![]() |
Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
EMAG - Pareri / Sugestii / Reclamatii
Last Updated: Nov 18 2018 20:48, Started by
bbrnv
, May 26 2005 12:25
·
0

#109
Posted 26 August 2005 - 01:30

Zoot, on Aug 25 2005, 21:06, said: si ce legatura are asta cu emagu ? Atata acuzati emagu in sus si in jos, mergeti fratilor si luati fara pixeli morti sau alte dracii de la alte firme. daca si in manualu tutror tft'urilor scrie clar ca poate sa existe pixel mort voi tot pe emag dati vina, normal ca saracu angajat nu isi permite sa umple magazia de 10 tft'uri refuzate de 10 clienti pretentiosi. hmm. Ti-ai da banii pe un monitor care are un pixel mort inca de la inceput? Si in mijlocul ecranului? Si da, am fost chiar in ziua aceea si am luat de la alta firma. Din pacate am dat cu 40 RON mai mult, dar inclin sa cred ca am procedat corect. Imi pare rau doar de cel care va comanda prin posta monitorul pe care l-am testat eu la emag. Mi se pare insa ca vanzatorul a avut o atitudine total nepotrivita. Nu scoate alte monitoarele din spate pana nu-l vinde pe asta prost, pentru ca altfel le iau clientii pe cele bune si el ramane cu "rebuturile". Doar pe vremea lu' impuscatu' mergea asa la Alimentara. Faceai mofturi, nu primeai nimik.:nonobad: :nonobad: Da, stiu, nu sunt rebuturi, cunosc politica producatorilor de tft-uri. Eh, asta e... Macar cei care citesc ce am scris eu aici, nu se vor alege cu un Hyundai L90D+ semidefect de la emag. :) edit: Am uitat sa spun ca am avut doua experiente anterioare destul de placute cu shoppingul de la emag. Voi cumpara in continuare de la ei atunci cand oferta va fi mai buna decat la altii, insa parerea pe care o aveam despre ei nu mai e aceeasi. Cu siguranta ii voi recomanda negativ daca mi se va cere opinia. Edited by elmagnifico2bad, 26 August 2005 - 01:33. |
#110
Posted 26 August 2005 - 10:33

Daca mai avea unu in magazie si nu a vrut sa-l arate atunci e grava treaba cu angajatu, daca nu imi pastrez cele spuse mai sus :)
|
#111
Posted 26 August 2005 - 10:34

Oameni buni
Vara asta am cumparat o gramada de lucruri de la Emag, printre care un monitor LCD de 19, camera foto digitala, un notebook, etc etc. In ceea ce ma priveste nu am de ce sa ma plang. majoritatea comenzilor mi-au ajuns in aceeasi zi, produsele sunt bune, chiar nu am ce sa le reprosez. vad ca au existat si experiente neplacute. imi pare rau insa nu stiu daca neaparat poti da vina pe emag. am ami comandat la flamingo. a trebuit sa-i sun si sa-i bat la cap pt a se ocupa si de comanda mea. am comadat si la dol.ro. exceptand intarzaierile, astia au fost in regula. e adevarat cu nu am comandat de la ei chestii electrice/electronice ci doar carti si cd dvd Edited by Codreanu, 26 August 2005 - 10:36. |
#112
Posted 26 August 2005 - 11:58

Nu cred sa mai avea unul pe aproape. La telefon, cand am sunat de acasa, mi-a spus ca nu este nici o problema, sunt monitoare pe stoc. Sunt sigur insa ca s-a inselat la momentul acela. Nici eu nu cred ca statea cu monitorul in spate cand eu, clientul, ii ceream sa vad un altul! :)
Ce vreau eu este sa imi satisfac o curiozitate. Daca citeste domnul Taloi, as vrea sa stiu daca aceasta este politica firmei emag si asa a fost instruit angajutul respectiv sau a fost vorba de o scapare... |
#113
Posted 26 August 2005 - 13:03

elmagnifico2bad, on Aug 26 2005, 02:30, said: hmm. Ti-ai da banii pe un monitor care are un pixel mort inca de la inceput? Si in mijlocul ecranului? Si da, am fost chiar in ziua aceea si am luat de la alta firma. Din pacate am dat cu 40 RON mai mult, dar inclin sa cred ca am procedat corect. Imi pare rau doar de cel care va comanda prin posta monitorul pe care l-am testat eu la emag. Mi se pare insa ca vanzatorul a avut o atitudine total nepotrivita. Nu scoate alte monitoarele din spate pana nu-l vinde pe asta prost, pentru ca altfel le iau clientii pe cele bune si el ramane cu "rebuturile". |
#114
Posted 01 September 2005 - 21:19

Salutare,
vreau sa postez si eu o experienta semi-nefericita cu emag. Am facut la inceputul lunii august o comanda mai consistenta: un laptop hpnx9105, o placa de baza, un procesor, niste memorii, o unitate dvd-rw, un hdd si un MONITOR LG L1730s. Comanda a ajuns in jur de 60 de milioane. Comanda a fost facuta foarte usor. Oameni amabili etc. etc. etc. Vin produsele, verific ca sunt toate si plec la servici planuind sa le testez cand vin. Vin de la servici, laptop-ul e ok, alcatuiesc sistemu cu cele cumparate si testez. Toate se comportau ok. Cel putin aparent. Monitoru a inceput sa faca probleme. Se tulbura imaginea (ca si cum ar fi fost codata) nu stiu sa descriu prea bine insa nu se mai putea distinge nimic pe ecran. M-am panicat am crezut ca e sistemul meu de vina. Asa ca in urmatoarele zile l-am testat pe doua sisteme in diferite rezolutii. Problema se manifesta la fel pe ambele sisteme. Ma gandeam ca ar fi fost de la placa grafica nou cumparata, dar daca se manifesta pe doua sisteme am eliminat aceasta ipoteza. Am contactat pe cei de la emag si le-am trimis monitoru inapoi specificand si problema. Ei la fel l-au trimis mai departe la romsoft, care am inteles ca le-a furnizat monitorul. A DURAT 3 SAPTAMANI, CA SA IMI ZICA CA MONITORUL E OK SI CA MI-L TRIMIT INAPOI. Maine vine. Eu saptamana viitoare trebuie sa plec din tara pe o perioada mai indelungata si as fi avut nevoie de monitor. DACA PROBLEMA SE MANIFESTA DIN NOU SUNT TARE CURIOS DACA IMI VOR RETURNA BANII SAU IMI VOR DA UN ALT MONITOR IN TIMP UTIL. SFATUL MEU: NU LUATI MONITOARE DE LA EMAG. Cel putin daca sunteti din provincie si nu din Bucuresti. Stefan -IASI- |
#115
Posted 01 September 2005 - 21:27

imblanzitoruldelei, on Aug 25 2005, 16:46, said: Se vede ca esti de la TARA ! imblanzitoruldelei: ai un avertisment. Nu iti inteleg replica si o consider insulta. Te rog sa iti controlezi limbajul si incearca sa postezi o opinie nu raspunsuri offtopic sau monosilabice. |
#116
Posted 01 September 2005 - 22:45

Da' intrați tată pe http://www.price.ro și vedeți care este cel mai mic preț la orice. Ca să nu vă mai certați atât unde e cel mai mic preț. și mai aveți și varianta 100giga.ro .
Cel mai mic preț la Samsung 913N, pe care vă certați voi atâta este de 1,243.66 RON la Intend Computer, amănunt aflat de la www.price.ro. Următorul ca preț este 1,295.13 la ATeX, și exemplele pot continua. Prin urmare la Deck, emag, elkasystems nu sunt cele mai mici prețuri la acest monitor. Edited by dixy, 01 September 2005 - 22:51. |
#117
Posted 01 September 2005 - 22:48

Si eu am fost foarte multumit cand s-a infiintat Emag, am fost printre primii clienti si totul a mers bine o perioada, dupa care s-a cam stricat treaba. In ultimul an am observat ca nu mai sunt la fel de amabili, ori le-a mers prea bine, ori au schimbat personalul, nu stiu ce sa zic, cert este ca nu mai sunt la fel de atras ca la inceput de ei. NU stiu sa-si pastreze clientii si astfel vor profita doar de cei noi, necunoscatori. Sincer imi pare rau pentru Emag, dar ar trebui sa mai lucreze la seriozitate si incredere. Le doresc multa BAFTA, daca au inteles ceva bun din tot ce am scris.
|
#118
Posted 01 September 2005 - 23:18

medvonok, on Sep 1 2005, 23:48, said: Si eu am fost foarte multumit cand s-a infiintat Emag, am fost printre primii clienti si totul a mers bine o perioada, dupa care s-a cam stricat treaba. In ultimul an am observat ca nu mai sunt la fel de amabili, ori le-a mers prea bine, ori au schimbat personalul, nu stiu ce sa zic, cert este ca nu mai sunt la fel de atras ca la inceput de ei. NU stiu sa-si pastreze clientii si astfel vor profita doar de cei noi, necunoscatori. Sincer imi pare rau pentru Emag, dar ar trebui sa mai lucreze la seriozitate si incredere. Le doresc multa BAFTA, daca au inteles ceva bun din tot ce am scris. Am fost azi sa iau un laptop si tipele de la facturare erau teroare. Eram eu si inca un client. Eu platisem cu ordin de plata prin banca si tipa aia nu vroia sa factureze ca la ea apare cash. A stricat vreo 3 facturi, s-a dus sa se certe cu tipul care mi-a procesat comanda. La celalat tip, tot acelasi problema. El vroia sa plateasca cu cardul acolo si ei nu vroiau sa ii ia banii ca le aparea ca plata se face online (nu prin POS). Se vede ca nu prea se pricep ele. PS: Pt domnul Taloi: ar trebui sa le invatati pe dominisoarele de la facturari ca nu este frumos ca sa vorbeasca intre ele in genul "sa imi aduci aminte sa iti zic ceva de smart mai incolo" (smart fiind numele firmei mele). Nu de alta dar se intampla sa aud si eu, cand sunt la doar 1 metru de ele. Probabil ca urma sa fiu aratat cu degetul, ca fiind cel care le-a facut probleme. |
|
#119
Posted 09 September 2005 - 10:39

Buna ziua,
Imi pare rau de cele intamplate, am vorbit, am investigat problema expusa de dvs. aici si am luat masuri. Stiu ca sunt clienti vechi care ne reproseaza lucruri de felul acesta, dar in urma extinderii activitatii noastre, in urma angajarii de personal nou, au aparut si asemenea comportamente cu totul neprofesionale. Va multumesc ca mi le raportati aici, pe acest forum, si vreau sa stiti ca desi nu raspund in fiecare zi mesajelor aparute aici, le citesc cu regularitate. Aceste mesaje imi sunt de ajutor in ajustarea problemelor pe care, nu neg, le are emag-ul. Nu pot promite o schimbare peste noapte, dar nici un mesaj de aici care implica o problema in organizare nu a fost neglijat si mai mult, toate aceste mesaje au contribuit la buna functionare a noastra ca echipa. Sper ca in urma masurilor luate sa nu se mai intample acest lucru pe care l-as fi reclamat si eu personal daca mi s-ar fi intamplat undeva, in alt magazin, fie el online sau nu. Inca o data va multumesc pentru feedback si va promit ca la eMAG.ro se lucreaza la toate aspectele ce tin de comunicarea cu clientii! Liviu Taloi [email protected] kiwy, on Sep 1 2005, 23:18, said: Exact asta am observat si eu. [...] PS: Pt domnul Taloi: ar trebui sa le invatati pe dominisoarele de la facturari ca nu este frumos ca sa vorbeasca intre ele in genul "sa imi aduci aminte sa iti zic ceva de smart mai incolo" (smart fiind numele firmei mele). Nu de alta dar se intampla sa aud si eu, cand sunt la doar 1 metru de ele. [...] |
#120
Posted 09 September 2005 - 11:01

Asta este primul meu comentariu pe care il pun pe un forum despre o firma...si asta pentru ca nu cred ca am mai vazut o firma atat de neserioasa ca "EMAG".
Mi-am facut comanda de un laptop pe emag.Cand faci comanada totul este bine si frumos ..te suna ei..te intreaba ce doresti si cum doresti..daca vrei sa iti faci rate in 5 minutele iti vine si mailul cu actele cu care trebuie sa te duci la banca..sunt foarte amabili. Avand in vedere ca lucrez intr-o firma de soft destul de mare cunosc foarte multa lume care a primit din prima aparatura defecta de la emag...si care s-a rugat de ei sa le schimbe.Dupa 2 luni laptopul meu s-a defectat. Trimit un mail la emag si ii intreb ce sa fac. Am asteptat exact 2 saptamani sa imi raspunda la mail dupa care m-am hotarat sa dau un telefon. Cand dai tu telefon la ei treaba este si mai nasoala. Mai intai iti zic ca persoana autorizata sa iti raspunda la telefon nu este..si ca o sa te sune in 10 minute...Astepti si o ora si tot nu mai suna..Si faci cost suplimentar din nou si suni..si incepe iarasi calvarul..te pune pe asteptare vreo jumatate de ora..dupa care se obosesc sa iti raspunda. Trimit laptopul la Bucuresti si imi zic ca trebuie sa comande o piesa pe care sa o schimbe la laptop. Bine...ii rog sa o comande si sa imi trimita devizul de plata...ca cica piesa respectiva nu era in garantie. Dupa 3 saptamani de asteptare ii sun iarasi si aflu cu stupoare ca nici macar nu s-au obosit sa comande piesa dara sa il mai repare. Aceasta informatie am aflat-o iarasi dupa zece telefoane pana sa dau de persoana potrivita si capabila sa raspunda la 2 intrebari..I-am rugat frumos sa imi trimita laptopul inapoi..dura prea mult sa mai comande piesa..asta cine stie cand..si sa il si mai repare. Azi dau telefon la firma de curierat sa intreb daca s-a intors laptopul..Si nu s-a intors. :cursing: ..Dau iarasi telefon...Persoana potrivita nu era..cica ma suna ei peste 15 minute..si iarasi nu au sunat. Nu pot sa cred ca exista o firma atat de neserioasa..Adica ce rost ar avea sa cumperi de la ei? Eu nu vad decat urmatoarele DEZAVANTAJE: -or fi ele produsele mai ieftine..dar cand vine vorba de garantie iti faci mai mult cost suplimentar la telefon si nervi decat toti banii pe care i-ai economisit cand ai luat de la ei -sa trimiti in garantie la ei nu inseamna decat sa platesti un transport pana acolo care m-a costat 400 de mii si sa nu rezolvi nimic( pentru ca nu este absolut deloc adevarat faptul ca iti platesc ei transportul cat timp este in garantie) |
#121
Posted 10 September 2005 - 18:35

Incet, incet tind sa cred ca nu imi voi cumpara notebook de la emag !
|
#122
Posted 12 September 2005 - 13:24

un prieten de-al meu a sunat mai deunazi sa ia de la ei si a fost socat de raspunsul tras de par al operatorului, de lehamitea evidenta, incat, el fiind de obicei un baiat linistit, a simtit nevoia sa dea un mic feedback: "bai baiatule, voi nu sunteti acolo ca sa VINDETI?"
indiferent de cate asigurari ne da domnul de la emag.ro aici, daca atata lume a avut probleme cu astia, ceva pute rau acolo, asa ca pe mine sa nu conteze :nonobad: |
#123
Posted 12 September 2005 - 14:19

cum se face ca atunci cand vrei sa ceri o informatie de la emag..esti plimbat de la unul la altul?
si stai si stai in telefon de ti se inroseste urechea... si cand raspunde cineva si crezi ca in sfarsit ai gasit persoana..iti transmite pe un ton frumos " va rugam asteptati"...crek tb sa treaca tot personalul pe la telefon sa revenim .... "game" merge pe principiul...cumpar si vand mai departe..... dak e asa simplu...de ce nu imbunatatiti calitatea serviciilor.... deviza... "game" -CLIENTUL NOSTRU , STAPANUL NOSTRU" (NUMAI CAND FACI COMANDA LA EI..SI TB SA-SI RIDICE BANUTII) cum se face ca atunci cand trimiteti un laptop cu pixeli morti...in provincie...tb sa te certi la telefon cu cei de la game..sa iti trimita altul....ei aplica direct..conditia de garantie a LCD-urilor... dar nu gandesc ca exista si garantia totala de 24 ore (sau ceva de genul)si ca dak venea omu la magazin..il refuza din prima..... si dak luati cu un discount mai mare produsele cu defecte f f f f mici.... macar nu fortati omul sa le p[astrezi..explicand nushtiu ce motive de 2 lei(vechi) :puke: Edited by NemultumitDeGAME, 12 September 2005 - 14:20. |
|
#124
Posted 12 September 2005 - 14:51

Am o rugaminte la cei care publica aici pe acest forum problemele pe care le intampina in relatia cu eMAG.ro.
Pentru a putea rezolva aceste probleme este normal sa stiu istoricul comenzilor si al fiselor de service. Nu pot afla acest istoric decat daca va publicati identitatea sau daca nu doriti acest lucru, trimiteti-mi mesaje pe mailul [email protected] sau pe mailul privat asigurat de acest forum. Oricat as dori sa rezolv anumite situatii, am nevoie de date concrete, de situatii concrete nu de plangeri generale .. ca se intampla asha si pe dincolo, ziceti lucrurilor pe nume, dati nume, specificati numarul comenzii, etc., sa-mi pot face treaba. Vreau ajutor din partea dvs. pentru a va putea ajuta la randu-mi. Daca nu vreti sa faceti public numele dvs. pe forum, nu-i bai, trimiteti-mi mail. Altfel ma vad pus in fata faptului sa nu mai raspund cu aceasi seriozitate la sesizarile venite care ca si autor "nemultumitu'"... Eu cu cine vorbesc? Chiar nu puteti sa va asumati raspunderea celor postate pe acest forum? De ce va e frica? Va rog sa publicati mesaje semnate real sau sa imi trimiteti datele pe mail pentru a va putea ajuta. Multumesc, Liviu Taloi PR Manager - [email protected] NemultumitDeGAME, on Sep 12 2005, 14:19, said: cum se face ca atunci cand vrei sa ceri o informatie de la emag..esti plimbat de la unul la altul? si stai si stai in telefon de ti se inroseste urechea... si cand raspunde cineva si crezi ca in sfarsit ai gasit persoana..iti transmite pe un ton frumos " va rugam asteptati"...crek tb sa treaca tot personalul pe la telefon |
#125
Posted 12 September 2005 - 15:12

Avand in vedere ca deja toate astea s-au intamplat nu prea vad ce rezolvari se mai pot face.Important este sa se schimbe sistemul + seriozitatea firmei in general
nu sa se rezolve doar problemele celor care scriu pe acest forum. Acestea nu sunt pur si simplu plangeri.Mi se pare corect sa afle orice cumparator ce i se poate intampla daca cumpara de la emag.Si mie mi-ar fi placut sa stiu ca sa nu se mai ajunga in situatia asta. Important este sa alegeti cu grija angajatii si persoanele autorizate sa raspunda la telefoane.Nu dau nume si date exacte pentru ca din privinta mea treaba este rezolvata:imi trimit aparatul in alt service si ma lipsesc total de garantia (pe care oricum nu am avut-o) si de serviciile celor de la emag.Si nu o sa fiu singura... Si apropo...daca exista un pic de seriozitate lucrurile erau rezolvate dinainte sa postez eu acest comentariu pe forum..pentru ca am vazut ca au mai postat si altii inaintea mea..si totusi mi s-a intamplat si mie. ltaloi, on Sep 12 2005, 14:51, said: Am o rugaminte la cei care publica aici pe acest forum problemele pe care le intampina in relatia cu eMAG.ro. Pentru a putea rezolva aceste probleme este normal sa stiu istoricul comenzilor si al fiselor de service. Nu pot afla acest istoric decat daca va publicati identitatea sau daca nu doriti acest lucru, trimiteti-mi mesaje pe mailul [email protected] sau pe mailul privat asigurat de acest forum. Oricat as dori sa rezolv anumite situatii, am nevoie de date concrete, de situatii concrete nu de plangeri generale .. ca se intampla asha si pe dincolo, ziceti lucrurilor pe nume, dati nume, specificati numarul comenzii, etc., sa-mi pot face treaba. Vreau ajutor din partea dvs. pentru a va putea ajuta la randu-mi. Daca nu vreti sa faceti public numele dvs. pe forum, nu-i bai, trimiteti-mi mail. Altfel ma vad pus in fata faptului sa nu mai raspund cu aceasi seriozitate la sesizarile venite care ca si autor "nemultumitu'"... Eu cu cine vorbesc? Chiar nu puteti sa va asumati raspunderea celor postate pe acest forum? De ce va e frica? Va rog sa publicati mesaje semnate real sau sa imi trimiteti datele pe mail pentru a va putea ajuta. Multumesc, Liviu Taloi PR Manager - [email protected] |
#126
Posted 12 September 2005 - 15:28

ltaloi, on Sep 12 2005, 14:51, said: Am o rugaminte la cei care publica aici pe acest forum problemele pe care le intampina in relatia cu eMAG.ro. ................... Multumesc, Liviu Taloi PR Manager - [email protected] D-le Taloi L. Dak am o plangere la adresa "game" o scriu aici. Pentru ca nerezolvanduse cand am avut nevoie..nu vad de ce vas eu ajuta acuma...ca pentru mine oricum nu mai conteaza ce veti face. Inafara de d-l Iulian Tanase(sper sa nu fi stalcit numele) toti..parca nau cei 7 ani de acasa... Admirabila incercarea dvs..de a mai rezolva unele mici probleme...dar nu vad..rostul de ami publica numele pe forum odata...ce problema a fost "rezolvata" intr-un stil aparte.... -Inca o intrebare... cand o persoana(de la firma dvs )..pleaca in concediu nu ar fi normal sa lase toate comenzile(sau reclamatii etc...) la o alta persoana? AM RAMAS MASCA CAND AM AUZIT UN RASPUNS DE GENUL: " imi pare rau dar coleaga a plecat in concediu si nu mia transmis nimik"(asta dupa ce astept raspuns de cateva zile) .... JOSNIC TARE :kisstogether: VA MULTUMESC... p.s.:cAND AM AVUT PROBLEME AM SUNAT LA "GAME" SI NU SAU REZOLVAT...SAU SAU REZOLVAT F GREU CAREI ROSTUL SA MAI DISCUTAM ACUMA...NU INTELEG!!!!! acest post a fost deschis pt asi spune omu nemultumirile (sau multumirile)...nu pt a fi interogat....deci va rog nu mai insistati la nemultumitu sasi dea numele( e o opinie )...era mai frumos..sa scrieti..ca firma dvs face tot posibilul sa multumeasca clientii...nu....DATI-VA NUMELE..SA DISCUT EU CU VOI :madanimated: |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users