Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?

polita RCA ONLINE

Va rog recomandati echipa serioa...
 Termostat frigider - verificare

Mai au PC-urile vreun viitor?

Centrala termica immergas

Amenda in Lipsa ?
 Acoperire gol extrior intre termo...

Intreprindere individuala fara ac...

Marci Biciclete - recomandari

Lipsa Tensiune pe o Faza, bransam...
 Recomandare bicicleta copil 5 ani.

Recomandare kit automat acces usa

Stimulente AJOFM

Cumparare auto cu nr Germania afl...
 

Dodge Nitro

- - - - -
  • Please log in to reply
67 replies to this topic

#1
grigorec68

grigorec68

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 29
  • Înscris: 01.10.2009
Motivatie:
Este o lipsa acuta de informatii despre masina asta. De lipsa asta m-am lovit si eu cand am cumparat-o. Nu am vazut nici un comentariu de la utilizatori (in afara de 2 de la unu' care era redactor la o revista auto si utiliza masina asta - greu de "banuit" de obiectivitate...).

Azi, proces cumparare:
final - mi-am luat un dodge nitro in toamna trecuta (octombrie 2008) de la tiriac auto.
cum:
1. cerinte: 4x4 cand traba, incapatoare (2 copii, corturi, munte vara, iarna, Vadu,...), motorina, cuplu
2. pe lista scurta au ramas 2: Mitsubishi Outlander (invite, ala ieftinu anu trecut) si dodge nitro (se, tot ala ieftinu).

pro outlander: pret, masina mai populara (adica, teoretic, service mai facil, piese mai multe si mai cornute), taxa prima inmatriculare mult mai mica, consum mai mic
contra: dealaritza impertinenta (desi era criza), motoru' de 140 cp de la nu's ce wv cu ceva pb (dupa forumuri...), timp mare de adus piese care nu se gasesc in depozit, 4wd (versus 4x4 la nitro)

pro nitro: aspectu', cuplul motorului (460 Nm), aspectu', dimensiunea, depozitul regional de piese pt dodge e la arad sau oradea, dureaza mult mai putin (teoretic) sa aduci o piesa care nu se gaseste la service dacat la mitshubishi, aspectu'
contra nitro: aspectu', reclama,  consumul, imaginea pere si-o formeaza ceilalti despre posesor

iesplicatii: nitro imi place f.mult cum arata (de ce, cei carora le place, inteleg, cei carora nu le place, nu inteleg asa ca nu detaliez); numai ca tot aspectul este si un dezavantaj: segmentul de piata careia i se adresa dealeru' era format din mitocanu' cu bani din dorobanti cu lantz la gat si mutat la vila in juru' bucurestiului si care circula prin bucuresti cu 4x4; pana si reclama suna in sensul asta (dar fara sa faca misto...); cin'se uita la masina (majoritatea, nu toti, evident) zic ca si-a luat masina  asta pt a impresiona; din pacate, mie efectiv m-a dat pe spate cum arata (mai ales culoarea sunburst orange pe care am luat-o, pan'la urma...);

adunate si scazute, pana la urma m-am decis pt nitro.

procesul de cumparare:
ii anunt pe aia de la tiriac ca-s catigatori (dupa negocieri pret pt modelul de baza, casco, leasing,...); si cer optiuni: roata de rezerva normala si nu mai stiu ce...
raspuns: nu se poate. masina vine cu optiunile puse, nu se pot lua, nu se pot pune altele, la c-da dureaza 9 luni...
mai ca-mi vine sa zic pas...
zic: si ce optiuni aveti "pe stoc" ?...
pai ce sa avem: geamuri fumurii, senzori parcare, roata normala, sistem audio cu cd cu depozit 6 cd si fo' 6 difuzoare
zic: geamuri fumurii nu vreau ca-s de cocalar, senzori parcare nu vreau ca stiu sa parchez, ...
zice: pai hai ca pretul astora e discount...
io: adica nu dadeati discount daca aveati pe stoc si masina fara "optiuni" obligatorii?
...
ma rog (nu chiar asa scurt), am luat-o...

impresii despre masina... de maine incolo...

salve

#2
marr

marr

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,192
  • Înscris: 13.07.2005
Interesant !
Si postul si masina.

Asteptam continuarea cu partea de impresii (tinuta de drum on/off-road, comfort, eventuale probleme).

Aaaa, nu in ultimul rand : POZE !!

#3
grigorec68

grigorec68

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 29
  • Înscris: 01.10.2009
am mai gasit fo' 10 min asa ca mai scriu cate ceva...

ceva specificatii:
- 2 tone (si otzara), 2.7 l, 177cp, 460Nm, cutie automata 5 viteze, tractiune spate, 4x4 de la buton, fara diferential intre spate/fata (adicatelea rotile se invart cu aceeasi viteza, adica nu se folosesc decat pe zapada, gheata, nisip, noroi mare, adica numai pt iesit din c---t...), geamuri fumuri, cd cu 6 locuri de "parcare", senzori parcare spate, vopsea metalizata sunburst orange, chilot automat, covorase mocheta (o porcarie, parerea mea, prefer cauciucul oricand), oglinzi electrice, degivrabile, gemuri electrice
- pret cu tva 30200 eur
- motorul este vmmotori (firma italiana specializata motoare motorina, motoarele lor echipeaza o droaie de masini europene, asiatice si americane)
- cutia de viteze este Mercedes, tiptronic
- viteza maxima 182 km/h
- consum 7.8 - 12.2, medie 9.4 (in carte)
- consum real 8 - 14
- abs, esp cu control antiderapaj + anti-rasturnare
- 235/70/R16 + monitorizare presiune

folosita preponderent in exterior (nevasta e din ardeal-centru-est, io mai din centru-vest - adica facem triunghiuri bucuresti-sighisoara-alba iulia) + mare + munte (pt bucuresti folosesc masina de la serviciu). am mai fost cu ea in grecia vara asta.

impresii:
1. suspensie: f. multe posturi (din strainatate) ziceau ca e prea rigida; io zic ca este rigida peste denivelari medii (peste mici (ex. piatra cubica) sau foarte mari, e f. misto...
2. si aici multe posturi ziceau ca se misca prea usor la viteze mari; o fi reparat intre timp (desi nu prea cred...)  dar dupa gustul meu se misca ideal (la fel la viteze mici si mari, catre "greu", de fapt)
3. accelereaza la fel la 10km/ora sau la 120... extrem de placut si comod (te poti baza pe ea intr-o situatie critica)
4. la munte greu, inclinat, santuri mari, pietre... turatie de 1200-1400... nici nu intra in turatia de cuplu maxim (peste 2000)
5. i-am pus cauciucuri de iarna de la specialisti... nokian - comportament foarte bun
6. foarte comod de condus si in oras si la drum lung

aveam numa' 2 prejudecati inainte de masina asta (ma rog, mai multe...): cum ca cutia automata este o porcarie (in special pt suv) si ca nu ai ce sa faci cu pilotu automat in romanica. mi-au fost infirmate ambele. merg cu pilot automat intre bucuresti si sighisoara cam 40% din drum. imi place ca poti modifica viteza din "buton" cu cate 2 km/h in sus si in jos; nu-mi place ca dupa ce pui frana, ca sa revii, apesi pe bumb si ea revine la viteza "setata"...dar revine ca si cum acceleratia e la "podea"; daca dai peste o autostrada aglomerata un de 70% din masini sunt pe banda a 2-a... prea te baga in scaun de fiecare data...neplacut (+ consum...corespunzator unei acceleratii de asemenea nivel).
despre cutia automata in bucurest nici nu mai vorbesc...e de o comoditate extraordinara...
iar in situatii grele (munte, zapada, nisip, noroi ...) de fapt schimbi vitezele din turatie. ce vreau sa spun e ca avand grija de turatie, nu le schimba ea aiurea (iar in cazuri exceptionale ai tiptronic, asa ca...); practic nu am sesizat decat faptul ca, daca as avea cutie manuala, as schimba la o turatie putin mai mica intr-o treapta superioara; pt trecutul la o treapta inferioara, nu am numic de comentat;

voi reveni...
noroc bun

#4
paul_kelso

paul_kelso

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,983
  • Înscris: 08.08.2005
Imi place stilul in care postezi, foarte haios :)

In alta ordine de idei, si mie imi place foarte mult nitro, dar e prea scump pentru cat pot duce buzunarele mele. Am participat si la promotia aceea cu "Dam un Dodge", dar l-a castigat un tip care l-a si scos la vanzare din pacate..

Sa o stapanesti sanatos si sa pui pozele :D Cat mai multe :P

Edited by paul_kelso, 01 October 2009 - 17:06.


#5
grigorec68

grigorec68

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 29
  • Înscris: 01.10.2009
Domnilor,

Multzam pentru aprecieri...
E scum putza, recunosc. Probabil daca faci un raport pret/calitate comparativ (prin calitate intelegand nu musai fiabilitate  ci si optiuni, electronica, imagine, etc) nu iesi foarte avantajos, dar vorba aia, nu te ca-i in gustu' omului... mai ales in acest caz (adicatelea, la cum arata masina, prin "om" inteleg... om, adica barbat (vorba aia: exista oameni si femei (nu-s misogin, era o vorba de-a bunicului...)).

Dar mai "e" si alte motive...
La masina veche (renault scenic, 2x2, motorina) am "renuntat", adica am vandut-o cu 1000 RON catre ACR-istu' in parcarea caruia era (si a carat-o de la locul... accidentului pe care l-am avut); Adica...paguba totala...
"Dupa", nu am mai vrut sa aud de Renault (ocupantii wolksvagin-ului cu care m-am pupat nu au avut nimic, io: 2 maini rupte si gamba dreapta in fo' 5-6 bucati...(aia de la rm valcea vroiau sa taie picioru' dar am ajuns la bucuresti la un doctor bun...).
Asa ca am ajuns la masina "solida" suprapusa peste "nevoile" explicate undeva mai sus...
Am tinut cont si de faptul ca testelede crash sunt facute cu un "zid", adica inertie infinita (teoretic) pe cand accidentele reale sunt cu alte masini (majoritatea) iar in aceasta situatie energia de deformare este egala intre cele 2 masini deci cea care se "deformeaza" mai putin e cea mai solida; iar nitro are tabla groasa, nu gluma...
Vorba unui prieten..."asta-i masina de "mai bine plange ma-sa decat maica-ta..."". Doamne, fereste, dar dupa o experienta ca a mea...iei si chestiile astea in considerare.

Am dat aceste motivatii pt faptul ca nu ma dau banii afara din casa nici pe mine. Cu casco-ul vechii masini + ce am mai avut, am platit avansul asteia si am leasing pe 18 luni. Mai am pana in primavara si scap...

In postu' urlator... chestiile nasoale (ca e si din-alea...)

aferim

Edited by grigorec68, 01 October 2009 - 18:06.


#6
richelieu

richelieu

    Monsenior Members

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 36,443
  • Înscris: 04.05.2006
Frumoasa masina. Are ceva..ce numai o americanca poate avea. Da' cum e vizibilitatea? Geamurile alea mi se par mici mici.....

L.E. Pai cum e cu reno-ul ala?  Nu toti impatimitii marcii au ca argument suprem siguranta de cinjpe stele la NCAP? :)

Edited by richelieu, 01 October 2009 - 18:37.


#7
deimos

deimos

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 316
  • Înscris: 07.07.2006
super tare masina. din ce am vazut se gaseste acum la mega promotie, 24 000 euro.

#8
buntzi

buntzi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,325
  • Înscris: 09.09.2006
Unde-s pozele frate? Cum te-a rabdat inima sa nu faci si tu vreo dooj' de poze asa? Rusine!
Ia hai, baga mare sa te iertam!
Una peste alta, nasola experienta cu accidentul, bine ca psihicul e ok.
SPor!

#9
grigorec68

grigorec68

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 29
  • Înscris: 01.10.2009
Am inteles, sa traiti...
Dar numai luni pot sa pun poze.

Pana atunci mai zic ceva de masina.

Comparatie cu motoru Renault de 1.9l, 105 cp de la vechea masina. Ala vechiu reactiona mult mai rapid decat astalalt. Ca era mai mic... habar n-am. Imi placea. Evident ca nu se compara la putere cu cel de pe nitro (si asta se simtea, chiar daca este si diferenta de masa intre masini).

Si acu problemele alea 2:

1. merg 30% din timp cu martorul de motor defect aprins. Daca se aprinde, dispare dupa ce pornesti motorul de 10 ori (asa-i programat). Si cum io merg mai mult in afara bucurestiului...
Cauza: in diverse situatii se pierde din puterea motorului 10-30 de secunde. "revenirea se face prin urmatoarea manevra: pun frana (nu puternica) apoi accelerez mai puternic. Isi revine instantaneu. Piederea are loc in urmatoarele situatii:
- dupa ce mergi mult timp (pe autostrada, de ex) la viteza constanta si relativ mare (140 - ca asta-i viteza mea de croaziera) - la un moment dat vezi ca viteza incepe sa scada (f. incet, ce-i drept). garantat, daca atunci apas acceleratia, turatia nu mai urca,
- in 70% din situatiile in care urc podul de la intrarea pe A1 (chiar inainte de selgross sau ce-i acolo...); identic: nu mai creste viteza la un moment dat, turatia ingheata (sau scade putin)
- dupa o frana mai puternica pe autostrada, atunci cand vrei sa accelerezi iar
- dupa alimentarea pe autstrada, invariabil se intampla
Cu alte cuvinte, turatie mare, turatie mic, la cresterea iar a turatiei, n-o mai face fara "spray...". Problema a fost de la prima iesire pe autostrada.

Invariabil, daca atunci cand constat asta, pun frana si accelerez puternic, isi da drumul.
Am invatat sa ocolesc fenomenul (daca-l prind chiar la inceput, frana, acc, scap rapid) dar daca uit si merg 20-30 de sec asa,mi se aprinde becul de motor.
In oras nu se intampla niciodata. Evident  am fost la service cu problema (la). La teste nu se identifica nimic, in calc apare numai ca a fost o eroare si ca nu-i nimic grav...
Io le-am zis alora ca motorul e des folosit si pe jeep-uri si sa caute si in baza lor de date, dar nu ai cu cine sa vorbesti. Toti cer seria masinii si se uita in baza de date sa vada daca gasesc ceva. Nu-s in stare sa faca corelatii, sa sape si in celelalte baze de date (desi toti cei care vand/repara dodge, fac asta si cu Jeep...). Oricum platforma nitro provine din dodge liberty...

Am cautat pe forumuri. Singurul raspuns care este interesant (de pe un jeep cu acelasi motor) e ca lipseste nu-s ce filtru intre admisie si turbina/intercooler (ceva p'acolo) si intra vapori de ulei ... si ca e o pb cunoscuta si care se rezolva punand un filtru acolo pe undeva (da si numele filtrelor). Acu mie mi se pare putin probabil sa fie o greseala de proiectare. Poate e o alegere a americanilor sa nu puna filtru ala (daca solutia e reala...). Dar, oricum, motoru e in garantie asa ca nu ma duc cu ea pt "imbunatatiri" niciunde deoamdata. Deranjanta e ideea, principiul, efecte practice nu-s...

2. a 2-a pb: masina (inca) este inclinata spre stanga, in spate. In dreapta spate este mai inaltata cu 1 - 1.5m. Io am zis ca mi se pare dar dupa 2 sapt am masurat cu metrul. Am fost la service cu pb aia de motor si am inceput sa-i zic omului despre astalalta.INcepe sa zambeasca si zice ca asa e din proiectare si mai zice un model (de jeep) care e la fel si ca adea asteapta sa vorbesca cu un inginer de la dodge sa intrebe de ce-i asa... Io i-am zis: bre, io am masurat inca 3 nitro pe care le-am vazut prin parcari...si nu-s "strambe"...el o dadea p'alui.

Acu 1 luna ma duc cu masina la munte, la un preten care are o cabanutza. El, electrician, om care facea cu mana lui inioane pt motocicletele pe care le conducea mai in tineretze (cu reductor pe motocicleta, pt mers pe munte...treaba serioasa...). Cat timp am fost cu copii si nefasta dupa coacaza, el s-a bagat pe sub masina sa o studieze. \\\\\\\cand ma intorc zice: ba, da are cardanu cat mana (are fo 15 cm...nu-s de ce dracu e asa gros, dar e.). Solida masina, m-am uitat la imbinari, etc... Da', zice, ai o problema.
In mintea mea, incep sa zambesc...Stii, cand ,mergeai cu Dacia pe la cate un service cu "meseriasi" sa mai schimbi cate un telescop... si-ti ridica masina, punea telescopu' si strangea suruburile cat putea si abea dupa aia cobora masina? Si dupa 2 luni aveai bucsele praf? Pai aia cred ca ai si tu pe dreapta spate... uite vezi camasa aia de plastic care inconjoara partea de sus a telescopului? Uite, freaca de piston, nu e concentrica cu pistonul, s-a dus si vopseaua de pe el, se vede si ca iasa de sub camasa mai mult decat telescopul din stanga...partea dreapta a masinii e mai sus decat stanga...io zic sa meri cu ea la service cat e in garantie. Pistonu e bun, nu curge, da' nu stii cat tine...
Injur, zic ca oricat as fi de ne-specialist, tot mi-am dat seama, dupa aspect ca ceva nu-i in ordine...bine , ma duc...
Acu, de dus ma duc, sper sa fie telescopu' bun sa nu fie altceva mai nasol (sau sa fie alt telescop...) ca si aia de la Mitsubishi au pus pe un set de fo' 200 de L200 planetare cu juma de cm mai scurte si se rupeau dupa 4 luni... pana le-au rechemat pe toate...

Interesante vremuri...
Va las sa digerati si mai revin...
Succese!

#10
bogdan_0220

bogdan_0220

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 184
  • Înscris: 28.11.2006
La prima problema cred ca stiu care e rezolvarea ,problema e de la unul din sezorii de la pedala de acceleratie spun asta pt ca am avut si eu o problema asemanatoare la Opel Antara, care are motor produs tot de VM Motori si tot la fel aveam pierderi de putere da se rezolva cu schimbat pedala de acceleratie. Numai bine ! :)

#11
crst_g

crst_g

    ...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,167
  • Înscris: 27.06.2006

 grigorec68, on 2nd October 2009, 12:23, said:

In dreapta spate este mai inaltata cu 1 - 1.5m.
:w00t:

sigur nu-s centimetri? :D

Edited by crst_g, 03 October 2009 - 00:56.


#12
grigorec68

grigorec68

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 29
  • Înscris: 01.10.2009
tudore,
ma bucur pentru oferta;
daca vrei, acem schimb de anuturi... (am scris BIOS pt 286, 386, 486, pentium...nu intru in detalii)

Poze + ceva raspunsuri la intrebari.

1. crst_g: normal ca-s centrimetrii aia... am gresit si io...
2. richelieu: da, ai dreptate, par mici (si si sunt...); cand am fost s-o vad, inainte de a o cumpara, m-a socat aspectu' asta. Era una neagra, geamuri fumurii in spate, am studiat problema "din interior" ca parca erai intr-o masina blindata...
da' concluzia e ca nu am constatat o pierdere a vizibilitatii; dimpotriva, oglinzile externe imense + pozitia inalta (la prima "iesire" nevasta-measicea ca parca esti pe bloc...) iti asigura, dupa parerea mea, ceva in plus la capitolul asta.

Attached Files



#13
paul_kelso

paul_kelso

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,983
  • Înscris: 08.08.2005
E primul Nitro pe care-l vad cu barele+aripile in alta culoare. Eu raman fan clasic, o singura coloare.

In rest, foarte frumoasa, nimic de zis :)

#14
marr

marr

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,192
  • Înscris: 13.07.2005
Pai nu-i in alta culoare ... asa face toate !
Ele sunt negre ?de la mama lor? - problema e ca marea majoritate dintre masinile vandute (Dodge Nitro, bineinteles) sunt ... negre.
Deci, masina are aceeasi culoare cu barele si pavilioanele rotilor  :naughty:

PS: Masina arata intr-adevar bine in culoarea asta.
Am mai vazut doar argintii si, bineinteles negre.

Edited by marr, 05 October 2009 - 10:53.


#15
grigorec68

grigorec68

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 29
  • Înscris: 01.10.2009
1. eu in mod special am vrut negre; o singura culoare, la dimensiunea asta, parerea mea e ca arata prea "uniform".
pt pine a fost un "+". culoarea am ales-o si p-asta special.
2. prin oras eu cele mai multe le-am vazut de ac culoare; am mai vazut negru, albastru, rosu inchis...

#16
tatimeu

tatimeu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,332
  • Înscris: 15.10.2007

 grigorec68, on 1st October 2009, 19:02, said:

Domnilor,

Asa ca am ajuns la masina "solida" suprapusa peste "nevoile" explicate undeva mai sus...
Am tinut cont si de faptul ca testelede crash sunt facute cu un "zid", adica inertie infinita (teoretic) pe cand accidentele reale sunt cu alte masini (majoritatea) iar in aceasta situatie energia de deformare este egala intre cele 2 masini deci cea care se "deformeaza" mai putin e cea mai solida; iar nitro are tabla groasa, nu gluma...
Vorba unui prieten..."asta-i masina de "mai bine plange ma-sa decat maica-ta..."". Doamne, fereste, dar dupa o experienta ca a mea...iei si chestiile astea in considerare.

aferim

salut
ma bag si eu in vorba si vreau sa-ti spun ca nu prea ai dreptate. Am urmarit o emisiune la televizor  (viteza a- V- a) cred ca acum 3-2 saptamini, si era vorba despre ce masina second ne luam si anume un modus din 2000si ceva cu 3-4mii lire parca sau un Volvo din 98-incoape parca din acela combi masiv care cred ca ajunge tot pe la 2 tone. Problema se punea ce siguranta iti ofera masinutele (volvo tabla groasa, mare pic de rugina etc) testul a constat intr-un impact frontal la 60km/h. Inainte de test s-au pus pariuri si toti au pierdut (au pariat pe volvo) castigator fiind modus. E adevarat ca dupa impact modusul a sarit ceva in sus si in spate=lateral cam 3-4 metri, dar usa soferului s-a deschis singura, s-a inchis singura iar manechinul nu avea absolut nimic. Volvo praf si pulbere, usa blocata pasagerul mai mult mort decat viu. Concluzia specialistilor (sasiul la modus este facut dintr-un otel foarte dur parca, si elemente care absorb extraordinar de bine energia provocata de impacr; practic modusul a rupt parteain doia partea dreapta fata a volvo-ului.
In rest foarte meseriasa masinuta, si un unchi de al meu are una, iar cand au fost ultima data la noi (eu si nevasta fiind plecati) sumand-ul pe micutul meu si intreband ce face, unde e imi raspunde "Is cu Jeep-ul" nu tu ca-i cu unchiusu sau treburi de genu asta. jeep-ul frate ca sata ii place.

#17
grigorec68

grigorec68

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 29
  • Înscris: 01.10.2009
Incep prin a spune ca discutam, facem schimb de idei, es-periente, etc...daca avem pareri contrare, e ..."decat" pe hartie.

Dupa cum spuneam mai sus, io nu am crezut testele alea cu certficari, etc si nici alea cu manechin asa ca m-am hotarat sa incerc cu mana mea(si cu nevasta si copii in masina...). Rezultatele nu a fost cele asteptate.

La  manechin zicea "pericol mediu gamba stanga" iar io am avut gamba dreapta in 5-6 bucati... Iar cand am ales masina, amales-o special...(zic, de' masina de famelie, cum bine zici, d'alea de absorbtie a impactului, plastic amestecat cu nu-stiu ce, pt vremea aia... star trek. Ma rog, am ajuns la concruzia "stai ca trec". Asa ca am zis ca inversez situatia si-mi i-au una care pare (poate nu e...) mai solida. NU-s convins ca mai vreau sa fac testu' inca o data, chiar as (f)utea spune "a contraire...".

s-auzim numa' de bine

Edited by grigorec68, 05 October 2009 - 12:35.


#18
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,442
  • Înscris: 15.06.2007

 grigorec68, on 5th October 2009, 13:20, said:

Incep prin a spune ca discutam, facem schimb de idei, es-periente, etc...daca avem pareri contrare, e ..."decat" pe hartie.

Dupa cum spuneam mai sus, io nu am crezut testele alea cu certficari, etc si nici alea cu manechin asa ca m-am hotarat sa incerc cu mana mea(si cu nevasta si copii in masina...). Rezultatele nu a fost cele asteptate.

La  manechin zicea "pericol mediu gamba stanga" iar io am avut gamba dreapta in 5-6 bucati... Iar cand am ales masina, amales-o special...(zic, de' masina de famelie, cum bine zici, d'alea de absorbtie a impactului, plastic amestecat cu nu-stiu ce, pt vremea aia... star trek. Ma rog, am ajuns la concruzia "stai ca trec". Asa ca am zis ca inversez situatia si-mi i-au una care pare (poate nu e...) mai solida. NU-s convins ca mai vreau sa fac testu' inca o data, chiar as (f)utea spune "a contraire...".

s-auzim numa' de bine
Arata misto nitro ala, daca nu esti atent poti sa si juri ca e Hummer 2 sau 3 ca tare bine seamana din profil, mai ales usile si geamurile alea de zici ca-i transportor blindat.
Cu dizainu te-au ademenit americanii. Masina "pare" un tanc modificat. Pe asta mizeaza toti defapt. Pacat ca "mobila" ma refer la bord, nu este in pas cu vremurile, acum cand mai toti producatorii baga un display de-o palma in bord, cu milioane de culori si functii de la GPS, gugle si mp3.
Io cred ca o sa trag de masina mea pana cand o sa se inventeze masina care o sa-mi placa mie, in sensul asta, sa ajunga dotarile de pe Mercedes S pana jos in clasa medie de masini.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate