Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Info Coronavirus/Vaccinare vs Fake News

La multi ani @marinel1976!

La multi ani de Sfanta Maria!

La multi ani @xcit!
 Chiuveta de baie (alba) ceramica ...

Sapa autonivelanta - uscare

Parere Audi/VW/Skoda

ROA (Rise Of Artificial) - FLOW D...
 Sfaturi dimensiuni elemente lemn

Se mai dau tichete de masa pentru...

Nu imi apare chat-ul pe YouTube

Modem Huawei E3372 vs E3372h / al...
 Indepartare pete infiltratii cu c...

Sfaturi pentru ingrasare

Relatie disfunctionala cu sotul d...

Decizia FINALA a boxelor de podea...
 

Ce se oferă la retenție?

* * * * * 11 votes
  • Please log in to reply
18778 replies to this topic

#18433
mannyx92

mannyx92

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,850
  • Înscris: 15.04.2017

View Postbogdangelu, on 16 martie 2022 - 10:59, said:

Cum rămâne ?
Cerere de portare n-am apucat sa fac. Trebuia sa ajung la un magazin Vodafone si n-am avut cand.
Apelul celui de la retentie a venit fara vreo cerere de portare.
Cu oferta asta clar nu mai fac nicio portare dar ce mi se oferise initial era bataie de joc. Mi-a zis asta de azi ca primul n-avea niciun interes sa vanda pachete ca era de la Servicii Clienti si a facut, dupa refuzul meu, o solicitare catre ei, la retentie.

View PostSuperTux89, on 16 martie 2022 - 11:04, said:

Așa e Romanu, una zice alta face Posted Image))
Am zis eu ca am facut cererea de portare la Vodafone?
Prost eu ca am zis sa mai las un feedback aici, cu ce se mai ofera.

Edited by mannyx92, 16 March 2022 - 11:05.


#18434
Pololica

Pololica

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,806
  • Înscris: 04.01.2015
Din postarea ta se intelegea ca esti in curs de portare (adica incepi procedurile).

Totusi, de ce nu ramai pe Digi? Cu 5E ai fi avut (tot contra cost) roamingul. Stiu ca operatorii nu au semnal peste tot (cred ca e la mintea cocosului...) si, in zonele in care un operator nu are semnal, e posibil sa aiba celalalt, dar 4E+2E=6E. Atat platesc eu (am 3 abonamente: 2x 6E (cu 18GB+Vechime+Cost Control)+1x8E(50GB+vechime+cost control+orange  Family HD sau cum ii zice, cu vreo 90 canale tv) la care se adauga 2 reincarcari de cartele de 11E (6E+5E) la care mai primesc cate 30GB de reincarcare. Le platesc la factura (pentru cea de 6E mai primesc si 20 puncte).

#18435
mannyx92

mannyx92

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,850
  • Înscris: 15.04.2017
Sincer nu prea imi ofera incredere DIGI iar de ORO sunt multumit de 6 ani pe parte de retea.
Cartela respectiva o tin strict pentru Roaming si Hotspot mobil cand mai am nevoie.
N-am folosit DIGI ca si furnizor principal sa vad cum se comporta prin zonele frecventate de mine atata timp cat am obtinut preturi ok de la ORO.

Edited by mannyx92, 16 March 2022 - 16:36.


#18436
Pololica

Pololica

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,806
  • Înscris: 04.01.2015
Tine cartela Digi in telefon si vezi cum stai cu semnalul. Nu sunt adeptul a doua cartele (acelasi cost, dar impartit in doua), dar, daca tot o platesti, macar sa ai o idee. Stiu ca la calitate Digi e sub Orange (am soacra pe Digi), dar si Orange are zone cu semnal discutabil (nu la interior). Dar, daca oferta primita te te avantajeaza, go for it!

#18437
atuili

atuili

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 159
  • Înscris: 15.12.2009
Am facut cerere de portare catre Vodafone si am primit de la Orange oferta cu FUN 9 redus la 4 euro cu TVA. Eu eram interesat de un abonament cu roaming inclus dar nu au alt abonament cu Roaming mai ieftin de 8 euro.

#18438
sas_ro

sas_ro

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 498
  • Înscris: 01.01.2013
parca a primit cineva Fun10 redus la 5 eur?

#18439
Pololica

Pololica

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,806
  • Înscris: 04.01.2015

 atuili, on 22 martie 2022 - 11:44, said:

Am facut cerere de portare catre Vodafone si am primit de la Orange oferta cu FUN 9 redus la 4 euro cu TVA. Eu eram interesat de un abonament cu roaming inclus dar nu au alt abonament cu Roaming mai ieftin de 8 euro.

Ba da, la 6E. Cere-le prin site. Eu asa am facut. Le-am cerut ce vroiam si Orange a venit cu o contra-oferta.

PS: poate ar fi bine sa schimbati strategia. Negocierea singulara (doar un mobil) nu ofera cine stie ce, dar daca sunt pe cont mai multe servicii (mai multe mobile sau mobil+servicii fixe), situatia se schimba.

Caz concret: am 3 abonamente in suma de 20E (2x6E+1x8E) si cea mai recenta oferta pentru serviciile fixe a fost de 2E (TV Explore (sau care e cel mai mic abonament tv) si net 500). Deci pentru 3 mobile si net+tv plateam 22E. La Digi platesc pentru 1 mobil (soacra) si net+tv (la mine acasa) 17E. Nu ai zic ca puteam deschide doua abonamente la acelasi pret (practic 20E mobile + 2x2E serviciile fixe).

Acum 2 ani imi oferisera TV Family (sau cum se cheama grila maxima) + net 300Mbps +3 CI+ la un pret mediu de 6.67 (6x2E+18x8E) la care se adaugau mobilele.

#18440
Proful

Proful

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,239
  • Înscris: 21.12.2007
Daca nu ai facut nici o cerere de portare si este oferta de retentie , poti sa-mi trimiti si mie pe privat oferta primita? sunt cu 3 abonamente iesit din perioada contractuala.

 mannyx92, on 16 martie 2022 - 11:05, said:

Cerere de portare n-am apucat sa fac. Trebuia sa ajung la un magazin Vodafone si n-am avut cand.
Apelul celui de la retentie a venit fara vreo cerere de portare.
Cu oferta asta clar nu mai fac nicio portare dar ce mi se oferise initial era bataie de joc. Mi-a zis asta de azi ca primul n-avea niciun interes sa vanda pachete ca era de la Servicii Clienti si a facut, dupa refuzul meu, o solicitare catre ei, la retentie.


Am zis eu ca am facut cererea de portare la Vodafone?
Prost eu ca am zis sa mai las un feedback aici, cu ce se mai ofera.


#18441
atuili

atuili

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 159
  • Înscris: 15.12.2009

View Postsas_ro, on 22 martie 2022 - 14:25, said:

parca a primit cineva Fun10 redus la 5 eur?
E posibil, eu am intrebat si nu mi-au oferit alta oferta decat ce am primit prin SMS.

View PostPololica, on 22 martie 2022 - 14:38, said:

Ba da, la 6E. Cere-le prin site. Eu asa am facut. Le-am cerut ce vroiam si Orange a venit cu o contra-oferta.

PS: poate ar fi bine sa schimbati strategia. Negocierea singulara (doar un mobil) nu ofera cine stie ce, dar daca sunt pe cont mai multe servicii (mai multe mobile sau mobil+servicii fixe), situatia se schimba.

Caz concret: am 3 abonamente in suma de 20E (2x6E+1x8E) si cea mai recenta oferta pentru serviciile fixe a fost de 2E (TV Explore (sau care e cel mai mic abonament tv) si net 500). Deci pentru 3 mobile si net+tv plateam 22E. La Digi platesc pentru 1 mobil (soacra) si net+tv (la mine acasa) 17E. Nu ai zic ca puteam deschide doua abonamente la acelasi pret (practic 20E mobile + 2x2E serviciile fixe).

Acum 2 ani imi oferisera TV Family (sau cum se cheama grila maxima) + net 300Mbps +3 CI+ la un pret mediu de 6.67 (6x2E+18x8E) la care se adaugau mobilele.
Unde pe site? Pe chat sau pe email?
Nu am servicii fixe pentru ca nu au acoperire la adresa. E posibil sa fie alte oferte pentru cei care au mai multe servicii.

#18442
Pololica

Pololica

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,806
  • Înscris: 04.01.2015
Prin Chatbot (sau pagina de contact).

Da, pentru cei cu mai multe servicii, este posibil sa vina cu alte preturi. Vodafone chiar promoveaza asta (intra pe pagina lor si o sa vezi ca abonatii de mobil au 2E reducere fata de clientii fara).

Intreaba ce costuri si beneficii ai daca deschizi abonament de satelit si/sau internet fix prin SIM la ei si compara cu ce platesti si acum la concurenta (Voda sau Digi).

#18443
Cristy_M

Cristy_M

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 428
  • Înscris: 11.01.2009
Că tot suntem pe topicul „Ce se mai oferă la retenție?” din partea orange, într-un cuvânt NIMIC și telefon închis în nas.
Doream să îmi iau un telefon anume, nu are rost să spun numele produsului, sau un alt tip de abonament fără telefon. Cum abonamentul este expirat de 4 ani, încerc să văd ce pot obține cu prelungire contractuală, poate puncte, poate ceva reducere. Sunt sunat de un domn care mă ascultă ce dorință am, nimic de comentat aici, asupra telefonului dorit, îmi spune și ce abonament îmi oferă, dar să verifice și dacă este telefonul pe stoc. Mă pune în așteptare 3-4 minute și vine cu răspunsul că telefonul nu este pe stoc și dacă vreau alt model, mai inferior. Eu îi spun că este în stoc, adică îmi apare pe site-ul orange că este stoc suficient, nu stoc limitat sau stoc epuizat. Și îmi precizeză că cei de la call center nu pot oferi ceea ce ce este pe site-ul orange.ro, că nu au aceeași platformă  de lucru, însă dacă vreau de pe site fie să îmi comand de acolo sau îmi selectează el produsul cu noul abonament precizat, dar și cel standard de pe site. Atunci îl întreb, „păi cum selectezi dacă mai devreme mi-ai spus că nu îl aveți  disponibil prin call center?” Răspuns minunat, „intru din contul Dvs și vă comand eu doar cu ceea ce oferim pe site.” I-am spus că nu sunt de acord, adică pentru ce mai purtăm discuția dacă ceea ce îmi oferă este ceea ce este și acolo. Moment în care îmi spune o zi bună și îmi închide telefonul. Nici măcar nu am mai apucat să discut despre un abonament fără prelungire sau dacă mai am altă problemă/întrebare. Într-un cuvânt să tot rămâi la orange și să-ți preungești abonamentul. Rușine angajaților, așa pot pierde clienții vechi.

Edited by Cristy_M, 23 March 2022 - 17:07.


#18444
Pololica

Pololica

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,806
  • Înscris: 04.01.2015
Nu a fost cea mai fericita experienta, dar stocurile pentru Relații Clienți sunt altele decât cele de pe site.

#18445
ficus

ficus

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 494
  • Înscris: 01.03.2005
Si eu am avut o experienta similara. In magazinul online exista telefonul respectiv, dar la departamentul de retentie, nu.
Mi s-a spus ca nu poate decat sa-mi ofere o retentie la abonament (cu resurse mai bune ca in mag online), urmand ca apoi, sa-mi cumpar eu telefonul din magazinul online, la pretul corespunzator abonamentului.

#18446
ady4x4

ady4x4

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,158
  • Înscris: 30.01.2009
Asa este,  în aceeași firma parca sunt 3 entități diferite oricum per total am ieșit mai bine. Am obținut la momentul respectiv fun 9 redus la 4 euro și apoi din magazinul online am cumpărat și telefonul dorit cu opțiune prelungire abonament curent astfel reușind cu un abonament de 4 euro sa obțin un preț  bun și la telefon.

#18447
sas_ro

sas_ro

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 498
  • Înscris: 01.01.2013
Din momentul in care ati obtinut Fun 9 la 4 eur, cat timp ati asteptat pana sa luati si telefon la prelungire?

#18448
SuperTux89

SuperTux89

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 269
  • Înscris: 30.12.2021
Eu am luat a 2a zi

#18449
Pololica

Pololica

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,806
  • Înscris: 04.01.2015
Vei fi intrebat:
  • la ultima fidelizare am fost intrebat si am zis ca nu e o problema daca va fi la urmatoarea factura sau de a doua zi. La momentul apelului era ziua de 19.01, iar factura mi se emite pe 2 ale lunii (cu perioada lunara de la 1 ale fiecarei luni, deci nu aveam o problema daca mai asteptam 10 zile)
  • la penultima fidelizare (inceput de 2020) am cerut prin chatbot (si ulterior si pentru un al doilea numar) cu cateva zile inainte de emitere (la fel, maxim 10 zile inainte de inceperea noii perioade lunare) si am convenit sa fie de la 1 luna ce urma.


#18450
nicolaeclaus

nicolaeclaus

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 348
  • Înscris: 15.08.2011
Avand in vedere ca in ultima perioada nu am mai cumparat telefone de la operatori si majoritatea avem un card de cumparaturi in rate, m-am gandit sa centralizam/ centralizez ofertele care tot apar prin magazine. Posted Image

Acum, am postat aici ofertele de la Altex : https://forum.softpe.../#entry28928779
Telefon APPLE iPhone 12 5G, 64GB, Black - cu voucher: apple20 avem un pret: 2.528 RON;

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

1 members, 0 guests, 0 anonymous users

ciak

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate