Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Nissan X-Trail Classic 2.2 dCi
Last Updated: Mar 24 2023 14:32, Started by
fmfmfmfm
, Oct 20 2009 21:28
·
0
#19
Posted 27 December 2009 - 16:08
Salutari si La multi ani! Sunt de 2 ani posesorul uni Nissan Xtrayl 2,2 dci - fabricatie dec. 2003.Masina este adusa de afara in decembrie 2007 , avand 166000 km verificati si de atunci am parcurs 20000 in tara. Inainte de aceasta masina am avut un Land Rover Freelander 2,0 diesel.Poate sunt subiectiv sau am avut eu ghinion! Freelanderul mi-a facut numai probleme in cca 8 luni cat l-am avut.A culminat cu defectarea sistemului ABS care coordona si TC si Asistenta la coborare.Nimeni nu i-a dat de cap.Dar sa revenim la ale noastre.
Toate cele bune despre Nissan.L-am folosit la pescuit,in off road veritabil.La inceput, pana sa ma familiarizez cu sistemul de selectie al transmisiei, recunosc ca m-am cam impotmolit(ajungand sa regret blamatul Freelander).Dar apoi m-am invatat si nu mai are secrete.Mai ales in ultimele zile, cu zapada asta , pot spune ca este "meserias" Nu vreau sa polemizez cu nimeni,vreau doar sa port discutii cu posesori ai acestei masini, pentru a schimba pareri si sfaturi. Am si am avut mai multe masini,majoritatea sh, de maxim 3-4 ani vechime la data achizitiei. In afara de un BMW 320 Diesel va spun ca cu toate am avut probleme(mai mici sau mai mari) Cu nissanul nu am avut absolut nicio problema . Modelul meu este Full fara piele , cu navigatie mare color,trapa , etc.O sa postez si niste poze si chiar un mic filmulet. Ca si sfaturi sau mici probleme cu care ma confrunt si poate gasesc la voi raspunsuri ar fi : 01 Dupa ce in urma cu un an ( nu am facut 10000 km de atunci) am schimbat consumabilele-deci si filtrul motorina-de seara pana dimineata se dezamorseaza circuitul si nu mai porneste dacat daca il amorsez actionand clapeta de pe capacul filtrului.Apropo,la voi, la pornirea la rece , motorul este tot asa mai zgomotos fata de cum functioneaza dupa ce se incalzeste?_ 02. Are cineva CD navigatie ? Am gasit numai pentru noul Xtrayl dar nu merge la mine. Cu speranta ca vom putea schimba pe viitor mai multe pareri,va doresc sarbatori fericite.La multi ani! Attached Files |
#21
Posted 27 December 2009 - 16:37
Scuze.Aasa este.Din viteza am scris fara despartire.Deci X-TRAYL!
|
#22
Posted 28 December 2009 - 20:07
georgeiulian, on 27th December 2009, 16:08, said: Ca si sfaturi sau mici probleme cu care ma confrunt si poate gasesc la voi raspunsuri ar fi : 01 Dupa ce in urma cu un an ( nu am facut 10000 km de atunci) am schimbat consumabilele-deci si filtrul motorina-de seara pana dimineata se dezamorseaza circuitul si nu mai porneste dacat daca il amorsez actionand clapeta de pe capacul filtrului.Apropo,la voi, la pornirea la rece , motorul este tot asa mai zgomotos fata de cum functioneaza dupa ce se incalzeste?_ 02. Are cineva CD navigatie ? Am gasit numai pentru noul Xtrayl dar nu merge la mine. Cu speranta ca vom putea schimba pe viitor mai multe pareri,va doresc sarbatori fericite.La multi ani! Despre zgomotul la rece si al meu este la fel, cand este frig afara este mai zgomotos, insa am remarcat ca dupa ce se pleaca de pe loc, acul de la apa ajunge destul de repede la temperatura de lucru. As putea spune chiar foarte repede, aproximativ 5 minute. Mai am un diesel acasa (CDTI) si tot asa zgomotos este la rece, numai ca la asta acul de la apa ajunge la temperatura de lucru dupa vreo 15-20 minute de mers la temperaturi mai mici de zero grade, desi caldura in masina incepe sa bage cam dupa 5 minute. Edited by fmfmfmfm, 28 December 2009 - 20:08. |
#23
Posted 05 January 2010 - 11:14
Dupa cateva incursiuni pe la munte de sarbatori, ma declar incantat de comportamentul masinii pe zapada. M-am bagat pe tot felul de drumuri forestiere cu zapada mare, sleauri si pante marisoare. Cu ocazia unei analize mai atente a cauciucurilor am constatat ca sunt chiar de noroi si zapada. Codul de pe ele este M+S, insa acesta este scris destul de mic si de aceea nu-l remarcasem pana acum. Chiar ma si miram de comportamentul foarte bun in conditii naspa, fara fugit de spate/fata pe serpentine pline de zapada. Primul semn de intrebare l-am pus cand pe drumul spre cota 1400 din Sinaia imediat dupa o ninsoare, erau destui care iesisera in decor, pe curbele stranse, la coborarare, inclusiv SUV-uri (cu staif), iar la mine nu se simtea nici pic de derapaj. Tot respectul pentru producator ca a echipat masina din fabrica cu cauciucuri de acest tip. Bine ca nu m-am apucat sa cumpar cauciucuri de iarna. S-ar putea sa radeti, dar eu ramasesem blocat pe ce-mi spusese cel de la pregatirea pentru vanzare de la dealer si anume ca va trebui sa fac o investitie in cauciucuri de iarna, intrucat masina are cauciucuri 'all season'. Dupa spusele lui ma gandeam ca daca cu cele 'all season' are comportamentul asta asa bun, cum o fi cu cauciucuri de iarna .
|
#24
Posted 05 January 2010 - 11:28
Sa stii ca exista anvelope all-season cu indicativul M+S.
|
#26
Posted 05 January 2010 - 12:14
Marius3k, on 5th January 2010, 11:39, said: Ce gume ai pe X-trail? Attached FilesEdited by fmfmfmfm, 05 January 2010 - 12:16. |
#27
Posted 05 January 2010 - 12:36
Sunt allseason si nitel de noroi, dupa crampoane.
Multi km fara probleme in continuare! |
#28
Posted 07 January 2010 - 14:55
|
#29
Posted 27 January 2010 - 08:52
La -23 grade (ieri dimineata) nu a mai vrut sa porneasca la prima cheie. De pornit a pornit insa la a -4 - a cheie. Masina nevestii a pornit ca de obicei la prima cheie, desi e tot diesel, ba chiar aveau aceeasi motorina in ele (nu mai pun ca are 5 ani si vreo 100 mii km si a pornit tot timpul la prima cheie, chiar si la geruri mai naprasnice).
Diferenta e data dupa parerea mea de filtrul de motorina cu preincalzire, pe care cei de la Nissan s-au zgarcit sa il puna, s-au lasat doar in baza bujiei incandescente. Cealalta masina desi este model mai vechi are filtru cu preincalzire care face toti banii dupa parerea mea (desi nu a costat nimic suplimentar). E pentru prima data in ultimii 10 ani cand m-am simtit nesigur: pleaca sau nu pleaca/se duce bateria - ca pe vremea cand aveam masina cu carburator bicameral. Acolo daca se incapatana sa nu o ia, ma dadeam jos si puneam benzina direct in carburator - rezultatul e ca o lua sigur. Edited by fmfmfmfm, 27 January 2010 - 09:06. |
#30
Posted 27 January 2010 - 10:15
fmfmfmfm, on 27th January 2010, 08:52, said: Masina nevestii a pornit ca de obicei la prima cheie, desi e tot diesel, ba chiar aveau aceeasi motorina in ele (nu mai pun ca are 5 ani si vreo 100 mii km si a pornit tot timpul la prima cheie, chiar si la geruri mai naprasnice). (Scuze de offtopic!) |
#31
Posted 27 January 2010 - 10:51
#32
Posted 06 August 2010 - 11:52
Update 20.000km.
Intre timp pe la vreo 18.000 km am facut si prima revizie (700 lei) ocazie cu care nu s-a constatat nimic negativ. Masina merge ca in prima zi, ba chiar pare mai vijelioasa dupa ce si-a mai dat drumul. I-am tras fire pe direct de la baterie pentru statia radio CB pentru ca aveam paraziti de la acceleratie. Problema era cunoscuta (de la alternator) la Nissan, dar nu se intervine la alternator pentru ca producatorul nu mai acopera garantia alternatorului. Venisera si altii inaintea mea cu aceeasi problema acum ca s-au inmultit statiile CB pe autoturisme. Cu firele trase pe direct functioneaza corect si nu se mai aud acceleratiile bruste ale motorului in difuzorul statiei. Ca sa fiu sigur ca e mai "liniste" i-am pus si un filtru (Magnum) pe alimentare. |
#33
Posted 02 January 2012 - 18:04
Update 54.000 km.
In vara lui 2011 n-am ratat nici un drum off-road turistic care mi-a iesit in cale. Cu ocazia asta am avut mai multe situatii in care mi-ar fi trebuit si un reductor, dar pana la urma m-am descurcat si fara. Intre timp antena masinii am inlocuit-o cu una de CB si i-am montat senzori de parcare. La 50.000 km am schimbat toate placutele de frana (pentru prima data de la cumparare). Tot la 50.000 i-a pus si cauciucuri de iarna si i-am schimbat parbrizul pe CASCO. A fost un parbriz cu ghinion. Avea "ciupiuturi" si fisuri cat pentru o viata. Cu ocazia schimbului de cauciucuri am avut si un incident neplacut cu un "Dorel" de la vulcanizare. A pus cricul pe unul din cele trei brate (bielete) de pe spate stanga si pana sa apuc sa ma iau de el, ridicase deja masina si a indoit bratul. Rezultat: scandal monstru si brat schimbat cu unul nou, cost 700 lei. Cei de la BADSI au fost super ok si nu m-au taxat si pentru unghiul de fuga. Edited by fmfmfmfm, 02 January 2012 - 18:05. |
|
#34
Posted 02 January 2012 - 19:01
Multi km fericiti in continuare. !
Da esti cam zgarcit cu pozele pe aici. |
#35
Posted 19 November 2012 - 11:40
Salutare
Astept cu interes noi amanunte legate de aceasta frumoasa masina. Mentionez ca de saptamana trecuta mi-a ajuns pe mana un x-Trail 2.2 dci Columbia, pe care vreau sa il folosesc mult si bine. Nu stiu inca prea multe despre el. Mi se pare ca papa destul de mult. Abia astept sa ii fac RAR-ul poate si o vizita la tester. Pana acum a fost folosit de un nene neamt, care se pare ca a avut grija destul de bine de masina(fara zgarieturi sau indoituri-exterior, ca nou la interior). Legat de motor, sincer sa fiu nici nu l-am vazut inca. Nu stiu daca suna bine sau rau. Imi place cum isi schimba "glasul" destul de rapid dupa ce se incalzeste. O sa studiez carte tehnica si manual de service, cand o sa fac rost de ele (daca poate sa ma ajute cineva), deocamdata tot ce am e in germana si nu prea inteleg. Sa ne auzim cu bine! |
#36
Posted 27 February 2013 - 11:15
Update 74.000 km.
Intre timp am mai schimbat un parbriz pe CASCO - gasita intr-o parcare din centrul Bucuresti-ului cu parbrizul facut zob. Nu va zic ce distractie era in masina si cat de greu mi-a fost sa o duc pana acasa si apoi la service din cauza cioburilor si a "firisoarelor" de sticla care erau peste tot. Inlocuirea parbrizului la service Nissan a costat 4.200 lei ! Am intrebat mai mult de curiozitate, insa nu ma asteptam la suma asta. Dupa aflarea pretului, am sunat de curiozitate si la service-uri "alternative" specializate pe parbrize care mi-au oferit un pret de 500 lei, inclusiv operatia de inlocuire. Cam mare diferenta, insa cine stie, cel original o fi adus din Japonia cu....trenul . Tot un eveniment nefericit a fost si faptul ca m-a lovit un nene care nu s-a uitat in oglinda si a bagat in marsarier "tare" de mi-a spart bara fata, un far si capota indoita. Reparatia a fost destul de piperata (pe asigurare) pentru ca au fost si damage-uri colaterale (electroventilatoare, radiator AC etc. Masina a fost pe picioare (am venit cu ea pe roti din judetul Brasov unde s-a intamplat evenimentul - cu capota legata cu sarma sa nu-si ia zborul). Dupa reparatie am constatat ca semnalizatorul de langa farul spart nu a fost schimbat si se balangane: bila neagra pentru Badsi. Preluarea masinii de la service a facut-o nevasta-mea, nu s-a uitat cu atentie - eu eram plecat din tara pe o perioada mai mare - deja cand am revenit nu mai avea sens sa ma prezint la service ca nu eram credibil - trecuse prea mult timp. De asemenea "buretele" de sub capota - cu ocazia inlocuirii capotei - a fost rupt naspa, lipsesc bucati din el, iarasi neatentia la preluarea masinii. Legat de service, trebuie sa mentionez ca am mai avut un incident neplacut: m-am trezit intr-o zi cu balta de ulei sub masina. Dupa o verificare atenta am constatat ca uleiul se pierdea pe la filtrul de ulei care prezenta o "umflatura" si ditamai crapatura. M-am dus "schija" la service unde m-ai ca nu m-au intrebat unde am facut ultima revizie - era facuta la ei bineinteles, insa textele au fost "nu am vazut in viata mea, nu are cum sa se intample cu piese originale etc.". Nu mai spun ca era si ruginit. Parerea mea este una din variantele: nu era piesa originala sau nu s-a schimbat la ultima revizie desi l-am platit de fiecare data. Mentionez ca filtrul este montat intr-o pozitie in care nu prea ai cum sa il lovesti accidental - alta bila neagra. In rest masina merge ok, reviziile sun facute "la zi". Edited by fmfmfmfm, 27 February 2013 - 11:19. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users