Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android

Recomandare bicicleta e-bike 20&#...
 Bing-Content removal tool

Nu pot accesa monitorulsv.ro de l...

Cum sa elimini urmele de acnee?

Wc Geberit
 Routere detinute in trecut si in ...

Teii din fața casei

E-Mail in serie prin Excel si Out...

Modul alimentare rulou/jaluzea ex...
 Recuperare fișiere dupa form...

Aplicatii stress test RAM

Asigurare auto hibrid

Asus B550M - PC-ul nu porneste di...
 

EMAG - Pareri / Sugestii / Reclamatii

* * * - - 11 votes
  • This topic is locked This topic is locked
6677 replies to this topic

#55
Razvan Pop

Razvan Pop

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 306
  • Înscris: 04.06.2004
:)

In cazul unui magazin virtual este extrem de greu sa multumesti pe toata lumea. Sunt lucruri care nu sunt sub controlul tau direct.

Rezervi un produs la un furnizor, vrei sa-l iei a 2-a zi si te trezesti ca nu-l mai au. Asta este doar una dintre problemele care apar.

Am pe site un chat on-line si daca va arat ce specimene se plimba pe internet o sa va cruciti.

Putina intelegere. ;)

#56
veedee

veedee

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 18.06.2005
Eu m-am inregistrat doar ca sa postez o parere OK pana acum despre firma Emag. Nu am nici o legatura cu firma, si de asemenea voi posta si opiniile negative (daca le voi avea).

Si ca tot venii vorba, deja am o mica problema cu dansii, dar nu stiu daca este direct vina lor. La notebook-ul pe care l-am comandat, am cerut un upgrade de memorie. Au pus un al doilea SO DIMM de 512M DDR400 (PC3200) fabricat de Kingmax cu 5 ani garantie. Din nefericire insa, nu functioneaza cu memoria Infineon cu care a venit notebook-ul... ecrane albastre :)

Am testat apoi Kingmaxul separat, si aceleasi ecrane albastre. Acum le-am trimis e-mail si sunt curios cum putem rezolva problema. E mai mult decat sigur ca memoria e defecta. Initial credeam ca e ceva legat de incompatibilitati, insa sunt 100% sigur acum ca memoria e defecta din moment ce crapa si daca e doar dimm-ul Kingmax in laptop.

Deci nu mai faceti supozitii cum ca am fi platiti de emag sau alte prostii de-astea.

Salutare,
Radu.

#57
veedee

veedee

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 18.06.2005
Apropos de faza cu bancile ca mi-am adus aminte...

NU am gasit ceva thread referitor la chestia asta, asa ca incerc aici. Poate se deschide unul pe tema bancilor din Romania?

1) Am patit acelasi rahat cu "Raifaizãn". Din punctul meu de vedere, they can go to ... sa nu folosesc cuvinte urate. Sunt niste incompetenti acoloooo de ma doare mintea doar cand imi aduc aminte. Nici nu stiu cine ii angajeaza ca sa-si bata joc de clienti in halul ala. O faza clasica de care-mi aduc aminte... vorba aia... "a la Roumanie"... am trimis dosarul pana la urma facut pe taica-meu, ca pe mine nu au vrut sa ma imprumute nici cu 500euro, desi aveam salar consistent la vremea aia cu carte de munca, tot tacamul. Si ma rog, la taica-meu cu vechime in munca serioasa, salar baban (ma rog, nu exagerat, nu trageti concluzii gresite)... ne-au tinut cu dosarul ala vreo 2 saptamani, dupa care ne-au zis ca nu stiu ce adeverinta lui pestele lipseste, si ca trebuie sa refacem dosarul.

I mean... Gizãs! Nu au pic de bun simt. Dar ce sa mai vorbim... asta este...

2) Faze de toatã cacaua zilele astea pe la Bancpost. Stam ca prostii cu orele ca sa bagam bani in cont sau sa facem ceva operatiuni (care nu se pot face la bancomate). NU stiu, o fi vina bancilor, o fi vina oamenilor ca au dat toti buzna asa, dar sa stai 2 ore la o coada si sa te mai si ia "aia" de la oficiu sa te repezeasca... hmmm, ce mai, iti vine sa pui bomba nu alta  :naughty: :)

Nu stiu, poate numai mie mi se pare, dar bancile astea sunt mai ceva ca si Caritasu (vorbesc, fiind din Cluj). Singurele organizatii din lumea asta care nu fac mai nimic, traiesc pe spinarea populatiei care le da bani. Ma rog, investesc ei mai departe, dar tot ca niste lipitori imi par... chiar daca fac parte din "conceptele lumii bune capitaliste". Oare avem noi inoculat sentimentul ala de frica sa nu ne investim banii in alte chestii sau sa-i tinem naibii acasa? Cine ni l-a inoculat? Care e avantajul NET sa tii banii intr-o banca? Dobanda e penal de mica dupa parerea mea... la orice extragere iti cam ia comision, plus ca-ti mananci nervii daca nu sunt bancomate in zona in care locuiesti, sau daca e coada la bancomat. Nici macar 10% din magazinele din Cluj nu au posibilitatea sa platesti prin card...

Daca mai are chef cineva sa abereze pe subiectul asta, propun deschiderea unui nou thread (caz in care nu exista deja, lucru pentru care-mi cer scuze).

PS. Sunt curios cat dureaza sa-mi schimbe Emagul DIMM-ul de memorie.  B)

Salutare,
Radu.

Bumble Bee, on Jun 22 2005, 09:48, said:

ok,

Eu am fost (foarte) multumit de promptitudinea celor de la emag. am fost complet nemultumit de cei de la raiffeisen (filiala targoviste) care pur si simplu si-au batut joc de mine (rautate si incompetenta). Concluzionand, probleme sunt oriunde (mai mult sau mai putin grave). Mentionez ca inainte de a da comanda la emag am citit topicul asta.

mai bine deschidem un topic despre banci, de exemplu: raiffieisen a considerat ca sunt insolvabil pentru un credit de 25 mil. pana aici nimic de reprosat, insa de pe siturile lor si din toate sursele eram eligibil pentru credit. acolo mi-au pus 5 intrbari din care un algoritm a decis ca nu sunt eligibil. de ce draq nu au pus pe situl lor algoritmul dupa care se face calculul? nu mai pierdeam 3 dup-amiezi. penibil. si cucoana cu care am vorbit nu parea sa aiba un IQ mai mare de 60, ailalta de langa ea i-a povestit ca formularul e diferit de cel pe care il folosec ele pentru ca  e luat de pe "intranet" (probabil ca le filtreaza internetul ca sa nu downloadeze solitaire). Nu mai zic ca mi-au cerut proforma in original (poate ca sunt prost, dar de ce din moment ce banii ajungeau la emag - oare sefa de credite e subcalifacta?? - treaba lor dar cred ca daca toate filialele aveau politica asta nu ar fi recomadat emag politica asta). In fine e penibil sa iti faci planuri sa iti pierzi timpul si sa ti le naruie incompetenta unei filiale sau unei banci in general.

<{POST_SNAPBACK}>



#58
Dokken

Dokken

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,151
  • Înscris: 27.06.2004
Apropo de upgrade... mi-am adus aminte...
Am dorit sa imi fac un upgrade la unitatea optica a laptopului pe care l-am comandat de la emag.ro; upgrade de la un combo la un dvdrw. Am trimis in jur de 3 emailuri la departamentul service, iar timp de doua saptamani nu mi-a raspuns nimeni la mesaje. Am mai trimis apoi inca un email la dna/dsoara cu care am vb in momentul cand am facut comanda.. uitati replayul dansei, care oricum a sosit la 3 zile dupa ce am trimis eu mailul:

"Subject: Re: dvdrw laptop
Date: Tue, 19 Apr 2005 17:02:41 +0300
    
puteti cumpara dvd-rw extern...
//un link la ei pe site - editat pt ca nu doresc sa fac publicitate gratuit

nu puteti face upgrade...

Va multumim anticipat.

Cu stima,

B* C* //editat (numele)
"

Mi se pare aberant atat modul in care a raspuns, faptul in sine ca nu pot face upgrade, dar mai ales ca mi se recomanda o unitate dvdrw externa!!!

Domnule Liviu Taloi PR Manager la emag.ro, customer service, nu se rezuma doar la momentul cand un client doreste sa cumpere ceva de la dumneavoastra, ci si la relatia pe care o aveti cu clientul, dupa ce acesta a cumparat de la firma pe care o reprezentati. Iar un efect al acestui lucru este publicitatea pozitiva/negativa pe care poate sa o faca un client in urma multumirii/nemultumirii pe care o are. Se stie doar, ca reclama cea mai buna este cea care se face "din om in om".
Iar poate unii vor apela la dvs si a 2-a oara, nu doar datorita pretului/ofertei, cat mai ales din modul in care a fost tratat atat in momentul in care a cumparat cat si dupa.

#59
cipone

cipone

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 717
  • Înscris: 28.10.2003
Eu unul nu am avut probleme cu ei. Am comandat pentru un cunoscut un Canon A510 si totul a mers perfect.
Joi (16.09) noaptea am facut comanda. Vineri dimineata m-au sunat pentru confirmare, iar luni (20.06) la ora 10.00 coletul era la mine la usa. Deci nu am nici cel mai mic motiv sa ma plang de seriozitatea sau de promptitudinea lor.

#60
veedee

veedee

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 18.06.2005
Faza cu upgrade-ul nu prea tine de ei. Acelasi lucru l-am patit si eu, cu alt laptop, de la un distribuitor local de aici din Cluj. Apoi am vorbit cu cativa colegi care lucreaza la alte firme de calculatoare si mi-au explicat situatia. Firmele nu prea pot sa customizeze notebook-uri, decat daca comanda de la producator. Cele mici pur si simplu cumpara sistemele care exista in stoc la distribuitori si le ofera mai departe.

Nu sunt sigur, dar garantiile se ofera pe sistem si nu pe fiecare componenta in parte. Deci daca un utilizator doreste upgrade, firma ar trebui sa scoata unitatea optica "originala" din notebook, si sa puna una facuta de alta firma. Pana acum nici o problema, insa firma nu poate sa mai vanda unitatea optica veche nimanui, deoarece nu are garantie pe ea...

De obicei tot ce pot sa faca firmele mai mici e sa-ti adauge RAM in notebook. Nici HDD-ul nu ti-l pot schimba cu unul mai mare spre exemplu, pentru ca e aceeasi situatie ca si in cazul componentelor optice.

Primul notebook l-am cumparat acum cativa ani buni de la Flamingo, pentru ca ei ofereau sistemele alea Coral pe care le puteai customiza. Notebook-urile erau facute de ECS in regim OEM, deci preturi de toata jena, Flamingo le lua, si avand depozite si componente la greu... putea sa faca upgrade-uri lejer. Astfel am reusit sa-mi pun HDD mai mare si memorie mai multa.

Cred ca cel mai sigur e sa dam telefon, lucru pe care o sa-l si fac luni sa vad cum rezolv cu DIMM-ul meu defect. Nici mie nu mi-au raspuns tot timpul prompt la e-mail. Pe de alta parte, nici nu-i condamn... si de la firmele mari (Lasting, Brinel, Sistec, Scop, Omnilogic) am asteptat cu zilele pentru un raspuns amarat.

Salutare,
Radu.

DonDokken, on Jun 25 2005, 08:48, said:

Apropo de upgrade... mi-am adus aminte...
Am dorit sa imi fac un upgrade la unitatea optica a laptopului pe care l-am comandat de la emag.ro; upgrade de la un combo la un dvdrw. Am trimis in jur de 3 emailuri la departamentul service, iar timp de doua saptamani nu mi-a raspuns nimeni la mesaje. Am mai trimis apoi inca un email la dna/dsoara cu care am vb in momentul cand am facut comanda.. uitati replayul dansei, care oricum a sosit la 3 zile dupa ce am trimis eu mailul:

"Subject: Re: dvdrw laptop
Date: Tue, 19 Apr 2005 17:02:41 +0300
   
puteti cumpara dvd-rw extern...
//un link la ei pe site - editat pt ca nu doresc sa fac publicitate gratuit

nu puteti face upgrade...

Va multumim anticipat.

Cu stima,

B* C* //editat (numele)
"

Mi se pare aberant atat modul in care a raspuns, faptul in sine ca nu pot face upgrade, dar mai ales ca mi se recomanda o unitate dvdrw externa!!!

Domnule Liviu Taloi PR Manager la emag.ro, customer service, nu se rezuma doar la momentul cand un client doreste sa cumpere ceva de la dumneavoastra, ci si la relatia pe care o aveti cu clientul, dupa ce acesta a cumparat de la firma pe care o reprezentati. Iar un efect al acestui lucru este publicitatea pozitiva/negativa pe care poate sa o faca un client in urma multumirii/nemultumirii pe care o are. Se stie doar, ca reclama cea mai buna este cea care se face "din om in om".
Iar poate unii vor apela la dvs si a 2-a oara, nu doar datorita pretului/ofertei, cat mai ales din modul in care a fost tratat atat in momentul in care a cumparat cat si dupa.

<{POST_SNAPBACK}>



#61
Dokken

Dokken

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,151
  • Înscris: 27.06.2004
La faza cu emailul nu iti dau dreptate.. In momentul cand am facut o comanda, promptitudinea e la ea acasa; am fost sunat imediat. Asta de ce? Pentru ca altfel risca sa piarda un posibil client; dar in momentul in care nu fac decat sa pun o intrebare, interesul scade, ceea ce nu e un lucru bun.
Legat de partea de upgrade, iti dau si tie dreptate. Dar putea sa mi se spuna ca in loc sa cumpar un dvdrw extern, pot cumpara unul intern, mi-l pot monta, iar cel vechi sa imi ramana mie. Mi se putea totusi spune daca vor exista probleme cu garantia daca fac eu schimbul; si din moment ce in manualul netebookului sunt pagidi dedicate schimbarii/agaugarii de memorie RAM si schimbarea unui HDD (de ex), nu cred ca imi pot pierde garantia. Cum am mai spus, mi se putea da mai multe informatii, nu doar un raspuns sec...

#62
veedee

veedee

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 18.06.2005

DonDokken, on Jun 25 2005, 22:45, said:

La faza cu emailul nu iti dau dreptate.. In momentul cand am facut o comanda, promptitudinea e la ea acasa; am fost sunat imediat. Asta de ce? Pentru ca altfel risca sa piarda un posibil client; dar in momentul in care nu fac decat sa pun o intrebare, interesul scade, ceea ce nu e un lucru bun.
Legat de partea de upgrade, iti dau si tie dreptate. Dar putea sa mi se spuna ca in loc sa cumpar un dvdrw extern, pot cumpara unul intern, mi-l pot monta, iar cel vechi sa imi ramana mie. Mi se putea totusi spune daca vor exista probleme cu garantia daca fac eu schimbul; si din moment ce in manualul netebookului sunt pagidi dedicate schimbarii/agaugarii de memorie RAM si schimbarea unui HDD (de ex), nu cred ca imi pot pierde garantia. Cum am mai spus, mi se putea da mai multe informatii, nu doar un raspuns sec...

<{POST_SNAPBACK}>


Mda, asta am sesizat si eu la faza cu e-mailul. :) Cam nasol, dar nu vreau sa arat cu degetul sa zic "Emag e de vina". Mi se pare ceva common in Romania. Am patit cu multe firme. Inainte sa cumpar toate sunt super ok... dupa ce cumpar si vreau sa schimb ceva sau sa cumpar altceva (dar de valoare mai mica), parca incep sa te ignore :)

Radu.

#63
veedee

veedee

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 18.06.2005
Sa va mai zic una misto...

Cica guru absolut in IT, firma RHS, distribuitor Asus... a relatat firmei locale de unde am cumparat eu un notebook Asus de aici din Cluj, cum ca garantia mea e void ca cica as fi desfacut unitatea cd-rw si nu stiu ce sigiliu era rupt. Unitate care nu mai este functionala oricum (nu prea mai scrie cd-uri decat asa aleator), asta fiind motivul principal pentru care am trimis-o eu in garantie firmei cu pricina.  <_<

Deci aberatie mai mare decat chestia asta nu am auzit pana acuma. In primul rand ca nici macar nu m-am atins de unitatea cd-rw, adica nu sunt tampit sa o desfac aiurea asa numa ca sa ma aflu in treaba. In al doilea rand ca nu vad pentru ce motiv sa o fi mesterit eu, din moment ce era in garantie...

Ma rog, din seria "a la Roumanie", cred ca cel mai usor mod de a iti baga picioarele in end-useri (ca firma de IT vorbesc) e sa rupi tu cu mana ta sigiliul si sa spui ca asa a venit de la user, drept urmare sa-i anulezi garantia.  :coolspeak:

Handicapati ce mai... bataie de joc. Pic de respect....  :death:

Mai mult, au continuat respectivii, cum ca...
- ei au testat unitatea pe multe cd-uri si le-a mers (rahat cu perje, nici vorba, nu scria nici un cd-rw iar eu personal am luat vreo 6 branduri de cd-r si nu a mers decat cu 2, si aia din a doua incercare ... bineinteles, la inceput acum 6 luni, unitatea scria orice cd-r/cd-rw)... "in prima faza"... dar...
- pentru ca nesimtitul si netrebnicul de mine am rupt sigiliul (deci aberatie super mare, singura concluzie logica e ca daca exista acel sigiliu l-au rupt chiar ei)... nu mai am garantie... insa asta ma face sa ma gandesc, de ce au zis ca le-a mers sa scrie cd-uri "in prima faza"... asta inseamna ca in faza a "doua" nu le-a mai mers nici lor, deci unitate busita... si mai departe... si daca nu ar fi fost sigiliul rupt, deci warranty void...
- dureaza 3 saptamani cel putin sa primeasca ei o unitate cd-rw de notebook SLIM pentru a putea sa-mi inlocuiasca umila Asus 2424 combo.

Mentionez totusi ca tot ce am reprodus mai sus, mi-a fost comunicat de catre firma locala de unde am cumparat notebookul, si in prima faza ii cred 100% (am ceva coleg care lucreaza acolo si nu vad de ce m-ar mintii).

Cred ca data viitoare sau nu mai cumpar notebook cu garantie deloc, si mi-l iau de pe net sau din alta tara, macar asa ies mult mai ieftin... sau dau mai mult si ma duc la Flamingo sau ceva similar, unde la aia li se rupe, si mi-l schimba pe loc. (tin minte faza celebra cu primul notebook... la care mi s-a stricat sistemul de inchidere... m-am dus cu el la Flamingo... le-am zis "dom'le nu stiu ce are, nu mai merge"... si nici nu m-au mai intrebat altceva ci mi-au schimbat toata carcasa pe loc (asta referitor la notebook-urile lor autohtone)).

Sort of pissed,
Radu.

#64
Giza

Giza

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 235
  • Înscris: 20.07.2004
Emag. Sun sa fac comanda la un kit dual channel Twinmos de 1024mb. Veti fi sunat de un agent de vanzari in cel mai scurt timp. 2 zile. In sfarsit sant sunat. Baiatul era pe dinafara complet. Ddr400? Ce-i aia? Ok, in 3 zile le aveti. Au trecut 10. Ma duc sa le iau si vad ca erau alt model decat ce comandasem. Aaaa, ce conteaza, nu are nimic...Cas latency? ce-i aia? In sfarsit. Tot atunci fac comanda de un cititor de carduri pcmcia. 2 saptamani. Dupa 3, sun eu. Aaaa, pai nu ati facut comanda. Cum, pai nu am vorbit cu tine..etc etc? Ba, am vorbit, dar nu ati comandat. OK. Comand acum. Bun, in 2 saptamani vine. Au trecut 2 luni si mi-am luat gandul... si de la emag, Domnule Taloi.

Edited by Giza, 04 July 2005 - 23:48.


#65
beastoff

beastoff

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 218
  • Înscris: 18.07.2003
Oameni buni, voi va plangeti de componete...
Eu am sunat sa comand un tonner pentru o imprimanta HP1100.  Am primit raspunsul foarte frumos ca il voi avea in 2 zile pentru ca nu tin pe stoc consumabile care se vand rar....

De atunci cumpar din alta parte, de la cei care tin pe stoc acele consumabile care se vand rar....

Edited by beastoff, 05 July 2005 - 08:31.


#66
veedee

veedee

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 18.06.2005
Revin cu o remarca negativa asupra emag... Trimit in prostie e-mailuri si nu raspunde nimeni. SI culmea ca le trimit sa mai comand un notebook, o baterie secundara si altele!!! :)

Poate nu vor sa vanda, sau e plecat personalul in vacanta.

Oricum, dupa experientele astea super, o sa ma simt chiar bine ca ma mut in Germania. No regrets.

Radu.

#67
kador

kador

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 181
  • Înscris: 28.03.2005
am si eu o intrebare:
de unde am eu in calitate de cumparator siguranta ca ceea ce comand primesc???
trimit comanda cum pot si eu...aleg ce produs vreau...acasa imi vine curierul...imi da pachetul,imi ia banii si pleaca...ce e in pachet...nu stie nimeni.Oricum, e deja platit!!! Se poate face ceva in situatia in care in pachet e alt produs mai ieftin sau pur si simplu nu e nimic??? Ce trebuie sa ai la mana pentru a putea face o eventuala plangere si cui???

#68
ltaloi

ltaloi

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 47
  • Înscris: 07.06.2005
Va salut domnule Radu B.R.,
Am citit mesajul dumneavoastra si am studiat putin problema pentru a o rezolva.
Se pare ca dumneavoastra ati cerut ca bateria de notebook si noul notebook sa fie incluse pe aceeasi factura, iar colega mea v-a informat ca bateria respectiva vine in maxim 30 de zile. Din aceasta cauza dureaza putin mai mult.
Am discutat impreuna cu cine se ocupa de dvs si am citit personal mailurile dumneavoastra. Din ce mi-a relatat colega mea, se pare ati fost tinut la curent in permanenta de starea comenzii.
De altfel, acum 1 minut, am aflat de la colega mea ca ati renuntat la baterie si ca pe a doua comanda a ramas doar un notebook. Sper ca veti intelege efortul nostru pentru rezolvarea tuturor problemelor.
Cea de doua comanda va fi onorata asap.

Va doresc o zi buna,
Liviu Taloi
eMAG.ro, [email protected]


veedee, on Jul 5 2005, 11:15, said:

Revin cu o remarca negativa asupra emag... Trimit in prostie e-mailuri si nu raspunde nimeni. SI culmea ca le trimit sa mai comand un notebook, o baterie secundara si altele!!! :)

Poate nu vor sa vanda, sau e plecat personalul in vacanta.

Oricum, dupa experientele astea super, o sa ma simt chiar bine ca ma mut in Germania. No regrets.

Radu.

<{POST_SNAPBACK}>



#69
TIC

TIC

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,699
  • Înscris: 05.03.2003
Vorbea cineva mai sus despre certitudinea ca in pachet se afla ce scrie pe factura. Pe la inceputurile emag, cand acestia se aflau, pe la etajele superioare ale unui bloc din zona Unirii, un prieten a cumparat un sistem cu monitor. Comanda a fost facuta personal la sediul/apartamentul firmei, nu pe internet! Cand a sosit sitemul acasa, prietenul a cerut ca sitemul sa fie deschis, lucru la care curierul a facut o figura lunga de parca ii ceruse cinestiece. Mi s-a luat instantaneu si definitv de emag.

PS. Acum nu stiu cum este, da' atunci era perioada in care primeai 700k reducere la urmatoare cumparare, daca veneai cu un client!

#70
ltaloi

ltaloi

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 47
  • Înscris: 07.06.2005
Salut,
Nu stiu sa-ti raspund ce fac altii, dar stiu sa-ti raspund in ceea ce pribeste eMAG.

In cazul eMAG.ro, dupa primirea pachetului, dupa ce ai dat banii (banuiesc esti din provincie si vine curierul la tine), ai voie si chiar este bine sa desfaci coletul sa te uiti sa vezi ca e in stare buna si ca este ceea ce ai comandat.
Daca vei constata ceva in neregula iei legatura cu consultantul de vanzari care s-a ocupat de tine si daca este nevoie curierul pleaca de acolo inapoi cu produsul, urmand ca acesta sa fie inlocuit cu ce trebuie.
Trebuie sa deschizi acel colet in fata curierului. Atat. El are obligatia sa stea acolo pentru verificarea aceasta.
Curierul firmei cu care colaboram pentru a trimite produse in tara (24-48h) nu este in schimb instruit pentru a instala un produs. Obligatia lui este doar de a transporta in bune conditii acel colet la destinatia de pe eticheta. Daca vei constata ca produsul respectiv nu functioneaza la parametrii din specificatii poti sa iei legatura cu departamentul nostru de service.
In Bucuresti avem personal autorizat si instruit pentru instalari de produse cum ar fi copiatoare, multifunctionale, etc, o intreaga gama de servicii. Pentru cei ce stau aici, la cerere poate veni la livrare un om instruit care sa poata sta acolo 2-3 ore, astfel incat clientul sa apase apoi pe buton si sa isi faca treaba, fara ca el sa se intrerupa din lucru.
Sper ca am raspuns la intrebare, am zis chiar mai multe... si in concluzie, ai dreptul sa controlezi coletul (dupa ce ai dat banii) in prezenta curierului.

Liviu Taloi
eMAG.ro - [email protected]

PS. Cu acel colet iti vin factura si certificatul de garantie acte suficient de convingatoare pentru OPC, daca e cazul.. Poti suna la departamentul nsotru de vanzari sau service daca vrei mai multe informatii, sau poate mai posteaza cineva aici experienta lui si in aceasta privinta...

kador, on Jul 5 2005, 11:30, said:

am si eu o intrebare:
de unde am eu in calitate de cumparator siguranta ca ceea ce comand primesc???
trimit comanda cum pot si eu...aleg ce produs vreau...acasa imi vine curierul...imi da pachetul,imi ia banii si pleaca...ce e in pachet...nu stie nimeni.Oricum, e deja platit!!! Se poate face ceva in situatia in care in pachet e alt produs mai ieftin sau pur si simplu nu e nimic??? Ce trebuie sa ai la mana pentru a putea face o eventuala plangere si cui???

<{POST_SNAPBACK}>



#71
ltaloi

ltaloi

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 47
  • Înscris: 07.06.2005
Sal TIC,
Nu stiu cum era atunci, dar sper ca dupa ce acel colet a fost deschis ati constatat ca acolo era ce trebuia.

Fata aceea lunga poate avea si urmatoarea interpretare: curier  :huh:  - "adica matale crezi ca ne permitem sa tragem tzepe? ca e altceva acolo inauntru?? te rog sigur, poti verifica, e dreptul dvs."

Poate fi o reactie, ce-i drept neprofesionista, atunci nu erau curieri profesionisti, erau doar tineri entuziasti care credeau 100% in ceea ce fac (ei exista si acum, si ocupa functiile de conducere, nu sunt eu  :D ), care sa arate uimirea lui pentru eventuala acuza..

Sigur ca de atunci lucrurile s-au schimbat in bine, exista acum o echipa bine instruita de curieri (sau asha imi place mie sa cred), si faze cu fetze lungi sper sa nu mai apara (sau stiti voi una recenta?).

Succes in continuare...
Liviu Taloi
eMAG.ro - [email protected]

PS.

TIC said:

... in care primeai 700k reducere la urmatoare cumparare, daca veneai cu un client...

Reducerea a depins de comanda efectuata de clientul cu care veneai. Deci nu era o regula sa primesti 700k. Puteai primi si 1 leu si 10 milioane la fel de bine. Sistemul acesta de comisionare, desi nu mai este la fel ca atunci, inca mai exista.. pentru a incuraja vanzarile prin intermediul prietenilor si cunoscutilor.

TIC, on Jul 5 2005, 14:23, said:

...Cand a sosit sitemul acasa, prietenul a cerut ca sitemul sa fie deschis, lucru la care curierul a facut o figura lunga de parca ii ceruse cinestiece. ...

<{POST_SNAPBACK}>


Edited by ltaloi, 05 July 2005 - 15:19.


#72
veedee

veedee

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 18.06.2005
Tot respectul! M-a sunat colega dumneavoastra si a fost din nou, foarte draguta. Trebuie sa intelegeti totusi si dumneavoastra ca uneori clientii se grabesc, si vor sa fie tratati ca si cum nimic nu e mai important :)

Mi-am cerut scuze si fata de dansa referitor la bateria secundara. Intr-adevar, fiind in natura mea mai optimist, am inteles ca va sosii in 10 zile, nu intre 10 si 30.

Deci totul s-a rezolvat, daca si memoria care imi va fi trimisa vineri dimineata va functiona, nu mai am nimic de reprosat.

Oricum eu zic ca acest dialog pe care Emag il incearca cu unii clienti (mai multi sau mai putini multumiti) e foarte benefic pentru viitorii si potentialii clienti.

Revin deci la "tineti-o tot asa", cu precizarea ca voi posta in continuare si acele aspecte negative, daca ele vor aparea.

Radu.

ltaloi, on Jul 5 2005, 14:13, said:

Va salut domnule Radu B.R.,
Am citit mesajul dumneavoastra si am studiat putin problema pentru a o rezolva.
Se pare ca dumneavoastra ati cerut ca bateria de notebook si noul notebook sa fie incluse pe aceeasi factura, iar colega mea v-a informat ca bateria respectiva vine in maxim 30 de zile. Din aceasta cauza dureaza putin mai mult.
Am discutat impreuna cu cine se ocupa de dvs si am citit personal mailurile dumneavoastra. Din ce mi-a relatat colega mea, se pare ati fost tinut la curent in permanenta de starea comenzii.
De altfel, acum 1 minut, am aflat de la colega mea ca ati renuntat la baterie si ca pe a doua comanda a ramas doar un notebook. Sper ca veti intelege efortul nostru pentru rezolvarea tuturor problemelor.
Cea de doua comanda va fi onorata asap.

Va doresc o zi buna,
Liviu Taloi
eMAG.ro, [email protected]

<{POST_SNAPBACK}>



Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate