Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
EMAG - Pareri / Sugestii / Reclamatii
Last Updated: Nov 18 2018 20:48, Started by
bbrnv
, May 26 2005 12:25
·
0
#4069
Posted 19 March 2017 - 13:22
La mine a plecat de marti, desi ajungea ieri sau alaltaieri )
|
#4070
Posted 19 March 2017 - 14:57
ultima comanda la ei, am dat-o duminica trecuta, cand produsul era in stoc furnizor, cu toate astea, miercuri am avut produsul in mana. ieri am dat o alta, anuntata pe marti pt livrare, in weekend nu se fac livrari, asa ca astept.
|
#4071
Posted 20 March 2017 - 16:28
dupa ani de cumparaturi impecabile, vine si prima problema.
https://flic.kr/p/SwVhtq nu ma doare atat cei 30 de lei cat serviciile de la emag si inttech... bine ca cenzureaza reviewul sa isi ia si altii teapa de la inttech. daca se rezolva problema o sa vin cu update. |
#4072
Posted 21 March 2017 - 08:20
Citeste mai in spate. Recenziile se fac la produse, nu la serviciile magazinului. Scrie si in Termene si Conditii. Tu ai vorbit despre produs doar in ultima fraza.
|
#4073
Posted 21 March 2017 - 15:48
si ti se pare normal ca lumea sa nu fie informata despre asta?
nu e doar o greseala e lipsa intentiei de a o repara. tocmai deaia am facut postare aici, ca lumea sa stie de serviciile inttech. |
#4074
Posted 21 March 2017 - 16:45
Ca sa returnez un produs in magazin, trebuie sa completez formularul de retur?
|
#4075
Posted 21 March 2017 - 20:11
ExcessHottest, on 21 martie 2017 - 15:48, said:
si ti se pare normal ca lumea sa nu fie informata despre asta? nu e doar o greseala e lipsa intentiei de a o repara. tocmai deaia am facut postare aici, ca lumea sa stie de serviciile inttech. Faci aceeasi greseala pe care o fac multi. Pe site-ul magazinului, pe pagina produsului, faci evaluare produsului. Pt asta exista sectiunea respectiva, nu pt a critica magazinul. Daca ai ceva cu magazinul, le faci sesizare direct, la ANPC, poti sa vii sa povestesti aici sau pe alte forumuri etc. Trebuie sa intelegi diferenta. Se pare ca nu ai citit cu cateva pagini in urma, cum ti-am sugerat... |
#4076
Posted 21 March 2017 - 21:48
Orange09, on 21 martie 2017 - 16:45, said: Ca sa returnez un produs in magazin, trebuie sa completez formularul de retur? Returul produselor eMAG in cativa pasi: 1. Mergi in unul dintre showroom-urile eMAG, nu inainte de a te asigura ca produsul indeplineste conditiile de retur de mai jos. Nu poti returna in showroom-uri electrocasnicele de mari dimensiuni si produsele fashion 2. Sau, completezi acest formular de retur, asigurandu-te ca produsul pe care vrei sa il returnezi indeplineste conditiile de retur 3. Selectezi din formular una dintre opțiunile de retur: ramburs sau voucher pe care-l poți folosi pentru a plasa o nouă comandă; 4. Dupa inregistrarea cererii de retur, vom trimite curierul la tine sa ridice produsul pe care vrei sa il returnezi. |
#4077
Posted 22 March 2017 - 07:37
Zilele cu mari reduceri la emag pare-se is doar un mic fas.
Ieri am vrut sa dau comanda de o plita, un cuptor incorporabil si o hota. Identic aceleasi produse le-am comandat pana la urma de la alt magazin online, cu o economie de 150 lei la comanda. Ideea este ca, pentru a obtine o reducere pe bune si reala, tre' sa urmaresti nitel piata si sa aloci ceva timp. Edited by Batranelul, 22 March 2017 - 07:38. |
#4078
Posted 22 March 2017 - 14:30
Mersi, am fost ieri si am si primit banii, in showroom.
Au fost cateva reduceri, de exemplu un asus zf3 la 1350.. dar nimic de luat in considerare. |
|
#4080
Posted 24 March 2017 - 16:46
Salut tuturor. Apelez la voi cu o rugaminte. A mai cumparat cineva de pe emag, produsul asta : discgo? ma puteti ajuta cu un review, adica e ok, merita? ce stiti ?
multumesc anticipat. |
#4081
Posted 25 March 2017 - 19:20
Salut, de cand s-a marit suma de la care este transportul gratuit? Eram pe cale sa iau un router si cand colo trebuie sa platesc si transportul... Vad ca la pcgarage este gratuit transportul indiferent de suma.
|
#4082
Posted 25 March 2017 - 20:43
are cred ca mai mult de 1 an de cand e 200 minim. la pc garbage platesti taxa de ramburs. insa nu dezbatem aspectul, nu e topicul potrivit pt versus.
|
#4083
Posted 26 March 2017 - 15:44
La produsele vandute chiar de catre emag(nu parteneri) nu mai e nevoie sa pun in cutie chitanta si garantie,nu?
Ca o am numai in format electronic au nu am pe ce sa o scot.... |
|
#4084
Posted 26 March 2017 - 16:00
Daca vrei sa trimiti produsul la garantie sau ca retur scrii pe o foaie numarul facturii si al garantiei impreuna cu numele si numarul de telefon de pe factura.
|
#4085
Posted 26 March 2017 - 18:26
pai dupa ce completezi formularul de pe site-ul emag o sa-ti trimita curierul sa-l preia. in mod normal comanda facuta de emag catre curier e cu numarul RMA si dupa aia o asociaza contului tau si comenzii, dar preventiv procedeaza asa cum ti-a recomandat gumball.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users