Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Mi-au disparut amigdalitele ?

Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024
 Suprasolicitare sistem electric

CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...
 Magnet in loc de clește pent...

Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over
 Filtru apa potabila cu osmoza inv...

Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...
 

Monitor sigilat si taiat achizitionat de la firma CEL

- - - - -
  • Please log in to reply
40 replies to this topic

#19
Gozmin

Gozmin

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,206
  • Înscris: 15.06.2007

View Postvladc, on 1st October 2009, 14:44, said:

LEGAL nu prea ai ce face. ai semnat ca totul e ok. PUNCT.
incearca sa ajungi la un sef si sa discuti. POATE asa sa rezolvi ceva. Ei sunt acoperiti din toate punctele de vedere.

Ba da (cred eu). Dacă făceau proba trebuiau să-l desfacă ei.

"[i]M-am prezentat la sediul firmei CEL la data de 30.09.2009, cu respectivul monitor pentru a fi schimbat (trecusera numai 24 de ore din momentul achizitionarii) si cererea de schimbare a monitorului mi-a fost respinsa pe motiv ca acest defect nu este acoperit de garantie si ca nu am solicitat proba in momentul in care l-am cumparat. In plus, mi s-a spus ca monitorul, fiind sigilat, l-am taiat eu in momentul in care l-am desigilat

Păi dacă "legal" au făcut proba atunci cum să spună că e vina ta că l-a desigilat acasă ?!
OPC. Eu am rezolvat multe cu ajutorul lor.
Este singura cale.

În cel mai rău caz schimbi folia tăiată cu alta nouă. În jur de 100 lei.

#20
SPF

SPF

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,746
  • Înscris: 21.12.2008
Cum schimbi folia taiata cu una noua? Ai un link cu o firma care face asa ceva? Sau macar descrierea procedurii undeva pe net?

#21
Mosotti

Mosotti

    Geniu umil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 33,295
  • Înscris: 21.04.2004

View Postbogdanar, on 1st October 2009, 13:26, said:

E o vorba ca nu e prost cel care cere ci cel care da. E valabil si aici...daca clientul n-a verificat calitatea marfurilor primite si a acceptat gogosile celor de la CEL. Ba mai mult a si semnat ca "primaru".

dupa cum am spus, asta NU inseamna ca cei de la CEL n-ar fi niste jigodii cu care n-ar trebui sa intri in contact. daca ar fi fost SERIOSI, asa ceva NU s-ar fi intimplat

#22
ionutzradu

ionutzradu

    Esti bujia vietii mele ,fara tine dau rateuri :D

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,237
  • Înscris: 27.08.2009
scuzati ca intreb ,dar daca ar fi sa imi cumpar un monitor sau un calculator de pe pcgarage.ro ca majoritatea din aria "sfaturi privind achizitiile" fac comanda pe siteul asta e cumva posibil ca produsul sa fie stricat sau cu firmele mari de vanzari online nu ar trebui sa se intample lucruri de astea.??

#23
Gozmin

Gozmin

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,206
  • Înscris: 15.06.2007

View PostSPF, on 1st October 2009, 16:31, said:

Cum schimbi folia taiata cu una noua? Ai un link cu o firma care face asa ceva? Sau macar descrierea procedurii undeva pe net?

Nu cunosc procedura, dar am schimbat la un monitor de laptop deoarece cineva a scăpat super glue pe el (și pe tastatură). Înlocuirea foliei (de plastic ce apără ecranul LCD) a costat cca. 100 lei și s-a realizat în 45 minute aproximativ.
Dar ce nu am întrebat este dacă ionutenac a făcut proba monitorului și dacă acesta fucnționează, să nu cumva tăietura să fie până la ecran (sub folia protectoare).

#24
SylvestruTW

SylvestruTW

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,001
  • Înscris: 14.09.2009
Din poze am senzatia ca teietura din ecran se potriveste perfect cu deschizatura dintre cele doua parti ale cutiei de carton ca si cum cineva ar fi taiat cu cutterul sigiliul [banda de scotch]. Pana la proba contrarie, monitorul putea fi deteriorat de cel care a deschis cutia.

#25
ionutenac

ionutenac

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 11
  • Înscris: 07.07.2008

View PostGozmin, on 1st October 2009, 17:11, said:

Nu cunosc procedura, dar am schimbat la un monitor de laptop deoarece cineva a scăpat super glue pe el (și pe tastatură). Înlocuirea foliei (de plastic ce apără ecranul LCD) a costat cca. 100 lei și s-a realizat în 45 minute aproximativ.
Dar ce nu am întrebat este dacă ionutenac a făcut proba monitorului și dacă acesta fucnționează, să nu cumva tăietura să fie până la ecran (sub folia protectoare).

am probat aseara monitorul.. acesta functioneaza bine, nu are pixeli morti... pacat de acea taietura care este extrem de inestetica

View PostSylvestruTW, on 1st October 2009, 18:19, said:

Din poze am senzatia ca teietura din ecran se potriveste perfect cu deschizatura dintre cele doua parti ale cutiei de carton ca si cum cineva ar fi taiat cu cutterul sigiliul [banda de scotch]. Pana la proba contrarie, monitorul putea fi deteriorat de cel care a deschis cutia.

eu nu am taiat monitorul pentru ca nu am folosit un cutter pentru a desface cutia; dar da, ai perfecta dreptate, sunt constient de faptul ca este greu de dovedit ca nu eu am facut taietura atunci cand am deschis ambalajul

#26
marius ro

marius ro

    dirty bastard

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,406
  • Înscris: 26.09.2006
dar daca eu din Oradea, comandam un monitor de la ei...si imi venea tot asa?
tot asa m**e imi luam?

#27
jay333

jay333

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,174
  • Înscris: 02.04.2007
Probabil ca da. Si din cauza unor tepari pot suferi si alte magazine on-line care-si respecta clientii.

Furculita, seriozitatea unui vanzator nu este neaparat definita de sediul acestuia la fel cum neseriozitatea se poate ascunde foarte bine in spatele celui mai somptuos sediu. Multe magazine cu vanzare on-line nici macar nu au un sediu (cel putin unul la care sa aiba clientii acces). Asta inseamna ca sunt toate puse pe tepuit?

#28
furculita_cu_luneta

furculita_cu_luneta

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 979
  • Înscris: 24.07.2009

View Postjay333, on 2nd October 2009, 10:28, said:

Probabil ca da. Si din cauza unor tepari pot suferi si alte magazine on-line care-si respecta clientii.

Furculita, seriozitatea unui vanzator nu este neaparat definita de sediul acestuia la fel cum neseriozitatea se poate ascunde foarte bine in spatele celui mai somptuos sediu. Multe magazine cu vanzare on-line nici macar nu au un sediu (cel putin unul la care sa aiba clientii acces). Asta inseamna ca sunt toate puse pe tepuit?

pai eu una mi-as pune mai mult increderea intr-un magazin de electronice normal decat intr-unul online. e mai sigur asa.
spre exemplu, cauti un aparat SONY pe care nu vrei sa-l cumeri de la magazin pentru ca e mai scump, iar in cazul asta cauti un magazin online, de unde poti fi sigur ca il vei lua mai ieftin. acuma problema mai importanta e cu cine este SONY partener, cu ce magazine. daca nu figureaza si numele firmei de la care vrei sa cumperi atunci poti sa iti asumi riscul de a lua un aparat contrafacut, sau, mai pot exista firme care cumpara probabil produse originale, dar deteriorate sau cu mici defecte care la prima vedere nu par a fi. nu vreau sa o dau in balarii, asta e parerea mea despre marea majoritate a magazinelor online, majoritate al caror nume il auzi prima data. am citit si eu pe net candva despre produsele cotrafacute de nu mi-a venit sa cred, ajungi la un moment dat sa sa te indoiesti de calitatea produsului.
sunt de parere ca atunci cand cumperi produsul si il ridici direct de la sediu, sa iti ofere toate informatiile si conditiile de care ai nevoie si garantia si seriozitatea ca poti apela oricand la service-ul lor autorizat si fara probleme ca ignoranta lor si mai ales nesimtirea de care dau dovada cand deja nu iti mai raspund la telefon. mi se pare marlanie si nu in ultimul rand lipsa de respect fata de client, care are tot dreptul sa se lamureasca in privinta neintelegerilor.

#29
Alice

Alice

    Big Boobs

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,144
  • Înscris: 05.12.2002
Eu nu inteleg o chestie:
Pe cutie este un singur scotch. E clar ca e cel de la LG, altfel s-ar vedea urme de la dezlipre.
Monitorul era sigilat cand l-ai adus acasa, si tu nu ai folosit un cutter.
Totusi, este taiat si monitorul, si punga de protectie in care a venit, fix in dreptul deschizaturii din cutie.

Ceva nu se potriveste aici. Singura varianta ar fi: deschis o cutie cu monitorul cu cutterul, scos, pus in alta cutie (noua!) si aplicat scotch-ul. Chestie care s-ar fi putut intampla doar la LG, si iti garantez ca ei nu fac asa ceva.

Iar cei care spuneti de testat produse in magazin: nu va lasa pe voi sa le desigilati, sa le probati, si sa le ambalati la loc. Voi ati vazut cum le "testeaza" angajatii, si cum le ambaleaza/dezambaleaza? Asta e motivul pt. care, in general, nu le testez in magazin (decat chestii extrem de ieftine, neimportante, fara multe accesorii).

#30
blackcat

blackcat

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,217
  • Înscris: 29.11.2001
Anul trecut, cind nu era criza si erau o gramada de oameni la standul de proba cam pe oriunde placa pusa era aceeasi: nu avem cum sa-l probam, dureaza prea mult, dar nici o problema, orice defect ar fi veniti in 48 de ore. SI am stat totdeauna linistit, caci era ca si cum as fi facut proba acasa, imi asumam doar riscul timpului pierdut. Nu a fost nevoie sa ma intorc vreodata, am avut noroc. De ec, am luat asa un LCD de 40'', cam scump, nu as fi vrut sa ma intorc cu el in 48 de ore.
Daca cei de la cel.ro se comporta asa, e clar ca sunt banditi. Prin urmare am luat nota si nu voi cumpara de la ei vreodata.

#31
_zenith_

_zenith_

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 932
  • Înscris: 08.04.2009
eu nu inteleg de ce te-ai mai dus la sediu daca nu ai testat produsul
scenariul mi se pare foarte clar. un angajat retardat a taiat monitorul si pentru a nu-l plati din buzunar ti l-a plasat tie
parca era o lege conform careia poti returna un produs cumparat online in primele 10 zile primind banii inapoi

#32
Alice

Alice

    Big Boobs

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,144
  • Înscris: 05.12.2002
Daca angajatul retardat ar fi facut asta, nu ar fi trebuit sa mai apara inca un scotch pe cutie?

#33
x_the_z24

x_the_z24

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,115
  • Înscris: 08.03.2008
poate produsul a fost expus in vitrina, pe urma reambalat?

#34
ionutenac

ionutenac

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 11
  • Înscris: 07.07.2008

View Post_zenith_, on 8th October 2009, 21:54, said:

eu nu inteleg de ce te-ai mai dus la sediu daca nu ai testat produsul
scenariul mi se pare foarte clar. un angajat retardat a taiat monitorul si pentru a nu-l plati din buzunar ti l-a plasat tie
parca era o lege conform careia poti returna un produs cumparat online in primele 10 zile primind banii inapoi

l-am cumparat online, dar l-am ridicat personal, asa ca legea aceea nu se mai aplica

#35
spok

spok

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 73
  • Înscris: 27.05.2004
Eu nu inteleg o chestie si anume : daca monitorul nu a fost scos din cutie ,ce serie e trecuta pe certificatul de garantie ?
Eu stiam ca pe certificatul de garantie se trece  seria monitorului de pe sasiu  :huh: Acum poate reusesti "sa faci" niste pixeli morti ,poate asa ti-l schimba

#36
bogdanar

bogdanar

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,690
  • Înscris: 07.12.2002
Pe cutie sunt trecute datele de indentificare ale produsului: Model, Part Number, Serial number, SKU, etc ( in functie de produs si producator ).

Poate sa-i faca cati pixeli morti vrea... LCD-ul are un defect mecanic care-i anuleaza garantia.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate