Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum deblochez un telefon Android ?

BOUDICA: THE QUEEN OF WAR (2023)

Termen de inscriere in CIV buteli...

Substantele anabolizante in sport...
 Nivel seric vitamina D

problema honda hornet 600 2011

Probleme? - Viessmann Vitodens 10...

Nu pot downloada atasamentele de ...
 O enigma la motor

Constructie sauna

Sameday aplicatie - topic general

Junsun Multimedia DVD Player cu W...
 Problema Nissan Qahqai 1.5 dci

Recomandare banca/pachet pentru S...

Probleme Myria Gateway Mi365

Conectare interfon la tableta and...
 

EMAG - Pareri / Sugestii / Reclamatii

* * * - - 11 votes
  • This topic is locked This topic is locked
6677 replies to this topic

#73
bittek

bittek

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 301
  • Înscris: 09.04.2004
Sa va zic si eu una cu Emag astia,imi luasem un sistem de boxe 5.1 Logitech X-530 si acum hai sa iau si o placa de sunet 5.1 Creative ma hotarasem asupra modelului Audigy ES cind inca abea mai gaseai pe piatza,cine are Audygi sitie ca exista varianta Low_end Audigy LS si ES,ES este comparabil cu un Audigy autentic pe cind LS nu are setari de inalte si medii fata de ES,asa pac gasesc la Emag il sun pe baiat si ii spun "vreau Audigy ES aveti???DA AVEM sigur ca da 1 bucata,Sigur aveti sa nu fie LS nu ca avem si LS si ES 1 buc. da? bine o iau,la care rep.vanzari trebuie sa facem rezervere pe ea sa stiu sigur ca veniti sa o luati  :naughty: super...Date personale,buletin etc in cel mai mic detaliu,ajung la E-mag dupa 1 ora,cind scoate din depozit baiatu ce credeti???? :naughty: Audigy LS  :death: damn stupid idiot  :death: ,vreau ES paiiii....sa vedeti ca nu avem ....cu toate ca ei vand online si cica stocul prezentat pe site este cel real...am traintit usa furios si am iesit... :puke: .

#74
ltaloi

ltaloi

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 47
  • Înscris: 07.06.2005
Va salut,
Sper ca supararea nu v-a tinut mult... la mine aici apare ca ati cumparat placa ES la doar 1 zi dupa anularea primei comenzi. Este facturata si livrata la dvs. acasa la diferenta de 1 zi. :coolspeak:
Atat timp cat s-a gasit o solutie si ati plecat acasa cu placa de sunet dorita ...

Liviu Taloi
eMAG.ro - [email protected]

bittek, on Jul 5 2005, 20:42, said:

Sa va zic si eu una cu Emag astia,imi luasem un sistem de boxe 5.1 Logitech X-530 si acum hai sa iau si o placa de sunet 5.1 Creative ...
...am traintit usa furios si am iesit... :puke: .

<{POST_SNAPBACK}>



#75
tiff

tiff

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,776
  • Înscris: 31.01.2005
Am comandat de la Emag.ro de pe site un produs. M-au sunat cum ca ok, se livreaza produsul acasa in data de, aproximativ intre orele x si y. Am rugat o persoana mai varstnica din familie sa stea acasa pentru a primi produsul. A asteptat o zi, doua. trei. Nimeni. Nici macar scuze. Am revenit cu un telefon. 'Vaaai, scuzati, nu a putut trece baiatul, dar vine sigur maine la ora x'. Evident ca a doua zi nu a venit. Nici a treia, nici a patra. Scarbit, am anulat comanda. De atunci evit emag.ro si cumpar de la alta firma care -sincer- isi merita banii. Pe toti.

Edited by tiff, 07 July 2005 - 21:09.


#76
veedee

veedee

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 18.06.2005
Azi mi-au sosit noul notebook comandat si memoria din garantie. Ambele merg perfect... I'm back to 9.5/10 happy Emag user.  :D

Salutari,
Radu.

#77
bittek

bittek

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 301
  • Înscris: 09.04.2004

ltaloi, on Jul 6 2005, 08:27, said:

Va salut,
Sper ca supararea nu v-a tinut mult... la mine aici apare ca ati cumparat placa ES la doar 1 zi dupa anularea primei comenzi. Este facturata si livrata la dvs. acasa la diferenta de 1 zi. :coolspeak:
Atat timp cat s-a gasit o solutie si ati plecat acasa cu placa de sunet dorita ...

Liviu Taloi
eMAG.ro - [email protected]

<{POST_SNAPBACK}>

:coolspeak: Domnule Taloi cred ca baza dvs de date sufera si trebuie revizuita din cite stiu eu "Am trintit usa" si nu am mai apelat la serviciile firmei dvs.Nici vorba de trimis colet cu ES acasa a 2-a zi  :death: .

Edited by bittek, 08 July 2005 - 07:01.


#78
ltaloi

ltaloi

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 47
  • Înscris: 07.06.2005
Va salut,
Problemele pe care le semnalati aici sunt foarte importante pentru noi. Va multumim pentru acest lucru. Sigur nu inseamna ca ne bucuram... dar asha cum am mai zis, luam masuri ca aceste lucruri sa nu se mai intample.

Numai bine,
Liviu Taloi
eMAG.ro - [email protected]

tiff, on Jul 7 2005, 21:08, said:

Am comandat de la Emag.ro de pe site un produs. M-au sunat cum ca ok, se livreaza produsul acasa in data de, aproximativ intre orele x si y. Am rugat o persoana mai varstnica din familie sa stea acasa pentru a primi produsul. A asteptat o zi, doua. trei. Nimeni. ...

<{POST_SNAPBACK}>



#79
AIWAMAN

AIWAMAN

    Moderator

  • Grup: Members
  • Posts: 4,532
  • Înscris: 26.11.2001
SUPERINTERESANT ACEST TOPIC...ma bucura ca exista atita bagare in seama din partea unei firme..ce pe linga publicitatea de care beneficiaza..o mai si scoate in evidentza prin avatar si alte alea!

#80
dracon

dracon

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,190
  • Înscris: 07.07.2005
Eu am cumparat la inceputul lui mai un laptop Fujitsu Siemens Amilo M-1425 Centrino 1.7GHz, 512MB DDR333, 80Gb la 46 mil ROL, garantie 2 ani. Era o promotie super-speciala!

Azi (deci dupa 2 luni), ma uit de curiozitate pe site la eMag si vad ca cel cu procesor de 1.7GHz nu mai exista, a aparut in schimb Amilo-1425 cu Centrino 1.8GHz, restul configuratiei la fel, dar la 43.6 mil ROL. Si n-are nici un fel de "promotie"...
[ http://www.emag.ro/promo/promo.gif - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Morala: cand vedeti chestia aia rosie cu "promo" pe site la EMag nu va faceti iluzia ca este chiar asa. Mai asteptati o luna, doua, si puteti lua acelasi produs (sau mai bun) cu 2.4 milioane mai putin!  :huh:

#81
Penn

Penn

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 116
  • Înscris: 01.07.2005
Prețurile se schimbă tot timpul, mai ales în lumea IT. Mi se pare normal ca un comercian să-și vândă produsele prin orice metode (corecte și morale). Dacă faptul că a pus lângă preț cuvântul promoție ca să vândă mai mult, și așa s-a și întâmplat, atunci bravo lor, și-au atins scopul.

#82
Mr. Black

Mr. Black

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 223
  • Înscris: 11.09.2004
@AIWAMAN
Mai sunt si alte firme care-si fac reclama pe forum.....

#83
Dokken

Dokken

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,151
  • Înscris: 27.06.2004
Sunt chiar suparat!
In urma cu cateva minute am dorit sa finalizez o comanda in valoare de aproximativ 14 milioane (un aparat foto + CF + acumulatori) iar plata am dorit sa o fac cu cardul.
Am ajuns in stadiul in care sa completez datele despre card, apas butonul pt acceptare, imi apare un mesaj cum ca nu trebuie sa inchid pagina pt ca se proceseaza, iar dupa cateva secunde imi apare o minunata eroare (Apache bla bla bla).
Am incercat inca o data sa fac acelasi lucri si am avut parte de aceeasi problema.
Acum primul lucru care ma intreb este: ce s-a intamplat cu plata? cu banii mei? s-a efectuat plata? mai am bani in cont?
Pana la urma am ales varianta in ramburs... dar de ce anume trebuie sa mai platesc inca 175mii in plus cand puteam sa platesc cu cardul fara nici un comision!
A cui vina este pentru acest incident?

#84
rex

rex

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,619
  • Înscris: 16.06.2004

AIWAMAN, on Jul 8 2005, 10:33, said:

SUPERINTERESANT ACEST TOPIC...ma bucura ca exista atita bagare in seama din partea unei firme..ce pe linga publicitatea de care beneficiaza..o mai si scoate in evidentza prin avatar si alte alea!

<{POST_SNAPBACK}>


hai sa povesteasc si eu micile aventuri avute cu eMag:

prin toamna m-am hotarat sa imi cumpar o memorie ptr aparatul foto. am cautat pe site-uri si cel mai bun pret l-am gasit la emag. existau doua modele marca TwinMOS: una 26X si una Utra 7sn. am dorit sa o iau pe cea Ultra 70X, dar mi-au zis ca nu o au si ca o sa aduca peste cateva zile. am zis ok, o iau pe cealalta, ca nu am un aparat foto profesionist si mai ales eram in criza de timp ptr ca peste 2 zile urma sa plec intr-o mica escapada la munte. asa ca am fugit intr-o pauza de la serviciu sa imi iau memoria ptr foto. ajung la sediul lor vechi din zona statuii avitatorilor, le cer produsul pe care il vreau, astept ceva timp ca mai era un client inaintea mea, vine un baiat cu memoria si incepe sa faca factura. si stau vreo 5 minute, asta tot facea factura. la un moment dat vine o alta persoana sa il ajute, ca asta incurcase comenzile si acum trebuia sa anuleze comanda si nu stia cum. eu deja stateam pe cuie, ca trebuia sa plec inapoi la serviciu. dupa inca vreo 10 minute, asta termina factura si o da la o fata sa incaseze banii. eu stiam cat costa memoria, asa ca am venit cu banii exact: 2.120.000. tipa imi returneaza 50.000 lei. eu ii raspund ca i-am dat banii exact si ca nu tb sa imi dea nici un rest. la care tipa imi raspunde sa iau banii, ca a facut socoteala si e corect. ok, no problem. dupa vreo 25 min de stat la ei in magazin, ies afara cu memoria si factura si ma mai uit inca odata e factura, sa vad care e pretul: bineinteles exact cat i-am dat eu, 2.120.000. la care mi-am zis: "daca sunteti prosti, platiti din buzunar". si am plecat grabit la serviciu.
ptr domul patron: in vechiul sediu, cum intri in camera unde se fac facturile, primul birou pe stanga era o fata, iar al doilea birou tot pe stanga era baiatul care nu stia sa faca o factura corect. de asemenea in dreapta era un singur borou unde statea o fata, ametita care mi-a dat rest in plus. in fata era o usa care cred ca dadea in biroul sefului. daca vreti sa va convingeti ca ce am spus aici e adevarat, va pot scana factura si sa v-o trimit prin mail.

a doua aventura a venit acum in iunie: acasa am pe langa laptop, o vechitura de pc Pentium III cu o placa de baza mai veche care nu recunoaste decat HDD-uri pana in 32GB, pc pe care il folosesc pentru vazut 2-3 filme si ptr navigat pe net. pe la inceputul lunii iunie mi s-a stricat HDD-ul la acel PC. asa ca am cautat sa cumpar un HDD nou, dar care sa mearga pe acel pc. stiu ca hdd-urile Seagate si Maxtor au o pozitie pentru jumper care inseamna "limiteaza dimensiunea HDD la 32 GB", tocmai pentru a putea fi folosite si pe sisteme mai vechi. ma orientez spre Seagate si caut pe net. cele mai bune preturi le gasesc la emag si apoi la Caro. intr-o sambata sun la emag si imi raspunde un baiait. ii expun problema cu sistemul si cer HDD-uri Seagate de 40GB, 80 GB sau 120 GB (toate existau pe site), urmand sa le folosesc la 32GB si ulterior sa fac un update de bios ca sa le pot folosi la capacitatea lor integrala. la care tipul imi raspunde ca nu au pe stoc seagate decat de 160GB, 200GB si 250 GB. il intreb de ce, ptr ca exista pe site, si cand pot sa aduca. la care tipul imi spune ca daca dadeam comanda cu o zi sau doua inainte, ar fi adus, ca ei au depozitul uundeva in Braila si ca cei care aduc componente nu lucreaza sambata. de asemenea mi-a zis ca site-ul nu e colaborat cu stocurile, deci e posibil sa apara pe site dar ei sa nu il aiba (asta se intampla la majoritatea firmelor, deci nu era o noutate). in cele din urma ca sa nu mai astept pana sambata urmatoare ca tocmai atunci as fi reusit sa ajung din nou la ei, ma hotarasc sa iau un HDD ATA Seagate de 160GB.
la care tipul imi raspunde "pai stiti ca nici din asta nu avem pe stoc, decat de 200 GB si 250GB".
la care eu "dar cum nu aveti, ca adineauri mi-ati zis ca aveti de 160, 200 si 250GB". la care tipul imi raspunde "nu, eu v-am zis ca avem doar de 200 si 250GB"
in gandul meu mi-am zis: "acum ma si postesti in fata".
cand l-am intrebat ce sa fac daca vreau unul din modele de 40, 80 sau 120GB, mi-a raspuns ca sa pun o comanda pe site si cand le vin pe stoc, ma contacteaza ei. asa ca am plasat o comanda ptr aceste modele, eventual si ptr cel de 160GB, bineinteles din datele de contact singurul lucru real era dor numarul de telefon, la adresa am trecut Str Cucuietii din Deal sau Cucuietii din Vale (sunt eu mai paranoic cu datele personale pe net).
asa ca am sunat la Caro. acolo mi-a raspuns ca are pe stoc HDD Seagate de 120, 160, 200 si 250GB si ca daca platesc numerar am un discount de 3% sau 5%. fericit, ii intreb pana cand au deschis si ma grabesc sptr ei, facandu-mi calculul ca beneficiind de acel discount ies chiar mai ieftin cu 20.000-30.000 decat la emag. ajung la caro, le expun problema cu sistemul mai vechi si ii intreb ce pot face daca am probleme sa nu mi-l recunoasca, la care ei imi spun ca imi pot face factura cu data de luni, ca sa imi poata returna banii. HDD-urile de 120 si 160GB aveau buffer de 8MB, si diferenta intre ele era destul de mica, asa ca am luat de 160GB. cand am ajuns acasa si i-am pus jumperul de limitare la 32GB, mi-l recunostea doar ca slave si doar daca era singur pe magistrala IDE. nu mi-a convenit, asa ca luni m-am dus inapoi la caro si fara sa comenteze, mia-u dat banii inapoi pe el, urmand ca ulterior daca vreau sa iau cand vor promi pe stoc modelele de 40GB sau 80GB, ptr ca acestea sunt un pic mai vechi ca tehnologie si au buffer de 2MB.
cu asta nu s-a terminat aventura cu emag: eu am plasat pe site niste comenzi. la un moment dat pe miercuri ma suna de pe un numar care incepe a cu 0788 de la emag un baiat, cred ca acelasi cu care vorbisem sambata, ca sa imi spuna ca am plasat o comanda pe site-ul lor si daca vreau sa o confirm. imi spune ca nu mai au HDD-uri Seagate mai mici de 200GB nici la comanda si ca in schimb imi poate oferi HDD-uri Western Digital. eu ii raspund ca nu am ce face cu acele HDD-uri, ptr ca nu au acea functie de a limita dimensiunea la 32GB. ii intreb daca au Maxtor, la care imi raspunde ca da, dar doar de 120 si 160GB. cu jumatate de gura le cer sa imi pastreze pentru sambata HDD-uri Maxtor de 120 si 160GB, eventual daca le vin si de 80GB.
vineri am luat legatura cu cei de la caro si am aflat ca au adus HDD-uri Seagate de 80GB, am cerut sa imi pastreze unul, sambata m-am dus si la-m luat si cu reducerea aceea de 3% din pretul fara TVA am iesit mai ieftin cu aprox 40.000 decat la emag. am dus HDD-ul acasa, l-am pus pe sistem limitat la 32GB si mi l-a recunoscut doar ca slave dar accepta inca un device pus ca master: un CD-rom, un dvd-rom sau un cd-rw.
de cand m-a sunat cel de la emag nu am mai auzit nimic de comanda mea de HDD-uri la emag, nici ei nu m-au mai sunat si nici eu nu i-am sunat. probabil au si anulat comanda, dar eu mi-am rezolvat problema cu alta firma ptr ca cei de la emag ori au mai vrut sa traga ceva bani in plus vanzandu-mi un HDD scump si din stoc dar care nu mi-ar fi fost util ca nu mi-l recunostea, ori i-a durut undeva si nu s-au complicat sa mai ceara sa li se aduca un produs ceva mai slab ca performante si capacitate.

concluzie: F**K EMAG, MAI BINE MAI DAU CEVA BANI IN PLUS SI LUCREZ CU FIRME SERRIOASE (bani in plus care s-au dovedit a fi in minus, ptr ca in final am luat de la caro chiar mai ieftin ca la emag).

ps: rog moderatorii sa nu stearga acest post, ca m-am chinuit mult pana l-am scris
pps: rog scuzati eventualele greseli de "dactilografiere", dar e destul de tarziu

#85
ltaloi

ltaloi

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 47
  • Înscris: 07.06.2005
Va salut,
Imi pare rau ca ati avut o asemenea experienta cu sistemul de plata de pe site-ul nostru. Insa dupa cum probabil ati observat eroarea a aparut in gateway-ul procesatorului si nu pe interfata eMAG.ro.
Ma voi interesa sa vad de ce anume nu a functionat interfata lor in acel moment. Cert este ca la noi in baza de date nu figurati cu nici o comanda cu plata prin card, iar din ce deduc eu dupa ce am vorbit cu dvs. la telefon cardul dvs. este intreg, nu s-a luat de pe el nici un banutz.
Comanda dvs cu plata ramburs este in sistem si va fi onorata la timp.
Ne cerem scuze pentru orice inconvenient aparut dar nu putem controla si sistemul informatic al procesatorului nostru de carduri. Mentionez ca dupa nereusita dvs. pe site s-au inregistrat comenzi cu plata prin card, comenzi procesate corect.
Vom lua masuri si vom discuta cu procesatorul pentru a nu se mai intampla asemenea erori.

Va multumesc pentru intelegere.
Liviu Taloi
eMAG.ro  - [email protected]

Dokken, on Jul 10 2005, 22:53, said:

Sunt chiar suparat!
In urma cu cateva minute am dorit sa finalizez o comanda in valoare de aproximativ 14 milioane (un aparat foto + CF + acumulatori) iar plata am dorit sa o fac cu cardul.
Am ajuns in stadiul in care sa completez datele despre card, apas butonul pt acceptare, imi apare un mesaj cum ca nu trebuie sa inchid pagina pt ca se proceseaza, iar dupa cateva secunde imi apare o minunata eroare (Apache bla bla bla).
Am incercat inca o data sa fac acelasi lucri si am avut parte de aceeasi problema.
Acum primul lucru care ma intreb este: ce s-a intamplat cu plata? cu banii mei? s-a efectuat plata? mai am bani in cont?
Pana la urma am ales varianta in ramburs... dar de ce anume trebuie sa mai platesc inca 175mii in plus cand puteam sa platesc cu cardul fara nici un comision!
A cui vina este pentru acest incident?

<{POST_SNAPBACK}>



#86
add

add

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,109
  • Înscris: 09.09.2003

AIWAMAN, on Jul 8 2005, 11:33, said:

SUPERINTERESANT ACEST TOPIC...ma bucura ca exista atita bagare in seama din partea unei firme..ce pe linga publicitatea de care beneficiaza..o mai si scoate in evidentza prin avatar si alte alea!

<{POST_SNAPBACK}>


poate ca insista prea mult... insa feedback-ul asta e chiar ok pt useri.  o sa-l rugam sa se abtina pe viitor de la comentarii offtopic ca stim si noi ca e de la eMAG :)  :coolspeak:

#87
adri23

adri23

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 05.12.2003
Am auzit un zvon ca emag ar vinde produse second hand sau refuzate de altii ca find noi! Stiti ceva in acest sens???!

#88
cornelius

cornelius

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 53
  • Înscris: 19.09.2003
M-ar interesa achizitionarea unui notebook prin Emag, pentru ca au preturi mai bune pe care nu le gasesc la nici un dealer din oras (in speta Iasi).  :coolspeak:
In schimb dupa ce am citit acest topic nu stiu ce sa fac, din cate vad conteaza mai mult cum ai bafta. :worthy:
O problema si mai spinoasa ar fi asigurarea garantiei, daca pica ceva in termenul de garantie care e calea pentru remedierea defectiunii? trebuie trimis inapoi la Bucuresti si stai cu emotii pana cand se intoarce, telefoane, nervi etc.? :cursing:

#89
kiwy

kiwy

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,263
  • Înscris: 11.01.2004

cornelius, on Aug 13 2005, 18:19, said:

M-ar interesa achizitionarea unui notebook prin Emag, pentru ca au preturi mai bune pe care nu le gasesc la nici un dealer din oras (in speta Iasi).  :coolspeak:
In schimb dupa ce am citit acest topic nu stiu ce sa fac, din cate vad conteaza mai mult cum ai bafta. :worthy:
O problema si mai spinoasa ar fi asigurarea garantiei, daca pica ceva in termenul de garantie care e calea pentru remedierea defectiunii? trebuie trimis inapoi la Bucuresti si stai cu emotii pana cand se intoarce, telefoane, nervi etc.? :cursing:

<{POST_SNAPBACK}>

Daca iti plac sporturile extreme, atunci comanda de la ei.
Din experienta, daca suni pentru detalii, este foarte posibil sa dai peste vreo tipa "mai acra", sa ti se raspunda in 2 peri, sa ti se zica ca vei fi sunat sa iti confirme comanda si sa nu ii mai "stresezi" cu telefoane (date pe banii tai). Lucru testat pe doua comenzi  (11004, 11133) prin iulie.
Astea se intampla cand vrei sa le dai tu bani...
Cand o fi sa le ceri, la garantie, nici nu vreau sa ma mai gandesc. Sper sa nu fie cazul sa ajung la mana lor pt. comenzile mai vechi.

PS: la inceput erau buni, dar acuma au decazut rau.

#90
cornelius

cornelius

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 53
  • Înscris: 19.09.2003
Toate acestea sunt valabile numai pentru Emag sau si pentru alte magazine on-line???

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate