cer. Iar daca nu ma vor, dupa 20 de ani de orange, caut oferta de portare. |
#18666
Posted 22 July 2022 - 22:25
Nu te obliga nimeni sa il schimbi .Mai mult ca sigur ai si curs BNR pentru facturare fata de noi care avem cursul spot.Asadar daca mai suna zile ca nu au temei legal si ca o sa depui reclamatie la ANPC
|
Anunturi
▶ 2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users