Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...
 teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN
 Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.
 Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android

Recomandare bicicleta e-bike 20&#...
 

Ce se oferă la retenție?

* * * * * 11 votes
  • Please log in to reply
19783 replies to this topic

#17299
r_ionescu

r_ionescu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,470
  • Înscris: 07.07.2010

 XDany, on 24 noiembrie 2020 - 12:16, said:

Se pare ca la Orange lipsa de respect pentru clienți este la cote maxime dacă la fidelizare operatorul a ajuns sa îți propună portarea și nici nu a vrut sa permită discuția cu un superior. Asta după 20 de ani în rețea. Soției i s-a transmis sa aleagă o alta oferta mai buna dacă găsește (i s-a oferit iphone 11 pro la 3998 cu trecerea de la un abonament de 7 la un abonament de 15 euro în condițiile în care în online găsești telefonul la un preț mai mic).
Mai mult ca sigur vom lua în considerare recomandarea de portare pentru toate cele 4 numere din familie.
Nu vreau să fiu avocatul diavolului dar faza cu "abonat de ț ani" este ridicolă!
Și de ce te-ai complica și nu ai cumpăra un telefon la liber?

#17300
Undercover89

Undercover89

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 325
  • Înscris: 16.12.2019
Cei care au foarte multi ani la un operator ar vrea sa ii plateasca operatorul sa ramana in retea doar asa ar fi multumiti :)))

#17301
SSpantzer

SSpantzer

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,325
  • Înscris: 19.03.2019
Eu chiar am fost platit de orange sa le folosesc serviciile vreme de 2 ani. Alte vremuri, alte oferte la retentie...

#17302
altair_xms

altair_xms

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,268
  • Înscris: 29.10.2007
trijst ... operatorul ... sa nu intelegeti gresit

#17303
Xman_ghio

Xman_ghio

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,121
  • Înscris: 26.06.2009
Dupa 962 de pagini cred ca un lucru a devenit clar: Orange ca de altfel toti operatorii seriosi de mobil (mai putin DIGI :-) nu mai doresc clienti "cu orice pret" (adica la orice abonament). Daca esti client de 2-3 euro atunci mergi la DIGI. Daca vrei niste servicii ok, cu mici diferente pe alocuri, atunci alegi unul din ceilalti operatori si asta este.

Sincer si eu am fost nervos pentru oferta facuta sotiei dupa 17 ani de retea, dar nelimitat la 5-7 euro nu gasesti nici un Macedonia sau Albania. Din 7 euro ce reducere sa iti mai dea la iPhone (ca de, cu totii vrem telefon premium, dar servicii ieftine), sa mai ramana si de abonament si sa mai si functioneze serviciile? Probabil prefera sa piarda acest tip de clienti care sunt (a) informati si (b) suna an de an pentru reduceri suplimentare.

#17304
Pololica

Pololica

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,806
  • Înscris: 04.01.2015
Momentan, Orange are calitatea medie a serviciilor peste ceilalti (vorbesc de medie). Comparatia cu Digi e putin trasa de par intrucat au aceleasi preturi stas pentru toti (6E tv, 6E net, 5E telefonie, deci un total de 17E lunar). Pentru persoanele sensibile la pret, Vodafone si Orange nu sunt operatorii de inceput de relatie. Sunt client (din nou) de aproape 3 ani la Orange si m-am inteles cu ei la ce am avut nevoie.

Am (re)inceput cu un abonament de 15E si un Huawei P9 Lite (2017) gratuit. Pretul telefonului era de aproximativ 250E la liber, deci un calcul ar fi fost 10E rata+5E abonament. Aceleasi cifre le-as fi platit si la Digi (telefon+abonament), diferentele fiind la calitate si cantitatea de internet (care, personal, imi ajungea si atunci, si acum, cand la 6.67E* pe luna am 50GB+1GB vechime+100GB bonusul lunar). Am 3 abonamente (2x8E identice cu roaming + 1x6E de 38GB+nelimitat viteza 2G fara roaming).

Daca as fi trecut cu totul la Digi as fi platit 3x4E+6+6=24E (pentru 3 telefoane, tv si internet), dar fara Netflix si HBO
Daca as fi trecut cu totul la Orange as fi platit: 2x8+6+8=30E, dar cu netflix si HBO inclus 12 luni (din 24)
Daca as fi trecut cu totul la Vodafone, nu stiu cat as fi platit, nu mai am abonament Vodafone si, desi urmaresc si topicul de fidelizare Vodafone, n-am sesizat un abonament care sa ma atraga in mod express.

Totul depinde de nevoi si cat suntem dispusi sa cheltuim. Orange a cumparat diviza fixa a Telekom si o sa aiba nevoie de investitii pentru a mentine calitatea proprie (net superioara Telekom).


*6.67 rezulta din abonamentul de 8E cu 4 luni gratuite.

#17305
XDany

XDany

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 16
  • Înscris: 11.02.2007

 r_ionescu, on 24 noiembrie 2020 - 18:39, said:


Nu vreau să fiu avocatul diavolului dar faza cu "abonat de ț ani" este ridicolă!
Și de ce te-ai complica și nu ai cumpăra un telefon la liber?

Explica te rog de ce faza cu "abonat de ț ani" este ridicolă! Care ar fi scopul departamentului de retenție? Sa îți spună sa te duci la concurenta dacă vrei o reducere la telefon prin creșterea abonamentului curent? Nu am cerut sa ma plătească Orange sa le folosesc serviciile ci am cerut o oferta ce apare aici pe forum(ce am cerut acum am obținut în urma cu 4 ani fără probleme).

#17306
r_ionescu

r_ionescu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,470
  • Înscris: 07.07.2010

 XDany, on 25 noiembrie 2020 - 15:56, said:



Explica te rog de ce faza cu "abonat de ț ani" este ridicolă! Care ar fi scopul departamentului de retenție? Sa îți spună sa te duci la concurenta dacă vrei o reducere la telefon prin creșterea abonamentului curent? Nu am cerut sa ma plătească Orange sa le folosesc serviciile ci am cerut o oferta ce apare aici pe forum(ce am cerut acum am obținut în urma cu 4 ani fără probleme).
Pentru că nu are nicio relevanță! Simplu! No offense!

#17307
Xman_ghio

Xman_ghio

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,121
  • Înscris: 26.06.2009

 XDany, on 24 noiembrie 2020 - 12:16, said:

Se pare ca la Orange lipsa de respect pentru clienți este la cote maxime dacă la fidelizare operatorul a ajuns sa îți propună portarea și nici nu a vrut sa permită discuția cu un superior. Asta după 20 de ani în rețea. Soției i s-a transmis sa aleagă o alta oferta mai buna dacă găsește (i s-a oferit iphone 11 pro la 3998 cu trecerea de la un abonament de 7 la un abonament de 15 euro în condițiile în care în online găsești telefonul la un preț mai mic).
Mai mult ca sigur vom lua în considerare recomandarea de portare pentru toate cele 4 numere din familie.
Fac si eu putina analiza pe text:
- nu cred ca operatorul ti-a propus proactiv sa te portezi. In general clientul vine cu faze gen "dincolo e mai ieftin", "daca nu imi dati mai ieftin plec", etc. Probabil de asta i-a spus sotiei tale ca este libera sa isi aleaga ce oferta considera ea ca este mai buna
- iPhone 11 pro nu prea gasesti (la vanzatori seriosi) sub 4000 ron. Cred ca a fost la eMAG de BF, dar in general pretul este pe la 4200-4300 ron (64GB. Daca ai solicitat 128GB atunci chiar ai obtinut un pret bun).
- nu mai conteaza prea mult vechimea in special la clientii cu abonamente mici. Pe scurt decat sa te tot sune astia cu 6-7 euro, sa solicite ca vor sa discute cu un superior (de parca operatorul este obligat sa aloce suficienti "superiori" pentru fiecare client care solicita chestia asta :-) si vor discounturi peste discounturi. Ma gandesc ca si-au facut un calcul si sib anumite abonamente prefera sa piarda clientii respectivi decat sa "cheltuie" timp, nervi si oferte cu ei. Repet - ma enerveaza si pe mine acest comportament si mai mult sau mai putin acelasi lucru i l-au comunicat si sotiei pentru un ME7 - asta este cea mai buna oferta pe care o pot face si clientul e liber sa ramana cu ea sau sa plece. Dar daca Orange ar fi firma mea (mi-ar placea tare mult pentru ca acuma as scrie chestia asta din Bora Bora) si eu as fi mult mai atent cu veniturile si as prioritiza profitul in detrimentul numarului de clienti. In fond o sa urmeze niste ani cu cheltuieli mari - 5G, dezvoltat retea de fibra, etc.

 XDany, on 25 noiembrie 2020 - 15:56, said:

Care ar fi scopul departamentului de retenție?
Scopul este sa incerce retentia clientului, dar nu la orice pret. Asa cum nu Orange iti face tie calculele acasa de venituri si cheltuieli, asa si operatorul isi rezerva dreptul sa aleaga sa nu mai retina niste clienti care, probabil, i se pare putin sau deloc profitabili.

#17308
lone-wolf

lone-wolf

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 810
  • Înscris: 27.06.2007

 XDany, on 25 noiembrie 2020 - 15:56, said:

Explica te rog de ce faza cu "abonat de ț ani" este ridicolă!
Hai sa incerc eu o explicatie: faptul ca un client a ramas in retea X(sa zicem 20) ani este fie meritul operatorului, care i-a oferit clientului serviciile  pe care si le-a dorit, fie vina clientului, care a ramas in retea desi nu a beneficiat de serviciile si/sau de calitatea de care avea nevoie. In nici un caz nu vad vreun merit al clientului in aceasta relatie, iar sa te lamentezi ca nu s-a luat in calcul "vechimea in retea" poate parea ridicol, asa cum spunea colegul mai sus.

Edited by lone-wolf, 28 November 2020 - 08:11.


#17309
khristian78

khristian78

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,051
  • Înscris: 04.10.2005
Clientul vechi are și un rol de promotor... Are valoare de marketing... Nu poți nega asta, de aceea și face subiectul oricărei negocieri, vechimea...

#17310
Xman_ghio

Xman_ghio

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,121
  • Înscris: 26.06.2009

 khristian78, on 28 noiembrie 2020 - 09:02, said:

Clientul vechi are și un rol de promotor... Are valoare de marketing... Nu poți nega asta, de aceea și face subiectul oricărei negocieri, vechimea...
Wrong!!! Negocierea nu tine de vechime, ci fidelizarea (adica punctele Thank You, internet bonus, etc). Negocierea se face pe baza strategiei operatorului (target de venituri, profitabilitate, vrea cota de piata si de aici ofera niste preturi mai mici temporar, etc). Vedem in cazurile de fata: cel mai probabil Orange nu mai este preocupat de cota de piata (adica sa tina numarul de clienti cat mai sus => ofera la retentie reduceri mai agresive de abonament), ci este preocupat de profitabilitate/utilizator (ceea ce duce la niste oferte de retentie "mai standard" si nu mai plange dupa fiecare client cu valori mici care pleaca, indiferent daca este "vechi" sau "mai nou").

#17311
khristian78

khristian78

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,051
  • Înscris: 04.10.2005
Cum, wrong!!!...? 😀😀😀
Bine mai, wrong... Cum spui tu...
Dar, ia auzi, ce înțelegi tu prin " negociere"?
Ai auzit de negociere unilaterală? 😀😀😀 Eu, nu...
Confunzi termenii... A negocia și a oferta... E o diferență?!?
Problema e că nu ești la subiect... Negocierea contractului...
Așa în teorie ești bun... Bravo

#17312
gra1

gra1

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,870
  • Înscris: 22.02.2010
Stie cineva, la un abonament Me Start de 5 euro cu 5 giga lunar ce net se mai poate adauga si la ce bani/luna?

#17313
Onoare29

Onoare29

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 445
  • Înscris: 27.08.2015

 lone-wolf, on 28 noiembrie 2020 - 08:00, said:


Hai sa incerc eu o explicatie: faptul ca un client a ramas in retea X(sa zicem 20) ani este fie meritul operatorului, care i-a oferit clientului serviciile  pe care si le-a dorit, fie vina clientului, care a ramas in retea desi nu a beneficiat de serviciile si/sau de calitatea de care avea nevoie. In nici un caz nu vad vreun merit al clientului in aceasta relatie, iar sa te lamentezi ca nu s-a luat in calcul "vechimea in retea" poate parea ridicol, asa cum spunea colegul mai sus.
Hai sa dau si eu o explicatie daca tot suntem asa generosi.
Am lucrat la retentie si pot sa spun ca era stresant sa auzi de la clienti atunci cand considerau ca ce le propui tu nu este ok si deseori invocau vechime. Dar hai sa ne detasam putin de situatie si sa gandim in mod obiectiv! De fapt si de drept companiile de telefonie mobila au venit cu exprimarea asta initial, si doar la retentie ci chiar si la portare mai nou. Au fost diverse campanii in care s-a pus accentul pe vechimea in retea, oamenii pur si simplu invoca ceea ce au fost invatati de companii. Faptul ca aceste campanii nu au legatura unele cu altele, ca nu au continuitate nu este vina clientului.
Asa ca sa ia cu paine companiile de telecomunicatii, asta au semanat asta culeg. Nu va imagimati ca sufera prea mult. Pt ele suntem niste numere , ei au mereu rapoarte cu ajutorul carora vad care e tendinta consumatorilor. Cand lucrurile nu merg in directia vruta de ei apar superofertele. E o chestie de noroc pana la urma. Precizarea aceasta am facut-o pt aceia care plang de mila companiilor ca au portat sau migrat la cartela. Stati linistiti, nu sufera nimeni! :)
Ps-aproape nimeni, doar agentul adica omul de rand care s-a angajat acolo si trage pt o bucata de paini :)

#17314
xymzar

xymzar

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,594
  • Înscris: 14.10.2004
Daca fac o prelungire cu un abonament redus ca valoare pe 24 luni fara achizitie telefon legal il pot denunta inainte de cele 24 luni?

#17315
Pololica

Pololica

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,806
  • Înscris: 04.01.2015
Poti denunta unilateral si daca ai 1.000 de abonamente cu Iphone 12 Pro Max gratuite. In contract iti spune in ce conditii te poti retrage.

Pe scurt, da, poti intrerupe contractul cu achitarea subventiilor/reducerilor/bonusurilor primite. Daca am inteles bine, achitarea reducerilor se face doar pentru ce ai primit, nu pentru intreaga perioada in care ai fi primit acele reduceri (adica, daca esti in luna 18 de contract, din 24, vei plati 18 x valoarea redusa, nu 24 x valoarea redusa).

Ca exemplu: abonament de 15E redus la 10, luna 18. Calculul ar fi 18 x (15E (pretul standard al abonamentului) - 10E (pretul platit de tine)) = 18 x 5E = 90E

#17316
DotHunter

DotHunter

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 115
  • Înscris: 27.07.2004
Mi-a fost ofertat abonamentul Fun6 (este fara roaming); stiti cumva, daca ies din tara pot activa contra cost roaming sau nu? Ca am auzit ca nu se poate activa, trebuie trecut la alt abonament mai mare dacaa vreau sa ies din tara cu el.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate