Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 joc idem Half Life gratis

PC game stream catre Nvidia Shiel...

Pompa de apa HEPU ?!

Vreau o masina electrica de tocat...
 Cum ajunge remorca de tir inapoi ...

Alt "Utilizator nou" pe T...

ULBS INFORMATICA

Index preturi
 

Ce se oferă la retenție?

* * * * * 11 votes
  • Please log in to reply
19788 replies to this topic

#18343
mtuchendria

mtuchendria

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 779
  • Înscris: 01.05.2016
@gogu: Sa bagi cerere de portare cu gandul ca poate obtii ab de x€. Daca vrei retea "premium" iti asumi pretul care il cere, daca nu mergi acolo unde iti convine.
@mercedes: modul de "recuperare" al O, oferind ab la "disperare" pentru cei cu cerere de portare este un mod josnic fata de cei care platesc pretul oficial. Unii sunt buni doar de jupuit si fraierit, macar sa isi asume ca asta e politica de pret si pierzi pe cei care sunt nemultumiti/nu pot plati banii respectivi.
Este un lant alimentat de catre ambele parti.
In primul an de cand se lansase portarea la mobil am plecat de la O din cauza modului duplicitar de ofertare/fidelizare.

#18344
swl

swl

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 171
  • Înscris: 12.12.2009

View Postmtuchendria, on 20 februarie 2022 - 23:44, said:

@gogu: Sa bagi cerere de portare cu gandul ca poate obtii ab de x€. Daca vrei retea "premium" iti asumi pretul care il cere, daca nu mergi acolo unde iti convine.
Te inseli, e o tehnica de negociere si iti asumi daca partenerul de la masa nu te oferteaza. Insa ai "onoarea" sa beneficiezi de oferta de portare daca nu ies calculele, cu mult peste ceea ce primeste clientul fidel pe care se bazeaza Orange. Iar despre reteaua "premium", e discutabil. Premium e relatia in care nevoile tale se regasesc la operatorul cu pretul cel mai mic, pret care nu inseamna doar calitatea serviciilor de voce/date mobile (in Bucuresti poate fi Orange, Vodafone, Digi, Telekom... ordinea poate fi alta in oricare alta localitate).

View Postmercedesbenz, on 20 februarie 2022 - 23:28, said:

In ce hal au ajuns clientii O! Atat de disperati si dornici sa se injoseasca, nu e de mirare ca se poarta asa compania...

In ce hal au ajuns clientii ORO, si in ce hal se poarta compania??!
Daca observi, antevorbitorul face cerere de portare la Gigi in speranta ca va primi o oferta mai buna de la ORO si specifica faptul ca "nu vrea sa se trezeasca permanent acolo", adica la Gigi...
Asta spune tot...
Voi, trompetele platite de Gigi nu va potoliti niciodata?
Nu, pt ca sunteti platiti.

Aaaa, si cititi repede pt ca mesajul de mai sus urmeaza sa fie sters prin bunavointa cerberilor-moderatori!

Penibil, clientii se injosesc? Nu, doar incearca sa obtina un pret mai bun pentru anumite servicii/beneficii, oferite discretionar doar la racolarea de clienti noi. Retentia la Orange nu exista (sau este activata doar la gesturi extreme, de portare, ale carui consecinte ti le asumi).
Iar despre afirmatia ca sunt trompete platite de Digi? Esti penibil!

Edited by swl, 21 February 2022 - 01:57.


#18345
crislacor

crislacor

    Cui îi pasă...?!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,044
  • Înscris: 20.06.2009

View Postswl, on 21 februarie 2022 - 02:05, said:

(...) e o tehnica de negociere (...)
Dacă ai o coloană vertebrală cît de cît dreaptă, odată ce ai luat decizia de a porta NU te mai uiți înapoi! Indiferent de cine și ce zice!

P.S. Și da, eu consider că m-aș înjosi dacă aș accepta o ofertă „altfel”, doar pentru a rămîne în rețea! Pentru simplul motiv că problema care m-a determinat să portez (recte oferta de neacceptat de la retenție) este încă valabilă, mă voi lovi din nou de ea peste un an sau doi! În plus, cînd am ales să portez am făcut-o pe baza unei analize a ceea ce mi se oferă dincolo și am considerat că mă satisface. Deci, de ce să mă întorc?

#18346
ecler12345

ecler12345

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 246
  • Înscris: 14.12.2018

View Postmercedesbenz, on 20 februarie 2022 - 23:28, said:

In ce hal au ajuns clientii O! Atat de disperati si dornici sa se injoseasca, nu e de mirare ca se poarta asa compania...

In ce hal au ajuns clientii ORO, si in ce hal se poarta compania??!
Daca observi, antevorbitorul face cerere de portare la Gigi in speranta ca va primi o oferta mai buna de la ORO si specifica faptul ca "nu vrea sa se trezeasca permanent acolo", adica la Gigi...
Asta spune tot...
Voi, trompetele platite de Gigi nu va potoliti niciodata?
Nu, pt ca sunteti platiti.

Aaaa, si cititi repede pt ca mesajul de mai sus urmeaza sa fie sters prin bunavointa cerberilor-moderatori!

penibil si sa ma injosesc inseamna sa fiu prostul satului si sa platesc mai mult pentru un serviciu care este oferit la bani mai putini altora

pe aceeasi speta cu a nu cere marire de salariu ca te "injosesti" si sa nu cumva sa tragi de maneca angajatorul

trompeta digi? in ce conspiratie traiesti coane

Edited by ecler12345, 21 February 2022 - 11:22.


#18347
ecler12345

ecler12345

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 246
  • Înscris: 14.12.2018

View PostNimcid25, on 26 ianuarie 2022 - 13:59, said:

Oferta primita - Fun 8 redus la 4 euro - Nelimitat Minute & SMS uri naționale, 500 minute internaționale, 115 GB net 5G, cost control.

Mai aveam un an de perioada contractuala, oferta primita după o cerere de portare.

Mi-a prezentat și oferta de 2 euro dar dacă acceptam imi scotea abonamentul mobil din pachetul Love, afectându-mi prețul serviciilor fixe (am TV Explore si 500Mbps la 10 lei/2ani).
La cat timp dupa ce ai depus cererea de portare te-a sunat orange cu oferta?

#18348
bogdangelu

bogdangelu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,064
  • Înscris: 16.07.2007

View Postcrislacor, on 21 februarie 2022 - 08:51, said:

Dacă ai o coloană vertebrală cît de cît dreaptă, odată ce ai luat decizia de a porta NU te mai uiți înapoi! Indiferent de cine și ce zice!
Ai auzit de ,,cacialma,, se practică de la jocurile de noroc dar și la negocieri.
@mtuchendria,asta cu rețeaua ,,Pemium,, a rămas doar cu numele.Nu zic că și la ceilalți este mult mai bine.

View Postswl, on 21 februarie 2022 - 02:05, said:

Nu, doar incearca sa obtina un pret mai bun pentru anumite servicii/beneficii, oferite discretionar doar la racolarea de clienti noi.
Exact,te apucă pandaliile când vezi că la clienți noi li se oferă beneficii și prețuri mai bune ca ale tale și ție ți se dau oferte standard ca pe site,și asta după ce ai fost client timp 20 de ani.

#18349
mariusnorbert

mariusnorbert

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,565
  • Înscris: 03.06.2009

View Postbogdangelu, on 21 februarie 2022 - 14:16, said:



Exact,te apucă pandaliile când vezi că la clienți noi li se oferă beneficii și prețuri mai bune ca ale tale și ție ți se dau oferte standard ca pe site,și asta după ce ai fost client timp 20 de ani.
Poi cum să se ofere prețuri mai bune clienților noi, când li se oferă ceea ce este pe site? Exceptând metoda de intrare în rețea prin portarea unui abonament, unde și acolo, cum ai norocul și dacă știi unde să ceri, poți să primești oferta standard de portare de pe site sau una mult mai bună, dacă te interesează achiziție de telefon.
În prezent, la retenție se oferă, în linii mari, un abonament standard cu 8 luni reducere 50%, cam la asta trebuie să vă așteptați, oferte sunt la prelungirea abonamentului online, cu puncte thank you, poți ajunge la un preț foarte bun la achiziția unui telefon.

#18350
crislacor

crislacor

    Cui îi pasă...?!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,044
  • Înscris: 20.06.2009

View Postbogdangelu, on 21 februarie 2022 - 14:16, said:

Ai auzit de ,,cacialma,, se practică de la jocurile de noroc dar și la negocieri.
(...)
Eu știam că sîntem într-o relație contractuală din care ambele părți ar trebui să aibă de cîștigat! Nu doar una și în nici un caz prin cacialmale!
Iar cei care aleg să „negocieze” în felul ăsta, să nu uite că roata se-nvîrtește! Adică azi cîștigi, da' mîine poți să pierzi...:)

#18351
Proful

Proful

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,302
  • Înscris: 21.12.2007
Daca nu incetati, o sa faceti o pauza, ecler sa anunti daca vei fi sunat de Orange si ce oferta ti se propune.

#18352
Nimcid25

Nimcid25

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,961
  • Înscris: 01.06.2015

View Postecler12345, on 20 februarie 2022 - 15:01, said:

Am facut acum cerere de portare la digi in speranta ca ma suna orange cu o oferta de 4 sau 2 euro. In ce termen pot/trebuie sa anulez oferta de portare si unde? Sa nu ma trezesc ca ajung permanent dincolo...
Daca ai făcut-o online, pe site-ul digi, împreună cu un abonament nou:
- trebuie sa te sune digi pt confirmarea comenzii
- aștepți sa primești sim-ul prin curier
- dupa ce primești sim-ul, ATUNCI se trimite cererea de portare către ORO. Automat primești SMS din partea ORO ca au primit cererea si (dacă ai noroc) contraoferta.
- După ce ai acceptat oferta, suni la Digi/faci sesizare pe site/PM  Helper pentru anularea cererii - cat mai repede posibil.
- Faci sesizare pentru anularea abonamentului Digi.

as recomanda sa faceti toata ”treaba” asta intr-un POP digi, este mult mai rapid. in maxim doua ore ati terminat. :)

Edited by Nimcid25, 21 February 2022 - 16:19.


#18353
sas_ro

sas_ro

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 886
  • Înscris: 01.01.2013
Probabil toata "treaba" inseamna doar urmatorii pasi?

"- După ce ai acceptat oferta, suni la Digi/faci sesizare pe site/PM  Helper pentru anularea cererii - cat mai repede posibil.
- Faci sesizare pentru anularea abonamentului Digi."

Zic asta deoarece ar fi improbabil ca in doua ore de la depunerea solicitarii de portare sa sune cineva de la retentie....sau cine stie?

Edited by sas_ro, 21 February 2022 - 18:26.


#18354
Nimcid25

Nimcid25

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,961
  • Înscris: 01.06.2015
M-au sunat in 10 minute.

#18355
SuperTux89

SuperTux89

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 269
  • Înscris: 30.12.2021
Și eu am fost sunat de către cei de la retenție in 20 min de la depunerea cererii de portare

#18356
ecler12345

ecler12345

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 246
  • Înscris: 14.12.2018

View PostProful, on 21 februarie 2022 - 15:57, said:

Daca nu incetati, o sa faceti o pauza, ecler sa anunti daca vei fi sunat de Orange si ce oferta ti se propune.
Sigur

View PostNimcid25, on 21 februarie 2022 - 16:08, said:


Daca ai făcut-o online, pe site-ul digi, împreună cu un abonament nou:
- trebuie sa te sune digi pt confirmarea comenzii
- aștepți sa primești sim-ul prin curier
- dupa ce primești sim-ul, ATUNCI se trimite cererea de portare către ORO. Automat primești SMS din partea ORO ca au primit cererea si (dacă ai noroc) contraoferta.
- După ce ai acceptat oferta, suni la Digi/faci sesizare pe site/PM  Helper pentru anularea cererii - cat mai repede posibil.
- Faci sesizare pentru anularea abonamentului Digi.

as recomanda sa faceti toata ”treaba” asta intr-un POP digi, este mult mai rapid. in maxim doua ore ati terminat. :)
Am facut-o online pe site-ul digi duminica (ieri).

M-au sunat astazi de la digi sa imi spuna ca maine vine sim-ul.

De curiozitate am sunat la orange: nu se poate face legatura cu cei ce se ocupa cu ofertare portare. Imi ofereau aceleasi balarii de abonamente clasice (6 euro cu resurse triplate, 7 euro cu resurse triplate etc.). Am vorbit cu doi operatori, ca si alte dati nu au avut habar ce abonament am eu cu ce beneficii, pana stateam sa ii corectez si sa ma puna pe hold sa verifice (ca vezi sistemul ce arata...). Mi-au confirmat ca vad cererea mea de portare. Unul din operatori a confirmat toate acele oferte de portare (2 euro, 4 euro...) si ca doar in acest caz se pot face, insa trebuie de catre cineva care se ocupa de cererile respective. Celalalt operator habar nu avea.


Sper ca dupa ce accept sim-ul maine sa ma sune si pe mine in 10 minute si sa le zic cel mai entuziasmat confirm la oferta.

#18357
Nimcid25

Nimcid25

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,961
  • Înscris: 01.06.2015

View Postecler12345, on 21 februarie 2022 - 19:11, said:


Mi-au confirmat ca vad cererea mea de portare. Unul din operatori a confirmat toate acele oferte de portare (2 euro, 4 euro...) si ca doar in acest caz se pot face, insa trebuie de catre cineva care se ocupa de cererile respective. Celalalt operator habar nu avea.


Sper ca dupa ce accept sim-ul maine sa ma sune si pe mine in 10 minute si sa le zic cel mai entuziasmat confirm la oferta.
Avea vedenii. Cererea nu este introdusa in BDC pana când nu-ți este livrat sim ul.

#18358
Masonu

Masonu

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 51
  • Înscris: 30.03.2018

View PostNimcid25, on 21 februarie 2022 - 19:27, said:


Avea vedenii. Cererea nu este introdusa in BDC pana când nu-ți este livrat sim ul.
Corect! La mine a mai durat încă 24 ore de la primirea cartelei sim prin curier, pentru ca cererea de portare sa fie înregistrată, la 3 minute după confirmarea înregistrării cererii de portare m.a sunat Orange , mi s-a propus oferta de 2 sau 4 euro. Am acceptat oferta de 4 euro se poate cumpăra și telefon. Mare atenție când sunați la digi pt anulare portare sa solicitați și rezilierea abonamentului cu numar provizoriu, dacă omiteti acest aspect, abonamentul ales la digi va rămâne activ pe acel număr.

#18359
Nenea Zap

Nenea Zap

    Zuperman

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,035
  • Înscris: 10.04.2006
Ce oferte au propus?

#18360
gogu1905

gogu1905

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 771
  • Înscris: 03.05.2019

View Postmtuchendria, on 20 februarie 2022 - 23:44, said:

@gogu: Sa bagi cerere de portare cu gandul ca poate obtii ab de x€. Daca vrei retea "premium" iti asumi pretul care il cere, daca nu mergi acolo unde iti convine.

Iertare, dar tigania e in alta parte. Sa te numesti Orange, Vodafone, Deutsche Telekom, si simulezi ca joci tare pe ideea ca cedezi doar celor care ameninta cu portarea. Digi cel putin sunt clari si transparenti aici.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate