Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Google Sheet - Referire la textul...

De ce vor atația politicieni...

ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?
 Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...

Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...
 Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...

joc idem Half Life gratis

PC game stream catre Nvidia Shiel...
 Pompa de apa HEPU ?!

Vreau o masina electrica de tocat...

Cum ajunge remorca de tir inapoi ...

Alt "Utilizator nou" pe T...
 

Ce se intampla la Nemo expres este imposibil

- - - - -
  • Please log in to reply
38 replies to this topic

#19
lumierre

lumierre

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 12
  • Înscris: 05.11.2007

View Postadrianciocalau, on 20th November 2009, 15:10, said:

Problema mare cu NEMO EXPRES este lipsa de transparenta si modul execrabil in care isi trateaza clientii. Dupa ce lucrasem deja cu ei in doua randuri fara probleme, am incercat sa expediez un colet din Brasov la Sighetul Marmatiei. De la inceput mi s-a parut suspect ca agentul care preia coletele nu-ti comunica niciun tarif urmand sa-ti aduca factura a doua zi, insa m-am bazat pe faptul ca pretul va fi "la fel ca pana acum". Surpriza insa! Pentru un colet de 3 kg de la Brasov la Sighetul Marmatiei mi s-a cerut suma de 73 RON! Asta pentru ca "Sighetul Marmatiei nu este pe lista noastra de agentii si se percepe extra tarif pentru localitati limitrofe” (sau ceva de genul asta). Am refuzat sa platesc factura si mi s-a spus ca vor face retur la colet si nu-l voi putea recupera decat dupa ce voi plati tur retur Brasov - Baia Mare. Refuz sa platesc si aceasta suma si m-am adresat deja ANPC. Astept un raspuns de la ei insa cu siguranta nu voi mai apela niciodata la NEMO EXPRES.

Mai tarziu am descoperit si postul asta despre serviciile si atitudinea de toata jena ale celor de la NEMO EXPRES. Alte pareri si opinii despre NEMO EXPRES mai gasiti si pe sn.ro

Sper ca si articolul meu sa se indexeze cat mai sus in Google astfel incat toti cei care cauta opinii si impresii despre serviciile firmei NEMO EXPRES sa fie informati de “pericolele” lucrului cu ei. In momentul in care vor invata sa-si trateze clientii cu respect atunci vor avea si reclama buna. Pana atunci, de evitat!


Nemo sunt complet neseriosi - nu recomand
- nu elibereaza facturile la timp, nu ti se de nici o chitanta
- curierii nu au nici un training de profesionalitate si impartialitate, daca ochii tai nu=i plac te trezesti si cu ceva remarci / injuraturi
- angajatele de la dispecer se plicitisesc si rad ca proastele daca le dai un telefon sa le faci vreo solicitare sau reclamatie, nici nu au nici un rol, ca iti dau nr curierului sa faci comanda direct la curier
- au o retea slab acoperita si daca nu esti in retea platesti de te usuci pe fiecare km suplimentar
- nu sunt in stare sa iti faca calcul de colet, tb sa astepti sa vezi la final cat ai de platit

NU RECOMAND

alte experiente proaste:
- CARGUS
- TNT

ezperiente bunicele dar scumpe
- DHL

#20
aurasu_85

aurasu_85

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 02.09.2010
nemo express tepari…nu recomand nimanui…aveti mare grija cu talharii astia la drumul mare….am trimis un colet cu ei continand un iphone4 cu ramburs 2800 ron…coletul a ajuns la destinatie…si a fost refuzat pe motiv ca telefonul e albastru:)))(era husa). si e zgariat(aparatul era nou nout daca abia e aparut) :)).in fine…cand a venit baiatul de la nemo express caruia i`am predat coletul sa mi`l aduca inapoi…surpriza…in loc de iphone 4 aveam in colet un iphone 3g foarte tavalit…foarte uzat…foarte,cum vreti voi dar numai telefon nu era ala,care nu mai incapea in husa…acelasi lucru mi`l spusese si curierul din lugoj unde trebuia sa ajunga coletul….deci la scos din husa….si dupa asta nu a mai incaput!!!s`o fi unflat telefonul????????aveti mare grija cu talharii astia….nemoexpress=teapa

#21
jack2ooo

jack2ooo

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 164
  • Înscris: 23.01.2005
Nu am mai intalnit o firma atat de dezorganizata ca NEMOEXPRESS.
Nimeni nu stie absolut nimic despre datele de livrare cu toate ca ii spui AWB-ul. Raspunsul invariabil este ca inca nu sunt procesate datele (asta la 2 zile de la livrare).
Daca verifici la ei pe site AWB-ul, desigur, acelasi invariabil raspuns: In curs de livrare. Nu tu data, nu tu ora (cand a fost facuta ultima scanare).
In concluzie, sfatul meu: NU LUCRATI CU ACEASTA FIRMA!

#22
Mr. Incredible

Mr. Incredible

    It's showtime!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,638
  • Înscris: 07.10.2005
E bun cate un topic din asta ca sa stiu cu cine sa nu lucrez pe viitor.

#23
magipi

magipi

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 21.06.2006
Salut tuturor,

Compania noastra a trimis o perioada de 6 luni prin Nemo Express plicuri cu ramburs catre clientii site-ului nostru. Urmarea este o TEAPA de ~30 000 RON ( rambursuri neachitate catre noi ) desi ei au incasat banii respectivi de la destinatari. Procesul este pe rol din 2008 si nu au nici cea mai mica intentie de a returna ceva, atitudinea fiind constant una de sfidare.

Compania de care vorbesc opereaza www.blt.ro, unul din cele mai mari portaluri de bilete din tara.

#24
Danyela_Fufy

Danyela_Fufy

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 77
  • Înscris: 13.08.2009
Din pacate tot nimic bun despre NEMO EXPRES.
Amenintari din partea agentului de distributie, cum ca voi primi coletul atunci cand va vrea el .... peste 1 zi, 2 sau 7 zile !
Asta, desi a avut tot sprijinul din partea mea , umbland prin oras dupa el sa-mi preiau coletul ...:(
Pacat ca sunt compromise straduintele unor firme serioase , care apeleaza pentru distributie la astfel de amatori.....
De aici incolo nu cred ca imi voi mai comanda produse de pe site-uri care colaboreaza cu firma de curierat NEMO EXPRES !!!!

#25
csel

csel

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 31
  • Înscris: 02.09.2007
am trimis un telefon retur la altex ( pana acuma de oriunde am cumparat, doar la altex am intalnit nemo curier..mereu ajungeau tarziu coletele) dar acest pachet retur, l`am trimis in 21 decembrie..si nici pana azi nu a ajuns la altex!!! am un numar awb..daca intru la nemo pe site nu reusesc sa aflu pe unde e coletul :) cei de la altex mi`au zis ca ma contacteaza cand ajung in posesia coletului.. luni ma duc si la sediul nemo sa vad ce aflu. Tare mi`e ca mi`au pierdut telefonul..

#26
miruna_ral

miruna_ral

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 22.05.2016
Buna!
Sunt intr-o situatie similara cu a ta. Sunt curioasa daca ai rezolvat ceva. Maine merg la politie. Sa vad ce zice si avocatul.

#27
khristian78

khristian78

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,077
  • Înscris: 04.10.2005
Same shit here... altex si nemo... si seriosi...

#28
OTOFOMON

OTOFOMON

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 784
  • Înscris: 08.02.2011
Sub orice critica,  si nu inteleg de ce Altexul continua colaborarea cu ei.Comanda efectuata in 19 noiembrie.Colet plecat din Altex in 21 noiembrie si azi este 2 decembrie si inca este in depozitul Nemo.

#29
Marius19891989

Marius19891989

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,377
  • Înscris: 09.01.2016
Hai sa spun si eu....cumpar de la altex ceva pentru bucatarie pentru mama cadou de 8 martie,scriu clar la observatii sa vina dupa ora 15:00,azi ma suna mama ca daca mai vreau ceva sa ii aduc personal sa nu mai comand de pe internet ca ea nu mai vrea circ si povesteste,suna taranul care era angajat pe la 12:00 ca el ajunge in 10 min sa coboare jos,mama fiind la munca a spus ca nu poate si daca e dupa 3,taranul zoce ca el nu vine de 2 ori ca daca vrea sa il ia de la sediu,mama ii spune ca eu am platit pt transport la domiciului,taranul se conformeaza si zicea dupa 3,ajunge mama acasa si suna taranul,el afla ca a ajuns acasa el revoltat ca trebuia sa il sune de pe drum,de parca avea vreo importanta,si ii spune sa coboare jos sa ii dea coletul daca vrea ca el nu urca(asa s-au invatat toti taranii astia de la curier mai nou nu vor sa se mai dea jos din masina)coboara mama jos vede masina se duce si intreaba si zice ca nu la ei,ei aveau chef de mistouri si numai bine ca intre timp ei au blocat strada si jn concetatean mai bine facut satul de ei probabil a venit si i-a aplicat o corectie taranuluo vreo 2 pumni din ce zicea mama(meritat),mama a dat sa plece si camd a vazut ajutorul soferului a strigat-o si i-a dat coletul,deci peripetii cu astia...nu stiu unde gaseste sa angajezi ultimii oamenii din tara asta...toata actiunea se petrece in Galati.

#30
AlexVoinea1993

AlexVoinea1993

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 22
  • Înscris: 27.01.2015
Si eu am avut probleme la greu cu ei. Dar mereu le spuneam inainte ca il cunosc pe fiul sefului de la nemo :)) si imediat imi aduceau coletul. Nu conta ca erau la 100 de km. La mine sosea primul. Asta e tara n-ai ce sa faci.

#31
aleteo

aleteo

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 99
  • Înscris: 12.05.2007
După cca 8 ani de la primul post de aici pot sa spun ca situatia in 2017 este identică. Cel putin agentul de pe zona V Prahovei e sub orice critica. Imi vin colete distruse, cu lipsa din ele, tre sa l intorci din drum de fiecare data sa dea chitanta, ultima data nu mi a venit doar pt ca spusesem ca ultimul colet a fost distrus. Mi a zis ca treaba mea, el oricum nu mai vine ca nu mai are chef. Daca sesizezi la centru aia iau apararea agentilor, probabil fac parte la impartit sumele fără chitanțe. Care cu siguranta sunt la nivel de sute de mii de euro/luna. Oare ANAF stie? Putregaiu e maxim la ei, de la gunoiu care livreaza pana la cei care au acces la baza de date.
De acum stiu sigur o treaba: NU mai accept colete aduse de firma NEMO EXPRESS. Intr o societate capitalistă reala firma asta ar fi disparut de mult.

Edited by aleteo, 05 August 2017 - 11:38.


#32
costel632

costel632

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 27.11.2014
Adunatura romaneasca de dorei

Rusine sefilor

#33
matrix67b

matrix67b

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 15
  • Înscris: 03.10.2006
De evitat Nemo Expres. A venit si randul meu sa am probleme cu ei. Curierul din zona a avut pretentia sa il caut eu, a fost de o grandomanie extrema, tipele de la dispecerat iti rad in nas. Practic nu ai cui te plange. Este vina noastra ca apelam la ei. Ei nu pricep ca fara noi dispar.

#34
PoeOvidiu

PoeOvidiu

    Sunt de la țară și îmi place așa.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,568
  • Înscris: 07.12.2014
Eu am lucrat mult si bine cu Nemo de prin 2013. Dar de aproximativ un an si jumatate am inceput sa caut alta firma de curierat deoarece a devenit tot mai greu de lucrat cu ei si parca sunt tot mai neseriosi. Acum lucrez foarte bine cu Transilvania Post. Am avantajul ca nu prea am de trimis colete decat in Ardeal si cate ceva prin Bucuresti. Ca astia livreaza doar in Bucuresti, Ardeal si Banat.

Edited by PoeOvidiu, 16 March 2018 - 10:42.


#35
tartamarcel

tartamarcel

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 27.08.2018
Prea multe firme de vanzari online au ajuns sa fie pe piata doar ca intermediari de produse. Cumpara de unde gasesc mai ieftin en-gross si revand cu comisionul aferent, platind doi-trei angajati si neavand nicio strategie. O firma serioasa la care comanzi un produs trebuie sa aiba cel putin doua-trei variante de curierat, din care clientul poate sa opteze pe cel care, in zona lui de destinatie, are cea mai buna acoperire, activitate si rapiditate. Experienta mea, inca nefinalizata cu NEMO, este de "noaptea mintii" ... am comandat in Ziua 1 un produs de aproape 1.000 Euro de la o firma de vanzari online ce se respecta de obicei, cu exceptia firmei de curierat Nemo Expres, cu care lucreaza. Produsul a plecat in Ziua 2, dupa confirmarea telefonica si a ajuns de la producator la HUB-ul Nemo din Timisoara. Distanta la care am cerut livrarea, fata de TM este de aprox. 150 Km. Cea a facut NEMO? A receptionat produsul dupa 72 ore la HUB-ul din Cluj-Napoca, de unde peste week-end a ajuns la HUB-ul din Oradea, de unde in a 7-a zi de la comanda ... a pus coletul pe o masina de curierat care facea drumul inapoi spre Timisoara, pe ruta Arad-Moneasa unde avea colete de lasat. De la HUB-ul Arad, in Ziua 8, a pornit in sfarsit catre mine ... iar astazi, in Ziua 9, astept inca un SMS prin care sa ma anunte ca soseste coletul la destinatar.
Pe mine ma surprinde ca NEMO EXPRES nu a dat inca faliment si recomand firmelor de vanzari online sa contracteze servicii cu cate mai multe companii de curierat, pentru a insera in site-ul de comenzi a fiecareia, optiunea clientului ... pentru ca numai concurenta reala poate duce la imbunatatirea serviciilor si disparitia impostorilor.

#36
giurgiu1971

giurgiu1971

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 29.09.2010
zi nemo si trage apa,fac o comanda online si zice luni va vine coletul si astept si astept si s-a mai facut inca odata luni,deci o saptamana si in final sun catre expeditor sa intreb de ce nu mai vine coletul,daca cumva a uitat,iar expeditorul imi spune ca a trimis coletul prin nemo si imi da un nr de awb,in final sun la nemo sa intreb de coletul meu si zice a l-am gasit vi-l aduc intr-o ora,alo gara,pe ce lume traim,mai frate niciodata nu-i vor ajunge pe cei de la fan courier care iti trimite mesaj in ziua in care ti-l expediaza ca intre orele x vei fi cautat si iti da si nr telefon al soferului sa-l poti gasi pe traseu in caz ca nu poti astepta acasa,la fel sunt si cei de la cargus,si ei te suna si iti da si mesaj

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate