Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Boxa membrana tweeter infundata

ajutor

Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay
 Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...
 De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...

Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?
 polita RCA ONLINE

Termostat frigider - verificare

Mai au PC-urile vreun viitor?

Centrala termica immergas
 

Dodge Nitro

- - - - -
  • Please log in to reply
67 replies to this topic

#55
grigorec68

grigorec68

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 29
  • Înscris: 01.10.2009

 terratec, on 5th January 2011, 11:21, said:

Ce ai schimbat la 45.000 ?  Ai facut-o la Mercedes ?


Nu am schimbat nici o piesa...
Am schimbat mai devreme discurile de frana (vezi mai sus patzania, daca te intereseaza).

Toate reviziilele-am facut la BDT. E in mai in centru, deci mai aproape.

numa' bine

#56
lambrino

lambrino

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 23.08.2011

 grigorec68, on 8th February 2011, 17:20, said:

Nu am schimbat nici o piesa...
Am schimbat mai devreme discurile de frana (vezi mai sus patzania, daca te intereseaza).

Toate reviziilele-am facut la BDT. E in mai in centru, deci mai aproape.

numa' bine


Noutati ?

Am citit de la primele cuvinte toate postarile ... mi-am facut o impresie buna despre Nitro. Am citit si articole de la Promotor, "specialistii" spuneau ca nu e buna de nimic... dar parerea unui posesor e mult mai valoroasa ...

Astept o oferta de pret care sper sa fie atat de buna incat sa ma gandesc mult mai intens la achizitionarea unui Nitro :)

O zi frumoasa!

#57
grigorec68

grigorec68

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 29
  • Înscris: 01.10.2009
Dear all,

Patzania:
Acu fo' luna, sambata dimineatza, ora 9, drum catre mare, aglomeratie nici prea-prea, nici foarte-foarte...
La 30km de Constanta, trag pe dreapta la o parcare mica, stau otzara, plec...
Vorba vine, "plec". Dau sa accelerez, cand auz o bufnitura de era sa scap volanu' din mana, ma uit in retrovizoare si vad fum negru.
Trag pe dreapata (in acest timp parcursesem vreo 10 m), opresc motorul, ma arunc din masina, vad ca nu iasa fum de la motor, sper ca e o explozie la o roata din spate... nu e!
Nasol.
Imi aprin o tzigara, beau o gura de cafea si-mi fac curaj sa ridic capota.
O ridic, si ce vad? Furtunu al' mai gros, de cauciuc mai moale, era "sarit, colierul era pe motor iar candsarise (colierul) facuse o gaura in materialul ala phonoizonalt de pe capota, de toata frumusetea.
Noroc ca aveam o surubelnitza in portbagaj (noroc ca ma invatzasem cu Dacia...), pun colierul la loc.
Rog nevasta sa porneasca motorul dar fara sa atinga acceleratie (marea pocnitura a venit la apasarea ambreiajului), dup ce ,a indepartez 3 m de motor, pt a nu ma pocni in cap ceva...
Motorul pleaca si nu se aude nici un zgomot "nasol£". Cel putin io nu am auzit...
Prima rrasuflare usurata...
Ii zic sa apese acceleratia, asa, cu piciorul ei ca o pana de vrabiutza :)
O apasa, iar furtunul meu se umfla, la propriu, ca un balon si da sa se ridice, sa iasa de pe tava la care era legat de sus-numitul colier...
Nasol...
Mi-e clar ca nu pot sa plec de acolo asa ca sun la Chrysler.
No pb, zice omu', trimit o platforma si va duce la Constanta, la reprezentanta.
Vine platforma in 25 min, ajung la C-ta.
La "reprezentanta" se uita aia cam ca la felu' 4 la mine (erau vreo 2 care faceau si ei un ciubuc sambata...) si-mi zic ca ei nu mai sunt reprezentanti din aprilie, ca o pot repara dar nu aiu piese si dureaza 3 luni...
Io ma cam blochez, dar inghit in sec si-i intreb daca nu se pot uita putin la ea, ca motoru' mere, da' nu "pere"... adica poate cine stie, etc...
Oamenii amabili, se uita, le povestesc tarashenia si incep sa-si dea cu presupusu..
In fine, fara "calculator", tra sa stie ce sa investigheze... (nu erau chiar la prima tineretze, asa ca mi-am facut sperante...).
Observa ca turbina mere "pe plin" intotdeauna (n u stiu ce inseamna asta, dar banuiesc...).
Asa ca incearca sa o comande cu mana in loc de "actuator". Imi spun ca oricum, actuatorul nu facea cursa completa si poate de aceea aveam io pb cu stagnatul turatiei cateodata... (le spusesem toata povestea - e descrisa de mine undeva mult anterior asa ca nu o mai repet).
Merge asa ca-mi propun sa-mi lege tija care leaga actuatorul turbinei de turbina si sa merg asa pana la Bucuresti - adica fara turbina.
Fac 3 ture pe acolo cu masina si ma declar de acord.
Imi mai zic ca nu-s pb sa se mai strice altceva din cauza ca mim-au legat ei cu sarma tija aia, dar nu voi avea demaraj puterni ci nici viteza mare...
Asa ca plec catre bucuresti...
Efectele au fost urmatoarele:
- am ajuns la Bucuressti la volanul masinii
- nu are demaraj rezonabil peste 40
- pe autostrada a ajuns si la 110 (dar asa, in 5 min dupa ce "initiezi" actiunea...
- nu te poti aventura in depasiri daca drumul nu e perfect liber...

Continuarea, maine.
numa' bine va doresc...

#58
davides

davides

    Active Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 1,461
  • Înscris: 02.10.2007
imi pare rau sa citesc ce ti s-a intamplat si sper ca sa iti rezolvi problemele cat mai repede ... dar nu pot sa nu observ modul tau de exprimare care pe mine sincer m-a binedispus ! :D

#59
daemonus

daemonus

    Active Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 1,702
  • Înscris: 06.05.2008
Salut !

Nu stiu daca masina este DIesel, insa dupa ce descrii cu atata patos (vorba colegului de mai sus) insa, daca e DIesel:
A) Turbina mai e in mintile ei ?
B) Ai mers subturat cu ea ?

La Ursu' meu (Nissan PAtrol) am axul de la turbina dus, este anulata (nu ma intreba cum ca nu stiu sa-ti dau detalii) - insa aceleasi senzatii le am si eu....panla la 40 km/h este rezon, dupa care....faci matanii ca sa prinzi viteza. Mersul lent, fum se mai datoreaza si unui mers subturat, mers care a avut ca efect imbacsirea EGR_ului.


Ce-ti spun eu sunt vorbe sintetizate de mine, insa daca sunt pe aici care se pricep cat de cat, poate iti pot oferi o opinie mai pertinenta.

Multa bafta !!!

PS. Cati km ai cu masina ?

#60
muteki

muteki

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,679
  • Înscris: 14.12.2010

 daemonus, on 27th September 2011, 01:11, said:

A) Turbina mai e in mintile ei ?
B) Ai mers subturat cu ea ?


Omul are cutie automata. Nu are cum sa mearga subturat cu ea.

Iar eu am inteles ca turbina baga full, deci probabil e in mintile ei mai putin electro-valva de comanda.

#61
grigorec68

grigorec68

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 29
  • Înscris: 01.10.2009
In primu' rand, multzam pentru aprecieri... poate-n viatza urmatoare m-oi face scriitor...
Ceva raspunsuri: e van diesel si are fo' 58000 acu'.

Domne', io incerc sa protejez distractia ca-mi si place si nici nu madau banii afara din casa...
Adicatelea, in functie de cum merg, nu opresc motorul imediat, o las si 5 min mergand daca opresc pe autostrada (chestia aia cu racitul turbinei), ii pun numa' oloi full sintetic, n-o spal sa  nu rugineasca... :), rareori trece de 3000 de ture (asa, cam c ala 3200, de 2-3 max a ajuns la 3500.
Cutia e automata d'aia secventiala, asa ca as putea "fortza" trecerea in alta viteza (in gemneral mai mica,, dar de  cateva ori mai mare - am facut-o de cateva ori...).

Fac o paranteza: prima data am facut-o in prima saptamana dupa ce am "avut-o"... pl,ec io de la stop si, din reflex, trag spre stanga schimbatorul. Fiind in prima treapta, ramane acolo dar o si blocheza in ea... asa c, io accelerand (sau vrand, cel putin) apas pe acceleratie; turatia creste mult, viteza putin... apas mai tare, de', ca omu' nesatul...
dupa 10m, zic: hait, am f---t'o: s-a stricat cutia. Incep sa transpir si-mi aduc aminte ca m-am sprijinit de "batz". Imi aparuse "1" pe bord, dar dracu stia ce-i aia...
Mi-aduc aminte ca-i cutie secventiala si dau in dreapta de maner... pe bord se face "2", turatia scade iar io rasuflu' ushurat...
Inchei paranteza spunand ca pesste o saptamana trec pe matizu' de servilici, bag automat in treapta intaia si uit de mestecau...
Masina huruie, turatia creste la 5000, ce pm...-i asta? mi-a duc aminte intr-un tarziu in ce masina-s si-mi revin...

Revin la "Bucuresti", deci...
Luni sun la cei la care-m facusem reviziile... pt a ma programa la service. Gagica imi spune ca nu mai sunt reprezentanti Dodge si ma blocheaz iar...
Ce dracu se intampla? Asa ca trec la goagalat...
Aflu ce stiam si anume ca Fiat a "salvat" chrisleru' dand ceva cache si primind mai mmulte actiuni...
Dupa aia, aflu ce nu stiam:
- ca asa-i in tenis: nea tiriac (nu ala carea se dadea la stapana lui cand jupanu' nu era acasa, alalaltu'...) a perdut distractia in favoarea Auti Italia...
- ca 3 sferturi din site-urile firmelor din jurul celor 2 "tatici" sunt "in transformare"
- ca in iarna se anuntzase ca vanzarile incep din vara
si deduc ce nui se spunea:
- contractele tra refacute
- procedurile tra refacute...
- oamenii tra scoliti
adica numai' "bunaciuni": eram in august si llumea nu incheiase aceste operatiiuni... treaba lat?ina, ce mai...

Imi aduc io aminte ca acu 2 ani am gasit o reclama in jam (sesssion) desspre unii care repara "masini americane", reclama care-mi placuse...
Acuma, americane d'astea ... cu motor italienesc (vm motori) si cutie nemtzasca (mercedes...).

Goagalez iar si gasesc un site, vorbesc cu oamenii, duc masina
Ii zic omului povestea si ca cel de la Constanta a zis ca-i actuatorul... specialistu-mi zice ca actuatorul ala s-a defectat cu motiv, ca era "fortzat" de turbina...
Ii repet treaba cu stagnatu' turatieri in anumite situatii si-i accentuez ca acele situatii sunt predictibile, depasibile si chiar prevenibile daca essti atent... ceea ce inseamna un comportament determinist... dar imi zice ca el vorbeste din experienta...
Ne despartim prieteni dupa ce-i spun ca d'aia am adus masina la "specialist"...

Ma suna (vorba vine, il sun io de cateva ori pana cand raspunde sau ma suna inapoi...) peste cateva zile, dupa ce a facut:
- in prima zi, a dat turbina jos
- in a 2-a, a demontat-o
- in a treia, a curatzat-o
- in a 4-a , a testat-o
evident, s-a ivit o concluzie pe care a tras-o si mi-a comunicat--o si mie: turbina nu are nmimic si actuatorul e defect...

M-am minunat si am schitat variantele:
- imi spune ca o turbina noua (care contine si actuatorul, evident) e 4000 EUR
- a trimis niste mail-uri si asteapta raspuns (numai pt actuator)
- ii dau detaliile ca acest motor e [pe multe masini, americane sau nu
- ii mai spun ca e acelasi si pe varianta de doghe cu cutie manuala dar acolo este altfel reglat si nu are cuplu de 460 Nm (cum are pe automata...) si de vreo 410 Nm
- adica ii comunic ca poate obtine actuuator din mai multe surse
- il rog saa-mi comunica identificatorul turbinei, s-o caut si io

Ramane ca ma suna sa-mi spuna...
Dupa cateva zile il sun io. Dupa cum invatzasem, nu raspunde decat la a 2-a sau a 3-a sunare si-mi spune ca mmaine e in vama actuatorul
A 2-a zi aflu ca il va lua din vama a 3-a zi...
A n-a zi aflu ca l-a pus dar nu merge cum trebuie... si ca iar cauta dar nu a gasit decat pe o turbina la mana a 2-a, dar nu are sens sa dau banii..
Nu vrea sa-mi dea identificatorul turbinei...
Imi spune ca a gasit in Germania componenta electronica a actuatorului si daca sa o comande (cam 600 EUR...) si ca ajunge in 7-10 zile...
Il rog s-o comande si s-o aduca cu DHL... ajunge in 2 zile...

Ii mai spun ca am gasit turbina in Italia, noua, la 950 EUR, in Anglia, noua, la 920 ?, la reprezentanta, la Auto Italia la 3100 EUR,m In Canada, la cumnata-mea, la 30xx dolari canadieni... Ma rog, la reprezentanta si la canadieni am dat PIN-ul masinii dar la italieni si la englezi am dat un id de turbina pentru acelasi morot, aceeasi putere si cuplu, dar la unu' de pe Jeep iar la altul de pe un dodge (date de dl. Goagal...).

Dupa 2  saptamani a ajuns "piesa" si azi-maine aflu daca mere...
Inca nu am aflat id-ul turbinei... motivatia explixita lui fiind ca turbina-i buna iar cea implocita este ca-si pune preturile in functie de cat costa una noua si nu in fuctie de cat da el pe piesa...
Sper numai ca daca leg un laptop pe interfatza CAN imi spune el id-ul... La motor, masina si cutie de viteze iimi spune sigur (ca le-am vazut... candincercam io sa aflu ce dreacu se-ntampla cu turbina aia de kkt... hai ca incep sa ma ienervez si nu vreau... ca-s inca tanar si-n puteri... cel putin asa-mi place sa cred...
poate nu-i adevarat (parerile-s impartzite...) dar cel mai mult conteaza imaginea ta in ochii tai, nu??

Va tzin laa curent...
O zi-nsorita va urez... (ca daca o aveti voi, o s-o am si io'....)

Edited by grigorec68, 27 September 2011 - 11:29.


#62
abunea

abunea

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,723
  • Înscris: 23.11.2007
E cumva un service de pe Giurgiului? Nu Olimpik (ala de langa cimitirul evreiesc), undeva mai in fata pe stanga? Daca da, "meseriasii" aia mi-au dat mie cutia jos la un Ford Explorer si dupa nu mai stiau sa o puna la loc. A trebuit sa sune in alta parte (Olimpik) sa vina un mecanic de acolo si sa le arate cum se pune  :death:  Si cica ei sunt specializati pe masini americane  :rolleyes:

#63
grigorec68

grigorec68

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 29
  • Înscris: 01.10.2009
"in apropiere"...

#64
grigorec68

grigorec68

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 29
  • Înscris: 01.10.2009
Sara buna,
M-a intrebat cineva citi km are: 58000.
Altcineva s-a prins ca e diesel deci subturarea ar putea fi o cauza, dar are cutie automata donc de subturare nu poate fi vorba...

En fin, am luat masina la vreo saptamana dupa ultimul mesaj (cam acu' 3 saptamani)...
Cert e c-a rezolvat-o...
Alta certitudine e ca nu stie ce-a avut...pana acum eram
La intrebarea "ce a avut", omu' a zis fara mare tam-tam ca poate sa zica aia sau aialalta...  avand, totusi, o doza homeopatica de bun simt... (d-na doctora stie de ce...).

Mi-a zis ca a inlocuit actuatorul si ceva contacte electrice. Numai cu actuatorul inlocuit nu mergea (asta-i o certitudine).
Singura corelatie pe care pot s-o fac este ca atunci cand am luat masina avea partea de jos a unui telescop ruginita (foarte putin dar era...); turbina era si ea in dreapta jos...
o fi fost mai multa umezeala ceva mai umeda pe partea aia a vaporului care a adus-o de la americi... o fi fost vreun contact mai prost... care sa fi fost utilizat numai in anumite situatii... cine stie..

M-a costat 3000 roni.

Partea buna e ca acu mi-e clar ca a avut o pb de la inceput... (prima manifestare a fost la 3000 km). Se simte clar ca are mai multa fortza, in sensul ca are un comportament mai stabil la acceleratie numai otzara peste normala. Ce inseamna asta: pana acum, daca aveam nevoie de o acceleratie mai puternica, apasam pana la "fund"... pedala, boys...
si svacnea. Acum, pot sa ma bazez ca daca o apas "jumate", are un demaraj consistent si lung... (adica schimba vitezele mai rar;
poate ma iesprim mai greu, vorba aia, sunt injiner ( stiti, nu, asemanarile dintre un injiner si un caine: amandoi au ochi inteligenti dar se exprima mai greu...).
Are efect in demaraj mai consistent la o apasare mai normala a acceleratiei.

Mi-e ciuda cand sunt fraierit datorita faptului ca nu am contactele necesare pt a-mi face rost singur de piese si ca nu stiu destule pt a-mmi permite sa mi le-nlocuiesc io...
Sa mi se ceara 700 de euro pt o piesa a carei cost de fabricatie e sub 100$ (in conditiile in care am gasit turbina intreaga la 9xx euro) si in contextul in care NU am gasit o lista cu coduri comerciale a.i. sa pot sa mi le comand io...
Am cumparat de pe internet inclusiv manual de service, am intrebat daca au liste de corespondente intree part-numbere (care-s interne chrysler) si coduri de vanzari comerciale...
Nu am gasit...

Asta-i....

Numa' bine va doresc!

#65
grigorec68

grigorec68

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 29
  • Înscris: 01.10.2009
revizia de 60000 (de fapt 58000 - da' dupa reparat turbina si inaintea iernii vroiam un ochi autorizat sa se holbeze la ea...
1500 roni (filtru oloi,  morina, uleiuri...).

au revoir, messieurs... et mes dames

#66
blink4art

blink4art

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 09.07.2012

 grigorec68, on 10th November 2011, 13:51, said:

revizia de 60000 (de fapt 58000 - da' dupa reparat turbina si inaintea iernii vroiam un ochi autorizat sa se holbeze la ea...
1500 roni (filtru oloi,  morina, uleiuri...).

au revoir, messieurs... et mes dames
Hmmm ! Ziua buna , domn' Grigore ... cum mai merge masinuta ? am citit to ce ati scris pe aici ! Numa bun ! Sunt in dubii acum ! ce sa fac ??? Sa imi mai iau Nitro sau nu ? Merita? Sincer sa fiu nu o sa imi iau nou , unul second la 13-15.000 E ..... ce ziceti ? ce sfaturi imi dati ! ? MUltumesc si astept raspuns !

#67
stefanvalentinP

stefanvalentinP

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 28
  • Înscris: 11.11.2018
Salutare!
Scuze daca nu am postat unde trebuie,detin un Dodge nitro din 2007, motorizare 2.8 crd automat!
De ceva vreme ma confrunt cu o problema la care nu ii da niciun mecanic de cap...
Poate s-a mai confruntat cineva cu asta.
La accelerare mai puernica se aude o vibratie (huruit) gen vibratie de esapament se aude in partea stanga, esapamentul l-au verificat este ok (esapamentul este pe partea dreapta) deci eu zic ca este exclus...
Suportii motor i-am inlocuit... Orice parere mi-ar fi de mare ajutor! Va multumesc.

#68
iiradu

iiradu

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 27.11.2022
Trebuie să verifici și să schimbi antigelul la motor eu am avut problemă cu el.
In rest nimic probleme și am 280-mi km.
Model R/T 2007 dar totuși vreau să îi bag bujii incandescente noi plus câteva filtre etc .
Daca ai grijă merge rotund.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate