Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Gasire telefon xiaomi pierdut sau...

eventratie

DVR clona

Server facut pe componente
 Intrebare instagram

SSD in pod ?

Recomandare ace masina cusut elec...

Cum calculez rata de profitabilit...
 Panza circular unghiular potrivit...

Norvegienii au testat autonomia a...

Or exista oameni care sa se jertf...

caldura uniforma sau e normal
 Zgomot extrem de ciudat in centrala

Cartela SIM Digi in telefon cumpa...

Receptie SMS de la numere scurte

Macheta A380 cu lumini de navigare
 

EMAG - Pareri / Sugestii / Reclamatii

* * * - - 11 votes
  • This topic is locked This topic is locked
6677 replies to this topic

#37
CUSTOMERCUS

CUSTOMERCUS

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 357
  • Înscris: 06.01.2004
super tare asta cu clientii fericiti si veseli :naughty: aparuti brusc.

Edited by CUSTOMERCUS, 21 June 2005 - 12:30.


#38
Dokken

Dokken

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,125
  • Înscris: 27.06.2004
mda.. sunt cazuri in care produsul este ambalat intr-o cutie sau invelit cu hartie si nu poti sa stii ce este inauntru. Dar sunt si cazuri in care coletul nu este ambalat, ci vine in cutia originala a produsului..
Oricum, cand cei care aduc marfa sunt firme de curierat rapid, poti sa desfaci produsul de fata cu acel tip de la firma, iar daca sunt ceva probleme, se pot rezolva; produsul este asigurat pe perioada transportului sau firma de unde ai cumparat este obligata sa iti inlocuiasca produsul sau sa primesti contravaloarea lui in termen de 24 de ore de la data cumpararii daca au existat probleme cu acel produs.
Ceva mai urat este prin posta simpla, unde acolo, de cele mai multe ori se merge pe incredere.

#39
add

add

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,074
  • Înscris: 09.09.2003
si la curieratul rapid... nu poti desface coletul pana nu platestei contravaloarea.. asa ca...

#40
Dokken

Dokken

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,125
  • Înscris: 27.06.2004
Depinde.
Daca ai cumparat cu OP, nu mai trebuie sa platesti nimic la venirea coletului, ci trebuie doar sa semnezi ca ai primit produsul. In acest caz, inainte de a semna, poti sa desfaci cutia sa vezi ce este inauntru (eu cel putin stiu ca asa am facut).
Daca ai cumparat in ramburs, platesti valoarea si apoi desfaci. Daca este ceva suspect, sparturi (de ex), firma de curierat este obligata sa plateasca daunele deoarece produsul a fost asigurat pe perioada transportului. Iar daca dupa ce desfaci cutia observi ca ai altcva in ea decat ceea ce trebuia sa fie, pui mana pe telefon si suni firma de la care ai cumparat.
Oricum, daca cumperi cu acte, factura, nu cred ca poti avea surprize sa gasesti altceva in cutie; poate dintr-un accident, iar firma mai mult ca sigur va inlocui produsul.

#41
Cipsu

Cipsu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,032
  • Înscris: 06.05.2004

DonDokken, on Jun 21 2005, 12:14, said:

Eu nu am nici 7 posturi si nu sunt inregistrat nici de 3 zile; prima comanda facuta la emag.ro a fost anul trecut, in jurul datei de 1 dec (un laptop), iar o alta comanda am facut-o acum 1 saptamana (1 fax). In ambele cazuri am fost multumit... ma rog, cu putine retineri pt primul produs (am descris mai sus de ce). Asa ca Cipsule, tragi ce concluzii vrei!

<{POST_SNAPBACK}>

Evident nu era vorba despre tine!!!
Ma refer la ceilalti, se vede doar nr de posturi si membershipul...
imi cer scuze ca te-am bagat in oala cu ei...daca asa s-a inteles!

#42
Dokken

Dokken

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,125
  • Înscris: 27.06.2004
Nici o problema..

Peste tot intalnesti clienti fericiti si clienti mai putini fericiti..iar cineva, pana la urma tot trebuie sa intre in categoria "mai putin fericit"...

#43
Cipsu

Cipsu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,032
  • Înscris: 06.05.2004

DonDokken, on Jun 21 2005, 13:09, said:

Nici o problema..

Peste tot intalnesti clienti fericiti si clienti mai putini fericiti..iar cineva, pana la urma tot trebuie sa intre in categoria "mai putin fericit"...

<{POST_SNAPBACK}>

Cu asta sunt de acord, mai sus s-a facut chiar apologia e-biznizului, foarte normal sa mai apara si probleme, important e modul de rezolvare si operativitatea, la fel si cum inteleg sa evite pe viitor problemele cu care se confrunta azi.
Penibilul e in faptul ca brusc apar o gramada de clienti multumiti cu membership de o saptamana si 7 posturi...DOH
Sunt convins ca MAJORITATEA clientilor EMAG au fost unii multumiti, n-am motive sa ma indoiesc. Ca sunt o gramada de tampiti vesnic nemultumiti-iar e adevarat, si stiu destul de bine pe pielea mea.

#44
cstroie

cstroie

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 243
  • Înscris: 13.01.2004
True Cipsu, asta vroiam sa arat si eu. De-aia am si scris. Chiar am fost multumit si o sa mai cumpar de la ei (daca vor avea preturi bune).

P.S. - te scuz daca cumva m-ai bagat si pe mine in aceeasi oala :lol:

#45
adic

adic

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 110
  • Înscris: 04.03.2003
Salut,
Eu am cumparat un HDD si am specificat pe site la ei ca vreau factura pe o anume firma. Cand am primit HDD-ul prin curierul lor am vazut ca factura era pe numele meu nu pe firma. Asta a fost singurul "incident" cu cei de la Emag. In rest au preturi bune, si am un coleg care a lucrat bine cu ei.

#46
El_Cid

El_Cid

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,524
  • Înscris: 29.03.2004
Penibil cum omu ala si-a luat avertisment pentru ca a pus link cu siteul firmei unde lucreaza, iar astia de la emag isi fac clone ca sa pune 1 mesaj pe topicul asta cu cat de fericiti sunt ei ca exista emag.
JALNIC - se simte un iz de arbitrii romani

#47
Bumble Bee

Bumble Bee

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 310
  • Înscris: 09.09.2004
ok,

Eu am fost (foarte) multumit de promptitudinea celor de la emag. am fost complet nemultumit de cei de la raiffeisen (filiala targoviste) care pur si simplu si-au batut joc de mine (rautate si incompetenta). Concluzionand, probleme sunt oriunde (mai mult sau mai putin grave). Mentionez ca inainte de a da comanda la emag am citit topicul asta.

mai bine deschidem un topic despre banci, de exemplu: raiffieisen a considerat ca sunt insolvabil pentru un credit de 25 mil. pana aici nimic de reprosat, insa de pe siturile lor si din toate sursele eram eligibil pentru credit. acolo mi-au pus 5 intrbari din care un algoritm a decis ca nu sunt eligibil. de ce draq nu au pus pe situl lor algoritmul dupa care se face calculul? nu mai pierdeam 3 dup-amiezi. penibil. si cucoana cu care am vorbit nu parea sa aiba un IQ mai mare de 60, ailalta de langa ea i-a povestit ca formularul e diferit de cel pe care il folosec ele pentru ca  e luat de pe "intranet" (probabil ca le filtreaza internetul ca sa nu downloadeze solitaire). Nu mai zic ca mi-au cerut proforma in original (poate ca sunt prost, dar de ce din moment ce banii ajungeau la emag - oare sefa de credite e subcalifacta?? - treaba lor dar cred ca daca toate filialele aveau politica asta nu ar fi recomadat emag politica asta). In fine e penibil sa iti faci planuri sa iti pierzi timpul si sa ti le naruie incompetenta unei filiale sau unei banci in general.

#48
TIC

TIC

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,695
  • Înscris: 05.03.2003

Bumble Bee, on Jun 22 2005, 09:48, said:

ok,

Eu am fost (foarte) multumit de promptitudinea celor de la emag. am fost complet nemultumit de cei de la raiffeisen (filiala targoviste) care pur si simplu si-au batut joc de mine (rautate si incompetenta). Concluzionand, probleme sunt oriunde (mai mult sau mai putin grave). Mentionez ca inainte de a da comanda la emag am citit topicul asta.

mai bine deschidem un topic despre banci, de exemplu: raiffieisen a considerat ca sunt insolvabil pentru un credit de 25 mil. pana aici nimic de reprosat, insa de pe siturile lor si din toate sursele eram eligibil pentru credit. acolo mi-au pus 5 intrbari din care un algoritm a decis ca nu sunt eligibil. de ce draq nu au pus pe situl lor algoritmul dupa care se face calculul? nu mai pierdeam 3 dup-amiezi. penibil. si cucoana cu care am vorbit nu parea sa aiba un IQ mai mare de 60, ailalta de langa ea i-a povestit ca formularul e diferit de cel pe care il folosec ele pentru ca  e luat de pe "intranet" (probabil ca le filtreaza internetul ca sa nu downloadeze solitaire). Nu mai zic ca mi-au cerut proforma in original (poate ca sunt prost, dar de ce din moment ce banii ajungeau la emag - oare sefa de credite e subcalifacta?? - treaba lor dar cred ca daca toate filialele aveau politica asta nu ar fi recomadat emag politica asta). In fine e penibil sa iti faci planuri sa iti pierzi timpul si sa ti le naruie incompetenta unei filiale sau unei banci in general.

<{POST_SNAPBACK}>



[offtopic]
Bumbule, ia vezi aici!!!!
[/offtopic]

#49
Angelique

Angelique

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 07.06.2005

Cipsu, on Jun 21 2005, 10:56, said:

LOL LOL LOL
Brusc o gramada de "satisfied customers" de la EMAG. Sa fie vreo legatura cu faptul ca cei de la EMAG au auzit ca sunt luati la suturi pe forumul asta?
edit: Nu ca userii respectivi ar fi inregistrati de 3 zile si au cate 2-3-7 posturi...hahaha
PENIBIL domnilor, Penibil!

<{POST_SNAPBACK}>


Asta inseamna ca nu am voie sa-mi spun parerea decat daca am cel putin 100 de posturi? :death:

#50
Cipsu

Cipsu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,032
  • Înscris: 06.05.2004

Angelique, on Jun 22 2005, 21:43, said:

Asta inseamna ca nu am voie sa-mi spun parerea decat daca am cel putin 100 de posturi? :death:

<{POST_SNAPBACK}>

Esti dubios/dubioasa...potzi sa fii fair-play si sa recunosti...

#51
zuppy

zuppy

    elbonian

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,247
  • Înscris: 12.10.2002

Bumble Bee, on Jun 22 2005, 10:48, said:

mai bine deschidem un topic despre banci, de exemplu: raiffieisen a considerat ca sunt insolvabil pentru un credit de 25 mil. pana aici nimic de reprosat, insa de pe siturile lor si din toate sursele eram eligibil pentru credit. acolo mi-au pus 5 intrbari din care un algoritm a decis ca nu sunt eligibil.
se numeste prescoring... si se face la orice banca. trebuia intai sa te duci la banca sa-l faci, iar apoi, daca il treceai, trebuia sa continui cu restul drumurilor/actelor.

#52
El_Cid

El_Cid

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,524
  • Înscris: 29.03.2004
Angelique - te-ai inregistrat ca sa iti exprimi parerea despre emag, ce sa zic...

#53
Angelique

Angelique

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 07.06.2005

Cipsu, on Jun 22 2005, 21:55, said:

Esti dubios/dubioasa...potzi sa fii fair-play si sa recunosti...

<{POST_SNAPBACK}>


M-ai prins acum, da' sa nu mai spui nimanui... nu de alta. dar mai am actiuni si la alte firme :lol:
Daca vrei, poti sa-ti aranjez niste reduceri  :w00t:

#54
El_Cid

El_Cid

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,524
  • Înscris: 29.03.2004
lol Angelique - reduceri de 100% si nu mai scot un cuvintel lol  :death:  :death:

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate