Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...
 probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National
 Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...
 Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...
 

REDRESOR AUTO : scheme, detalii, probleme

* * * * * 2 votes
  • Please log in to reply
640 replies to this topic

#613
tehnics

tehnics

    acolo unde vara-i zi la miezul noptii

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,767
  • Înscris: 01.11.2005

View Postautom2, on 17 februarie 2017 - 07:18, said:

Poftim, asta se poate regla cu setpointul dorit https://www.olx.ro/o...html#292db88b55

Pui un radiator , un ventilator, si restul de de componente ( transformator si punte) si ti-ai facut redresor .
Sunt bune astfel de module. Am si eu ceva asemanator si sunt excelente doar ca ma indoiesc ca ala tine 5A pentru ca racirea este deficitara. Acel modul este construit cu LM2587 dar dupa 3A cam incepe sa se incinga.
Apoi, pe langa acel modul de incarcare ar mai trebui doua relee pentru pragul de jos si sus al tensiuni pentru decuplare, asa cum e la punctul C.

#614
istratei

istratei

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,799
  • Înscris: 25.11.2004

View Posttteeoo223, on 16 februarie 2017 - 23:58, said:

Va salut cu respect
Am vazut ca pe aceasta tema s-au spua enorm de multe si sunt foarte multe scheme si discutii, DAR :
Problema  (carte este si a mea )a ramas nerezolvata.
1 Conectarea permanenta a redresorului la o baterie de autoturism (de ex 12v 62 Ah) trebuie sa se
faca in felul urmator :

Pentru ce aplicatie ai nevoie de modul acesta de lucru? Bateriile auto nu-s facute pentru asta. Daca mergi 24 ore cu masina, bateria este incarcata dupa pornire pana la 13,8-14,4 , in functie de releu, si mentinuta in tampon cat timp ai motorul pornit .Histerezisul releului de incarcare cred ca este foarte mc.

#615
tehnics

tehnics

    acolo unde vara-i zi la miezul noptii

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,767
  • Înscris: 01.11.2005

View Postistratei, on 17 februarie 2017 - 22:35, said:

Pentru ce aplicatie ai nevoie de modul acesta de lucru? Bateriile auto nu-s facute pentru asta. Daca mergi 24 ore cu masina, bateria este incarcata dupa pornire pana la 13,8-14,4 , in functie de releu, si mentinuta in tampon cat timp ai motorul pornit .Histerezisul releului de incarcare cred ca este foarte mc.
Stiu pe cineva care foloseste astfel de instalatie. Instalatia o foloseste la iluminarea unui banc de atelier. Desi are 220V c.a , respectivul are bec de 12V conectat la un acumulator auto si apoi un redresor ceva de tipul celor prezentate mai sus.cu cateva posturi. Nu l-am intrebat care-i traba de nu foloseste 220V c.a. dar ca sa vezi totusi ca exista si oameni de genul asta...

#616
tteeoo223

tteeoo223

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 8
  • Înscris: 09.07.2011
Merci mult dar parca ar fi vorba  de o sursa dc-dc nu ac-dc.
1 Ce am eu nevoie este ca sursa sa fie ac-dc 220V -12V, cu supraveghere a tensiunii de iesire , eventual sa pot si regla aceasta tensiune
si pentru ca sa nu imi strice acumulatorul; la atingerea tensiunii programate, sursa trebuie sa se decupleze fizic de la acumulator.
2 curentul pe care ar trebui sa il suporte sura de care vorbesc cred ca mi-ar fi necesar un 10% minim din capacitatea acumulatorului si folosesc in prezent
in acumulator de 12V/125 Ah, deci cam maricel pentru cei 5A maximum ai sursei aceleia.
Oricum merci mult mai astept si totodata si mai caut, iar daca totusi am sa gasesc in alte surse am sa postez toata informatia cu lux de amanunte, pentru ca si alti
doritori si iubitori de modernizari sa se poata bucura de o perioada de timp foarte mare - poate chiar mai mare de cit pe masina - de folosinta a acumulatorului de acasa.
Merci mult si va astept cu noi solutii.

#617
tehnics

tehnics

    acolo unde vara-i zi la miezul noptii

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,767
  • Înscris: 01.11.2005
1. Toate incarcatoarele/redresoarele auto, cu exceptia boosterelor portabile sunt 220Vca 12Vcc. Reglarea tensiunii nu vad cu ce te-ar ajuta pentru ca un acumulator de 12V are doar o tensiune de incarcare de 14,4V...de ce ai vrea sa o schimbi ?
Incarcatoarele destepte au acea decuplare de care spui tu. Eu am un incarcator de genul asta care nu stiu cum naiba reuseste sa imi detecteze daca acumulatorul este cu capacitate slaba sau defect ( incarc separat acumulatorul unde are vre-o 12,5V si daca pun incarcatorul asta destept intr-un minut imi spune ca este defect iar in realitate chiar este defect).
2. Aici e alta discutie. Iti trebuie ceva sanatos acolo.

Totusi nu ne-ai spus la ce vrei sa folosesti astfel de sistem de incarcare.

#618
tteeoo223

tteeoo223

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 8
  • Înscris: 09.07.2011

View Posttehnics, on 19 februarie 2017 - 22:46, said:

1. Toate incarcatoarele/redresoarele auto, cu exceptia boosterelor portabile sunt 220Vca 12Vcc. Reglarea tensiunii nu vad cu ce te-ar ajuta pentru ca un acumulator de 12V are doar o tensiune de incarcare de 14,4V...de ce ai vrea sa o schimbi ?
Incarcatoarele destepte au acea decuplare de care spui tu. Eu am un incarcator de genul asta care nu stiu cum naiba reuseste sa imi detecteze daca acumulatorul este cu capacitate slaba sau defect ( incarc separat acumulatorul unde are vre-o 12,5V si daca pun incarcatorul asta destept intr-un minut imi spune ca este defect iar in realitate chiar este defect).
2. Aici e alta discutie. Iti trebuie ceva sanatos acolo.

Totusi nu ne-ai spus la ce vrei sa folosesti astfel de sistem de incarcare.

Asa este; un acumulator este considerat ca fiind descarcat la 13.5V - unde trebuie sa porneasca incarcarea, si este considerat incarcat la 14.4V, acolo unde se opreste incarcarea; de la 14.4V pe masina intervin imediat consumatorii care descarca bateria pina la 13.5V  s.a.m.d. ;  la aplicatiile domestice pe linga situatia consumului apare si situatia cind nimic  nu consuma - situatie care poate dura si 30 de zile , 365 de zile etc, atunci cind tensiunea bateriei atinge singura pragul de descarcare datorat curentului in gol - (de jos 13.5V)  trebuie sa porneasca AUTOMAT incarcarea, care poate sa dureze 1h sau 100h nu conteaza, la 14,4V TREBUIE  sa se opreasca. Pe acest ciclu eu nu trebuie sa am nevoie sa intervin , ca de-aia se numeste automat.
Acest lucru poate fi folosit dupa imaginatia fiecaruia la orice - casa inteligenta.
Un acumulator are o viata foarte lunga daca nu este folosit la capacitate maxima - adica daca nu este obosit, incarcindu-l in mod constant si permanent cu praguri fixe il vom avea de vom uita de el.
Oricum cred ca cu niste diode zenner s-ar putea face un montaj cred ca foarte aproape de ceea ce am eu nevoie, asa mi-a spus cineva care pe alt sit s-a oferit sa ma ajute.

Edited by tteeoo223, 21 February 2017 - 21:59.


#619
tehnics

tehnics

    acolo unde vara-i zi la miezul noptii

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,767
  • Înscris: 01.11.2005

View Posttteeoo223, on 21 februarie 2017 - 21:56, said:

la aplicatiile domestice pe linga situatia consumului apare si situatia cind nimic  nu consuma - situatie care poate dura si 30 de zile , 365 de zile etc, atunci cind tensiunea bateriei atinge singura pragul de descarcare datorat curentului in gol - (de jos 13.5V)  trebuie sa porneasca AUTOMAT incarcarea, care poate sa dureze 1h sau 100h nu conteaza, la 14,4V TREBUIE  sa se opreasca. Pe acest ciclu eu nu trebuie sa am nevoie sa intervin , ca de-aia se numeste automat.
Incarcatoarele astea inteligente de care iti spun eu exact asta fac daca le mentii conectate tot timpul. Se numeste "trickle charge". Cauta pe net sa vezi ce inseamna.
Iar un acumulator de 12V nu este considerat gol la 13,5V ci undeva la 11,5V daca nu ma insel luand in considerare capacitatea ideala a acumulatorului (100% capacitate de stocare ).

Edited by tehnics, 22 February 2017 - 12:10.


#620
vasilenecula

vasilenecula

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 154
  • Înscris: 21.04.2011
Salutari prieteni   doresc sa construiesc acest incarcator auto.Printre altele vreau sa incarc acumulatori pentru  ups-uri 12v/7-10a   cit si de 6v modificind ce scrie acolo.Va cer parerea   va merge?
[ http://i347.photobucket.com/albums/p451/neculavasile/incrcator%20auto_zpsgee4ejge.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#621
buneam

buneam

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 129
  • Înscris: 15.08.2007

View Postvasilenecula, on 06 decembrie 2017 - 21:55, said:

Salutari prieteni   doresc sa construiesc acest incarcator auto.Printre altele vreau sa incarc acumulatori pentru  ups-uri 12v/7-10a   cit si de 6v modificind ce scrie acolo.Va cer parerea   va merge?
[ http://i347.photobucket.com/albums/p451/neculavasile/incrcator%20auto_zpsgee4ejge.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Eu folosesc încărcatoare de acumulatori de la Li.dl unul are display celălalt doar leduri, incarca baterii de 6V și de 12V si are funcție și de întreținere.


#622
vasilenecula

vasilenecula

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 154
  • Înscris: 21.04.2011
si care e mai eficient din cele doua ?  care e amperajul maxim?

#623
Reactor2015

Reactor2015

    ReMember

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,692
  • Înscris: 06.01.2015
Vreo 3A.
Dar nu sunt stralucite. Nu se compara cu un Ctek.
Cele cu led, model vechi, sunt mai bune decat cale cu display digital.

#624
vasilenecula

vasilenecula

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 154
  • Înscris: 21.04.2011
multumesc

#625
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,226
  • Înscris: 08.10.2015

View Posttteeoo223, on 19 februarie 2017 - 21:14, said:

Merci mult dar parca ar fi vorba  de o sursa dc-dc nu ac-dc.
1 Ce am eu nevoie este ca sursa sa fie ac-dc 220V -12V, cu supraveghere a tensiunii de iesire , eventual sa pot si regla aceasta tensiune
si pentru ca sa nu imi strice acumulatorul; la atingerea tensiunii programate, sursa trebuie sa se decupleze fizic de la acumulator.
2 curentul pe care ar trebui sa il suporte sura de care vorbesc cred ca mi-ar fi necesar un 10% minim din capacitatea acumulatorului si folosesc in prezent
in acumulator de 12V/125 Ah, deci cam maricel pentru cei 5A maximum ai sursei aceleia.
Oricum merci mult mai astept si totodata si mai caut, iar daca totusi am sa gasesc in alte surse am sa postez toata informatia cu lux de amanunte, pentru ca si alti
doritori si iubitori de modernizari sa se poata bucura de o perioada de timp foarte mare - poate chiar mai mare de cit pe masina - de folosinta a acumulatorului de acasa.
Merci mult si va astept cu noi solutii.
Sa inteleg ca vrei sa incarci acumulatorul, si nu ai o priza ?

View PostMatusaTamara, on 12 ianuarie 2017 - 17:40, said:

Doresc sa imi cumpar un redresor.
Am vazut foarte multe modele pe net dar am gasit unul care as vrea sa il cumpar ce parere aveti?

DESCRIERE:

Incarcare automata (nu necesita decuplare manuala dupa incarcarea acumulatorului)
Capacitate minima 25 Ah si maxima 120 Ah
Amperi incarcare (A) 11
Tester integrat
Protectie la suprasarcina (siguranta auto de 20A)
Led-uri care indica incarcarea (sub 20% - ledul rosu si peste 80% - ledul verde), conectarea aparatului la reteaua de curent electric, perioada de incarcare si sfarsitul perioadei de incarcare
Carcasa metalica rezistenta.

Pretul este in jur de 250 lei.

Din proprie experienta cumpara un redresor CTEK.
Nu trebuie sa incarci bateria masinii cu mai putin de 10% amperi din capacitatea bateriei.
Daca ai o baterie auto de 50 amperi, incarci cu 5 amperi pe ora.
Ctek to go incarca 5 amperi pe ora si iti spune si cate ori mai are pana la terminarea incarcarii.
Separat poti sa-ti pui tester pe bluetooth sa verifici care e starea bateriei .

View Postvasilenecula, on 06 decembrie 2017 - 21:55, said:

Salutari prieteni   doresc sa construiesc acest incarcator auto.Printre altele vreau sa incarc acumulatori pentru  ups-uri 12v/7-10a   cit si de 6v modificind ce scrie acolo.Va cer parerea   va merge?
[ http://i347.photobucket.com/albums/p451/neculavasile/incrcator%20auto_zpsgee4ejge.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Cumperi un ctek in functie de amperajul dorit si stai linistit fara probleme.
Ai garantie 5 ani, si nu fac reclama. Eu am varianta MX10 care incarca cu 10 amperi, si noul CTEK to GO care incarca cu 5 amperi.

#626
tehnics

tehnics

    acolo unde vara-i zi la miezul noptii

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,767
  • Înscris: 01.11.2005

View Postadiatric, on 14 decembrie 2017 - 18:19, said:

Sa inteleg ca vrei sa incarci acumulatorul, si nu ai o priza ?



Din proprie experienta cumpara un redresor CTEK.
Nu trebuie sa incarci bateria masinii cu mai putin de 10% amperi din capacitatea bateriei.
Daca ai o baterie auto de 50 amperi, incarci cu 5 amperi pe ora.
Ctek to go incarca 5 amperi pe ora si iti spune si cate ori mai are pana la terminarea incarcarii.
Separat poti sa-ti pui tester pe bluetooth sa verifici care e starea bateriei .


Cumperi un ctek in functie de amperajul dorit si stai linistit fara probleme.
Ai garantie 5 ani, si nu fac reclama. Eu am varianta MX10 care incarca cu 10 amperi, si noul CTEK to GO care incarca cu 5 amperi.
Vezi ca la Jula are Hamron ( am vazut ca ai Norvegia la locatie si ma gandesc ca stii despre Jula ). Eu am modelul asta si modelul asta. Am avut si Ctek...Hamron face acelasi lucru la juma de pret...
Vad ca acum au reducere la modelul cel mai mare care e la pret de cel de-al doilea care l-am enumerat eu....

Edited by tehnics, 14 December 2017 - 22:34.


#627
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,226
  • Înscris: 08.10.2015

View Posttehnics, on 14 decembrie 2017 - 22:32, said:

Vezi ca la Jula are Hamron ( am vazut ca ai Norvegia la locatie si ma gandesc ca stii despre Jula ). Eu am modelul asta si modelul asta. Am avut si Ctek...Hamron face acelasi lucru la juma de pret...
Vad ca acum au reducere la modelul cel mai mare care e la pret de cel de-al doilea care l-am enumerat eu....

Am vazut, nu sunt in norvegia. Nu am nevoie de multi amperi.
Acum am 2 ctek-uri. Cel vechi il am de vreo 4 ani adica MXS10. Am mai luat ctek CT5 to go pentru ca  e mai practic.
Toate automatizate, nu ma intereseaza display.
Ctek CT5 to go il folosesc tocmai pentru a extrage 5A folosind un convertor din 12V in 220V si o alta baterie de masina.
Incarca bateria auto de la masina pe timp de iarna fara a apela la o priza din retea si oriunde.

Schema ar fi:
Baterie auto 12V (incarcata ) --> invertor 12V la 220V (300W) ceva made in tawain (cu clesti) --> redresor CTEK CT5 to go --> clesti bateria auto a masinii
Monitorizare incarcare:
1. prin CTek CT5 to go
2. prin midac bluetooth battery monitor

Mai era si varianta cu ups de 800W si redresor CTEK dar asta insemna sa solicit prea mult ups-ul.
Acumulatorul auto donor poate fi de 12 sau 24V.
E mai ieftin un acumulator auto de 12V decat un ups.

Edited by adiatric, 15 December 2017 - 09:00.


#628
marianspy

marianspy

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 23
  • Înscris: 13.02.2011
Va salut , stiti cumva daca IMAX B6 stie sa incarce in impulsuri ? Detin un astfel de charger si pana acum nu l-am folosit pentru incarcarea acumulatorilor auto .
Va multumesc .

#629
rhdghdhs

rhdghdhs

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,459
  • Înscris: 22.05.2011
Ce parere aveti de scula asta? Isi merita bani?
http://www.domo.ro/c...30-pMiA0MDEq-l/

#630
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,226
  • Înscris: 08.10.2015

View Postmarianspy, on 24 decembrie 2017 - 01:15, said:

Va salut , stiti cumva daca IMAX B6 stie sa incarce in impulsuri ? Detin un astfel de charger si pana acum nu l-am folosit pentru incarcarea acumulatorilor auto .
Va multumesc .
Incarcarea acumulatorilor auto are alt regim.
Acel incarcator este pentru alte baterii.

View Postrhdghdhs, on 24 decembrie 2017 - 01:56, said:

Ce parere aveti de scula asta? Isi merita bani?
http://www.domo.ro/c...30-pMiA0MDEq-l/
Il folosesti la camion ?

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate