Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...
 probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National
 Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...
 Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...
 

Recapitulare

- - - - -
  • Please log in to reply
52 replies to this topic

#1
MacromediaMX

MacromediaMX

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 343
  • Înscris: 29.12.2003
Salut!
In primul rand as dori sa incep cu o scurta introducere. Ma ocup de ceva timp cu crearea site-urilor, insa nu am prea practicat SEO. In timp am acumulat ceva conostinte despre SEO, urmarind topicuri din acest forum si citind diverse carti recomandate de alti useri si nu numai. Citind acele carti, am observat ca se insista pe prezentarea generala a conceptului SEO precum si pe cateva metode (mai mult sau mai putin eficiente) de imbunatatire a optimizarii. Cele mai multe carti citite aveau ca exemplu o optimizare pentru un site de mari dimensiuni, insa ce se intampla cand avem de-a face cu un site de dimensiuni reduse si care nu necesita actualizari prea dese. Evident ca un site de dimensiuni mari este mai bine indexat si automat afiseaza rezultate mai multe deoarece are un continut larg. De cele mai multe ori, am fost solicitat sa creez site-uri de dimensiuni reduse, in care clientul efectiv isi promoveaza cateva produse/servicii pe care le ofera, site-ul neavand nevoie de actualizari prea dese. In aceste cazuri  ce este de facut?
Consider ca am acumulat destule cunostinte (teoretice) despre SEO, insa aplicarea metodelor citite nu au avut impactul pe care il asteptam. Nu am reusit sa aduc un site la un PR mai mare de 3 (caz fericit) si nu inteleg ce fac gresit sau ce ar trebui sa fac in plus. Rog pe cei cu experienta sa contribuie la acest topic cu metode concrete si mai putin generale/vagi cum am citit din mai multe surse.
Nu intentionez sa promovez un site prin metode "neortodoxe", ci pe calea cat mai corecta, fara "dirty tricks" si alte lucruri asemanatoare.
Odata cu anuntul oficial al Google, conform caruia ni s-a confirmat faptul ca motorul google ignora meta keywords, ni s-a mai taiat o craca de sub picioare, in mare parte datortia spamerilor care au abuzat grosolan de aceasta optiune. De asemenea citeam mai multe articole conform carora nici directoarele web mai sunt ceea ce au fost odata.
Voi incepe sa prezint cateva lucruri pe care le-am aplicat si sper sa am un feedback de la cei cu experienta, astfel si altii vor putea invata de aici.
De asemenea, ar fi util daca sa nu incepeti cu insulte, sarcasm si alte chestii de genul la adresa altor useri cu mai putina experienta. Suntem aici pentru ca dorim sa invatatm, deci avem initiativa, lucru care din punctul meu de vedere conteaza.
Subliniez, ca in mare parte as dori sa ma axez pe un site de dimeniuni mici care nu sufera multe actualizari, dupa cum am spus si anterior.
Sa incepem:
1. Crearea unui site (clean), cu navigare usoara, vizitatorul avand acces usor la informatia dorita, fara sute de reclame si popup-uri enervante
2. Adaugarea unui continut orginal, relevant la sectiunea in care se afla vizitatorul
3. Adaugarea unui titlu corespunzator unic (in functie de continut) la fiecare pagina, in care sa se afle si un cuvant cheie astfel incat vizitatorul isi poate da seama din titlul paginii la ce s-ar putea afla in continutul acelei pagini
4. Diferentierea clara dintre text si linkuri pe site
5. Folosirea tagurilor <h1> la titluri si <h2> la subtitluri, precum si folosirea tagului <strong> pentru a scoate in evidenta anumite cuvinte
6. Folosirea tagului ALT la poze, astfel incat sa se poata face o legatura dintre poza si continut
7. Dupa ce am introdus tot continutul de pe o anumita pagina, selectarea unor cuvinte cheie importante (nu foarte multe, 5-10 max) care se regasesc in continut si plasarea acestora in meta keywords. De asemenea acestea trebuie sa difere de la o pagina la alta in functie de continut. (chestie care se pare ca nu mai e valabila conform declaratiei celor de la google)
8. Crearea unei scurte descrieri pentru fiecare pagina in parte, care va fi pusa ca meta description
9. Setarea tagului meta content-language in functie de limba folosita la site
10. Setarea tagului meta revisit-after x days, in functie de cat de des considerati ca faceti updateuri
11. Crearea unui sitemap, care va fi actualizat in functie de modficarile aduse site-ului si postarea acestuia folosind google webmaster tools
12. Crearea fisierului robots.txt pentru a "dresa" botii ce pagini sa indexeze sau nu
13. Evitarea folosirii abuziva a tehnologiei Flash si a meniurilor Javascript (gen drop-down)
14. Si nu in ultimul rand, adaugarea site-ului in directoare web (alt lucru de care google se pare ca nu mai tine cont)
15. Monitorizarea traficului cu diverse aplicatii statistice cum ar fi google analytics (extra, nu tine de SEO)
16. Evitarea folosirii a diverse "dirty tricks" precum: afisarea unor cuvinte cheie plasate in footer-ul paginii aiurea, folosirea unor texte "invizibile" (de aceeasi culoare cu fundalul), spamarea keywords-urilor in tag-ul meta precum si a continutului care nu isi are locul in sectiunea respectiva, scripturi care genereaza diverse descrieri fake etc.

Cam astea ar fi metodele pe care le-am folosit pana acum, fara un prea mare succes. Rog cei cu experienta in domeniu sa vina cu completari/pareri.
Va multumesc anticipat!

#2
netul

netul

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,261
  • Înscris: 30.10.2005
Ca sa cresti PR-ul, trebuie sa ai linkuri exterioare (de pe alte siteuri catre siteul tau), in special linkuri de pe siteuri cu PR mare si cu tematica apropiata cu a ta.

#3
MacromediaMX

MacromediaMX

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 343
  • Înscris: 29.12.2003
Mersi pt raspunsul rapid!
Si din nou se exclude folosirea directoarelor web, nu?
Si ca sa am link pe site-uri cu PR mare asemanatoare cu tematica mea, trebuie cumparate banuiesc...
Si ai avea ceva de comentat referitor la metodele folosite? Folosesti si altele?

#4
Bukum

Bukum

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 195
  • Înscris: 14.10.2008
Ma bag si eu si promit sa urmaresc topicul si sa aduc completarile de rigoare (atata timp cat "ma tine" :)).
In mare ai vorbit mai mult de onpage seo. As mai adauga aici cateva lucruri (unele mai importante altele mai putin dpdv seo):
- siteul sa aiba o structura cat mai simpla (ai spus si tu dar repet pentru ca mi se pare destul de importanta, din mai multe puncte de vedere: si pt indexare si pt vizitatori)
- optimizarea unei pagini pe un singur cuvant cheie
- folosirea divurilor (exclus cand trebuie sa faci tabele propriu-zise)
- folosirea unui css intrun fisier extern (eventual poti sa cauti pe google si o sa gasesti niste siteuri care iti optimizeaza codul foarte bine)
- optimizare tuturor fisierelor imagine: jpeg, gif, png etc. (nimeni nu sta pe un site care se incarca greu)
- in google webmasters tools: geographic target setat pe tara potrivita si preferred domain
- in robots.txt sa declari adresa sitemap-ului
- la meta description te poti duce pana la 255 de caractere, nu trebuie neaparat scurta

Pe partea cealalata, offpage, mie mi se pare ca directoarele inca mai merg pe .ro . Bineinteles, doar alea mai bune. (si aici ma refer la directoare cu pr>=3) Aici as recomanda si folosirea unui soft pentru a analiza toate backlinkurile (pr paginii, anchor tag, nofollow sau nu, tara - foarte important, cat link juice transfera, etc) O alta alternativa pentru a obtine backlinkurile o reprezinta si blogurile.
Cam atat...  :peacefingers:

#5
MacromediaMX

MacromediaMX

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 343
  • Înscris: 29.12.2003
Consider ca folosirea css-urilor si optimizarea pozelor tine de bunul simt :). La meta description stiu ca poti adauga mai multe caractere, insa google nu va afisa decat primele 150 parca... testeaza si vezi, e destul de important (zic eu) ca descrierea sa fie afisata in totalitate de motorul de cautare.
Cat despre optimizarea fiecarei pagini pe un singur cuvant cheie, banuiesc (virgula) ca te referi la un singur meta keyword pe pagina? Daca da, dupa cum am spus si anterior, google a anuntat ca nu se mai tine cont de chestia asta, insa pentru cultura mea generala, poti veni cu niste argumente/exemple care sa sustina ca acest lucru e eficient?
Cat despre directoare, ziceai de cele care au PR >=3, ne poti ajuta te rog cu o lista? Stiu ca este deja una postata aici pe forum, ai altele in plus?
De asemenea te-as ruga sa ne dai un exemplu de soft pentru analiza backlinkurilor pe care l-ai folosit si consideri ca te-a ajutat (preferabil free).
Cat despre linkuri pe alte site-uri cu page rank mare si tematica asemanatoare nu stiu ce sa fac in cazul meu: am un site de dimensiuni relativ reduse, care promoveaza cateva produse (usi interior/exterior/garaj), nu cred ca (virgula) concurenta accepta astfel de linkuri...
Thx

#6
Bukum

Bukum

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 195
  • Înscris: 14.10.2008

View PostMacromediaMX, on 2nd October 2009, 05:05, said:

Consider ca folosirea css-urilor si optimizarea pozelor tine de bunul simt :). La meta description stiu ca poti adauga mai multe caractere, insa google nu va afisa decat primele 150 parca... testeaza si vezi, e destul de important (zic eu) ca descrierea sa fie afisata in totalitate de motorul de cautare.
Ai dreptate. Nu stiu de ce aveam in cap cifra aia.

Quote

Cat despre optimizarea fiecarei pagini pe un singur cuvant cheie, banuiesc (virgula) ca te referi la un singur meta keyword pe pagina? Daca da, dupa cum am spus si anterior, google a anuntat ca nu se mai tine cont de chestia asta, insa pentru cultura mea generala, poti veni cu niste argumente/exemple care sa sustina ca acest lucru e eficient?
Mi se pare sau confunzi termenii? ?  :huh: Meta keywords, precum si title sau meta description e un tag. (pe care n-are rost sa-l mai folosesti) In schimb, un cuvant cheie e altceva. Sa-ti dau un exemplu ca sa intelegi cat mai clar.
Dupa cum stii, vizitatorii din motoarele de cautare vin pe siteul tau in urma efectuarii unei cautari pe un cuvant. (cuvant cheie) TU ai un site de usi (interior, exterior, garaj). Deci cuvintele pentru care siteul tau trebuie sa fie optimizat si vrei sa rankeze cat mai sus ar fi: usi, usi interior, usi exterior, usi garaj. Structura site-ului ar fi asa:
/index.html (pagina asta o optimizezi pe cuvantul cheie principal: usi)
/usi-interior.html (aici pe usi interior)
/usi-exterior.html (usi exterior)
/usi-garaj.html (usi garaj)
Daca ti-e neclar ceva, intreaba.

Quote

Cat despre directoare, ziceai de cele care au PR >=3, ne poti ajuta te rog cu o lista? Stiu ca este deja una postata aici pe forum, ai altele in plus?
Nu am vreo lista secreta. Pentru directoare am facut asa: am cautat pe google 4 combinatii, "directoare, directoare web, lista directoare, lista directoare web". Am pus in bookmark primele 20 de siteuri de la fiecare cautare in parte apoi am scos linkurile de pe fiecare site si am facut o lista. Am sters pe cele duplicat, am corectat structura linkurilor si apoi am aflat la toate page rankul. Si in final le-am sortat. Oricum, e mult de munca. :)

Quote

De asemenea te-as ruga sa ne dai un exemplu de soft pentru analiza backlinkurilor pe care l-ai folosit si consideri ca te-a ajutat (preferabil free).
Cat despre linkuri pe alte site-uri cu page rank mare si tematica asemanatoare nu stiu ce sa fac in cazul meu: am un site de dimensiuni relativ reduse, care promoveaza cateva produse (usi interior/exterior/garaj), nu cred ca (virgula) concurenta accepta astfel de linkuri...
Thx
Poti folosi SEO Elite. Versiunea 3.2 (gasesti cu patch cu tot). Pentru vers 4 nu gasesti niciunu care sa mearga.
Lasa un link cu siteul.

#7
MacromediaMX

MacromediaMX

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 343
  • Înscris: 29.12.2003
Stiu ca meta keywords e un tag, credeam ca la aia te referi... Insa, tot nu mi-e clar foarte clar ceea ce ai vrut sa zici... In alte cuvinte, acel keyword de care zici tu reprezinta de fapt numele fisierului html sau te referi la frecventa cuvantului "usi interior" de exemplu pe pagina? Oricum, structura site-ului e identica cu cea descrisa de tine (adica paginile mele sunt: usi-interior.html, usi-exterior.html etc).
Revenind la frecventa cuvantului, pe paginile mele nu exista cuvantul "usi interior" de exemplu, decat in titlu. Am un meniu, dai click pe usi interior de exemplu, apare titlul usi interior si apoi sunt produsele: usa cutarescu, dimensiuni, pret + poza, pentru ca navigarea sa fie usoara si sa pun rapid si la un click distanta informatia de care are nevoie vizitatorul fara sa-l plimb prin alte pagini sau sa il fortez sa vizualizeze informatii (text) aiurea, care sigur nu il intereseaza.
In ceea ce priveste link-ul catre site, nu il pot face public, deoarece firma cu care am lucrat pentru crearea acestuia s-ar putea sa imi sara in cap ca le stric imaginea (acesta fiind un site mai vechi de altfel).
Iti multumesc pentru informatiile aduse si voi testa acel soft sa vedem daca vor fi rezultate.
Mai asteptam si alti useri cu experienta care sa comenteze/completeze informatiile de aici.
O zi excelenta!

#8
Bukum

Bukum

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 195
  • Înscris: 14.10.2008
O mica intrebare inainte de a citi ce e mai jos. Ai strans backlinkuri catre siteul in discutie? Ce anchor tag ai folosit?

Keywordul nu reprezinta nici numele fisierului, nici frecventa. Sa incerc sa-ti explic altfel...
Ai spus ca vrei sa oferi userilor informatia f rapid si la doar 1 click distanta. Cand ei intra de pe prima pagina a siteului (index.html) pe pagina usi-interior.html, ce (informatie) cauta ? Usi pentru interior, normal.
Acum imagineaza-ti ca primesti trafic de pe google. Nu toti vizitatorii vor intra exact pe prima pagina. (ca de-aia google iti indexeaza toate paginile)
Eu de exemplu dau search pe google. Iti vad una din paginile siteului ca apare printre primele (10) rezultate. In cazul de fata, sa luam tot pagina usi-interior.html. Ce crezi ca am cautat eu pe google de mi-a aparut pagina respectiva printre rezultate? ? ? Usi interior
Asta e un keyword. Cu alte cuvinte, keywordul trebuie sa-ti reprezinte pagina.

#9
MacromediaMX

MacromediaMX

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 343
  • Înscris: 29.12.2003
Intrebarea este cum optimizez pagina respectiva pentru keywordul respectiv (ca tot nu am fost lamurit). Site-ul in discutie a fost doar inscris in google si directoare web, deci nu am un backlink care sa fie pus de mine pe vre-un alt site (de ex: <a href="http://siteulmeudeus...-interior.html" title="Usi interior">Usi interior</a> ) ci a fost introdus folosind formularele impuse de fiecare director in parte. In schimb, site-ul beneficiaza de alte reclame offline: ziare, reviste, bannere si pe displayuri in oras, insa astea nu prea conteaza aici...

#10
Bukum

Bukum

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 195
  • Înscris: 14.10.2008

View PostMacromediaMX, on 2nd October 2009, 19:56, said:

Intrebarea este cum optimizez pagina respectiva pentru keywordul respectiv (ca tot nu am fost lamurit).
Pe partea de onpage:
- pui titlu de forma: "keyword" sau "keyword - sc usi srl" (daca vrei si putin brand pt firma)
- h1: "keyword"
- h2 (daca ai mai multe): "nume/pret/dimensiuni/etc keyword"
- incearca sa obtii o densitate a keywordului de ~5-6% pe pagina
- linkurile interne sa aiba title pe ele cu keywordul (eventual poti face meniul din h3-uri)
- folosesti strong de 3-4 ori pentru a evidentia keywordul in pagina
Pe partea de offpage obtii backlinkuri cat mai multe fara nofollow care sa aibe ca anchor tag, keywordul.

#11
MacromediaMX

MacromediaMX

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 343
  • Înscris: 29.12.2003
Pai asa zieceam si eu la inceput :)). Am interpretat eu prost ceea ce ai zis tu... Mersi oricum :)
Asteptam in continuare si alte pareri...
Ma asteptam la mai mult feedback din partea userilor... oare nu se baga din cauza ca poate nu se cred stapani pe ei sau pur si simplu nu vor sa impartaseasca cunostintele lor?
O seara faina tuturor!

#12
stefanhellzone

stefanhellzone

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 897
  • Înscris: 31.07.2008
am si eu o intrebare cum este mai bn sa fie adresa siteului? www.siteulmeu.com/categorie/nume articol   sau cum am eu la wordpress www.siteulmeu.com/?p=123   ?????

#13
ciuly

ciuly

    dus cu pluta pe apa sambetei

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,848
  • Înscris: 17.03.2004
lasati tampeniile cu satelitii. vi se pare normal ca eu sa spun cat de bun sunt eu? cata credibilitate am? Daca eu spun de 1 milion de ori ca eu sunt bun, ce inseamna asta pt voi? dar daca 1 milion de oameni zic despre mine ca sunt bun, ce inseamna asta pt voi?
satelitii sunt doar o porcarie, din pct-ul meu de v. black-seo care exploateaza acest punct de v asupra unui site. este doar o problema de timp pina cand motorul de cautare va face legatura dintre satelit si tine ca si owner si deci va anula si penaliza site-ul. ca algoritmii de detectie nu sunt inca suficient de buni ca sa detecteze majoritatea modurilor de creare si utilizare ale acestor sateliti este partea a doua. asa era pe vremuri link-exchangeul 1-1. dupa o vreme au venit niste baieti destepti si au zis hai sa il facem 1-1-1. peste un timp or sa vina cu 4 si 5 samd. caca-maca.
ce ar fi sa lucrati frumos si curat si corect ca sa nu va mai stresati de toate mizeriile astea si sa nu veniti urland ca site-ul meu cu vechime de x ani a cazut brusc din google sau ca a disparut cu totul si ca oare ce s-a intamplat? m-a penalizat google? no shit.
Acceptati-va locul si capacitatile.

black is the absence of light. gray is the partial ABSENCE of light, but still the absence of it, which means, it's almost dark. that is black gray seo is bullshit. it's like a boomerang with the difference that instead of the stick it's a hungry mad rottweiler.

motivul pt care faci un site este ca ai ceva de aratat si vrei sa vina un OM sa il vada. asta-i toata filozofia.

restul e un mare cacat: s-a trezit tot puțanu ca poate sa faca bani pe net. si vrea sa isi creasca repede pr-u ca sa poata vinde link-uri cat mai scump. si vrea sa isi creasca repede numarul de vizitatori ca sa poata sa scoata bani din reclame. si o vreme a mers. si apoi puțanu a crescut in cocalar sau ce naiba, sa ii zicem tampit. si a aparut puțanu de azi care l-a auzit pe tampitu ala ca a facut nu stiu cate mii de coco pe luna din asta si vrea si el. dar prostu nu pricepe ca nu mai mere faza ca pe vremuri. si atunci apar toti astia ca vor sa faca seo dar ei is pasta si cauta spilu magic sa invarta euroiu si degeba le explici ca fara munca nu primesti nimic. si cum fazele vechi nu merg, mai transpira de ici de colo cate o metoda vechisoara de black-seo si se bucura tot faieru ca descoperit alaska (si prostu nu pricepe ce treaba are alaska cu ce zic eu ca n-a avut cur sa stea la scoala la istorie)

iar care se revolta si are impulsul sa imi spuna cateva sa isi masoare bine intentia ca n-am zis nici ca "in general" nici ca "toti" ci am vb la singular. si faptul ca doar partial se adevereste in cazul tau e strict problema ta. nu toata lumea e ca tine. dar daca atata nu pricepi atunci in mod clar faci parte dintre respectivii. si adevarul doare iar eu nu-s aici sa te bat parintesc pe crestet de parca ai facut ceva bun. ai umplut netul de mizerii si meriti sa te simti ca un gunoi. live with it.

revenind, de cate ori trebuie sa va explice omul: exista doar 10 (ZECE) siteuri pe prima pagina. din alea zeci de milioane doar 10 sunt pe primele 10 pozitii. este imposibil in acest univers paralel ca toate milioanele alea sa fie pe primele 10 pozitii. toti vor asta dar numai 10 vor avea acest noroc.
Mai departe, chestia aia pe care o pui tu pe site si modul in care o pui, chiar daca tie si prietenilor tai vi se pare cool si super fain, la restul de 100 de milioane de oameni li se pare o mare tampenie si google stie asta si de aia esti la coada rezultatelor pt ca "it's not freaking funny"/"it's bull"/"it sucks"/"I've already seen it a gazillion times"/etc.

secretul succesului este sa descoperi ceva ce toata lumea vrea si nimeni nu ofera. it's that simple. good luck.

La modul generic si real, nu conteaza ce vrei tu, conteaza ce iti poate oferi lumea. gandeste-te foarte bine ce ai de oferit, estimeaza-ti in mod realist targetul, intelege-ti concurenta si mai ales intelege si accepta-ti locul in oala. pt ca daca tu esti un omulet si concurezi cu companii, nu ai nici o sansa.

"vezi-ti de lungu nasului"
"nu-ti baga nasu unde nu-ti fierbe oala"
"nu tot ce zboara se mananca"
samd.

#14
MacromediaMX

MacromediaMX

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 343
  • Înscris: 29.12.2003
@stefanhellzone: de ce nu te gandesti putin logic? sa presupunem ca tu esti un motor de cautare si vrei sa iti aduci aminte o fraza citita dintr-o carte. Cum iti e mai usor sa tii minte? Raftul 5 (numerotand de sus), a cincea carte de la stanga, coperta verde, pagina 326, pagraful 3 SAU cartea X scrisa de Y, capitolul Z?
Cred ca e clar acum ca www.siteulmeu.com/categorie/nume articol va fi mai bine indexat decat www.siteulmeu.com/index.php?p=123. Insa  exista pluginuri pentru wordpress care sa iti transforme un link de forma  www.siteulmeu.com/index.php?p=123 in ceva de genul www.siteulmeu.com/categorie/nume articol. Succes
@ciuly: am incercat sa incurajez pe cei care vor posta aici sa nu vina cu lucruri jignitoare/insulte la adresa altor useri inca de la inceput, insa se pare ca nu am prea reusit. Pe de alta parte insa ai si dreptate in ceea ce zici, insa in loc sa postezi un ditamai mesajul, nu era de ajuns sa fi dat un raspuns sau sa ii fi spus ca problema poate a fost deja discutata si sa caute mai bine pe forum?
O zi buna va doresc!

Edited by MacromediaMX, 05 October 2009 - 03:35.


#15
stefanhellzone

stefanhellzone

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 897
  • Înscris: 31.07.2008
Ms de raspund MacromediaMX nu imi trebe nici un plugin asta se poate face usor din panoul de control de la wordpress.

#16
MacromediaMX

MacromediaMX

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 343
  • Înscris: 29.12.2003
Atunci e direct implementat :). Cu wordpress am lucrat putin, cu Joomla am ceva mai multa experienta si acolo se poate. deci era clar si wordpress ar trebui sa mearga cumva. E bine ca au implementat chestia asta direct in core.

#17
Bukum

Bukum

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 195
  • Înscris: 14.10.2008
@MacromediaMX: ciuly se referea la ala cu satelitii (daca ai vazut mesajele).
Anyway... "Rog cei cu experienta in domeniu sa vina cu completari/pareri." e valabil in continuare

#18
MacromediaMX

MacromediaMX

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 343
  • Înscris: 29.12.2003
Mi s-a parut mie putin cam ciudat postul, insa nu am vazut niciun mesaj... in cazul asta, no comment la ciuly  ;)
Asteptam pareri in continuare :)

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate