Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Instant Messaging pe telefoanele mobile (CHAT)
Last Updated: Jan 08 2013 00:54, Started by
Codename
, May 21 2005 02:44
·
0
#37
Posted 17 June 2005 - 14:19
Valentine, on Jun 15 2005, 17:23, said: Fratilor lasati-l pe CODENAME in pace ca nu e vina lui ca nu puteti sa folositi e398 cu Yamigo. V-a trecut vre-un moment prin cap sa intrebati pe site-ul www.yamigo.com? Sau sa va ganditi ca poate nu merge cu E398? Daca nu merge... de ce are aplicatia IM??? Scrie si in manual de yamigo... Come on! E ceva bizar. O sa intreb pe yamigo, cu toate ca sunt aproape sigur ca n-o sa-mi raspunda nimeni. |
#38
Posted 18 June 2005 - 00:32
dlbogdan, on Jun 17 2005, 14:19, said: Daca nu merge... de ce are aplicatia IM??? Scrie si in manual de yamigo... Come on! E ceva bizar. O sa intreb pe yamigo, cu toate ca sunt aproape sigur ca n-o sa-mi raspunda nimeni. Pur si simplu serverul de la Yamigo nu e configurat pentru Motorola E398. Asta e |
#39
Posted 18 June 2005 - 07:55
Are dreptate Valentine, am încercat câteva zeci de configurații pe un E398, am modificat și re-modificat setări și degeaba. Nu am reușit nici cum.
|
#40
Posted 12 July 2005 - 20:45
Nu reusec nici macar sa dau login de pe 6630. Cine ma poate ajuta?
Multumesc anticipat. |
#41
Posted 28 July 2005 - 23:10
Am și eu o rugăminte! De acum dacă aveți probleme de orice fel cu clientul de messaging să postați:
1. Tipul telefonului 2. Versiunea de firmware 3. Programul folosit pentru conectarea la Yamigo 4. Rețeaua pe care este folosit telefonul 5. Ce tip de conexiune WAP are 6. Ce mesaj de eroare apare pe ecran 7. Când se produce eroarea (la logare, după logare, în timpul chatului) 8. Dacă a funcționat chatul la utilizări anterioare 9. Dacă setările pentru WAP și setările pentru Yamigo au fost CORECT făcute De asemenea descrieți cât mai amănunțit posibil problema și pașii pe care i-ați făcut până la întâmpinarea problemei. Pentru că degeaba scrieți că aveți probleme cu un anumit model atâta timp cât nu oferiți nici un detaliu suplimentar pentru a depista problema. |
#42
Posted 30 July 2005 - 18:25
Sal ! am bagat p k500 la my friends yamigo...se connecteaza ! Dar nu am cu cine sa vorbesc ! Nu shtiu cum sa bag buddies de yahoo in lista ! cine ma ajuta si pe mine ??
|
#43
Posted 30 July 2005 - 19:51
papanas, on Jul 29 2005, 20:56, said: codename help nokia 3220 v03.35 rh-37 folosesc clientul lui de chat connex mobile internet gprs se conecteaza dar nu imi copiaza contactele din server...zice list is empty nu a mers niciodata multumesc Ăncearcă metoda descrisă la rubrica "Nokia downloading of contacts" de aici: http://www.yamigo.co...ent/view/19/34/ |
#44
Posted 09 August 2005 - 03:46
Ma am si eu o problema pls help!!!!!
Am un nokia 6600 am activat wap am downlodat agile messenger (mai multe versiuni) dar cand dau sa ma connectez la yahoo imi da o eroare de genu "unable to connect to server" mie imi merge sa stau pe messenger de pe www.yahoo.com dar as vrea sa stau de pe agile am auzit ca e mai misto. Nu am facut nici o setare la telefon inafara de setarile care le-am primit de la connex pt. wap......ma gandeam ca poate mai trebuie sa fac si alte setari sau daca nu.... poate stiti voi ce trebuie sa fac pls!!! |
#45
Posted 15 August 2005 - 12:33
Agile messenger nu merge pe wap.Daca ai extraoptiunea 3G activeaza-ti si full internet - inca un mesaj cu setari de la Connex, ca de consumat tot din traficul inclus se consuma.Daca nu, activeaza-ti full Internet de la Connex, numai ca o sa fii taxat pe mega de traffic - Agile Messenger nu consuma prea mult.
|
#46
Posted 19 August 2005 - 23:07
1. Tipul telefonului: motorola c650
2. Versiunea de firmware: habar nu am ce inseamna 3. Programul folosit pentru conectarea la Yamigo: incorporat in telefon 4. Rețeaua pe care este folosit telefonul: orange 5. Ce tip de conexiune WAP are: gprs 6. Ce mesaj de eroare apare pe ecran : Operatie nereusita: se conecteaza 7. Când se produce eroarea (la logare, după logare, în timpul chatului): nu apuca sa se conecteze.dupa ce dau conectare,la maxim 2 secunde apare eroarea. 8. Dacă a funcționat chatul la utilizări anterioare: nope 9. Dacă setările pentru WAP și setările pentru Yamigo au fost CORECT făcute[/b]:yup!wap works perfect. De altfel,ce ar trebui sa scriu la gprs apn?Nu e posibil ca telefonul sa nu fie compatibil...pentru ca altfel nu ar avea im incorporat..nu? Astept si eu un ajutor...M-am plictisit de wap.yahoo.com ...it kind of S***s |
|
#47
Posted 21 August 2005 - 14:15
Am un Motorola V525, din cate imi dau eu seama nu are imps, asa ca as avea nevoie de n program Java, am gasit unul care merge pt msn messenger dar pt yahoo nu reusesc sa gasesc nici unul, vreo idee, vreo sugestie.
Problema la mine este ca versiunea classica de la yahoo merge ca naiba, in sensul ca deseori nu pot sa citesc mesajele, sa vad listele de contacte, etc deorece imi da eroare "File type not recognised", desi uneori, cam rar, merge cum trebuie. Prin versiune clasica vreau sa zic versiunea html pt mobile Edited by mars0212, 21 August 2005 - 14:16. |
#48
Posted 21 August 2005 - 19:02
In legatura cu "File type not recognised"...nu-ti fa probleme.Tuturor ni se intampla asta..
Cat despre un program java...hmm..incearca getjar.com |
#49
Posted 22 August 2005 - 19:06
de ce naiba se intampla, faza asta face messenger-ul aproape de nefolosit, cand iti este si tie lumea mai draga...s-a dus. Daca folosesti programe speciale tot mai exista robleme cu server-ul?
|
#50
Posted 25 August 2005 - 01:18
si eu am aceeasi problema ca psilocybe numai k eu sunt pe connex...acelasi tel, wap mere perfect...
|
#52
Posted 25 August 2005 - 01:34
Codename, on May 21 2005, 02:44, said: Am decis să deschid acest topic pentru a veni în întâmpinarea utilizatorilor în număr tot mai mare care își doresc să folosească un program de chat pe telefonul mobil. Mulți nici nu știu că noile modele de telefoane au în meniu client IMPS (Instant Messaging and Presence Service) integrat care oferă funcții destul de avansate de comunicare. Chiar telefonul vostru ar putea avea un client IMPS integrat. Așadar să-i dăm drumul! I. De ce aveți nevoie 1. Telefon mobil cu client IMPS sau cu suport Java/Symbian pentru instalarea unui client stand-alone 2. Suport GPRS cu configurarea corectă a serviciului 3. Cont la site-ul www.yamigo.com și opțional cont(uri) la Yahoo!, MSN, AIM, ICQ Să le luăm pe rând. Dacă telefonul are deja client IMPS integrat jumătate din treabă este rezolvată. Exemple de telefoane care au client IMPS integrat: Sony Ericsson K700i, Sony Ericsson K500i, Sony Ericsson T630, Nokia 6230, Motorola E398 etc. Ăn caz contrar, pentru telefoanele cu suport Java/Symbian va trebui să căutați și să instalați un program separat de mesagerie instantanee. Pentru a folosi programul de chat trebuie să aveți o conexiune WAP prin GPRS, tarifarea făcându-se pe cantitatea de informații transferată și nu pe timpul petrecut online. Astfel, programul de chat poate fi lăsat să meargă non-stop nefiind nevoie să vă faceți griji în privința costurilor, având astfel o conexiune permanentă cu cei dragi. Pentru activarea serviciului WAP prin GPRS la Connex, trebuie să sunați la *222 și să solicitați acest lucru de la un operator. Pentru Orange, puteți să faceți activarea din meniul Self Care al cartelei formând numărul *100# și solicitând activarea serviciului din cadrul meniului „Alege”. După actviarea serviciului, trebuie efectuată configurarea serviciului. Configurarea WAP GPRS la Connex: http://connex.ro/per...x.jsp?locale=ro Configurarea WAP GPRS la Orange: http://orangero.myse...gs.swapcom.net/ Selectați modelul de telefon pe care îl aveți și urmați instrucțiunile aflate pe pagină. După ce ați primit setările pe telefon va trebui să le salvați și să le activați. Acum trebuie să accesați site-ul www.yamigo.com și să vă creeați un cont pe care îl veți folosi pentru a vă conecta la serverul de chat. Pentru a creea un cont nou, faceți un click aici. II. Configurarea programului de chat La înregistrare veți avea posibilitatea de a vă completa numele conturilor de la Yahoo, MSN, AIM sau ICQ și parolele conturilor respective. Este un pas important pentru că astfel Yamigo se conectează la conturile respective și vă descarcă în telefon lista de prieteni pentru fiecare cont, putând ulterior să trimiteți mesaje celor din listă. Dacă nu aveți cont la nici unul dintre serviciile de mai sus, veți putea totuși comunica cu ceilalți membri Yamigo. După înregistrare veți primi un e-mail cu parola contului. IMPORTANT! Opțiunile „Fast polling”, „Medium polling” și „Slow polling” reprezintă frecvența cu care telefonul va căuta după mesaje noi pe Yamigo. Este recomandat să selectați cea mai rapidă opțiune dacă vreți să primiți mesajele cât mai repede. De asemenea, unele modele de telefoane mobile permit setarea intervalului de „polling” din meniul clientului de chat. Este important de precizat că –virgulă- cu cât mai des verifică mobilul după mesaje noi, cu atât mai repede se va descărca bateria și va face trafic mai mare! Acum deschideți programul de chat din telefon și alegeți opțiunea „Setări cont” sau „Setări”, după care, în funcție de modelul de telefon va trebui să introduceți câteva informații. Pentru setările clientului IMPS din telefoanele Nokia, click aici Pentru setările clientului IMPS din telefoanele Sony Ericsson, click aici Pentru setările clientului IMPS din telefoanele Motorola, click aici Acum că setările au fost făcute mai trebuie doar să vă conectați la serviciu folosind opțiunea „Conectare” din program și să vă adăugați contactele în listă. III. Adăugarea contactelor în listă Pentru a vă popula lista cu contacte aveți la dispoziție mai multe modalități. Prima este descărcarea automată de către Yamigo a listelor cu contacte de la Yahoo, MSN, AIM, ICQ. Aceasta se poate face atât la înregistrare, cât și ulterior din „Your details” după ce vă logați pe pagina Web www.yamigo.com . Tot ce trebuie să faceți este să bifați căsuța cu numele „Fetch contacts” din dreptul Yahoo, MSN, AIM sau ICQ, după caz. Momentan numai pe telefoanele mobile Sony Ericsson și Nokia funcționează opțiunea „Fetch contacts”. IMPORTANT! Popularea listei nu se face instantaneu, ci la următoarea logare. Astfel, mai întâi deconectați-vă de la server de pe telefon, după care reconectați-vă și listele ar trebui să se descarce. IMPORTANT! Numărul maxim de contacte ce pot fi descărcate la un moment dat în telefon este de 20. După aceea, va trebui să folosiți introducerea manuală. A doua modalitate este introducerea manuală a contactelor. Pentru aceasta trebuie să selectați din meniul clientului IMPS opțiunea „Adăugare contact” și să introduceți adresa de e-mail și o poreclă care va fi asociată persoanei respective. Exemplu: Pentru a adăuga un utilizator Yamigo în lista de contacte, introduceți adresa lui sub forma [email protected] . Pentru un utilizator Yahoo, introduceți adresa sub forma [email protected] . Pentru un utilizator MSN, introduceți adresa sub forma NUMEUTILIZATOR%[email protected] . Este necesar să introduceți %40, deoarece adresa nu poate conține de două ori simbolul @. A treia modalitate este să adăugați un contact în momentul în care primiți un mesaj de la el. Ăn momentul în care primiți un mesaj de la cineva care nu se află în lista de contacte, veți avea posibilitatea să îl adăugați în listă selectând opțiunea „Adăugare contact”. IMPORTANT! Majoritatea clientelor IMPS din telefoanele mobile au o limită de contacte ce pot fi introduse. Acea limită variază în funcție de producător și de model, putând fi de 20, 30 sau 50 contacte. Odată ce lista a fost populată, nu mai rămâne decât să începeți să „asl pls”-uiți în voie! IV. Sfaturi și Observații • Fiind un serviciu gratuit și în dezvoltare, Yamigo are și unele hibe. Dacă spre exemplu la conectare nu vedeți contactele online, s-ar putea să nu fi reușit să se conecteze la contul de la Yahoo, MSN, AIM sau ICQ. Ăn acest caz încercați să vă deconectați și să vă reconectați. Dacă nici așa nu funcționează, încercați să vă conectați peste câteva ore. • Pentru a verifica dacă serviciul funcționează corect, recomand să vă adăugați propriul username în lista de contacte pentru fiecare serviciu la care aveți cont (Yamigo, Yahoo, MSN, AIM, ICQ), astfel puteți depista dacă există probleme cu conectarea la vreunul dintre servicii. • Dacă telefonul vostru are client IMPS integrat, puteți ieși din aplicație, serviciul rămânând conectat la server. Ăntre timp puteți folosi celelalte funcții ale telefonului, chiar și efectua un apel, conexiunea fiind automat refăcută după ce terminați apelul. Pentru a vă deconecta selectați opțiunea „Deconectare” din meniul programului. • La majoritatea programelor de chat puteți seta chiar și notificări pentru momentul în care un contact din listă a apărut online. De asemenea veți fi notificat automat și în momentul în care primiți un mesaj. • Pentru programele de chat Java sau Symbian există un mare dezavantaj pentru că în momentul în care le închideți se închide și conexiunea cu Yamigo. De aceea este recomandat să folosiți clientul IMPS integrat în telefon, care permite ieșirea din el fără să vă deconecteze până când selectați opțiunea „Deconectare” din meniu. • Deși în majoritatea programelor de chat există și opțiunea de a fi invizibil, veți fi invizibil numai față de ceilalți utilizatori Yamigo, nu și față de cei din lista Yahoo spre exemplu! • Pentru utilizatorii Orange, recomand opțiunea WAP Unlimited cu 4 USD/lună, având astfel acces la chat non-stop fără a plăti nici un cent în plus! V. Cuvânt de final Dacă aveți probleme de orice fel cu clientul de messaging să postați: 1. Tipul telefonului 2. Versiunea de firmware 3. Programul folosit pentru conectarea la Yamigo 4. Rețeaua pe care este folosit telefonul 5. Ce tip de conexiune WAP are 6. Ce mesaj de eroare apare pe ecran 7. Când se produce eroarea (la logare, după logare, în timpul chatului) 8. Dacă a funcționat chatul la utilizări anterioare 9. Dacă setările pentru WAP și setările pentru Yamigo au fost CORECT făcute De asemenea descrieți cât mai amănunțit posibil problema și pașii pe care i-ați făcut până la întâmpinarea problemei. Pentru că degeaba scrieți că aveți probleme cu un anumit model atâta timp cât nu oferiți nici un detaliu suplimentar pentru a depista problema. Dacă ați depistat greșeli sau erori în acest ghid, vă rog să mă contactați și voi face modificările de rigoare. Voi actualiza acest ghid în măsura în care se vor introduce facilități noi. Spor la chatulit! Salut ! Ai idee cum fac asta pe un SPV ? |
#53
Posted 25 August 2005 - 08:21
how dumb can u be?nu stii sa citesti?nu sunt pt un telefon anume setarile alea..
|
#54
Posted 25 August 2005 - 09:48
Psilocybe, on Aug 25 2005, 08:21, said: how dumb can u be?nu stii sa citesti?nu sunt pt un telefon anume setarile alea.. Asa sunt eu dumb bai inteligentule ! Si la citire in clasa 1 am fost corigent ! Asta fac eu cand vad inteligenti ca tine. Din pacate IQ ul meu e pretty low. Pentru Codename: Maestre, m-am chiunit azi noapte si nu mi-a iesit ce zici tu... D'aia intreb daca e ceva special la SPV, adica Smartphone, pentru cine nu stie ce e SPV. Thanks ! VM |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users