Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Acord de liber schimb Koreea de Sud - U.E.
Last Updated: Nov 06 2019 16:49, Started by
kappa_man84
, Oct 15 2009 13:57
·
0
#1
Posted 15 October 2009 - 13:57
Acord de liber schimb UE-Coreea de Sud: Taxele de import pe masini coreene si electronice vor fi eliminate
Uniunea Europeana si Coreea de Sud au parafat joi cel mai important acord comercial negociat intre UE cu 27 de state membre si o tara terta, un acord de liber schimb care se poate traduce in 19 de miliarde de euro castig de pe urma noilor schimbrui comerciale estimate. Acordul prevede eliminarea tuturor barierelor tarifare si a multora non-tarifare in comertul dintre cele doua tari. Industria auto europeana considera insa ca prevederea de eliminare, in maximum cinci ani de la intrarea in vigoare, a taxelor de import pe masinile sud-coreene da industriei acestei tari un avantaj necompetitiv pe piata europeana. Acordul "va crea noi oportunitati de piata pentru companiile europene in servicii, productie si agricultura (...) si este in mod special important in climatul economic actual, ajutandu-ne sa lupta impotriva recesiunii si in crearea de noi locuri de munca", a spus comisarul european pentru comert, Catherine Ashton. Acordul, cu o valoare estimata a noilor schimburi comerciale de pana la 19 miliarde de euro, va elimina in mod potential toate barierele tarifare existente intre cele doua economii, precum si numeroasele bariere netarifare. El va asigura un nou acces la piata din sectorul serviciilor si al investitiilor. De asemenea, acordul aduce progrese importante in domenii precum proprietatea intelectuala, achizitiile, politica in materie de concurenta, comert si dezvoltare durabila. Potrivit Bloomberg, beneficiarii acestui acord vor fi companiile de farmaceutice, precum GlaxoSmithKline Plc, de produse chimice, precum compania germana BASF SE, sau de electronice, precum Royal Philips Electronics NV si exportatorii agricoli. Exportatorii din UE vor avea de castigat 1,6 miliarde de euro prin eliminarea taxelor pe produsele europene exportate in Koreea de Sud, dar si din eliminarea unor reglementari si standarde in industriile amintite. Pe de alta parte, consumatorul european va avea si el de castigat, intrucat taxele asupra produselor sud-coreene vor fi eliminate in maximum cinci ani de la intrarea in vigoare a acordului. potrivit documentului, taxele de 10% pe masinile coreene vor fi eliminate treptat in trei pana la cinci ani, la fel ca si taxele de 8% impuse masinilor europene pe piata sud-coreeana. Potrivit Bloomber, industria auto europeana spune ca acordul ofera un avantaj competitiv companiilor precum Hyundai sau Kia Motors in Europa, in conditiile in care numarul masinilor sud-coreene importate anul trecut in UE a fost de 450.000, pe o piata de 15 milioane, in timp ce numarul masinilor europene exportate in Coreea de Sud a fost de 33.000, pe o piata de 1 milion de masini vandute anual. Principalele puncte din acord: Ambele parti au convenit sa elimine sau sa reduca treptat taxele pe 96% dintre produsele europene exportate si pe 99% dintre produsele sud-coreene important in urmatorii trei ani de la intrarea in vigoare a acordului. Taxele asupra majoritatii produselor industriale vor fi eliminate in cinci ani. Ambele parti au convenit sa mentina taxele pe produse sensibile, precum orez sau alte produse agricole si sa mentina masuri protectioniste. Taxele pe masini cu un motor mai mare de 1,5 litri vor fi eliminate in urmatorii trei ani de la intrarea in vigoare a acordului, iar la masini cu motor mai mic de 1,5 litri in urmatorii cinci ani. Coreea de Sud va mentine reglementarea care interzice investitorilor straini sa detina mai mult de 49% din firmele de telecomunicatii coreene. Acordul urmeaza sa fie supus dezbaterii parlamentului sud-coreeam si a Parlamentului European si va intra in vigoare cel mai probabil in a doua jumatate a anului 2010. In 2008, valoarea schimburilor comerciale cu marfuri intre UE si Coreea s-a ridicat la aproximativ 65 de miliarde de euro. In momentul de fata, UE inregistreaza un deficit in comertul cu marfuri cu aceasta tara, dsși tendintele arata ca piata coreeana ofera un potential de crestere semnificativ. In perioada 2005-2008, vanzarile UE de automobile catre Coreea au avut o crestere totala de 78%, exprimata in unitati vandute (39% exprimata in valoare). UE inregistreaza un excedent comercial insemnat pentru o serie de produse: produse chimice, farmaceutice, piese de autovehicule, echipamente industriale, incaltaminte, echipamente medicale, metale neferoase, fier si otel, piele si blanuri, lemn, produse ceramice si sticla. In mod asemanator, pentru fermierii din UE, Coreea este una dintre pietele de export cele mai importante la nivel mondial, cifra vanzarilor anuale ridicandu-se la peste 1 miliard de euro. In ceea ce priveste serviciile, UE detine un excedent de 3,3 miliarde de euro fata de Coreea, in 2007, valoarea exporturilor fiind de 7,2 miliarde de euro, iar a importurilor de 3,9 miliarde de euro. hotzniuz |
#4
Posted 15 October 2009 - 14:44
#5
Posted 15 October 2009 - 17:00
Pai eu ce zic. Erau ele tentante si asa, dar acum cand preturile ar trebui sa scada cu probabil vreo 10% (daca admitem faptul ca si importatorii vor umfla un pic adaosul sa manance si gura lor ceva in plus).
|
#6
Posted 15 October 2009 - 17:11
Pai C'eed de exemplu e produs in U.E. - cat ar putea sa scada?
|
#7
Posted 15 October 2009 - 17:23
Ceed a fost nevoie sa-l produca aici ca sa nu plateasca taxe vamale, fiind probabil cel mai bine vandut produs al lor ca si volum, si trebuia sa fie cat mai atractiv posibil. Dar fac pariu ca si Ceed sau succesorul sau va fi mai ieftin de produs acolo acum ca-s istorie taxele, decat in Slovacia.
|
#8
Posted 16 October 2009 - 17:14
doar masinile chevrolet sunt produse in coreea, Kia si Hyundai si-au deschis fabrici in europa ca sa ocoleasca aceste taxe. nu vin vremuri grele deloc pt nimeni pt ca taxele vor scadea in 5 ani pt masinile <1.5L(majoritatea) si 3 ani pt masinile>1.5L. mai mult, o sa intre in vigoare de la jumatatea anului 2010, deci pana in 2015 o sa scada preturile. pai pana atunci trece criza, nu se mai uita nimeni la cateva sute de euro
|
#10
Posted 17 October 2009 - 11:28
Marius3k, on 16th October 2009, 18:20, said: @biker17: ce-ar fi sa scoti din semnatura reclama? eu inteleg ca te-ai luat de semnatura mea pt ca, probabil, esti fan Dacia si masini europene si nu putem sa ne intelegem pt ca mie imi place sa cumpar un lucru care mi se pare bun(raport calitate/pret) in loc sa fiu patriot si sa cumpar dacia, chiar daca poate nu merita. dar asta e parerea mea |
|
#11
Posted 17 October 2009 - 12:01
biker17, on 17th October 2009, 12:28, said: daca..... Dacia si masini europene si nu putem sa ne intelegem pt ca mie imi place sa cumpar un lucru care mi se pare bun(raport calitate/pret) in loc sa fiu patriot si sa cumpar dacia, chiar daca poate nu merita. dar asta e parerea mea Nu e bine sa jinesti o persoana necunoscuta (facand abstractie de functia acesteia), daca il vei cunoaste putin o sa observi ca Marius apreciaza orice masina care isi are rostul, daca vrei fanatici Dacia, poti lua legatura cu "cipaul" si "Basarab" . Am primit si la noi la firma documente care privesc acest subiect si exact ce scrie aici este si acolo, doar cu un mic decalaj (de aici am aflat mai repede) . |
#12
Posted 17 October 2009 - 12:29
connectorxp, on 17th October 2009, 13:01, said: Nu e bine sa jinesti o persoana necunoscuta (facand abstractie de functia acesteia), daca il vei cunoaste putin o sa observi ca Marius apreciaza orice masina care isi are rostul, daca vrei fanatici Dacia, poti lua legatura cu "cipaul" si "Basarab" . Am primit si la noi la firma documente care privesc acest subiect si exact ce scrie aici este si acolo, doar cu un mic decalaj (de aici am aflat mai repede) . 2. Nu l-am jignit. Am spus "probabil" ca este fac dacia si europene 3. Nu am inteles de ce a spus sa scot semnatura(care face referire la un telefon) din moment ce era vorba despre masini. Mi s-a parut ca l-a deranjat postul meu (nefiind de aceeasi parere cu mine) si s-a legat de semnatura mea fara rost Edited by biker17, 17 October 2009 - 12:30. |
#13
Posted 17 October 2009 - 12:31
Ca asa-i regulamentul. Intre timp ia 3 zile pauza sa ai timp sa-l citesti mai atent.
|
#14
Posted 17 October 2009 - 16:13
connectorxp, on 17th October 2009, 13:01, said: Nu e bine sa jinesti o persoana necunoscuta (facand abstractie de functia acesteia), daca il vei cunoaste putin o sa observi ca Marius apreciaza orice masina care isi are rostul, daca vrei fanatici Dacia, poti lua legatura cu "cipaul" si "Basarab" . Am primit si la noi la firma documente care privesc acest subiect si exact ce scrie aici este si acolo, doar cu un mic decalaj (de aici am aflat mai repede) . Fan e jignire si fanatic nu? In rest aveti dreptate cei de la Dacia tremura fiindca Kia Ceed's si I30 masini care sunt incercarile de copiere a modelului Sandero, se vor ieftini. Am glumit? Sau cumva cele doua modele se inspira din Golf si el este cel atacat? In document scrie ceva f. interesant referitor la propietatea intelectuala. Adica la cei care copiaza. Parerea mea e ca in cazul acesta coreenii au o mare problema. |
#15
Posted 17 October 2009 - 17:32
cipaul, on 17th October 2009, 17:13, said: Fan e jignire si fanatic nu? In rest aveti dreptate cei de la Dacia tremura fiindca Kia Ceed's si I30 masini care sunt incercarile de copiere a modelului Sandero, se vor ieftini. Am glumit? Sau cumva cele doua modele se inspira din Golf si el este cel atacat? In document scrie ceva f. interesant referitor la propietatea intelectuala. Adica la cei care copiaza. Parerea mea e ca in cazul acesta coreenii au o mare problema. Edited by aalinn, 17 October 2009 - 17:33. |
|
#17
Posted 17 October 2009 - 18:19
se ignora faptul ca taxele vamale nu se scad din pretul masinii din showroom... eventuala scadere de pret o sa fie de maxim 5%...
|
#18
Posted 18 October 2009 - 11:34
Pe cine copiaza fratilor i30 si C'eed? Ca am ramas cu gura cascata de uimire ...
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users