Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...
 

Monitor sigilat si taiat achizitionat de la firma CEL

- - - - -
  • Please log in to reply
40 replies to this topic

#1
ionutenac

ionutenac

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 11
  • Înscris: 07.07.2008
Salut! As dori sa va expun o problema cu care ma confrunt in aceste zile, o problema care a transformat placerea achizitionarii unui monitor nou intr-un cosmar.

In cursul zilei de marti, 29.09.2009, am achizitionat de la firma CEL (corsar grup* srl), situata la adresa Str. Ernest Juvara 18 , Etaj 3, Sector 6 (zona Cotroceni) , Bucuresti, un monitor LCD de 19’’ marca LG W1934S-BN (w1934s-bn). Am ridicat de la sediul respectivei firme personal monitorul, fara sa mi se faca proba de functionare si fara sa mi se desigileze cutia monitorului, spunandu-mi-se, in schimb, ca pentru orice posibila problema pot reveni in 48 de ore si monitorul  imi va fi automat schimbat. Am semnat in schimb o hartie in care scria ca mi s-a facut proba de functionare si ca monitorul functioneaza OK.

Am mers deci pe incredere, am ajuns acasa, am desfacut cutia si.. defect mecanic!   Monitorul are, pe centru, pe ecran, o taietura facuta cu un cutter, lungimea taieturii fiind de aproximativ 5 cm.

M-am prezentat la sediul firmei CEL la data de 30.09.2009, cu respectivul monitor pentru a fi schimbat (trecusera numai 24 de ore din momentul achizitionarii) si cererea de schimbare a monitorului mi-a fost respinsa pe motiv ca acest defect nu este acoperit de garantie si ca nu am solicitat proba in momentul in care l-am cumparat. In plus, mi s-a spus ca monitorul, fiind sigilat, l-am taiat eu in momentul in care l-am desigilat.

Mentionez ca respectivul sigiliu era de fapt un simplu scoci de plastic transparent.

Am sunat dupa la relatii cu clientii la LG Romania, unde am aflat ca monitoarele LG vin sigilate intr-un scoci care are initialele LG imprimate pe el. Implicit, sigiliul cu care mi-a fost vandut produsul nu era cel original.

Am sunat si am avut din nou un schimb de email-uri cu cei de la CEL pe baza acestor ultime infirmatii, dar nu am rezolvat nimic. Ei refuza pur si simplu sa imi schimbe monitorul iar in final nici nu mi-au mai raspuns la telefon.

Asta este problema cu care ma confrunt acum, am facut intre timp reclamatii si la sediul central al LG Romania, si la OPC. Astept sa vad ce se va intampla.

Mare atentie tuturor celor care achizitionati produse de la firma CEL!!!

O zi buna,

Ioan

Attached Files



#2
jay333

jay333

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,174
  • Înscris: 02.04.2007
Din pacate vina iti apartine in totalitate pentru ca nu ai verificat produsul la fata locului. Nasoala situatie pentru tine. Partea proasta este ca probabil acelasi raspuns l-ai fi primit si daca il livrau prin curier.

#3
Courage

Courage

    Founder

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,661
  • Înscris: 26.11.2001
OPC nu cred ca o sa te ajute, avand in vedere ce ai semnat.
Eu nu ii inteleg pe ei, de ce nu te forteaza chiar sa testezi produsul cand il ridici de la ei.

Din cate stiu eu (dar nu garantez), monitoarele vin cu ecranul in partea opusa cand sunt impachetate, deci ar fi trebuit sa tai cutia ca sa il tai asa.
Oricum, taietura e logitudinala, foarte ciudat.

#4
vladc

vladc

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,923
  • Înscris: 19.09.2002
nu cred ca ai ce sa faci... te-ai ales cu o paguba si cu o lectie dura. sincer, imi pare rau pentru aceasta intamplare.

#5
bettrik

bettrik

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 214
  • Înscris: 21.04.2009
in mod normal daca esti sigur ca toate monitoarele lg vin sigilate cu banda personalizata lg, atunci problema o va rezolva in mod sigur opc-ul indiferent ce ai semnat.  Fa rost de ceva scris(e-mail, ceva)  de catre cei de la lg prin care acestia sa spuna ca toate monitoarele vin sigilate cu banda respectiva.

Edited by bettrik, 01 October 2009 - 10:58.


#6
furculita_cu_luneta

furculita_cu_luneta

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 979
  • Înscris: 24.07.2009
in sfarsit, nu sunt singura care are parere proasta despre CEL.ro. sunt niste hoti care evident, daca ti se strica produsul sau are un defect, nu se mai uita la tine si isi bat joc de tine trimitandu-te in alta parte sa il repari sau ceva mai frumos, te sfatuiesc sa vinzi produsul :D
eu am vrut sa cumpar o camera foto de la ei si inainte sa dau comanda am facut o vizita la "sediul" lor (ce mai sediu) aflat pe o straduta intr-o casa, nu prea prezentabil pentru o firma, oricum. si cu ocazia asta mi-am schimbat aria de cautare.
au produsele ieftine si nu sunt sigura daca sunt si originale totodata. dar asta e problema, nu sunt oameni seriosi, sunt o firma "fantoma" si stai linistit, nu esti singurul care ai belele cu ei. data viitoare taie-i dupa lista pentru ca nu faci nicio afacere daca vei mai comanda de la astfel de firme ;)

Edited by furculita_cu_luneta, 01 October 2009 - 11:06.


#7
QED

QED

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,165
  • Înscris: 04.05.2009
Stie cineva care sint importatorii de la care cumpara firma aia ? Ar trebui luata legatura cu ei macar sa le anuleze contractul de distributie, sint multi care se pling de ei.

#8
bogdanar

bogdanar

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,690
  • Înscris: 07.12.2002
Am vazut mai multe lcd-uri LG noi noute si n-am vazut la nici unul scotch cu initiale LG. Au scotch alb transparent, deci chestia care ti s-a spus de la LG e apa de ploaie.

Ai facut mai multe greseli:
1. ai ridicat produsul de la sediu fara sa-l testezi. daca-ti venea prin curier tot aveai o scuza, dar asa...
2. ai semnat hartia ca l-ai testat si ca e ok. Asta pune capac la tot. OPC-ul nu mai poate face nimic. CEL e acoperit

#9
jay333

jay333

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,174
  • Înscris: 02.04.2007

 furculita_cu_luneta, on 1st October 2009, 12:04, said:

am facut o vizita la "sediul" lor (ce mai sediu) aflat pe o straduta intr-o casa, nu prea prezentabil pentru o firma, oricum. si cu ocazia asta mi-am schimbat aria de cautare.
Nu cred ca are prea mare relevanta aspectul estetic al sediului.  ;)

#10
sinaxis

sinaxis

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 30
  • Înscris: 15.03.2007
Cat dureaza ca dintr-un defect mecanic, sa faci unul care sa se integreze in conditiile de garantie ce prevad inlocuirea totala a produsului. Spor la treaba!
Cu javre te porti ca atare.

#11
eiffel

eiffel

    BusyWorm

  • Grup: Moderators
  • Posts: 68,568
  • Înscris: 15.06.2004
E inutil, atata vreme cat are un defect mecanic.

Si da, LG nu are banda personalizata. Am cumparat si eu un Blu-Ray player LG si scociul este cel transparent, fara nimic scris. La unele produse vechi era intr-adevar inscriptionat cu litere rosii.

Greseala este intr-adevar ca nu l-ai desfacut si probat la magazin. Nu zic, si eu mai cumpar pe neve, dar numai de la firmele cu care lucrez destul de des si ii cunosc pe cei care se ocupa de vanzari si garantii.

#12
furculita_cu_luneta

furculita_cu_luneta

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 979
  • Înscris: 24.07.2009

 jay333, on 1st October 2009, 13:16, said:

Nu cred ca are prea mare relevanta aspectul estetic al sediului.  ;)

eu cred ca are relevanta pentru ca nici macar numele nu era scris sa se vada, era o hartie printata pe usa, iar inauntru arata de parca era o casa locuita de niste oameni oarecare. cred ca trebuie sa arate putin prezentabil din moment ce e firma. ar trebui sa arate respect clientilor prin asta, ca oricare alta firma in regula. ;) mie nu mi-a fost usor s-o gasesc si hai sa fim seriosi, ce sediu in toata regula il gasesti la parterul blocului intr-un apartament sau la casa?

 ionutenac, on 1st October 2009, 11:22, said:


eu nu inteleg un lucru, cei de la firma te-au indemnat macar sa probezi produsul sau au tacut din gura si te-au lasat sa pleci cu el? nu ma mir de ce acuma nu le mai pasa ca ai reclamatii pentru ca ei s-au acoperit de orice vina si te-au tras pe sfoara cand ai semnat acea hartie.

Edited by furculita_cu_luneta, 01 October 2009 - 12:58.


#13
Mosotti

Mosotti

    Geniu umil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 33,295
  • Înscris: 21.04.2004
chiar daca omul nostru a facut o timpenie mai mare decit el, tot ramine problema cu cel.ro, si anume ca daca ce se zice in primul post e adevarat, atunci NIMENI care citeste aici si e normal la cap n-ar trebui sa mai doreasca sa aibe de-a face cu respectivii. din simplul fapt ca nu i-au facut proba, promitindu-i ca ii vor schimba produsul in 48 de ore, dar punindu-l sa semneze aiurea ca i-au facut proba, fara sa luam in considerare faptul ca i-au dat un monitor taiat de nija. sincer sa fiu, in afara de faptul ca stiau ca e un monitor nijalit, nu vad nici un motiv pentru care sa nu-i faca proba

#14
dracushorul

dracushorul

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 163
  • Înscris: 07.08.2003
incearca sa vorbesti cu cineva din conducerea firmei, posibil sa nu stie ce angajati imputiti au, povestete tot

#15
bogdanar

bogdanar

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,690
  • Înscris: 07.12.2002
E o vorba ca nu e prost cel care cere ci cel care da. E valabil si aici...daca clientul n-a verificat calitatea marfurilor primite si a acceptat gogosile celor de la CEL. Ba mai mult a si semnat ca "primaru".

Ai putea sa incerci la un service LG... poate poate gasesti putina bunavointa si primesti o negatie de reparare si te duci inapoi cu ea la CEL, iar atunci sunt obligati sa-ti dea alt monitor sau banii.

#16
ionutenac

ionutenac

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 11
  • Înscris: 07.07.2008
eu nu inteleg un lucru, cei de la firma te-au indemnat macar sa probezi produsul sau au tacut din gura si te-au lasat sa pleci cu el? nu ma mir de ce acuma nu le mai pasa ca ai reclamatii pentru ca ei s-au acoperit de orice vina si te-au tras pe sfoara cand ai semnat acea hartie.
[/quote]


Nu numai ca nu m-au invitat sa probez monitorul, dar mi-au spus inca de la inceput ca monitorul imi va fi schimbat in 48 de ore, indiferent de defectul pe care l-ar putea avea. Asa ca acest lucru m-a determinat practic sa nu mai cer despachetarea si probarea monitorului

#17
vladc

vladc

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,923
  • Înscris: 19.09.2002
LEGAL nu prea ai ce face. ai semnat ca totul e ok. PUNCT.
incearca sa ajungi la un sef si sa discuti. POATE asa sa rezolvi ceva. Ei sunt acoperiti din toate punctele de vedere.

#18
SPF

SPF

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,746
  • Înscris: 21.12.2008
Ce sef frate. In perioada de criza sunt disperati dupa cash flow, au depozitele pline de marfa. Seful o sa fie tot timpul plecat de la birou daca intrebi de el. Este destul de clar ca nu o sa schimbe nimeni produsul. Oricum, e bine ca ai deschis ochii altora sa desfaca produsul pe viitor si sa se uite bine la el inainte sa semneze vreo hartie.

Edited by SPF, 01 October 2009 - 13:59.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate