Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...
 ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 

Nissan X-Trail Classic 2.2 dCi

- - - - -
  • Please log in to reply
65 replies to this topic

#1
fmfmfmfm

fmfmfmfm

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 700
  • Înscris: 10.03.2004
Avand in vedere ca nu prea am gasit pe forumuri informatii despre aceasta masina, dupa ce am studiat ceva vreme m-am hotarat sa o achizitionez.
Cateva date despre masina achzitionata:
- pret de lista 22.902 E (toate taxele incluse).
- pret final platit 16.357 E (toate taxele incluse). Reducerea a fost destul de buna deoarece este fabricata in Noiembrie 2008 si probabil nu s-a vrut intrarea in 2010 cu masini ce au an de fabricatie 2008, chiar daca era vorba de luna Noiembrie. Daca mai adaugam si criza.... Eu am cumparat-o in luna septembrie 2009, deci cu vechime de 10 luni. Avand in vedere ca in tara a intrat in primul trimestru 2009 si e totusi o masina noua, eu zic ca a meritat compromisul. Oricum in parcul Nissan a stat cu "tipla" pe ea. Au avut pe stoc vreo 25 bucati pe care le-au dat intr-o saptamana

- culoare gri metalizat
- motor de 2184 cc dCI, turbo cu intercooler
- tractiune integrala nepermanenta (All mode 4X4)
- putere 136 CP
- cutie de viteze manuala in 6 trepte
- ABS, EBD
- discuri ventilate fata-spate
- jante aliaj
- cauciucuri Bridgestone 215/65R16 (made in Japan !)
- AC automat
- oglinzi, geamuri electrice
- cruise control
- directie asistata electric
- bordul pe mijloc - noul model il are in dreptul soferului
- consum real exclusiv in Bucuresti in jur de 10 la suta (+/- 0.5l in functie de blocajele intalnite)  
- airbaguri sofer+pasager si laterale
- inchidere centralizata
- multe compartimente interioare
- 3 prize de 12v
- revizii la 20.000km. Preturile reviziilor nu sunt asa mari, dealer-ul mi-a comunicat si preturile acestora. Prima este aproximativ 200E apoi 300E, iar 200E si tot asa. Avand in vedere ca se fac la 20.000 sau un an, merge. Oricum eu fac mai mult de 20.000km pe an.
- garantie totala 3 ani sau 100.000 km
- este fabricata in Japonia

Masina are 1500km (la cumparare avea 3km), comportamentul rutier mi se pare ok atat pe sosea cat si pe teren accidentat.  Am bagat-o mai mult de test si pe camp, pe un noroi crancen si am fost surprins cat de bine s-a comportat si mai ales ca nu am ramas acolo. Trebuie sa amintesc totusi ca a trebuit sa o spal dupa test pentru ca aveam noroi inclusiv pe parbriz, geamuri laterale, oglinzi, etc. Am mers si pe aratura discuita si senzatia de "tractoras" a fost super :). Mai multe despre partea off-road nu am ce sa va spun ca nu am avut ocazia sa testez in 1500km, insa pentru nevoile mele curente, pentru off-road-ul de pe strada unde stau, cand merg la munte sau la gratare consider ca este suficient, cred ca chiar peste. La 130km/h sta foarte bine pe sosea, mai mult nu i-am dat ca am restrictii de rodaj.
Vizibilitatea este foarte buna, mai ales noaptea unde nu ma mai orbeste nimeni, datorita pozitiei mai inalte a postului de conducere.

Una peste alta, la banii care i-am dat, avand in vedere ca este totusi un SUV, consider ca a meritat. Fabricantul este unul care are traditie in off-road, chiar daca masina achizitionata de mine este entry-level in materie de off-road.  
Daca aveti intrebari sau comentarii va stau la dispozitie.

Attached Files


Edited by fmfmfmfm, 20 October 2009 - 21:30.


#2
Marius3k

Marius3k

    Rechin de stepă, "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,677
  • Înscris: 14.03.2006
Grupul proprietarilor de Nissan cu statie CB saluta noul venit! :lol:
Sa ai parte de multe iesiri la gratere cu tractorasul si sa-l conduci multi km fara probleme!

#3
marr

marr

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,193
  • Înscris: 13.07.2005
Excelenta masina, exceptional pretul !

Sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea muuuuulti km fara probleme si/sau incidente !

#4
madcox

madcox

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 341
  • Înscris: 05.03.2009
sa ai parte de ea.
la firma avem un Xtrail cu acelasi motor, dar cu 3 ani vechime si doar 40.000 km. plasticele inauntru scartaie ca naiba, comenzile oglinzilor si proiectoarelor se afla in stanga volanului jos, si trebuie sa le cauti ca sa le accesezi, in interior cand se vorbeste se creeaza o rezonanta ciudata, instrumentele de bord sunt plasate central, iar contrar asteptarilor, sunt mai greu de localizat ca in cazul amplasarii in fata soferului. ca dovada ca la modelul nou au renuntat la pozitia respectiva, iar motorul se decelereaza foarte greu (tipic renault). ca plus ar fi spatiul, numeroasele spatii de depozitare.
din poze observ ca este ca cel de firma.
astept info.
:)

Edited by madcox, 21 October 2009 - 12:53.


#5
fmfmfmfm

fmfmfmfm

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 700
  • Înscris: 10.03.2004
Multumesc la toti de urari.
Pe mine unul gadget-urile electrice ma cam lasa rece ca sa fiu sincer. Si ca sa fiu sincer pana la capat sunt la a-5-a masina personala si la nici una nu am avut geamuri si oglinzi electrice (doar una a fost Dacie). La Nissan erau deja pe masina. La ultima masina care am avut-o inaintea Nissan-ului, cand am comandat-o am cerut doar climatronic (am dat vreo 1000E numai pe asta) de care am fost super multumit si sper sa fiu multumit si de AC-ul automat de la NISSAN.
Am mers 4 ani cu climatronic si am deschis foarte rar geamurile (practic nu mai ai nevoie sa le deschizi daca isi face treaba clima), in mers cred ca niciodata (nu sunt fumator si in masina la mine nu se fumeaza) asa ca daca imi mai faceau astia vreo reducere renuntam la geamuri electrice. O functie cu adevarat utila este degivrarea oglinzilor.
In ceea ce priveste oglinzile nu le-am aranjat niciodata in timpul mersului, asa ca nu ma deranjeaza ca sunt in stanga, mai jos sau pe podea. Daca stau si ma gandesc, umblu foarte rar la reglajul lor - le-am reglat cand am cumparat-o si de atunci nici nu am mai umblat la ele - masina o conduc doar eu si e periculos sa le reglezi in timpul mersului, chiar si electric. Cat priveste consola pusa pe centru e chestie de gust si obisnuinta. Si mie mi s-a parut stranie la inceput, dar m-am obisnuit cu ea. Ideea e ca vad si ceilalti pasageri din masina ceasurile de bord si daca unii pasageri au probleme cu viteza si sunt mai slobozi la gura, poate incep sa comenteze :). Aici o rezolv usor: ii dau jos daca nu le convine :). Daca le vede doar soferul....mai e cum mai e.  
In ceea ce priveste zgomotele, am remarcat ca forma torpedoului din dreapta (e mai mult vertical) favorizeaza zdranganitul obiectelor din el atunci cand te deplasezi pe teren accidentat. De asemenea plansa portbagajului este lucioasa si daca ai putine bagaje trebuiesc ancorate cu plasa specifica, altfel pe curbe se "cern" rau de tot. Exista mai multe carlige in portbagaj si la drum lung merita folosite. La asta conteaza probabil si centrul de greutate mai ridicat al masinii. Apropo de garda la sol, te poti baga sub masina, daca ai chef fara sa o salti pe cric.
@madcox zi-mi si mie daca in 40.000 km a-ti avut probleme cu ea si mai ales cum porneste iarna. Dealer-ul nu a fost in stare sa-mi spuna (sau nu a vrut) daca filtrul de motorina are preincalzitor.
Apropo de dealer: la livrare, omul de la pregatirea pentru vanzare mi-a spus ca are 5-6 litri de motorina in rezervor pusi de el. Am considerat ca imi ajung pana la o benzinarie mai de langa mine, eu locuind relativ aproape de dealer. Exact cand m-am bagat la benzinarie si stateam la coada (vreo 3 masini) am facut pana prostului. Inutil sa va spun ca facusem cu cei "5-6" litri pusi la pregatirea pentru vanzare fix 15 km fara sa am blocaje pe drum ! Noroc ca masina are o basica langa filtrul de motorina, pentru amorsarea manuala a instalatiei de alimentare ca altfel aveam o problema. Pe drum vazusem ca "dadea in nas" insa ma gandeam ca poate schimb eu subturat vitezele sau ca nu sunt obinuit cu cutia, etc. Ea dadea in nas de la balans, ca nu avea motorina suficienta. E singura masina la care am reusit sa fac un plin complet, la volumul de litri trecut in cartea masinii :). Oricum putea sa-mi spuna si veneam cu canistra la mine, dar....

Edited by fmfmfmfm, 21 October 2009 - 20:07.


#6
TAG21

TAG21

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 410
  • Înscris: 20.11.2008
Salutare,

Sa o stapinesti sanatos si cu incidente 0 (zero) ! Pretul este excellent si masina nu e rea deloc. M-am uitat si eu dupa masina asta si am cochetat cu gandul de a o cumpara insa in cazul meu au fost citeva chestii care m-au facut sa renunt, asta in ciuda pretului foarte atractiv oferit de dealeri.
Am sa postez 3 cauze numai ...
1. Toba de esapament este situata destul de jos (lucru mentionat pe site-rile de specialitate straine) si acest lucru poate fi un impediment la atacarea unor pante sau rampe putin mai pronuntate, care altfel nu ar constitui deloc o problema pt X-trail-ul Classic.
2. Am inteles foarte clar de la dealeri ca aceasta versiune de x-Trail Classic a fost recent fabricata din nou ... numai pentru pietele estice din Europa. Deci masina nu se vinde (din nou) in vestul europei ci numai in est. Vorbesc evident de anii 2008-2009. Ok .... stiu poate ca totul e in regula, poate ca nu sunt motive de panica :) ... insa mie nu prea mi-a placut cum sunt treaba asta. Am personal motivele mele sa cred ca exista o diferenta de "calitate" intre produsele destinate pietelor vestice si estice.
3. Ei, aici e aici ... l-am lasat la urma, insa este primul ca importanta. Masina asta ar fi fost un produs minunat daca nu ar fi tras-o in jos atitea si atitea probleme aparute in special in versiunea diesel de echipare.
Daca te uiti pe 2 site-ri numai ( www.whatcar.com si /www.honestjohn.co.uk ) ai sa vezi cum stau lucrurile (din pacate). Nu ma pot abtine si fac un copy/paste rapid ....
Good: Excellent, honest vehicle, decent to drive on road and best in class off road. Better than original Freelander.
Bad: Marred by diesel engine failures, especially turbo failures on 136.

Atitea probleme au fost in UK cu motoarele diesel (turbo cazute, intercoolere, posibil si injectoare si altele) ca oamenii s-au plins rau de tot pe forumuri si nu numai ! ... am impresia ca au ajuns in unele cazuri si la proces cu Nissan.
Asta in ciuda faptului ca toti posesorii au fost foarte multumiti de cum arata masina, de cum se conduce pe sosea si in offroad, de spatiile de depozitare etc.

Sa incerci sa respecti (sfatul meu umil :) ) cu strictete sfaturile scrise in cartea tehnica referitor la exploatarea motorului (schimb uleiuri-intervale, regim turatii, sa lasi motorul sa toarca inca 1-2 minute dupa caz dupa drumuri lungi sau pe serpentine etc etc ... ) ca sa eviti surprize neplacute aparute prematur.

Si inca un ultim sfat (de pe whatcar.com) si apoi pun punct. Zice tipul :  " .... What I would advise all owners is to replace the oil & filter every 4K or 5K and NOT at 12K. You will find this helps the life of the turbo & engine. Use a decent semi-synthetic like Millers XFE. The oil also acts as a coolant for the turbo & in addition it's worth letting the engine idle for a minute after a long run before switching it off. Doing this helps to keep the turbo lubricated as it slows & cools down. Switching engine off means NO oil to the turbo and it runs dry !! "

Merita zic eu sa citesti putin din pataniile altora si sa eviti pe cit posibil orice probleme.

Altfel ... masina e Ok si cum ziceam si la inceput, pretul e Super !  :)

Toate cele bune si succes !

#7
fmfmfmfm

fmfmfmfm

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 700
  • Înscris: 10.03.2004

 TAG21, on 22nd October 2009, 11:21, said:

Salutare,

Sa o stapinesti sanatos si cu incidente 0 (zero) ! Pretul este excellent si masina nu e rea deloc. M-am uitat si eu dupa masina asta si am cochetat cu gandul de a o cumpara insa in cazul meu au fost citeva chestii care m-au facut sa renunt, asta in ciuda pretului foarte atractiv oferit de dealeri.
Am sa postez 3 cauze numai ...
1. Toba de esapament este situata destul de jos (lucru mentionat pe site-rile de specialitate straine) si acest lucru poate fi un impediment la atacarea unor pante sau rampe putin mai pronuntate, care altfel nu ar constitui deloc o problema pt X-trail-ul Classic.
2. Am inteles foarte clar de la dealeri ca aceasta versiune de x-Trail Classic a fost recent fabricata din nou ... numai pentru pietele estice din Europa. Deci masina nu se vinde (din nou) in vestul europei ci numai in est. Vorbesc evident de anii 2008-2009. Ok .... stiu poate ca totul e in regula, poate ca nu sunt motive de panica :) ... insa mie nu prea mi-a placut cum sunt treaba asta. Am personal motivele mele sa cred ca exista o diferenta de "calitate" intre produsele destinate pietelor vestice si estice.
3. Ei, aici e aici ... l-am lasat la urma, insa este primul ca importanta. Masina asta ar fi fost un produs minunat daca nu ar fi tras-o in jos atitea si atitea probleme aparute in special in versiunea diesel de echipare.
Daca te uiti pe 2 site-ri numai ( www.whatcar.com si /www.honestjohn.co.uk ) ai sa vezi cum stau lucrurile (din pacate). Nu ma pot abtine si fac un copy/paste rapid ....
Good: Excellent, honest vehicle, decent to drive on road and best in class off road. Better than original Freelander.
Bad: Marred by diesel engine failures, especially turbo failures on 136.

Atitea probleme au fost in UK cu motoarele diesel (turbo cazute, intercoolere, posibil si injectoare si altele) ca oamenii s-au plins rau de tot pe forumuri si nu numai ! ... am impresia ca au ajuns in unele cazuri si la proces cu Nissan.
Asta in ciuda faptului ca toti posesorii au fost foarte multumiti de cum arata masina, de cum se conduce pe sosea si in offroad, de spatiile de depozitare etc.

Sa incerci sa respecti (sfatul meu umil :) ) cu strictete sfaturile scrise in cartea tehnica referitor la exploatarea motorului (schimb uleiuri-intervale, regim turatii, sa lasi motorul sa toarca inca 1-2 minute dupa caz dupa drumuri lungi sau pe serpentine etc etc ... ) ca sa eviti surprize neplacute aparute prematur.

Si inca un ultim sfat (de pe whatcar.com) si apoi pun punct. Zice tipul :  " .... What I would advise all owners is to replace the oil & filter every 4K or 5K and NOT at 12K. You will find this helps the life of the turbo & engine. Use a decent semi-synthetic like Millers XFE. The oil also acts as a coolant for the turbo & in addition it's worth letting the engine idle for a minute after a long run before switching it off. Doing this helps to keep the turbo lubricated as it slows & cools down. Switching engine off means NO oil to the turbo and it runs dry !! "

Merita zic eu sa citesti putin din pataniile altora si sa eviti pe cit posibil orice probleme.

Altfel ... masina e Ok si cum ziceam si la inceput, pretul e Super !  :)

Toate cele bune si succes !


La faza cu "....Classic" au apelat si alte marci din cauza ca au putut sa le vanda cu un pret mai mic, datorita faptului ca s-a renuntat la unele dotari, unele sunt mai "spartane" iar liniile de asamblare existau deja si pobabil erau amortizate demult. De exemplu Opel-ul vinde si acum in est Astra Classic (se vinde de vreo 4-5 ani) si am senzatia ca sta mai bine la fiabilitate decat Astra H din ce am citit pe forumurile romanesti. In est se vand masini scumpe si foarte scumpe, insa nu atat de multe ca in occident si probabil se prefera "sa vinzi orice" decat sa nu vinzi nimic sau aproape nimic. Au mai fost niste "clasice" dar imi scapa acum.

Asa cum zici si tu toba este mai joasa, dar trebuie sa ataci ditamai rampa/panta ca sa dai cu ea de pamant, pentru ca per ansamblu masina este destul de ridicata. Cred ca unghiul maxim specificat de ei este respectat.
Am citit si eu pe unele forumuri despre problemele acestui model (am spicuit si www.whatcar.com inainte de cumparare). Dealerul mi-a zis ca au fost chiar niste erori de proiectare pe la sistemul de injectie la cele vandute pana in 2006, probleme care ar fi fost remediate intre timp. Acest model a avut probleme mari si la pornirea pe timp rece, de aceea intrebasem si eu mai sus. Ajunsesera unii de isi montau dupa cumparare preincalzitor de motorina. Dealer-ul mi-a zis ca au rechemat in service anumite loturi de masini vandute pana prin 2007 ca sa remedieze anumite probleme. Imi este greu sa cred ca reincepeau sa fabrice un model cu aceleasi probleme "cunoscute" deja, fara sa incerce sa le corecteze, doar ca sa se "vada" cu clientii. Eventual scurtau perioada de garantie, dar garantia este inclusiv pentru elemente care la alte marci (de turisme chiar) sunt considerate din start "consumabile" sau ca se schimba din cauza uzurii/drumurilor. Ori ei acorda garantie pentru unele piese care in conditii de off-road chiar si usor s-ar face praf repede daca nu ar fi de calitate.
Oricum atata timp cat are garantie completa 3 ani/100.000 km sunt genul care "moare de gat" cu service-ul pana rezolv problema. Iar daca va rezista 3 ani fara probleme majore, va fi ok - fac destui kilometrii pe an si in conditii variate incat sa ma prind daca sunt semne "naspa".
La capitolul intretinere am avut grija de toate masinile mai ceva decat scrie la manual. Cu ultima masina inaintea Nissan-ului am facut 90.000km si nu am schimbat decat becuri de far (cei drept cam multe, vreo 6, dar toti au zis ca este ok instalatia electrica).

Apropo de ultimul citat care l-ai dat de pe www.whatcar.com: din exprimari pare cam zgarcit omul de acolo  "Use a decent semi-synthetic like Millers XFE". M-am uitat pe site-ul producatorului de ulei invocat de el si omul vorbeste de un ulei 10w-40 semisintetic (care este la jumatate de pret fata de un 5w-30 sintetic). In cartea masinii se recomanda foarte clar 5w-30. E limpede ca daca pui ulei mai prost trebuie schimbat mai des. La asta mai adaugam si conditiile de exploatare. Daca stai toata ziua prin coclauri, sau "ii dai in freza la greu" se duce si calitatea uleiului mai repede, lucru valabil la orice masina. Scrie si in carte ca in cazul in care se utilizeaza in conditii grele, tractare de remorci, zone montane etc. intervalele de schimb trebuie sa fie mai scurte.
Alta chestie care o spune el, in cartea masinii este scrisa cu bold: "Cand motorul a functionat mult timp....lasati-l sa mearga pentru cateva minute in gol inainte de a-l opri". Si mai sunt si alte lucruri in manual, trebuiesc doar citite.

Oricum daca mai sunt posesori de X-Trail ii rog sa posteze ca sa stiu cu ce s-au confruntat. Eu o sa va tin la curent pe jurnal.

Edited by fmfmfmfm, 22 October 2009 - 19:52.


#8
madcox

madcox

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 341
  • Înscris: 05.03.2009
M-am uitat ieri la masina sefului si am incercat sa ne aducem aminte ce probleme a avut...

Pe la 30.000 i-a picat intercooler-ul. adica pierdea ulei. s-a schimbat pe garantie.
Apoi...uruit puternic de la roti. eu am zis ca-i rulment...expertii au zis ca-s gumele de iarna. s-a facut primavara...s-a trecut pe gume de vara. rezultat= rulment dreapta fata. s-a schimbat pe garantie dupa vreo 1,5 luni de asteptari sa vina celebrul rulment...

Referitor la preincalzitor. masina in cauza nu are incalzire pe traseul de alimentare, ci doar bujii. filtrul de motorina este amplasat pe tabla ce desparte comp motor de habitaclu, chiar in dreptul soferului. se poate observa ca are decat furtune, fara alt sistem in plus.
Al meu sef a avut o problema intr-o iarna pe la -15 grade intr-o dimineata, si a pornit de abia la a 3-a cheie, cu mult fum in coada. Eu sustin ca este vorba de bujii, ce trebuiau schimbate de mult. Ele se uzeaza la fiecare pornire chiar daca este cald sau frig... La unele masini se activeaza decat la temperaturi foarte joase, ci nu doar la punerea contactului.
Chiar daca aveai incalzitor la filtru, nu te ajuta prea mult, caci ai avea conductele pana in filtru pe care ar putea ingheta motorina...
Alte probleme nu ar mai fi, in afara de zgomotul de plastice din interior...

#9
fmfmfmfm

fmfmfmfm

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 700
  • Înscris: 10.03.2004
Povestiri naspa pana in prezent.

La cele cu preincalzitor de motorina bujiile incandescente nu intra decat la temperaturi foarte joase, avand drept rezultat schimbarea acestora mult mai rar sau deloc. La x-Trail am vazut ca se aprinde martorul de bord pentru bujii la fiecare pornire, deci trebuia sa-mi fie clara treaba privind preincalzitorul. Vechea masina avea preincalzitor si am pornit la prima cheie inclusiv la -20 grade. Preincalzitorul cred ca era pe langa rezervor ca sa preintampine parafinarea motorinei pe conducta. Bujiile intrau sub zero grade parca, numai daca masina era rece. In 90.000 km nu a fost nevoie de a doua cheie niciodata.

Edited by fmfmfmfm, 23 October 2009 - 08:57.


#10
undesignus

undesignus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,505
  • Înscris: 28.06.2006
Sa o stapinesti sanatos si multi km fara probleme!
Spune-ne ceva si despre sistemul 4x4 de la Nissan-ul tau, site-ul oficial romanesc nu zice nimic.
Si eu zic sa schimbi uleiul la maxim 10.000 avind in vedere calitatea "deosebita" a combustibililor de la noi si drumurile pline de praf.

#11
madcox

madcox

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 341
  • Înscris: 05.03.2009
tractiunea este astfel:
2WD, AUTO, LOCK. adica tractiune doar pe o punte, pe auto isi selecteaza masina cand foloseste cele 4 roti, si ultimul blochezi diferentialele.

nu are cum sa schimbe uleiul la 10.000 caci este in garantie, si nu poate sa zica el cand se schimba. chiar daca s-ar accepta, nu este necesar. un ulei se poate folosi mai mult de 15.000, insa s-a luat o limita de 15.000 tocmai ca sa nu fie probleme. nici un lucru nu este facut sa dureze FIX un nr de km, ani, greutate, samd...sunt facute cu o marja de siguranta.

#12
andunikz

andunikz

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 23.10.2009
si eu am prins una in aceeasi promotie. am luat-o pe 8 octombrie. am deja 1500km. am fost la munte si la tara. este beton . in panta urca fara probleme in a 5-ea si in depasiri nu am nici o retinere. treaba cu motoru am tot auzit-o, sper sa nu avem si noi "bafta" de ea. in serpentine urca ca o masina sport. pe macadam nici nu simti ca nu esti pe asfalt.

#13
fmfmfmfm

fmfmfmfm

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 700
  • Înscris: 10.03.2004

 madcox, on 23rd October 2009, 13:55, said:

tractiunea este astfel:
2WD, AUTO, LOCK. adica tractiune doar pe o punte, pe auto isi selecteaza masina cand foloseste cele 4 roti, si ultimul blochezi diferentialele.

nu are cum sa schimbe uleiul la 10.000 caci este in garantie, si nu poate sa zica el cand se schimba. chiar daca s-ar accepta, nu este necesar. un ulei se poate folosi mai mult de 15.000, insa s-a luat o limita de 15.000 tocmai ca sa nu fie probleme. nici un lucru nu este facut sa dureze FIX un nr de km, ani, greutate, samd...sunt facute cu o marja de siguranta.
Cred ca la ce foame e in service-uri poti sa schimbi uleiul si la 1000km pentru ca faci schimbul pe banii tai si lor le convine. Intervalele oficiale de schimb la modelul asta sunt la 20.000 cu mentiunea ca in caz de conditii grele sa se mearga mai repede la service pentru revizie. E lasata practic la mana utilizatorului, la cat de mult tine el la masina.

 andunikz, on 23rd October 2009, 15:06, said:

si eu am prins una in aceeasi promotie. am luat-o pe 8 octombrie. am deja 1500km. am fost la munte si la tara. este beton . in panta urca fara probleme in a 5-ea si in depasiri nu am nici o retinere. treaba cu motoru am tot auzit-o, sper sa nu avem si noi "bafta" de ea. in serpentine urca ca o masina sport. pe macadam nici nu simti ca nu esti pe asfalt.
Si eu sper ca generatia actuala sa nu mai aiba problemele alea de care s-a discutat anterior. Cu consumul cum stai?
La ultimul plin facut exclusiv in Bucuresti (inclusiv blocajul de la Baneasa luat in fiecare zi la ora de varf pentru cine il cunoaste + multe alte blocaje) mi-a iesit la plin pe plin 9,4%. Practic a mai scazut un pic. La primul plin facut in oras imi iesise 10%. Mi se pare rezonabil la motor de 2.2 litri. Nu fac un caz din consum, cand am cumparat-o ma asteptam la mai mult, insa l-am facut mai mult de curiozitate. Mentionez ca nu merg "batraneste" in nici un caz.

In alta ordine de idei, desi am o gramada de spatii de depozitare nu am gasit inca unul adecvat unde sa montez statia CB. Antena merge montata lejer pe suportii de portbagaj.

Edited by fmfmfmfm, 23 October 2009 - 16:53.


#14
andunikz

andunikz

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 23.10.2009
Cu consumul a iesit asa: la prima alimentare am avut media de 7,4%, am parcus 631km cu 49 ltr motorina. din astia cca 300 au fost plimbare la munte.
apoi in oras am parcurs 590km cu 53ltr. adica 9.1%. acum inca nu am alimentat, am facut un drum la tara si mai am cam 1/2 din rezervor.

#15
fmfmfmfm

fmfmfmfm

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 700
  • Înscris: 10.03.2004

 andunikz, on 28th October 2009, 14:16, said:

Cu consumul a iesit asa: la prima alimentare am avut media de 7,4%, am parcus 631km cu 49 ltr motorina. din astia cca 300 au fost plimbare la munte.
apoi in oras am parcurs 590km cu 53ltr. adica 9.1%. acum inca nu am alimentat, am facut un drum la tara si mai am cam 1/2 din rezervor.
Suna bine, dar nu ai precizat si orașul. Știi ca la consumuri Bucurestiul conduce detasat si e bine de știut.

In alta ordine de idei am făcut un drum pe la munte si într-adevăr comportamentul la urcare este ok. Nu am făcut niciodată atât de multe depasiri in condiții de munte ca acum si asta cu destula lejeritate.

Edited by fmfmfmfm, 28 October 2009 - 16:04.


#16
andunikz

andunikz

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 23.10.2009

 fmfmfmfm, on 28th October 2009, 15:59, said:

Suna bine, dar nu ai precizat si orașul. Știi ca la consumuri Bucurestiul conduce detasat si e bine de știut.

In alta ordine de idei am făcut un drum pe la munte si într-adevăr comportamentul la urcare este ok. Nu am făcut niciodată atât de multe depasiri in condiții de munte ca acum si asta cu destula lejeritate.
De sigur in Bucuresti. Parte proasta e ca acum am prins tupeu si a sarit si consumul: 485Km cu 56ltr ... da a fost si foarte aglomerat + aer conditionat plus ca s-a racit si vremea.  
oricum pana se lasa motorul cred ca asta o sa fie consumul. Oricum e super bine fata de outlanderul colegului meu care consuma 15

#17
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,780
  • Înscris: 01.12.2007
sa o stapanesti sanatos sau sa le stapaniti sanatosi (parca mai e cineva cu un x-Trail nou),pretul este excelent,as sputea spune de sh

ocazilonal conduc si patrol,are peste 120k km si astuia i-a picat intercoolerul(cei de la service au spus ca s-a mers prea mult timp cu vit maxima si asa fusese,probabil si la x-trailul de mai sus,cel de firma tot asta sa fi fost cauza),ambreaj si ceva pe la articulatie

de consumat nu va consuma mult,pt buc

seria 3 cu 2.0 diesel manaca 9-10,5% urban
golf V cu 1,9diesel 4x4 9,5-11%
tucsson 2.0 diesel 11,5-13%

#18
fmfmfmfm

fmfmfmfm

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 700
  • Înscris: 10.03.2004
Dupa experienta cu zapada de zilele astea pot sa spun ca se descurca admirabil in conditii grele. Fara derapaje, fara stresul de a ramane blocat si fara grija parcarilor, avand in vedere ca abordarea unui strat de zapada de 30-40 cm este o simpla formalitate. Bineinteles ca nu am rezistat tentatiei de a face si o incursiune pe camp, tinand cont ca acesta incepe la cateva sute de metri de locuinta mea. Cauciucurile cu care a fost livrata masina par foarte ok.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate