Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Monitor sigilat si taiat achizitionat de la firma CEL
Last Updated: Oct 12 2009 16:48, Started by
ionutenac
, Oct 01 2009 10:22
·
0
#19
Posted 01 October 2009 - 15:28
vladc, on 1st October 2009, 14:44, said: LEGAL nu prea ai ce face. ai semnat ca totul e ok. PUNCT. incearca sa ajungi la un sef si sa discuti. POATE asa sa rezolvi ceva. Ei sunt acoperiti din toate punctele de vedere. Ba da (cred eu). Dacă făceau proba trebuiau să-l desfacă ei. "[i]M-am prezentat la sediul firmei CEL la data de 30.09.2009, cu respectivul monitor pentru a fi schimbat (trecusera numai 24 de ore din momentul achizitionarii) si cererea de schimbare a monitorului mi-a fost respinsa pe motiv ca acest defect nu este acoperit de garantie si ca nu am solicitat proba in momentul in care l-am cumparat. In plus, mi s-a spus ca monitorul, fiind sigilat, l-am taiat eu in momentul in care l-am desigilat Păi dacă "legal" au făcut proba atunci cum să spună că e vina ta că l-a desigilat acasă ?! OPC. Eu am rezolvat multe cu ajutorul lor. Este singura cale. În cel mai rău caz schimbi folia tăiată cu alta nouă. În jur de 100 lei. |
#20
Posted 01 October 2009 - 15:31
Cum schimbi folia taiata cu una noua? Ai un link cu o firma care face asa ceva? Sau macar descrierea procedurii undeva pe net?
|
#21
Posted 01 October 2009 - 15:35
bogdanar, on 1st October 2009, 13:26, said: E o vorba ca nu e prost cel care cere ci cel care da. E valabil si aici...daca clientul n-a verificat calitatea marfurilor primite si a acceptat gogosile celor de la CEL. Ba mai mult a si semnat ca "primaru". dupa cum am spus, asta NU inseamna ca cei de la CEL n-ar fi niste jigodii cu care n-ar trebui sa intri in contact. daca ar fi fost SERIOSI, asa ceva NU s-ar fi intimplat |
#22
Posted 01 October 2009 - 16:10
scuzati ca intreb ,dar daca ar fi sa imi cumpar un monitor sau un calculator de pe pcgarage.ro ca majoritatea din aria "sfaturi privind achizitiile" fac comanda pe siteul asta e cumva posibil ca produsul sa fie stricat sau cu firmele mari de vanzari online nu ar trebui sa se intample lucruri de astea.??
|
#23
Posted 01 October 2009 - 16:11
SPF, on 1st October 2009, 16:31, said: Cum schimbi folia taiata cu una noua? Ai un link cu o firma care face asa ceva? Sau macar descrierea procedurii undeva pe net? Nu cunosc procedura, dar am schimbat la un monitor de laptop deoarece cineva a scăpat super glue pe el (și pe tastatură). Înlocuirea foliei (de plastic ce apără ecranul LCD) a costat cca. 100 lei și s-a realizat în 45 minute aproximativ. Dar ce nu am întrebat este dacă ionutenac a făcut proba monitorului și dacă acesta fucnționează, să nu cumva tăietura să fie până la ecran (sub folia protectoare). |
#24
Posted 01 October 2009 - 17:19
Din poze am senzatia ca teietura din ecran se potriveste perfect cu deschizatura dintre cele doua parti ale cutiei de carton ca si cum cineva ar fi taiat cu cutterul sigiliul [banda de scotch]. Pana la proba contrarie, monitorul putea fi deteriorat de cel care a deschis cutia.
|
#25
Posted 02 October 2009 - 08:17
Gozmin, on 1st October 2009, 17:11, said: Nu cunosc procedura, dar am schimbat la un monitor de laptop deoarece cineva a scăpat super glue pe el (și pe tastatură). Înlocuirea foliei (de plastic ce apără ecranul LCD) a costat cca. 100 lei și s-a realizat în 45 minute aproximativ. Dar ce nu am întrebat este dacă ionutenac a făcut proba monitorului și dacă acesta fucnționează, să nu cumva tăietura să fie până la ecran (sub folia protectoare). am probat aseara monitorul.. acesta functioneaza bine, nu are pixeli morti... pacat de acea taietura care este extrem de inestetica SylvestruTW, on 1st October 2009, 18:19, said: Din poze am senzatia ca teietura din ecran se potriveste perfect cu deschizatura dintre cele doua parti ale cutiei de carton ca si cum cineva ar fi taiat cu cutterul sigiliul [banda de scotch]. Pana la proba contrarie, monitorul putea fi deteriorat de cel care a deschis cutia. eu nu am taiat monitorul pentru ca nu am folosit un cutter pentru a desface cutia; dar da, ai perfecta dreptate, sunt constient de faptul ca este greu de dovedit ca nu eu am facut taietura atunci cand am deschis ambalajul |
#26
Posted 02 October 2009 - 08:26
dar daca eu din Oradea, comandam un monitor de la ei...si imi venea tot asa?
tot asa m**e imi luam? |
#27
Posted 02 October 2009 - 09:28
Probabil ca da. Si din cauza unor tepari pot suferi si alte magazine on-line care-si respecta clientii.
Furculita, seriozitatea unui vanzator nu este neaparat definita de sediul acestuia la fel cum neseriozitatea se poate ascunde foarte bine in spatele celui mai somptuos sediu. Multe magazine cu vanzare on-line nici macar nu au un sediu (cel putin unul la care sa aiba clientii acces). Asta inseamna ca sunt toate puse pe tepuit? |
#28
Posted 02 October 2009 - 14:07
jay333, on 2nd October 2009, 10:28, said: Probabil ca da. Si din cauza unor tepari pot suferi si alte magazine on-line care-si respecta clientii. Furculita, seriozitatea unui vanzator nu este neaparat definita de sediul acestuia la fel cum neseriozitatea se poate ascunde foarte bine in spatele celui mai somptuos sediu. Multe magazine cu vanzare on-line nici macar nu au un sediu (cel putin unul la care sa aiba clientii acces). Asta inseamna ca sunt toate puse pe tepuit? pai eu una mi-as pune mai mult increderea intr-un magazin de electronice normal decat intr-unul online. e mai sigur asa. spre exemplu, cauti un aparat SONY pe care nu vrei sa-l cumeri de la magazin pentru ca e mai scump, iar in cazul asta cauti un magazin online, de unde poti fi sigur ca il vei lua mai ieftin. acuma problema mai importanta e cu cine este SONY partener, cu ce magazine. daca nu figureaza si numele firmei de la care vrei sa cumperi atunci poti sa iti asumi riscul de a lua un aparat contrafacut, sau, mai pot exista firme care cumpara probabil produse originale, dar deteriorate sau cu mici defecte care la prima vedere nu par a fi. nu vreau sa o dau in balarii, asta e parerea mea despre marea majoritate a magazinelor online, majoritate al caror nume il auzi prima data. am citit si eu pe net candva despre produsele cotrafacute de nu mi-a venit sa cred, ajungi la un moment dat sa sa te indoiesti de calitatea produsului. sunt de parere ca atunci cand cumperi produsul si il ridici direct de la sediu, sa iti ofere toate informatiile si conditiile de care ai nevoie si garantia si seriozitatea ca poti apela oricand la service-ul lor autorizat si fara probleme ca ignoranta lor si mai ales nesimtirea de care dau dovada cand deja nu iti mai raspund la telefon. mi se pare marlanie si nu in ultimul rand lipsa de respect fata de client, care are tot dreptul sa se lamureasca in privinta neintelegerilor. |
|
#29
Posted 02 October 2009 - 14:22
Eu nu inteleg o chestie:
Pe cutie este un singur scotch. E clar ca e cel de la LG, altfel s-ar vedea urme de la dezlipre. Monitorul era sigilat cand l-ai adus acasa, si tu nu ai folosit un cutter. Totusi, este taiat si monitorul, si punga de protectie in care a venit, fix in dreptul deschizaturii din cutie. Ceva nu se potriveste aici. Singura varianta ar fi: deschis o cutie cu monitorul cu cutterul, scos, pus in alta cutie (noua!) si aplicat scotch-ul. Chestie care s-ar fi putut intampla doar la LG, si iti garantez ca ei nu fac asa ceva. Iar cei care spuneti de testat produse in magazin: nu va lasa pe voi sa le desigilati, sa le probati, si sa le ambalati la loc. Voi ati vazut cum le "testeaza" angajatii, si cum le ambaleaza/dezambaleaza? Asta e motivul pt. care, in general, nu le testez in magazin (decat chestii extrem de ieftine, neimportante, fara multe accesorii). |
#30
Posted 08 October 2009 - 20:22
Anul trecut, cind nu era criza si erau o gramada de oameni la standul de proba cam pe oriunde placa pusa era aceeasi: nu avem cum sa-l probam, dureaza prea mult, dar nici o problema, orice defect ar fi veniti in 48 de ore. SI am stat totdeauna linistit, caci era ca si cum as fi facut proba acasa, imi asumam doar riscul timpului pierdut. Nu a fost nevoie sa ma intorc vreodata, am avut noroc. De ec, am luat asa un LCD de 40'', cam scump, nu as fi vrut sa ma intorc cu el in 48 de ore.
Daca cei de la cel.ro se comporta asa, e clar ca sunt banditi. Prin urmare am luat nota si nu voi cumpara de la ei vreodata. |
#31
Posted 08 October 2009 - 20:54
eu nu inteleg de ce te-ai mai dus la sediu daca nu ai testat produsul
scenariul mi se pare foarte clar. un angajat retardat a taiat monitorul si pentru a nu-l plati din buzunar ti l-a plasat tie parca era o lege conform careia poti returna un produs cumparat online in primele 10 zile primind banii inapoi |
#32
Posted 08 October 2009 - 21:17
Daca angajatul retardat ar fi facut asta, nu ar fi trebuit sa mai apara inca un scotch pe cutie?
|
#33
Posted 08 October 2009 - 21:41
poate produsul a fost expus in vitrina, pe urma reambalat?
|
|
#34
Posted 09 October 2009 - 08:18
_zenith_, on 8th October 2009, 21:54, said: eu nu inteleg de ce te-ai mai dus la sediu daca nu ai testat produsul scenariul mi se pare foarte clar. un angajat retardat a taiat monitorul si pentru a nu-l plati din buzunar ti l-a plasat tie parca era o lege conform careia poti returna un produs cumparat online in primele 10 zile primind banii inapoi l-am cumparat online, dar l-am ridicat personal, asa ca legea aceea nu se mai aplica |
#35
Posted 09 October 2009 - 09:58
Eu nu inteleg o chestie si anume : daca monitorul nu a fost scos din cutie ,ce serie e trecuta pe certificatul de garantie ?
Eu stiam ca pe certificatul de garantie se trece seria monitorului de pe sasiu Acum poate reusesti "sa faci" niste pixeli morti ,poate asa ti-l schimba |
#36
Posted 09 October 2009 - 11:11
Pe cutie sunt trecute datele de indentificare ale produsului: Model, Part Number, Serial number, SKU, etc ( in functie de produs si producator ).
Poate sa-i faca cati pixeli morti vrea... LCD-ul are un defect mecanic care-i anuleaza garantia. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users