Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii
 Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...
 Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor
 Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android
 

Nissan X-Trail Classic 2.2 dCi

- - - - -
  • Please log in to reply
65 replies to this topic

#19
georgeiulian

georgeiulian

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 27.12.2009
Salutari si La multi ani! Sunt de 2 ani posesorul uni Nissan Xtrayl 2,2 dci - fabricatie dec. 2003.Masina este adusa de afara in decembrie 2007 , avand 166000 km verificati si de atunci am parcurs 20000 in tara. Inainte de aceasta masina am avut un Land Rover Freelander 2,0 diesel.Poate sunt subiectiv sau am avut eu ghinion! Freelanderul mi-a facut numai probleme in cca 8 luni cat l-am avut.A culminat cu defectarea sistemului ABS care coordona si TC si Asistenta la coborare.Nimeni nu i-a dat de cap.Dar sa revenim la ale noastre.
Toate cele bune despre Nissan.L-am folosit la pescuit,in off road veritabil.La inceput, pana sa ma familiarizez cu sistemul de selectie al transmisiei, recunosc ca m-am cam impotmolit(ajungand sa regret blamatul Freelander).Dar apoi m-am invatat si nu mai are secrete.Mai ales in ultimele zile, cu zapada asta , pot spune ca este "meserias"
Nu vreau sa polemizez cu nimeni,vreau doar sa port discutii cu posesori ai acestei masini, pentru a schimba pareri si sfaturi.
Am si am avut mai multe masini,majoritatea sh, de maxim 3-4 ani vechime la data achizitiei. In afara de un BMW 320 Diesel va spun ca cu toate am avut probleme(mai mici sau mai mari) Cu nissanul nu am avut absolut nicio problema .
Modelul meu este Full fara piele , cu navigatie mare color,trapa , etc.O sa postez si niste poze si chiar un mic filmulet.
Ca si sfaturi sau mici probleme cu care ma confrunt si poate gasesc la voi raspunsuri ar fi :
01 Dupa ce in urma cu un an ( nu am facut 10000 km de atunci) am schimbat consumabilele-deci si filtrul motorina-de seara pana dimineata se dezamorseaza circuitul si nu mai porneste dacat daca il amorsez actionand clapeta de pe capacul filtrului.Apropo,la voi, la pornirea la rece , motorul este tot asa mai zgomotos fata de cum functioneaza dupa ce se incalzeste?_
02. Are cineva CD navigatie ? Am gasit numai pentru noul Xtrayl dar nu merge la mine.
Cu speranta ca vom putea schimba pe viitor mai multe pareri,va doresc sarbatori fericite.La multi ani!

Attached Files



#20
Courage

Courage

    Founder

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,657
  • Înscris: 26.11.2001
Si totusi, masina este x-Trail, NU xtrayl...

#21
georgeiulian

georgeiulian

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 27.12.2009
Scuze.Aasa este.Din viteza am scris fara despartire.Deci X-TRAYL!

#22
fmfmfmfm

fmfmfmfm

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 700
  • Înscris: 10.03.2004

View Postgeorgeiulian, on 27th December 2009, 16:08, said:

Ca si sfaturi sau mici probleme cu care ma confrunt si poate gasesc la voi raspunsuri ar fi :
01 Dupa ce in urma cu un an ( nu am facut 10000 km de atunci) am schimbat consumabilele-deci si filtrul motorina-de seara pana dimineata se dezamorseaza circuitul si nu mai porneste dacat daca il amorsez actionand clapeta de pe capacul filtrului.Apropo,la voi, la pornirea la rece , motorul este tot asa mai zgomotos fata de cum functioneaza dupa ce se incalzeste?_
02. Are cineva CD navigatie ? Am gasit numai pentru noul Xtrayl dar nu merge la mine.
Cu speranta ca vom putea schimba pe viitor mai multe pareri,va doresc sarbatori fericite.La multi ani!
La Multi Ani si tie si sa faci cat mai multi kilometri. Referitor la problema 01, daca a aparut exact dupa ce s-au schimbat consumabilele, eu cred ca pierde presiunea pe la colierele filtrului de motorina - asta cred ca e singurul consumabil de pe traseul de alimentare. Verifica daca sunt stranse calumea. Eu as schimba mai intai colierele, dupa care chiar si filtrul in sine, avand in vedere ca este destul de accesibil. Dar urme de murdarie (motorina cu praf) in zona filtrului (baga mana si pe sub el si sub soclul ala unde e montat) ai ? Alta varianta ar fi sa nu-ti fi intepat mecanicii din greseala chiar basica aia de unde se amorseaza instalatia. Poate fi un por destul de mic, fara sa fie vizibil cu ochiul liber, insa destul cat sa piarda presiunea de lucru peste noapte.
Despre zgomotul la rece si al meu este la fel, cand este frig afara este mai zgomotos, insa am remarcat ca dupa ce se pleaca de pe loc, acul de la apa ajunge destul de repede la temperatura de lucru. As putea spune chiar foarte repede, aproximativ 5 minute. Mai am un diesel acasa (CDTI) si tot asa zgomotos este la rece, numai ca la asta acul de la apa ajunge la temperatura de lucru dupa vreo 15-20 minute de mers la temperaturi mai mici de zero grade, desi caldura in masina incepe sa bage cam dupa 5 minute.

Edited by fmfmfmfm, 28 December 2009 - 20:08.


#23
fmfmfmfm

fmfmfmfm

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 700
  • Înscris: 10.03.2004
Dupa cateva incursiuni pe la munte de sarbatori, ma declar incantat de comportamentul masinii pe zapada. M-am bagat pe tot felul de drumuri forestiere cu zapada mare, sleauri si pante marisoare. Cu ocazia unei analize mai atente a cauciucurilor am constatat ca sunt chiar de noroi si zapada. Codul de pe ele este M+S, insa acesta este scris destul de mic si de aceea nu-l remarcasem pana acum. Chiar ma si miram de comportamentul foarte bun in conditii naspa, fara fugit de spate/fata pe serpentine pline de zapada. Primul semn de  intrebare l-am pus cand pe drumul spre cota 1400 din Sinaia imediat dupa o ninsoare, erau destui care iesisera in decor, pe curbele stranse, la coborarare, inclusiv SUV-uri (cu staif), iar la  mine nu se simtea nici pic de derapaj. Tot respectul pentru producator ca a echipat masina din fabrica cu cauciucuri de acest tip. Bine ca nu m-am apucat sa cumpar cauciucuri de iarna. S-ar putea sa radeti, dar eu ramasesem blocat pe ce-mi spusese cel de la pregatirea pentru vanzare de la dealer si anume ca va trebui sa fac o investitie in cauciucuri de iarna, intrucat masina are cauciucuri 'all  season'.  Dupa spusele lui ma gandeam ca daca cu cele 'all season' are comportamentul asta asa bun, cum o fi cu cauciucuri de iarna :).

#24
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,407
  • Înscris: 08.12.2006
Sa stii ca exista anvelope all-season cu indicativul M+S.

#25
Marius3k

Marius3k

    Rechin de stepă, "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,676
  • Înscris: 14.03.2006
Ce gume ai pe X-trail?

#26
fmfmfmfm

fmfmfmfm

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 700
  • Înscris: 10.03.2004

View PostMarius3k, on 5th January 2010, 11:39, said:

Ce gume ai pe X-trail?
Sunt Bridgestone Dueller 215/65R16 si scrie pe ele H/T, 98H, M+S. Cei drept profilul pare de 'all season',  dar habar nu aveam ca exista 'all season' marcate M+S. Adica ceva peste o "struto-camila":)  in conditii grele. Oricum ar fi, se comporta excelent pe drumuri cu noroi sau zapada.  Niciodata nu m-a pasionat ce scrie pe un cauciuc, mereu m-am lasat pe mana celor de la service-uri.

Attached Files


Edited by fmfmfmfm, 05 January 2010 - 12:16.


#27
Marius3k

Marius3k

    Rechin de stepă, "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,676
  • Înscris: 14.03.2006
Sunt allseason si nitel de noroi, dupa crampoane.
Multi km fara probleme in continuare!

#28
fmfmfmfm

fmfmfmfm

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 700
  • Înscris: 10.03.2004

View PostMarius3k, on 5th January 2010, 12:36, said:

Sunt allseason si nitel de noroi, dupa crampoane.
Multi km fara probleme in continuare!
Inseamna ca daca ii pun gume veritabile de iarna, pot sa o pun are :)))), daca cu astea merge asa.

#29
fmfmfmfm

fmfmfmfm

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 700
  • Înscris: 10.03.2004
La -23 grade (ieri dimineata) nu a mai vrut sa porneasca la prima cheie. De pornit a pornit insa la a -4 - a cheie. Masina nevestii a pornit ca de obicei la prima cheie, desi e tot diesel, ba chiar aveau aceeasi motorina in ele (nu mai pun ca are 5 ani si vreo 100 mii km si a pornit tot timpul la prima cheie, chiar si la geruri mai naprasnice).
Diferenta e data dupa parerea mea de filtrul de motorina cu preincalzire, pe care cei de la Nissan s-au zgarcit sa il puna, s-au lasat doar in baza bujiei incandescente. Cealalta masina desi este model mai vechi are filtru cu preincalzire care face toti banii dupa parerea mea (desi nu a costat nimic suplimentar).
E pentru prima data in ultimii 10 ani cand m-am simtit nesigur: pleaca sau nu pleaca/se duce bateria - ca pe vremea cand aveam masina cu carburator bicameral. Acolo daca se incapatana sa nu o ia, ma dadeam jos si puneam benzina direct in carburator - rezultatul e ca o lua sigur.

Edited by fmfmfmfm, 27 January 2010 - 09:06.


#30
strabun

strabun

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 851
  • Înscris: 02.12.2009

View Postfmfmfmfm, on 27th January 2010, 08:52, said:

Masina nevestii a pornit ca de obicei la prima cheie, desi e tot diesel, ba chiar aveau aceeasi motorina in ele (nu mai pun ca are 5 ani si vreo 100 mii km si a pornit tot timpul la prima cheie, chiar si la geruri mai naprasnice).
Ce masina?
(Scuze de offtopic!)

#31
fmfmfmfm

fmfmfmfm

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 700
  • Înscris: 10.03.2004

View Poststrabun, on 27th January 2010, 10:15, said:

Ce masina?
(Scuze de offtopic!)
Astra 1.7 CDTI

#32
fmfmfmfm

fmfmfmfm

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 700
  • Înscris: 10.03.2004
Update 20.000km.
Intre timp pe la vreo 18.000 km am facut si prima revizie (700 lei) ocazie cu care nu s-a constatat nimic negativ.
Masina merge ca in prima zi, ba chiar pare mai vijelioasa dupa ce si-a mai dat drumul.
I-am tras fire pe direct de la baterie pentru statia radio CB pentru ca aveam paraziti de la acceleratie. Problema era cunoscuta (de la alternator) la Nissan, dar nu se intervine la alternator pentru ca producatorul nu mai acopera garantia alternatorului. Venisera si altii inaintea mea cu aceeasi problema acum ca s-au inmultit statiile CB pe autoturisme. Cu firele trase pe direct functioneaza corect si nu se mai aud acceleratiile bruste ale motorului in difuzorul statiei. Ca sa fiu sigur ca e mai "liniste" i-am pus si un filtru (Magnum) pe alimentare.

#33
fmfmfmfm

fmfmfmfm

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 700
  • Înscris: 10.03.2004
Update 54.000 km.

In vara lui 2011 n-am ratat nici un drum off-road turistic care mi-a iesit in cale. Cu ocazia asta am avut mai multe situatii in care mi-ar fi trebuit si un reductor, dar pana la urma m-am descurcat si fara.
Intre timp antena masinii am inlocuit-o cu una de CB si i-am montat senzori de parcare.
La 50.000 km am schimbat toate placutele de frana (pentru prima data de la cumparare).
Tot la 50.000 i-a pus si cauciucuri de iarna si i-am schimbat parbrizul pe CASCO. A fost un parbriz cu ghinion. Avea "ciupiuturi" si fisuri cat pentru o viata.
Cu ocazia schimbului de cauciucuri am avut si un incident neplacut cu un "Dorel" de la vulcanizare. A pus cricul pe unul din cele trei brate (bielete) de pe spate stanga si pana sa apuc sa ma iau de el, ridicase deja masina si a indoit bratul. Rezultat: scandal monstru si brat schimbat cu unul nou, cost 700 lei. Cei de la BADSI au fost super ok si nu m-au taxat si pentru unghiul de fuga.

Edited by fmfmfmfm, 02 January 2012 - 18:05.


#34
rexkroki

rexkroki

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,191
  • Înscris: 24.11.2006
Multi km fericiti in continuare. !

Da esti cam zgarcit cu pozele pe aici.  :)

#35
bcristi

bcristi

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 10
  • Înscris: 18.11.2006
Salutare

Astept cu interes noi amanunte legate de aceasta frumoasa masina.

Mentionez ca de saptamana trecuta mi-a ajuns pe mana un x-Trail 2.2 dci Columbia, pe care vreau sa il folosesc mult si bine.

Nu stiu inca prea multe despre el. Mi se pare ca papa destul de mult. Abia astept sa ii fac RAR-ul poate si o vizita la tester.

Pana acum a fost folosit de un nene neamt, care se pare ca a avut grija destul de bine de masina(fara zgarieturi sau indoituri-exterior, ca nou la interior).

Legat de motor, sincer sa fiu nici nu l-am vazut inca. Nu stiu daca suna bine sau rau. Imi place cum isi schimba "glasul" destul de rapid dupa ce se incalzeste.

O sa studiez carte tehnica si manual de service, cand o sa fac rost de ele (Posted Imagedaca poate sa ma ajute cineva), deocamdata tot ce am e in germana si nu prea inteleg.

Sa ne auzim cu bine!

#36
fmfmfmfm

fmfmfmfm

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 700
  • Înscris: 10.03.2004
Update 74.000 km.

Intre timp am mai schimbat un parbriz pe CASCO - gasita intr-o parcare din centrul Bucuresti-ului cu parbrizul facut zob. Nu va zic ce distractie era in masina si cat de greu mi-a fost sa o duc pana acasa si apoi la service din cauza cioburilor si a "firisoarelor" de sticla care erau peste tot.
Inlocuirea parbrizului la service Nissan a costat 4.200 lei ! Am intrebat mai mult de curiozitate, insa nu ma asteptam la suma asta. Dupa aflarea pretului, am sunat de curiozitate si la service-uri "alternative" specializate pe parbrize care mi-au oferit un pret de 500 lei, inclusiv operatia de inlocuire. Cam mare diferenta, insa cine stie, cel original o fi adus din Japonia cu....trenul Posted Image.

Tot un eveniment nefericit a fost si faptul ca m-a lovit un nene care nu s-a uitat in oglinda si a bagat in marsarier "tare" de mi-a spart bara fata, un far si capota indoita. Reparatia a fost destul de piperata (pe asigurare) pentru ca au fost si damage-uri colaterale (electroventilatoare, radiator AC etc. Masina a fost pe picioare (am venit cu ea pe roti din judetul Brasov unde s-a intamplat evenimentul - cu capota legata cu sarma sa nu-si ia zborul). Dupa reparatie am constatat ca semnalizatorul de langa farul spart nu a fost schimbat si se balangane: bila neagra pentru Badsi. Preluarea masinii de la service a facut-o nevasta-mea, nu s-a uitat cu atentie - eu eram plecat din tara pe o perioada mai mare - deja cand am revenit nu mai avea sens sa ma prezint la service ca nu eram credibil - trecuse prea mult timp. De asemenea "buretele" de sub capota - cu ocazia inlocuirii capotei - a fost rupt naspa, lipsesc bucati din el, iarasi neatentia la preluarea masinii.

Legat de service, trebuie sa mentionez ca am mai avut un incident neplacut: m-am trezit intr-o zi cu balta de ulei sub masina. Dupa o verificare atenta am constatat ca uleiul se pierdea pe la filtrul de ulei care prezenta o "umflatura" si ditamai crapatura. M-am dus "schija" la service unde m-ai ca nu m-au intrebat unde am facut ultima revizie - era facuta la ei bineinteles, insa textele au fost "nu am vazut in viata mea, nu are cum sa se intample cu piese originale etc.". Nu mai spun ca era si ruginit. Parerea mea este una din variantele: nu era piesa originala sau nu s-a schimbat la ultima revizie desi l-am platit de fiecare data. Mentionez ca filtrul este montat intr-o pozitie in care nu prea ai cum sa il lovesti accidental - alta bila neagra.

In rest masina merge ok, reviziile sun facute "la zi".

Edited by fmfmfmfm, 27 February 2013 - 11:19.


Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate