![]() |
Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
EMAG - Pareri / Sugestii / Reclamatii
Last Updated: Nov 18 2018 20:48, Started by
bbrnv
, May 26 2005 12:25
·
0

#19
Posted 12 June 2005 - 22:03

eu nu am avut probleme cu ei de cate ori am cumparat.
tin minte ca am comandat intr-o sambata seara o licenta de ms sbs care nu o aveau pe stoc, iar luni dupa masa m-au sunat sa vin sa o ridic. in plus m-au asteptat, ca am ajuns pe la 6.15 seara. :blush: (programul e pana la 6 parca) deci eu pot sa ii recomand :coolspeak: |
#20
Posted 13 June 2005 - 16:16

Am cumparat si eu de la emag.ro un laptop prin iarna. Comanda am facut-o duminica seara, iar luni de dimineata am fost sunat. Produsul l-am primit la 2 zile dupa (a durat atat pentru ca o zi din cele doua a fost 1 Dec). Per total, am fost multumit de serviciile magazinului.
Dar ca sa trec si o bila neagra: initial am dorit sa comand un produs anume, dar cand am fost sunat mi s-a specificat ca nu mai este pe stoc si ca trebuie sa comand altceva sau sa mai astept; totusi, pe site aparea acel produs ca fiind "In stoc"; si mai mult, imi aduc aminte ca la o saptamana cand s-au reactualizat preturile, s-a facut o reactualizare si la pretul acelui laptop pe care doream sa il cumpar, si era in continuare "In stoc"... Vineri seara am facut o alta comanda, la un fax si sambata am fost sunat. Astazi am dus OP-ul la banca si acum astept astept produsul acasa.. |
#21
Posted 13 June 2005 - 18:25

oricum trebuie apreciat ca cineva de la emag a intervenit in discutie. ganditi va ca un oarecare volum da nastere si la rateuri. pot sa fie 10 clienti nemultumiti care pot face valuri mult mai mari decat cei 100 fericiti. NU iau apararea nimanui, dar apreciez interventia.
|
#22
Posted 13 June 2005 - 18:43

nu iau apararea la nimeni, dar sa vedeti cand apar poticneli de genul la companii mari.....cu Mariile Lor o scoti mult mai greu la liman...
greselile sunt inerente, inadvertentele la fel, asta nu scuza insa faptul ca Managementul nu stie despre ele, exista metode de verificare a nivelului de satisfactie a clientilor..macar prin sondaj telefonic. In orice caz, sunt convins ca un divergent il rezolvi mult mai repede cu EMAG decat cu un stomac lenes gen corporatie. Ca sa existe, un bizniz gen EMAG trebuie sa fie in primul rand flexibil si sa-ti ofere promptitudine in serviciile prestate, toate astea cu o regie cat mai mica. Daca echilibrul asta se rupe undeva, apar problemele pe care le povestiti voi. Daca proportia dezechilibrului e mare, deznodamantul e simplu....dispar. de aceea tind sa cred ca situatia e doar intamplatoare...e doar nevoie de curatenie in ograda.. Parerea Mea! P.S. Sa fie probleme pe la H.R. domnule Director? Sau cumva politica de salarii/compensation&benefits are nevoie de un update pentru motivare? Edited by Cipsu, 13 June 2005 - 18:46. |
#23
Posted 13 June 2005 - 19:18

E bine ca s-a implicat. Daca se rezolva ceva pe acolo cu atat mai bine.
|
#24
Posted 14 June 2005 - 00:14

ltaloi, on Jun 7 2005, 15:19, said: - nu se mai poate acorda un alt discount dupa emiterea unei facturi decat in cazul in care prima factura se anuleaza si se emite o alta factura, deci faptul ca la sfarsitul perioadei monitorul costa cu 1.000.000 lei mai putin nu avea cum sa influenteze in vreun fel procesul de vanzare-cumparare deja incheiat printr-o factura de tip "rate". Quote Sigur, e de inteles supararea dumneavoastra pe faptul ca nu ati fost sunat la timp, sau atunci cand ati fi dorit dumneavoastra. Consultantii nostri sunt si ei oameni, sunt supusi greselilor, pe care de altfel nu le toleram. Si eu am lucrat direct cu clientii, chiar pt o firma importanta. Ce pot spune este ca putin mai multa implicare in solutionarea problemelor (inerente) care apar nu strica niciodata. Dimpotriva.... Quote Pentru ca experienta dvs. cu eMAG.ro sa devina mai agreabila va propun ca acel discount incasat de noi pe "nedrept", cel de 1.000.000 de lei, sa-l recuperati intr-o viitoare comanda la noi pe site. Imi veti spune ca ati fost dezamagit si nu veti mai comanda de la noi. Eu am sa va spun ca ma voi asigura personal ca experinta dvs. sa nu se mai repete cu nici un client. |
#25
Posted 14 June 2005 - 10:09

Salutare, people. :peacefingers:
Fratii mei, problema cu e-shop-urile ded calculatoare este ca nu au in spate in magazin propriu-zis si un depozit. Motiv pentru care nu stiu cum e sa iti intre un client pe usa, sa-ti ceara un produs si tu sa-i spui in fata ca nu e pe stoc sau ca vine nu stiu cand... ...oamenii s-au obisniut asa, le vin comenzile sub forma de mail, au timp sa se documenteze cu contine comanda de fapt, and so on... Eu lucrez la o firma de calculatoare care are si magazin online lansat de o luna. Nu pot sa spun ca ne sufoca comenzile deocamdata, suntem la inceput, nu am facut deocamdata nici un fel de promovare site-ului, dar tot ce se comanda, incercam sa onoram. O sa dau site-ul pentru ca il consider un exemplu in sensul "Asa da!".NOI NU DAM SITE ul ...e adevarat ca disponibilitatea produselor afisate pe site-urile e-shop poate fi diferita de cea reala...adica produsul poate sa apara ca fiin in stoc, dar de fapt sa afli ca nu e asa... ...dar trebuie sa stiti ca la un asemenea volum imens de produse dintr-o oferta, este extrem de greu sa faci o actualizare perfecta... SP Moderator: Ai un avertisment...Reclama, pozitiva sau negativa o vor face potentiali tai clienti, nu tu ca angajat... Edited by Kidu, 14 June 2005 - 20:22. |
#26
Posted 14 June 2005 - 10:17

DeeZee2005, on Jun 14 2005, 11:09, said: Salutare, people. :peacefingers: ...dar trebuie sa stiti ca la un asemenea volum imens de produse dintr-o oferta, este extrem de greu sa faci o actualizare perfecta... la o comanda se rezerva automat stocul pt o perioada. la o factura se scade stocul. pe site se afiseaza stocul, cu anumite praguri (limitat pt < x bucati) |
#27
Posted 14 June 2005 - 10:35

DeeZee2005, on Jun 14 2005, 10:09, said: Salutare, people. :peacefingers: Fratii mei, problema cu e-shop-urile ded calculatoare este ca nu au in spate in magazin propriu-zis si un depozit. Motiv pentru care nu stiu cum e sa iti intre un client pe usa, sa-ti ceara un produs si tu sa-i spui in fata ca nu e pe stoc sau ca vine nu stiu cand... ...oamenii s-au obisniut asa, le vin comenzile sub forma de mail, au timp sa se documenteze cu contine comanda de fapt, and so on... Eu lucrez la o firma de calculatoare care are si magazin online lansat de o luna. Nu pot sa spun ca ne sufoca comenzile deocamdata, suntem la inceput, nu am facut deocamdata nici un fel de promovare site-ului, dar tot ce se comanda, incercam sa onoram. O sa dau site-ul pentru ca il consider un exemplu in sensul "Asa da!".XXX ...e adevarat ca disponibilitatea produselor afisate pe site-urile e-shop poate fi diferita de cea reala...adica produsul poate sa apara ca fiin in stoc, dar de fapt sa afli ca nu e asa... ...dar trebuie sa stiti ca la un asemenea volum imens de produse dintr-o oferta, este extrem de greu sa faci o actualizare perfecta... poti totusi sa nu mai faci reclama la XXX computer? NU, acum nu mai face... Edited by Kidu, 14 June 2005 - 20:22. |
#28
Posted 14 June 2005 - 10:37

DeeZee2005, on Jun 14 2005, 10:09, said: Salutare, people. :peacefingers: Fratii mei, problema cu e-shop-urile ded calculatoare este ca nu au in spate in magazin propriu-zis si un depozit. Motiv pentru care nu stiu cum e sa iti intre un client pe usa, sa-ti ceara un produs si tu sa-i spui in fata ca nu e pe stoc sau ca vine nu stiu cand... ...oamenii s-au obisniut asa, le vin comenzile sub forma de mail, au timp sa se documenteze cu contine comanda de fapt, and so on... Eu lucrez la o firma de calculatoare care are si magazin online lansat de o luna. Nu pot sa spun ca ne sufoca comenzile deocamdata, suntem la inceput, nu am facut deocamdata nici un fel de promovare site-ului, dar tot ce se comanda, incercam sa onoram. O sa dau site-ul pentru ca il consider un exemplu in sensul "Asa da.XXX ...e adevarat ca disponibilitatea produselor afisate pe site-urile e-shop poate fi diferita de cea reala...adica produsul poate sa apara ca fiin in stoc, dar de fapt sa afli ca nu e asa... ...dar trebuie sa stiti ca la un asemenea volum imens de produse dintr-o oferta, este extrem de greu sa faci o actualizare perfecta... [off topic] Si acolo la XXX faceti menage a trois???? [/off topic] Edited by Kidu, 14 June 2005 - 20:23. |
#29
Posted 14 June 2005 - 12:19

TIC, on Jun 14 2005, 10:37, said:
HAhahaha, trebuia sa dai si linkul sa inteleaga toata lumea!!!! :roflmaofast:
Edited by Kidu, 14 June 2005 - 20:23. |
|
#30
Posted 14 June 2005 - 19:00

Cred ca s-a deviat putin de la subiect.... Va rog nu mai postati off-topic :stickouttongue:
Multumesc. |
#31
Posted 14 June 2005 - 22:03

Astazi, in jur de 19:30 (precum am stabilit cu domnisoara de la emag) am primit faxul pe care l-am comandat. Copia dupa OP a fost trimisa ieri prin fax. Nici de data asta nu au fost probleme. :peacefingers:
|
#32
Posted 18 June 2005 - 16:02

Buna,
Imi descriu si eu experienta cu firma Emag, de la care am achizitionat un notebook chiar ieri. Dupa ce am citit parerile de pe forum, tin sa marturisesc ca am fost putin cam stresat. :) Cred ca nimeni, nici macar cei de la Emag nu mi-o pot lua in nume de rau, dar imi cam venea sa dau din colt in colt cautand ceva firma/distribuitor mai mare prin tara. Asta ca sa vedeti ca informatia de pe forum ajunge uneori si unde trebuie. :) Insa mi-am spus la un moment dat ca din moment ce exista posibilitatea sa platesc prin ramburs, nu prea vad ce s-ar putea intampla rau. Asa ca mi-am trimis stresu' la plimbare si am "proceed"at. Notebook-ul era "pe stoc" in catalogul online. Joi dupa masa am vorbit la telefon cu cineva de la Emag, sambata dimineata a sosit. Ce sa zic, totul a decurs conform asteptarilor mele, and beyond. Deci din experienta mea, eu recomand Emag si altor viitori/potentiali cumparatori. Probabil ca problemele cu aproape orice magazin online apar in momentul in care produsul respectiv nu este pe stoc. Din ce inteleg eu, firmele cu magazine online sunt de regula mici, fara prea multi angajati, si cumpara direct de la distribuitorii/importatorii mari, ele nefiind capabile sa tina in spate un stoc de produse consistent. De asemenea, presupun ca datorita faptului ca vand destul de multe produse prin magazinul online, deci implicit cumpara mai mult de la distribuitorii mari, obtin preturi mai mici la produse decat daca eu ca si end-user as cumpara direct de la distribuitor. Ca si paranteza, am avut anumite experiente neplacute saptamana trecuta cu alte firme printre care Lasting, Scop si Trend. Cred ca dansii ar fi facut tot ce e posibil sa ma faca sa ma razgandesc si sa cumpar alt model ("mai nou si mai bun", dupa spusele lor). Ba ca este pe stoc, ba ca dupa o zi nu mai este pe stoc, si ei imi recomanda produsul mai nou (si mai scump, normal), ba ca are garantie internationala ba ca nu are... etc. Adevarul e ca daca nu citeam cateva review-uri pe internet inainte, chiar i-as fi crezut si as fi cumparat produsul mai nou. In fine, ma bucur ca am gasit produsul ce ma interesa la Emag si ca totul a decurs ok. :) Toate cele bune, Radu. |
#33
Posted 18 June 2005 - 21:33

Si eu mi-am luat o imprimanta de la eMAG saptamana asta. Mi-au adus-o dupa 3 ore dupa ce am facut comanda. Chiar m-am mirat. Singura "problema", ca sa zic asa, a fost ca nu am primit si topul de hartie bonus. Dar oricum pretul era mult mai bun decat am vazut la alte firme.
Edited by Angelique, 18 June 2005 - 21:34. |
#34
Posted 21 June 2005 - 10:56

LOL LOL LOL
Brusc o gramada de "satisfied customers" de la EMAG. Sa fie vreo legatura cu faptul ca cei de la EMAG au auzit ca sunt luati la suturi pe forumul asta? edit: Nu ca userii respectivi ar fi inregistrati de 3 zile si au cate 2-3-7 posturi...hahaha PENIBIL domnilor, Penibil! Edited by Cipsu, 21 June 2005 - 10:57. |
#35
Posted 21 June 2005 - 12:14

Eu nu am nici 7 posturi si nu sunt inregistrat nici de 3 zile; prima comanda facuta la emag.ro a fost anul trecut, in jurul datei de 1 dec (un laptop), iar o alta comanda am facut-o acum 1 saptamana (1 fax). In ambele cazuri am fost multumit... ma rog, cu putine retineri pt primul produs (am descris mai sus de ce). Asa ca Cipsule, tragi ce concluzii vrei!
|
|
#36
Posted 21 June 2005 - 12:25

eu sunt curios... ca atunci cand primesti colet ramburs nu-l desfaci decat dupa ce platesti... daca nu e ce ai cerut, cum demonstrezi tu ca ai dreptate si ti-ai luat teapa?
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users