Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Boxa membrana tweeter infundata

ajutor

Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay
 Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...
 De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...

Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?
 polita RCA ONLINE

Termostat frigider - verificare

Mai au PC-urile vreun viitor?

Centrala termica immergas
 

EMAG - Pareri / Sugestii / Reclamatii

* * * - - 11 votes
  • This topic is locked This topic is locked
6677 replies to this topic

#991
kgyula

kgyula

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 848
  • Înscris: 28.07.2006
:coolspeak:  Slava domnului eu nu am cumparat nimic de la emag .....
DAR A VRUT ....  :confuzzled:

Acuma vreo 5-6 saptamani sun.

Intreb, aveti camera video Pansonic GS280  :rolleyes:  .... mi se spune ca nu este ...
( apropo... nu inteleg de ce nu se poate afisa pe site daca este sau nu )

La tel am vb cu o tipa... si imi spune ca trebuie sa dau o comanda ca sa aflu daca este sau nu  
( ati mai auzit asa ceva ? )...

Si zic, ca nu pot .... si raspunde ceva ironic ( din care reiesea : ca-s atat de prost incat nu ma pricep ? )
In realitate, ma grabeam si nu am avut timp...
Ok, cu greu mi se preiau datele, si zice ca a trimis "comanda" si ca in cel mult 2 zile am sa fiu contactat  
:deadtongue:  de atunci is tot contactat...
Apropo... am cumparat de la concurenta  :naughty:

Deci... respect total fata de clienti  :cursing:

PS... dar poate vine vremea de apus de soare si pe la voi... ca la romtelecom... si o sa invatati si respectati un client care vroia "doar" sa comande in valoare de 2000+ RON

#992
Sir Alex Ice

Sir Alex Ice

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 119
  • Înscris: 03.12.2006
Poza la placa aia video Gigabyte e acolo de vreo 2 saptamani
Iar poza asta de Geil fotoshopat pe un Kingston HyperX este absolut penibila. Si are luni de zile la activ. Chiar nu se uita nimeni cum e facut site-ul respectiv?

Edited by Sir Alex Ice, 07 May 2007 - 10:09.


#993
un_student

un_student

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 171
  • Înscris: 31.03.2007

View PostSorin Danilescu, on May 6 2007, 16:58, said:

"Politica nu se face in strada" ca sa citez pe andreic :)

Acum serios, la ce te referi? La cazul tau? La emag in general?
Dupa cum vezi si aici, pareri sunt si "pro" si "contra". Noi incercam sa le analizam pe cele "contra" pentru a nu face aceleasi greseli.


Am facut referire la un citat dintr-o binecunoscuta nuvela, pt. a pune accent pe faptul ca sunt foarte, foarte multi nemultumiti. De calitatea serviciilor prestate, de calitatea produselor, s.a. Am prieteni care prefera sa plateasca service-ul in alta parte sau sa-si foloseasca in continuare produsele cu defect, decat sa si le duca in service-ul emag. De ce? In cele 34 de pagini sunt cateva exemple... Va intreb, ce anume analizati? Mai bine, va duceti angajatii la cursuri de perfectionare, si le mai dati update-uri... (cititi, mai sus, cazul meu). Si la ce va referiti cand spuneti greseli? Adica, sa-nteleg ca vreti sa gasiti o metoda mai buna de a va pacalii clientii?
Raman in continuare reticent cand vine vorba de emag.

#994
Ion_de_la_Raion

Ion_de_la_Raion

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,434
  • Înscris: 28.08.2005

View PostSir Alex Ice, on May 7 2007, 11:07, said:

lasa asta, uite la moneda de cumparare. cash in ron, rate in euro.

#995
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,544
  • Înscris: 07.02.2003
Pai sa fie o moneda stabila, asta nu e ceva nou am vazut si la altii.

#996
oz666

oz666

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 724
  • Înscris: 06.01.2003
Salut. Am mai postat pe topicul asta si pot spune ca pana azi am fost multumit de serviciile lor. Dau comanda sambata de un aparat foto digital casio z1050 in valoare de 808.6 ron. Luni ma contacteaza, imi spun ca aparatul este in stoc si ca pot sa-l ridic. Ok...Azi ma suna persoana pentru care am facut comanda sa imi spuna ca s-a scumpit pe site aparatul, nu cu mult, cu 8 ron. Ok un pachet de tigari ce naiba. Scot bani de pe card si ma duc la sediu, unde consultantului de vanzari ii apareau 2 comezi de la mine pentru acel aparat (eu in cos nu aveam decat una) + ca trebuie sa achit 824.7. Si ii spun ca eu cand am facut comnda era aparatul 808. El imi spune ca se aplica  taxa verde. Eu il intreb "ce e aia" :D iar el imi spune ca e taxa pentru reciclare..? In fine, platesc la caserie si apoi desfac cutia sa verific daca sunt toate ok. In acel moment ma suna consultantul de vanzari sa-mi aduca aminte ca pot ridica aparatul, ii spun ca sunt cu el in mana la sediu si ii bat obrazul pentru pret. El imi spune ca la el apare 816 (cum imi aparea si mie azi in cosul de cumparaturi) eu ii spun ca am dat 824 si dupa ca ii spun eu de taxa verde "aaa da taxa verde, la mine nu apare" imi raspunde el. Mi s-a parut penibil si desi pana acum am facut comenzi in valoare de 28 milioane pana acum nu mi-au oferit nici un discount sau Vouchere emag. Ma uit acum in istoric comenzi si vad in dreptul camerei:  1.   266172   Sambata 5 Mai, 2007 14:34   816,34 Ron   Anulata   Vezi detalii. Cred ca de acum o sa cumpar de la cel.ro sau altii. Nu m-am suparat pentru 16 ron dar nici macar nu au avut bunul simt sa ma sune si sa ma anunte ca s-a modoficat pretul si daca vreau sa mentin comanda.

offtopic: Camera face poze foarte bune.

#997
Sir Alex Ice

Sir Alex Ice

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 119
  • Înscris: 03.12.2006
Pretul la camera foto a crescut respectiva a crescut cu 7RON din cauza timbrului verde. Se mai poate modifica si de la cursul de schimb valutar.
Dar saltarea asta de pret despre care nu au suflat un cuvintel e un pic neasteptata.

#998
oz666

oz666

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 724
  • Înscris: 06.01.2003

View PostSir Alex Ice, on May 8 2007, 23:10, said:

Pretul la camera foto a crescut respectiva a crescut cu 7RON din cauza timbrului verde. Se mai poate modifica si de la cursul de schimb valutar.
Dar saltarea asta de pret despre care nu au suflat un cuvintel e un pic neasteptata.
de la 808 ron pana la 826 (sau 824?) este mai mare de 7 ron iar dolarul si euro au scazut => nu trebuia sa influenteze cresterea pretului. Dupa cum am spus si in postul anterior, nu pt 16 ron m-am suparat ci pentru faptul ca nu m-au anuntat inainte. Poate eu ma duceam cu bani exacti in buzunar si nu puteam ridica produsul, trebuiau sa ma anunte... si e a doua oara cand mi se intampla.

#999
alinis

alinis

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 10.05.2007
Salut,
As vrea sa imi impartasesc si eu necazul, alaturi de altii care au luat tzeapa cu Emag. Am cumparat acum 2 sapt, un monitor la oferta un LCD Samsung de 19", toate bune si frumoase, vine acasa, il platesc, il desfac si ... surpriza : in mijlocul ecranului un punct mare din acelasi material ca si suprafata monitorului, un defect de fabricatie. Dupa cateva injuraturi, a2a zi dau telefon la emag le zic ce s-a intimplat, imi zic ca sa il trimit ca sa il schimbe fara nici o problema. Il trimit ( de aici buba ), tot trimis a ramas. Dau telefon de atunci zi de zi la Bucuresti ca sa aflu acelasi lucru, "A ajuns la noi si este intr`un service autorizat, urmeaza sa va contactam noi cand e gata. " ??! Care service autorizat ? Nu se spune. Cat mai dureaza ? Nu stiu. Acum partea si mai proasta este ca l'am mai luat si pe firma si nu ma pot duce la OPC, deci o sa trebuiasca sa ii dau in judecata. Nu spun ca perioada aia de 10 zile in care ei se angajeaza sa rezolve problema, nu inseamna absolut nimic din partea lor.

Daca este cineva care a mai patit din astea si a gasit o solutie de a obtine ceva de la emag, poate imi spune si mie.
Eu oricum ma pregatesc sa plec spre Bucuresti ceva tot rezolv eu pe acolo.
Oricum e o lectie de viatza :(
emag.ro SUCKS

#1000
rallovely

rallovely

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 25
  • Înscris: 10.05.2007

View Postoz666, on May 10 2007, 01:37, said:

de la 808 ron pana la 826 (sau 824?) este mai mare de 7 ron iar dolarul si euro au scazut => nu trebuia sa influenteze cresterea pretului. Dupa cum am spus si in postul anterior, nu pt 16 ron m-am suparat ci pentru faptul ca nu m-au anuntat inainte. Poate eu ma duceam cu bani exacti in buzunar si nu puteam ridica produsul, trebuiau sa ma anunte... si e a doua oara cand mi se intampla.

Anunta-ne si pe noi daca tot te duci pana acolo cum au decurs lucrurile sa stim si noi cum reactionam data viitoar la astfel de situatii......oare ei reactioneaza numai daca tipi fata in fata????
si daca stau in capatul celalalt de tara..chiar trebuie sa ma duc pana acolo sa imi rezolv problema

#1001
rallovely

rallovely

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 25
  • Înscris: 10.05.2007
Pentru alinis era intrebarea.........scuze

#1002
DSops

DSops

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,516
  • Înscris: 10.05.2007
Am facut si eu cumparaturi la eMag si nu am avut probleme - politete si servicii prompte. Evident pe site au produse cu preturi imbatabile si cand le comanzi afli ca tocmai s-au epuizat, dar iti pot oferi ceva mai slab si mai scump. Dar asa fac toti. Dezamagirea mea profunda a fost cand am facut un comentariu despre partile bune si rele ale produsului cumparat (notebook) si, surpriza - comentariul a aparut dupa mai mult de trei zile si redus la jumatate. Ghiciti daca au fost taiate partile pozitive sau cele negative. Asa ca va rog sa nu va luati dupa comentariile clientilor, pentru ca sunt contrafacute, ceea ce este destul de rusinos.

#1003
alinis

alinis

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 10.05.2007

View Postrallovely, on May 10 2007, 17:39, said:

Anunta-ne si pe noi daca tot te duci pana acolo cum au decurs lucrurile sa stim si noi cum reactionam data viitoar la astfel de situatii......oare ei reactioneaza numai daca tipi fata in fata????
si daca stau in capatul celalalt de tara..chiar trebuie sa ma duc pana acolo sa imi rezolv problema

Ei, cica problema mea s'ar fi si rezolvat deja. M'au sunat ieri si mi'au zis ca azi imi trimit monitorul ( de fapt m'au mai sunat si acum 5 min ).
Cum am rezolvat eu ? Bineinteles cu 'tzipatul la ei'...
Am luat frumos de pe site de la ei toate datele de contact de la toate departamentele, dar nu sa trimit mesaj prin intermediul site-ului lor, cine stie prin ce tomberon de mailuri mai ajung si alea, si am facut mailul din nume.prenume cu @emag.ro la sefii de departamente de pe acolo, am mai pus si office si service tot asa cu @emag.ro am facut mailul meu cu toate problemele mele in care am spus tot ce mi se intimpla si s'a intimplat.
Si ... surpriza, dupa nici macar o ora ma suna cineva de la relatii cu clientii si imi spune ca problema mea s'a rezolvat si ca astazi imi pun la curier monitorul schimbat. Si'au cerut mii de scuze si blabla bla ca cica s'a facut o incurcatur... nu ma intereseaza, eu nu vreau decat sa imi vad monitorul acasa.

Si ca invatatura, chiar daca se termina cubine cat de cat, oricum nu mai cumpar de la ei...
sper sa va ajute si pe voi ce am facut eu,
numai bine.

#1004
rallovely

rallovely

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 25
  • Înscris: 10.05.2007

View Postalinis, on May 11 2007, 09:21, said:

Ei, cica problema mea s'ar fi si rezolvat deja. M'au sunat ieri si mi'au zis ca azi imi trimit monitorul ( de fapt m'au mai sunat si acum 5 min ).
Cum am rezolvat eu ? Bineinteles cu 'tzipatul la ei'...
Am luat frumos de pe site de la ei toate datele de contact de la toate departamentele, dar nu sa trimit mesaj prin intermediul site-ului lor, cine stie prin ce tomberon de mailuri mai ajung si alea, si am facut mailul din nume.prenume cu @emag.ro la sefii de departamente de pe acolo, am mai pus si office si service tot asa cu @emag.ro am facut mailul meu cu toate problemele mele in care am spus tot ce mi se intimpla si s'a intimplat.
Si ... surpriza, dupa nici macar o ora ma suna cineva de la relatii cu clientii si imi spune ca problema mea s'a rezolvat si ca astazi imi pun la curier monitorul schimbat. Si'au cerut mii de scuze si blabla bla ca cica s'a facut o incurcatur... nu ma intereseaza, eu nu vreau decat sa imi vad monitorul acasa.

Si ca invatatura, chiar daca se termina cubine cat de cat, oricum nu mai cumpar de la ei...
sper sa va ajute si pe voi ce am facut eu,
numai bine.

Bine macar ca s-a rezolvat pana la urma........ doar cu un mail...poate asta e pana la urma cea mai buna metoda pentru magazinele on-line.Dai un mail la Customer si macar primesti un raspuns ,indiferent de cum este poti stii ce sa faci mai departe.

#1005
marijuan

marijuan

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 199
  • Înscris: 28.07.2006
am luat de la e-mag un canon S70. am cerut s imi confirme prin mail ca se vor gasi in pachet toate accesoriile, inclusiv manual pe hartie, nu pe cd. au zis da.
a venit coletul, cam la timp.
fara manual. nici pe cd, nici pe hartie.
am scris toen de mailuri. fara raspuns. apoi, m-a minfuriat si am comandat TOT de pe site, mi-a luat 15 min. le-am si trimis cam 3.000 de mailuri. de nevoie, au raspuns: vine maine alt pachet cu manualul.
a venit peste 8 zile. fara manual, dar cu 2 cd cu niste softuri ridicole.
am sunat iarasi, si ciclul se repeta.
camera a iesit deja din garanntie, dar tot nu am manual. am luat unul de pe net, dar scrie al naibii de mic :-(

ma bucur ca nu s-a stricat, ca o incurcam la garantie ... nu mai iau de la nici un online, mai bine dau inca 1 mil la magazin.

#1006
dade

dade

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 643
  • Înscris: 10.03.2006

View Postmarijuan, on May 11 2007, 23:53, said:

am luat de la e-mag un canon S70. am cerut s imi confirme prin mail ca se vor gasi in pachet toate accesoriile, inclusiv manual pe hartie, nu pe cd. au zis da.
a venit coletul, cam la timp.
fara manual. nici pe cd, nici pe hartie.
am scris toen de mailuri. fara raspuns. apoi, m-a minfuriat si am comandat TOT de pe site, mi-a luat 15 min. le-am si trimis cam 3.000 de mailuri. de nevoie, au raspuns: vine maine alt pachet cu manualul.
a venit peste 8 zile. fara manual, dar cu 2 cd cu niste softuri ridicole.
am sunat iarasi, si ciclul se repeta.
camera a iesit deja din garanntie, dar tot nu am manual. am luat unul de pe net, dar scrie al naibii de mic :-(

ma bucur ca nu s-a stricat, ca o incurcam la garantie ... nu mai iau de la nici un online, mai bine dau inca 1 mil la magazin.
Mama cata rabdare ai avut. Nu era mai simplu sa refuzi coletul la curier?

#1007
marijuan

marijuan

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 199
  • Înscris: 28.07.2006
coletul intai il platesti, dupa aia il deschizi :D

pe asta se si bazeaza

#1008
rallovely

rallovely

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 25
  • Înscris: 10.05.2007

View Postmarijuan, on May 14 2007, 11:32, said:

coletul intai il platesti, dupa aia il deschizi :D

pe asta se si bazeaza

Spuneai ca ti-a expirat garantia......pai da dar la un produs ai garantie minim un an de zile....vrei sa spui ca un an de zile le-ai cerut un manual de utilizare si nu ti l-au dat????????

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate