Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
REDRESOR AUTO : scheme, detalii, probleme
Last Updated: Dec 03 2018 21:20, Started by
Taxon
, May 25 2005 12:36
·
0
#127
Posted 20 February 2008 - 13:49
#128
Posted 20 February 2008 - 18:22
Dar acesta este un singur element de 2V...
http://www.genasyspo...lar_Flooded.pdf teoria incarcarii http://batterytender...tery_basics.php http://www.batteryfaq.org/ Ideal este un incarcator care sa tina cont de acesti algoritmi de incarcare, prin posibilitatea masurarii variatiilor de tensiune si curent adaptate la capacitatea bateriei. Pentru capacitatea ceruta trebuiesc facute modificari in circuitele de putere exemple http://www.e-radioco...ad=picref-2.pdf http://www.velleman....anual_k8012.pdf sau de modificat http://www.uoguelph..../circ/bcgla.htm |
#129
Posted 22 February 2008 - 19:56
scuze, am fost plecat si nu am avut cum sa mai intru pe forum. da, stiu ca este de 2 V. se folosesc 6 pentru 12 V. iti multumesc pentru link-uri
|
#130
Posted 11 December 2008 - 13:31
Am un transformator de acumulator de laptop. Este mic de tot cat un pachet de tigari.
Am inteles ca scoate 12-19V la 4.75A. Acumulatorul de laptop este de 90W. Se poate face ceva cu el sau imi iau gandul? Si daca da exista o schema simpla pentru el ca a venit iarna si bateria de la masina face fite la pornire Multumesc anticipat Edited by kaput2006, 11 December 2008 - 13:31. |
#131
Posted 12 December 2008 - 12:23
mihailp, on May 28 2006, 17:42, said: Ca să nu vă mai chinuiți, faceți montajul după schema atașată și va funcționa perfect - eu îl folosesc de 10 ani. |
#132
Posted 12 December 2008 - 12:37
Incarcarea la o alta tensiune si alt curent se poate face modificand schemele mentionate anterior in discutii.
Un exemplu poate fi http://users.otenet....ery_charger.htm deoarece piederile sunt mai mici si schema este foare simpla. Este nevoie de o punte de diode si de un tiristor capabil a suporta curentul necesar ~ 1/10-1/20 din C, unde C=capacitatea echivalenta a grupului de acumulatori. Divizorul R2 / TR1 plus dioda zenner se aleg pentru a deschide tiristorul secundar la atingerea tensiunii maxime pe acumulator. Edited by mister_rf, 12 December 2008 - 12:38. |
#133
Posted 13 December 2008 - 07:20
mister_rf, on Dec 12 2008, 13:37, said: Un exemplu poate fi http://users.otenet....ery_charger.htm deoarece piederile sunt mai mici si schema este foare simpla. |
#134
Posted 01 February 2009 - 02:29
Am si eu o intrebare: ce curent maxim trebuie sa suporte butonul fara retinere "pornire" din schema atasata? Va multumesc anticipat.
Attached Files |
#135
Posted 01 February 2009 - 02:36
Un curent foarte mic, ai acolo o rezistenta serie de 22k :D
Se poate folosi si un buton cat varful de ac... Poate sa fie si un buton ce are contactul facut prin depunerea unui strat de grafit pe o suprafata elastica, in genul celor folosite la telecomenzi sau la actionarea diverselor echipamente electronice. |
#136
Posted 01 February 2009 - 13:04
Multumesc foarte mult pt. raspuns. O zi buna.
Edited by mister_rf, 01 February 2009 - 13:07.
|
|
#137
Posted 01 February 2009 - 15:46
Buna ziua, o intrebare mai am: pot folosi un multimetru chinezesc de 10 ron pe post de ampermetru, tinand cont de faptul ca as vrea sa-l tin conectat tot timpul cat dureaza incarcarea acumulatorului? Sau e mai bine sa cumpar un ampermetru digital de panou (oare acesta poate sta conectat pe intreaga durata a incarcarii acumulatorului?), ca in figura atasata, care are urmatoarele caracteristici: 0...10A, afisaj cu LED-uri, 4 digiti:
Attached Files |
#138
Posted 10 February 2009 - 11:56
buna ziua am realizat si eu aceasta schema http://forum.softped...a...t&id=120715 si am o problema cu reglarea curentului : conectez acumulatorul si nu pot regla curentul decat cu o diferenta de 50mA . rog pe cineva care cunoaste problema sa i-mi spuna si mie ce sa fac
multumesc |
#139
Posted 10 February 2009 - 18:49
Da si tu mai multe detalii.
Ce tensiune ai pe transformator, ce acumulator ai conectat, ce curent indica ampermetrul... |
#140
Posted 13 February 2009 - 11:17
Va salut ....si bine v-am gasit
Doresc sa fac un redresor pt. 12V 55A-60A si am un transformator 220V/18V si P 25VA.Este bun? Mai am si o punte de diose 20PM1. Le pot folosi? Edited by io_unumic, 13 February 2009 - 11:18. |
#141
Posted 13 February 2009 - 11:43
Transformatorul este prea mic.
La un curent de incarcare C/10, unde C=capacitatea bateriei, adica 55-60Ah, ai nevoie de un minim de 5-6A. In functie de tipul de incarcator este necesara o tensiune de 15-18Vac, deci o putere minima pentru transformator de 75-100VA. Puntea este OK. posibil sa fie pusa pe un radiator. |
|
#142
Posted 14 February 2009 - 00:03
Vreau sa fac un redresor pentru masina (cel din schema atasata) si nu gasesc deloc rezistenta de putere 0R33/15W. Intrebarea mea este: pot inlocui aceasta rezistenta cu 3 rezistente 1R/5W, sau cu ce ar fi cel mai bine sa o inlocuiesc ? O alta problema o am legat de ampermetru, pe care nu stiu daca e bine sa-l las conectat in circuit pe toata durata incarcarii acumulatorului (ce ampermetru imi recomandati ?). Va multumesc anticipat pentru raspuns.
Attached Files |
#143
Posted 14 February 2009 - 00:24
poti sa pui linistit 3 rezistente de 1ohm in paralel. Ca ampermetru ai putea folosi un multimetru chinezesc de ala de 8 lei, dar sa ii schimbi firele. Nu folosi testerele lui ca sa il conectezi.
|
#144
Posted 14 February 2009 - 01:25
Multumesc pt. raspuns, Mr Devil83. Rezistentele de 1 ohm pot fi la 5W (fiecare) sau trebuie la o putere mai mare? Ampermetrul (multimetrul chinezesc)poate sta conectat tot timpul cat dureaza incarcarea acumulatorului?
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users