Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Boxa membrana tweeter infundata

ajutor

Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay
 Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...
 De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...

Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?
 polita RCA ONLINE

Termostat frigider - verificare

Mai au PC-urile vreun viitor?

Centrala termica immergas
 

EMAG - Pareri / Sugestii / Reclamatii

* * * - - 11 votes
  • This topic is locked This topic is locked
6677 replies to this topic

#127
wizzo3k

wizzo3k

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 40
  • Înscris: 26.02.2004
Va dau eu o situatie concreta , sunt la a 3-a comanda de pe emag , primele 2 au mers foarte bine , palta la livrare , cumparaturi de 20 mil , toata lumea multumita , inclusiv eu.

Acum , vazand ca emag este o firma serioasa , am zis s acomand cu plata online , am comandat o tastatura si un mouse wireless , am platit , nu ma sunat nimeni , chair daca pe site scrie ca am sa fiu contactat de cineva. Am sunt sambata pe la 13 , a raspunsul portarul ( chia rdac aprogramul era pana la 14 ) , am sunat luni "stati sa va fac legatura cu colega care se ocupa de comanda dumneavoastra" , baga o melodie , "tot eu sunt , colega nu este momentan disponibila , va va contacta ea" , ce sa zic , astept raspunsul de la coelga... astept astept ... vreo 2 ore , sun iar , "ma numesc Bejan Alex , vreau sa stiu daca a fost trimis pachetul" , o tipa de aceasta data : "Stati sa verific ... Da , sta ti sa va fac legatura cu COLEGUL care se ocupa de comanda dumneavoastra" , eu bine... parca era colega , dar nu mai conteaza , din nou melodia , "tot eu sunt , colegul este la masa, o sa va contacteze el." , ce sa zic , bine , il astept acum pe colegu`. Astept , astept , mai trec vreo 2 ore sun iar , "Bejan...sunt...blabla...comanda?" , el : "stati sa verific ... Da , stati sa va fac legatura cu colegul" , din nou melodia , "Tot eu sunt , colegul meu nu este momentan disponibil." , si i-am zis "Va bateti joc de mine ? este a 3a oara cand mi se spune acelasi lucru " , si el "pai probabil a fost foarte ocupat colegu`".

Draga emag , va multumesc pentru serviciile oferite la primele comenzi , dar acum , sunteti de tot rasul , faceti ceva cu serviciul de relatii cu clientii , ca asa nu se mai paote , vad ca daca platesc in avans nu  e bine , va vedeti cu banii in cont , si gata , o lasati pe alta data.

Rusine ! Sunt dezamagit !

Nume : Bejan Alexandru
Comanda : Micrososft wireeless desktop 1000
Status : Plin de nervi

#128
beastoff

beastoff

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 218
  • Înscris: 18.07.2003
Buna Ziua,




Domnule Liviu Taloi, a-ti incercat vre-odata sa dati un telefon anonim, sau sa puneti pe altcineva de fata cu dvs, si sa faceti o comanda?
Sa cereti o componenta anume, mai sofisticata, sau sa cereti un sfat tehnic?
Atunci sa vedeti cum se ridica ceata din raspunsurile pe care le primiti.....

Aceste raspunsuri snt foarte bune pentru cineva care de abia a luat contact cu calculatorul, nu si pentru cineva care stie exact ceea ce doreste....

Incercati si apoi postati reactia dvs.


Nu sunati dvs ca sa nu va recunosca vocea, dar ascultati la speaker cum se discuta si ce raspunsuri se dau...

Puteti face chiar o comanda de 1-2 milioane, derulata pana la capat...


astept cu nerabdare un feedback,

Multumesc

Edited by beastoff, 12 September 2005 - 15:50.


#129
NemultumitDeGAME

NemultumitDeGAME

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 12.09.2005

beastoff, on Sep 12 2005, 15:49, said:

Domnule Liviu Taloi, a-ti incercat vre-odata sa dati un telefon anonim, sau sa puneti pe altcineva de fata cu dvs, si sa faceti o comanda?

sunt si eu f curios..sunt dispus sai si platesc o parte din comanda :D
pacat ca PR-ului nu ia trecut asta prin cap...(aaa..era ocupat sami cunoasca numele)

#130
CAlex

CAlex

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 663
  • Înscris: 06.08.2005
Dle Liviu Taloi,

Am comandat de la firma dvs, personal sau prin 2 firme, produse de mai mult de 15.000 RON. ma tem ca ce spun colegii mei de pe forum este adevarat, relatia cu clientii este deficitara.

Ultima comanda a fost de 3 casti semiprofesionale (80 RON bucata, nu 10-15).
Ziua 1:
- Buna ziua, vreau 3 casti Altec Lansing...
- Un coleg va va suna imediat sa va spuna daca sunt in stoc.

Ziua 3:
- Buna ziua, ceva vesti de castile alea?
- pai cine se ocupa de comanda dvs?
- Nu am facut comanda, pt. ca nu stiati daca sunt in stoc.
- A, da, imi cer scuze. verific si va sun imediat.
------------------
- Nu le avem in stoc, reveniti peste 4 saptamani (!!!!!!!????????)

Ziua 4:
- Buna ziua, stiu ca nu aveti ALtec Lansing, dar vreau Panasonic...
- va suna colegul meu cu care ati vorbit si ieri
- Nu puteti verifica dvs stocurile?
- ba da, dar el se ocupa de comanda dvs.

Ziua 8:
- buna ziua, vreo veste cu castile alea panasonic?
- ce model exact spuneati ca doriti?
- v-am spus si acum 4 zile, XXX-1234
- verific si revin cu un telefon.
- dati-mi mail, ca ala il verific sigur si ramane
- Nu e nevoie, e mai usor prin telefon

Ziua 9:
- buna dimineata. Nu avem Panasonic, eventual peste 3 saptamani...
- OK, revin eu azi cu alte modele
----------------
- Am revenit, JVC aveti? (2 modele)
- Verific stocul si va sun
- dati-mi mail...
- E mai simplu sa dau telefon

Ziua 11:
- buna ziua, ceva vesti cu castile JVC?
- a, dl. de la firma XYZ...
- da, eu sunt, castile le aveti?
- a verificat colegul meu si sunt pe stoc, a ramas sa ne spuneti pe care le vreti exact.
- daca aveti castile model A le vreau pe alea; daca aveti numai model B, le vreau pe alea.
- Eu am inteles ca le avem pe toate, dar mai verific odata si revin.
- Verificati si dati-mi proforma pe mail, ca sa pot face plata.
- pai platiti la livrare.
- compania nu plateste cash, voi plati prin banca si am nevoie de proforma.
- aa, nici o problema, o trimit acum.
- verificati intai daca au in stoc. :-)
- a, da, bineinteles.
---------------
- Am primit proforma si e gresita.
- pai nu ati spus model A?
- ba da, dar vreau 3 bucati.
- ooh, asa e; tre sa vad daca au trei bucati, dar mie mi-au spus dimineata ca au multe...
- verificati si astept proforma corectata pe mail.
- ASAP.

Ziua 14:
- v-am trimis proforma, cand imi aduceti si mie produsele?
- pai cat se poate de repede, dar azi e cam tarziu (era ora 16.30)
- eu lucrez pana la 19.30, le astept cu interes de 2 saptamani.
- de ce, asa mult a durat? (sa nu iti iei campii???)
---------------
Marfa livrata la sfarsitul zilei nr. 14.

Nu pot sa inchei fara sa zic ca prima achizitie a mers fara cusur. livrare promta, totul OK. Exista si lucruri bune, nu vreau sa se creada ca totul e cu roatele in sus.

Pentru numele colegilor care au asudat pentru cele trei casti va rog sa imi dati un mesaj privat si va voi raspunde ASAP. In cazul in care credeti ca e relevant.

O zi buna!

#131
rex

rex

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,619
  • Înscris: 16.06.2004
mai demult m-am plans de ceva probleme avute in achizitia unui HDD. domnul Taloi mi-a cerut pe PM sa ii trimit date de identificare a comenzii, dar nu am nici timp si nici chef sa caut prin mailuri. de curand am dat de ele si in plus am vazut ca au mai aparut si alte observatii cu privire la emag. asa ca am scos mailurile de la naftalina si le-am pus aici:

comanda nr. 1:
Stimate HDD HDD,

Va multumim pentru comanda facuta la eMAG.ro. In cel mai scurt timp unul dintre
consultantii nostri de vanzari va va contacta pentru a stabili detaliile
referitoare la finalizarea acesteia.


Comanda dumneavoastra este:

Cod identificare: 9844
------------------------------------------------------
Saturday 11 June, 2005

Cumparator : HDD HDD

Produse comandate :
------------------------------------------------------
1 x HDD Seagate, 7200RPM, 120 GB, UDMA 100, 8 MB cache = 2.933.469 LEI
------------------------------------------------------
Total(inclusiv TVA)   :   2.933.469 LEI

Adresa de livrare
------------------------------------------------------
HDD HDD
Cucuietii din Vale
Judet:Sector1
Buc
Telefon: **************
********@********.com

Transport: LA SEDIUL EMAG (costuri transport:0 LEI)
Plata: RAMBURS (costuri ramburs: 0 LEI)



comanda nr. 2:
Stimate HDD HDD,

Va multumim pentru comanda facuta la eMAG.ro. In cel mai scurt timp unul dintre
consultantii nostri de vanzari va va contacta pentru a stabili detaliile
referitoare la finalizarea acesteia.


Comanda dumneavoastra este:

Cod identificare: 9845
------------------------------------------------------
Saturday 11 June, 2005

Cumparator : HDD HDD

Produse comandate :
------------------------------------------------------
1 x HDD Seagate, 7200RPM, 160GB, ST3160023A, Ultra ATA/100 , 8M cache =
3.286.899 LEI
------------------------------------------------------
Total(inclusiv TVA)   :   3.286.899 LEI

Adresa de livrare
------------------------------------------------------
HDD HDD
Cucuietii din Vale
Judet:Sector1
Buc
Telefon: **************
********@********.com

Transport: LA SEDIUL EMAG (costuri transport:0 LEI)
Plata: RAMBURS (costuri ramburs: 0 LEI)

dicutia mea exista intr-un post anterior, nu are rost sa o reproduc aici ca e imensa.
o sa pun si o poza de pe factura la care una din fetele dvs mi-a returnat 50.000 lei, chair daca nu era cazul si i-am atras atentia, zicand ca e bine asa.

sincer ma batea gandul sa cumpar ptr un amic un laptop Fujitsu-Siemens de 64 milioane, dar dupa cate observatii am vazut cu privire la emag, prefer sa ma duc si sa il iau de la Best Computers, chiar daca acelasi model acolo e 66 milioane si chiar daca si aia de multe ori fac figuri la garantie, macar sunt firma mai mare si au mai mult de pierdut decat cei de la emag.
ar trebui ca domnul Taloi sa isi lase numarul de telefon pe site, ptr ca cei care vor sa cumpee ceva, sa comande direct la sef, sa nu se mai incurce cu toti agaricii de subordonati.

#132
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
vezi ca fujitsu siemens gasesti si la tornado, am lucrat cu ei (cat am fost angajat la o firma de calculatoare din iasi) si desi cu reselleri sunt cateodata mai putin prompti(bine.. se intampla si pentru ca firma avea datorii la ei), cu end-userii am inteles ca se poarta ceva mai bine..

#133
kix76

kix76

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 12.09.2005
pandesc un produs la ei de ceva timp...
de fo 6 zile status-ul e "comandata 1 zile" :)
ori le vand pe toate instant .. ori chiar prefera sa se faca de cacao cu toti clientii care le comanda produse ce nu sunt pe stoc..
la un moment dat ma gandesc "sunt chiar sadici" ?! :)

#134
dan&dan

dan&dan

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 27
  • Înscris: 14.09.2005
inca un caz NEfericit si concret
acuma legat de GARANTIE

din nefericire am ajuns si eu la mana EMAG...

am cumparat un laptop de la ei....foarte prompti baietii n-ai ce spune...

Problema a aparut cand sa crapat carcasa ....
Dau telefon la emag...le trimit o poza...si ei foarte politicosi imi spun sa le trimit laptopul sa constate...fac pachetul si il trimit...
De aici au inceput problemele...a durat cam 3saptamani sami iau laptopul inapoi..asa stricat cum era(mi-am bagat picioarele)
Cer sa citesc si eu raportul...raman masca cam ce raport au facut astia..in care scrie si cat ma costa :))

Ca tot omul vreau niste lamuriri..si sun la emag...ei spun ca nui serviceul facut de ei..si sa vb la TORNADO....dau tel acolo..si o domnisoara f politicoasa pana a inceput sa zbiare la mine ca cu ce drept o sun eu...imi spune ca ea nu vb cu mine.....dau tel inapoi la emag..si imi spun ca sa mai trimit odata laptopul...adik sa mai stau 2-3sapt fara el....

IDEAL AR FI SA NU AVETI PROBLEME CU PRODUSELE CA SA NU AJUNGETI LA EI IN GARANTIE

La 4 luni de la cumpararea unui fujitsu siemens..a inceput sa se crape carcasa..la tastatura... am zis..ca nui cine stie ce..pana am constatat ca se extinde crapatura...
Raportul din sericce spune ca defectul a fost provocat....
1.dak era scapat..in primul rand mi se ducea LCD-ul si DVD-WR(deasupra lui este crapatura)dar acestea functioneaza perfect
2.ei zic ca sunt crapaturi simetrice pe carcacasa LCD-ului..dar de fapt este o zgarietura de 1mm a vopselei...(de la inel :D)

Cum pot astia sa spuna ca sunt urme de pe carcasa de la LCD..cand nu este nici o crapatura pe ea sau altceva.

DECI CAND AJUNGETI SA TRIMITETI CEVA IN GARANTIE...GANDITIVA DE CATEVA ORI...

Acum...eu ce fac..raman cu carcasa crapata....sau pot trimite OPC-ul..si acesta..poate face ceva?()

Sa luam in considerare ca plasticul din care e facuta carcasa la FUJITSU e foarte prost.

in raport:
la defect raportat scrie:  CLIENTUL SPUNE CA LPT SA CRAPAT SINGUR !!!!
astia is **** sau se fac....eu leam zis de carcasa..nu shtiu cum se poate crapa un laptop....si ce inseamna alea 4 semne de mirare la sf............(SI FRAIERUL ASTA VREA GARANTIE?)

Edited by dan&dan, 14 September 2005 - 10:58.


#135
StormRider

StormRider

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 710
  • Înscris: 22.01.2005
ma baieti in mare parte e si vina voastra, de ce cumparati de la astfel de firme si deasemenea si lucruri "mari" . In legatura cu garantia, nu prea am inteles tot ce a ai zis, dar stai tu linistit ca toti fac asa, toti sunt obraznici si trebuie neaparat sa le dai cu legea peste bot sau ai ameninti cu OPC'ul. Suntem in Romania fratilor, lasati comenzile online...nu e de noi, INCA. Uite cum fac eu: am o firma si cumpar prin ea de la firme de distributie, AVANTAJE:  1 preturi mici
                                  2 sunt firme mari si desi si aia fac figuri la garantie, mi-au schimbat o placa video si o placa de baza in 3 zile :naughty:

#136
jericho

jericho

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,036
  • Înscris: 02.09.2005
ce tare esti... :w00t:

#137
ltaloi

ltaloi

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 47
  • Înscris: 07.06.2005
Raspunsul Service-ului autorizat Fujitsu-Siemens:

Diagnostic: Urme simetrice pe rama display-ului , care corespund cu crapatura de pe unitate
Reparație: Nu face obiectul garantiei;defect provocat!

Sigur ca in masura in care service-ul autorizat ar fi spus altceva se schimba fara nici un fel de problema. Eu, personal, nu sunt un tehnician de service, dar trimitandu-l in locul autorizat X, service national, distribuitor FSC, am incredere in diagnosticul celor de acolo. Nu pot sa trec cu vederea acel diagnostic. Nu imi permit sa iau o alta decizie decat decizia oficiala a service-ului autorizat.

Va inteleg problema, vreau sa va ajut, dar exista proceduri pe care trebuie sa le respectam.

Liviu Taloi.

dan&dan, on Sep 14 2005, 10:51, said:

inca un caz NEfericit si concret
acuma legat de GARANTIE

din nefericire am ajuns si eu la mana EMAG...

am cumparat un laptop de la ei....foarte prompti baietii n-ai ce spune...

Problema a aparut cand sa crapat carcasa ....
Dau telefon la emag...le trimit o poza...si ei foarte politicosi imi spun sa le trimit laptopul sa constate...fac pachetul si il trimit...
De aici au inceput problemele...a durat cam 3saptamani sami iau laptopul inapoi..asa stricat cum era(mi-am bagat picioarele)
Cer sa citesc si eu raportul...raman masca cam ce raport au facut astia..in care scrie si cat ma costa :))
[...]

<{POST_SNAPBACK}>



#138
ltaloi

ltaloi

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 47
  • Înscris: 07.06.2005
As dori sa clarific un citat de mai jos:
"dar stai tu linistit ca toti fac asa, toti sunt obraznici si trebuie neaparat sa le dai cu legea peste bot sau ai ameninti cu OPC'ul"

Exista reguli, exista si bunavointa. In primul rand exista opinia autorizata a service-ului, singurul in masura sa declare ceva despre un produs cu defect. Nimeni nu va trece peste opinia acestuia, decat cu o contraexpertiza, facuta tot de cineva autorizat. Dumneavoastra daca ati avea o companie ce vinde produsul X si clientul vine inapoi cu el pentru ca prezinta crapaturi, ati zice, gata vi-l inlocuiesc? Sau ati spune: sa vedem care sunt cauzele, sa vedem ce spune tehnicianul autorizat... Nu cred ca toata lumea se pricepe la orice. Fiecare stie sa isi faca meseria si este bun la locul lui. Nu orice parere este si o parere avizata. Iti trebuie pregatire, iti trebuie experienta, iti trebuie acte sa poti declara ceva despre un anume produs.

Liviu Taloi.

StormRider, on Sep 14 2005, 12:17, said:

ma baieti in mare parte e si vina voastra, de ce cumparati de la astfel de firme si deasemenea si lucruri "mari" . In legatura cu garantia, nu prea am inteles tot ce a ai zis, dar stai tu linistit ca toti fac asa, toti sunt obraznici si trebuie neaparat sa le dai cu legea peste bot sau ai ameninti cu OPC'ul. Suntem in Romania fratilor, lasati comenzile online...nu e de noi, INCA.

<{POST_SNAPBACK}>



#139
dacuburebista

dacuburebista

    Still Active Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,450
  • Înscris: 30.09.2003
...aberatii

eu am cumparat de la emag de mai multe ori, fara problemele indicate aici...

de ce se dau unii 'loviti' cind nu e cazul? ca daor au unde sa posteze in alta parte... :peacefingers:

#140
StormRider

StormRider

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 710
  • Înscris: 22.01.2005
domnule Italoi, cred ca fiecare membru de aici va poate da un exemplu legat de garantii inc are si-a facut 1000 de draci si a asteptat saptamani poate chiar luni, pana cand s-a rezolvat situatia.Ma exprim atat de dur, datorita zecilor de probleme pe care le-am avut si cu flamingo si cu ultrapro si cu best...am cumparat de la toti..si peste tot aceeasi atitudine: userul e prost nu componenta, din vina lui nu merge...in unele cazuri asa e, dar in multe cazuri nu e asa. Si tocmai deaia mi-ar fi frica sa cumpar un laptop Fujitsu-Siemens , de la o firma ca emag(pe care nu o cunosc ci mi-am format o parere din ce se vb aici)...ca stiti dumneavoastra vorba aia "sunt prea sarac sa cumpar ceva ieftin"...

#141
kiwy

kiwy

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,263
  • Înscris: 11.01.2004

dacuburebista, on Sep 14 2005, 14:22, said:

...aberatii

eu am cumparat de la emag de mai multe ori, fara problemele indicate aici...

de ce se dau unii 'loviti' cind nu e cazul? ca daor au unde sa posteze in alta parte... :peacefingers:

<{POST_SNAPBACK}>

Scuze, dar jignesti lumea! Prin generalizarea facuta de tine, eu si ceilalti suntem niste mincinosi. :angry:

Personal am vb cu dl Taloi de la PR emag si pe langa recunoasterea unor deficiente in functionarea corecta a sistemului lor, am primit asigurari ca nu voi mai intampina problemele semnalate aici.

NU inteleg cum tu poti sa zici ca aici sunt numai aberatii, cand reponsabilul PR recunoaste ca exista unele cazuri semnalate unde clientii.

Think twice, post once!  :nonobad:

#142
jericho

jericho

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,036
  • Înscris: 02.09.2005
Adevarul ca aici dau dreptate emag-ului....chiar nu inteleg, cum adica s-a crapat laptop-ul, asa, peste noapte? intelegeam daca se strica, se ardea, ii cadeau butoanele, dar nu cred ca se putea crapa fara nici un motiva anume...

acum spuneti sincer, cati dintre voi s-au intalnit cu asemenea situatii? catora li s-a intamplat sa auda macar o data, ca s-a crapat vreaun aparat , asa, singur, fara sa ii faci nimic? eu unul nu am auzit pe nici un cunoscut de-al meu sa spuna o asemenea aberatie....

ps: e clar ca ai dat cu el de pamant si acum ii crezi prosti p-aia si pe tine destept...pana una-alta au fost ei mai destepti decat tine...

#143
dan&dan

dan&dan

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 27
  • Înscris: 14.09.2005

ltaloi, on Sep 14 2005, 12:55, said:

Raspunsul Service-ului autorizat Fujitsu-Siemens:

Diagnostic: Urme simetrice pe rama display-ului , care corespund cu crapatura de pe unitate
Reparație: Nu face obiectul garantiei;defect provocat!

Sigur ca in masura in care service-ul autorizat ar fi spus altceva se schimba fara nici un fel de problema. Eu, personal, nu sunt un tehnician de service, dar trimitandu-l in locul autorizat X, service national, distribuitor FSC, am incredere in diagnosticul celor de acolo. Nu pot sa trec cu vederea acel diagnostic. Nu imi permit sa iau o alta decizie decat decizia oficiala a service-ului autorizat.

Va inteleg problema, vreau sa va ajut, dar exista proceduri pe care trebuie sa le respectam.

Liviu Taloi.

<{POST_SNAPBACK}>


D-le Taloi...e normal...sa spui ca nu face obiectul garantiei....
1.iei bani..dak omu vrea sa schimbe..
2.nu plateste firma

Va repet...dak laptopul era scapat.....aveam probleme cu DVD-RW
Dak erau urme simetrice..pe carcasa LCD-ului..atunci si asta ar fi fost afectat..dar el merge f bine

CUM EXPLICATI ASTA ?????
Am dat tel la dvs..sa vedem ce se poate face.....dar intelegere..deloc....
Degeaba va mustrati angajatii...ca au de unde invata...
Deci d-le expert...incercati sa va ganditi de 2 ori inainte de a scrie odata....

#144
dan&dan

dan&dan

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 27
  • Înscris: 14.09.2005
Maine am sa pun si cateva poze....ca sa vedeti si dvs..d-le taloi..acele urme simetrice

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate