![]() |
Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
EMAG - Pareri / Sugestii / Reclamatii
Last Updated: Nov 18 2018 20:48, Started by
bbrnv
, May 26 2005 12:25
·
0

#6572
Posted 08 November 2018 - 18:12

De era pretul lui real de 900lei si mai scadeam 90% atunci il cumparam cu 90lei fara sa clipsesc
![]() |
#6574
Posted 11 November 2018 - 09:44

am comandat zeci de produse de la emag totul a fost ok.Dar de 4 luni nu gasesc o rezolvare la o comanda.am comandat oline un produs in valoare de 1600 lei , am plătit cu cardul bun de plata bcr in rate ,după 20 minute de la plata am anulat comanda,a venit un mail de la ei ca bani imi vor fi returnati în cateva zile, au trecut 4 luni si nu am primit niciun ban inapoi .Am trimis extrasul bancar in care se vad ratele plătite la ei si ca de la ei nu a intrat nici un ban ,ei tot imi zic ca au trimis bani după 2 zile , de raspuns nu raspund la mailul , daca sun mereu imi spun ca vor lua legatura cu mine ,si nu ma mai suna nimeni
nu stiu adresa la lor de la contabilitate sa le trimit scrisoare recomandată cu extrasul bancar si daca nu se rezolva opc pe ei Edited by remus2509, 11 November 2018 - 09:47. |
#6575
Posted 11 November 2018 - 09:47

extras bancar e una, extaz este cu totul altceva
![]() dar cu banca ai vb? ei au primit vreun ban? poate sutn mai comozi si nu au facut nimic pt returnare. ei n-au nici un interes de altfel. |
#6576
Posted 11 November 2018 - 10:09

Am fost la bancă au făcut verificări și reverificări și nu am nimic intrat de la ei .in contul meu IBAN. Aste de la eMag mi-au trimis o poza cum că în contabilitate lor figurez cu bani returnați,acum pe cine dracu sa cred bancă zice nu am primit și îmi arată extrasul bancar ,sau emagul care zice da dar nu îmi arată un extras bancar
|
#6577
Posted 11 November 2018 - 10:24

Am fost la bancă au făcut verificări și reverificări și nu am nimic intrat de la ei .in contul meu IBAN. Aste de la eMag mi-au trimis o poza cum că în contabilitate lor figurez cu bani returnați,acum pe cine dracu sa cred bancă zice nu am primit și îmi arată extrasul bancar ,sau emagul care zice da dar nu îmi arată un extras bancar O mare parte din vina este a ta. Ce ai asteptat 4 luni. Dupa 2 saptamani trebuia sa vorbesti cu ei. |
#6578
Posted 11 November 2018 - 10:29

Da este vina mea că am crezut mereu că eMag înseamnă 5 stele,și credeam că bani nu i primesc decât după ce ei primesc întreaga sumă și era vb de rate 4 rate ,acuma imediat se fac 5 luni și îmi este teamă că nu mai vad nici banii
|
#6579
Posted 11 November 2018 - 10:41

Da este vina mea că am crezut mereu că eMag înseamnă 5 stele,și credeam că bani nu i primesc decât după ce ei primesc întreaga sumă și era vb de rate 4 rate ,acuma imediat se fac 5 luni și îmi este teamă că nu mai vad nici banii Poate nu este tarziu nici acum sa mergi la ANPC. Dar daca mai stai mult cu mainile in san, se face anul. Dupa un an nu se mai uita nimeni la tine, nici ANPC-ul, nici Papa. Edited by MembruAnonim, 11 November 2018 - 10:44. |
#6580
Posted 11 November 2018 - 12:58

adreseaza o notificare scrisa catre banca, o recomandata cu AR ar fi ideal, nu te baza pe ce-ti spune cineva de la ghiseu. cu raspunsul oficial al bancii, te adresezi catre emag ori in paralel scrii si lor. totul sa fie scris si documentat. daca fiecare arunca pisica peste gard, atunci faci plangere la anpc. din cum arata situatia acum, eu spun ca este frauda.
fiecare are termen de solutionare 30 de zile, ca asa e legea. dupa cele 30 de zile de la sesizare, poti merge cu raspunsurile lor mult mai bazat la anpc sau chiar mai sus. |
|
#6581
Posted 11 November 2018 - 13:00

eu pana acuma nu am avut probleme cu ei insa nu am luat lucruri foarte scumpe si am platit
tot timpul cu cash |
#6583
Posted 11 November 2018 - 16:44

Am luat si eu un laptop ASUS si criteriul de baza era sa fiel FullHD.
Platesc, merg acasa , verific si surpriza avea rezolutia de 720p. Merg inapoi cu el la retur si cacanarul ala pe care scria TEHNICIAN ma ia la misto ca (laptopul avea linux instalat) de ce nu am bagat Windows ca poate se schimba rezolutia. Au ajuns un fiasco total cu angajati de 2 lei. De la aia care pun in specificatii FullHd pana la Tehnicienii de la Retur. |
#6584
Posted 11 November 2018 - 19:38

Au o gramada de greseli in specificatii. Cel mai bine e sa verifici produsul direct pe pagina producatorului.
|
#6585
Posted 11 November 2018 - 19:40

Am luat si eu un laptop ASUS si criteriul de baza era sa fiel FullHD. Platesc, merg acasa , verific si surpriza avea rezolutia de 720p. Merg inapoi cu el la retur si cacanarul ala pe care scria TEHNICIAN ma ia la misto ca (laptopul avea linux instalat) de ce nu am bagat Windows ca poate se schimba rezolutia. Au ajuns un fiasco total cu angajati de 2 lei. De la aia care pun in specificatii FullHd pana la Tehnicienii de la Retur. Sau poti sa il tii 2 ani si in ultima luna sa apelezi la garantia de conformitate si sa ceri banii inapoi cu print screen de pe site cu specificatiile. Edited by -koss-, 11 November 2018 - 19:41. |
|
#6587
Posted 11 November 2018 - 20:44

#6588
Posted 12 November 2018 - 08:53

Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users