Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Quickmobile.ro - Pareri / Sugestii / Reclamatii
#991
Posted 06 December 2017 - 09:46
indianu2000, on 22 octombrie 2017 - 11:18, said:
Ba mi-au facut supercontraoferta da era clar ca faceau tot ei constatarea asa ca am ignorat-o. Imi pun sperante in ANPC. A sosit raspunsul de la ANPC. Le trimisesem poze cu telefonul fara nici un defect, de asemenea trimisesem si pozele facute chiar de qm in care se vede ca telefonul arata fara repros dar ei sustineau ca are carcasa indoita. Practic o inselaciune pe fata: din poze arata impecabil, ei sustin ca e indoita. Inselaciunea functioneaza deoarece ANPC ia de bun ce spun ei, fara a face verificari, deoarece nu sunt competenti in domeniu. Concret, ANPC a luat legatura cu ei, au primit informatia pe care am primit-o si eu, si o iau de buna deoarece nu au ouale necesare sa discearna inselaciunea: una spune service-ul, alta spun pozele facute chiar de service. Asadar imi recomanda sa merg in instanta, care sa desemneze un expert de constatare (!) care sa decida cine are dreptate. Iata fratilor cat de limitata este aceasta institutie care ar trebui sa protejeze consumatorul obisnuit: il trimite in instanta pentru un caz banal in care se vede din poze ca produsul nu are defectul pretins de service. Pozele trimise de qm le atasez aici, le-au trimis la o dimensiune jenanta ~ 40K, probabil sa lase loc de interpretari pe poza. Dar atasez si una facuta de mine, la rezolutie mare. Reteta qm este urmatoarea: pentru orice produs returnat (service sau retur - vad pe forum ca cineva tocmai a returnat un produs nou) qm declara ca are defect, desi produsul arata impecabil. Ca dovada trimite poze ale produsului in care nu se vede nici un defect (!). Daca se reclama la ANPC, qm le serveste acelasi text, ca au constatat ca produsul este lovit, indoit, etc. ANPC se preda in acest punct, nu e in stare sa constate ca pozele arata contrariul, si te trimis in instanta. Atat face agentia nationala ANPC. Practic orice magazin de garsoniera poate vinde orice, iar in caz de defect, specialistul din garsoniera declara ca produsul e lovit, caz in care ANPC se declara incompetent si te trimite prin tribunale. Faza urmatoare este asadar pe tribunale, o sa ma consult cu un avocat. Daca mai sunt doritori ne putem asocia. Totodata voi trimite povestea si la emag, evomag si alti mari retaileri care s-au manjit cu qm pt. o cota din vanzari. Attached Files |
#992
Posted 06 December 2017 - 10:26
Vad ca ai Note 4 daca nu gresesc. Probabil pe vremea respectiva nu stiai ca sunt tepari Iti dai seama ca ar suferi o gaura mare (macar un salar al unui angajat) daca iti dau banii inapoi pe telefon.
|
#993
Posted 06 December 2017 - 10:33
indianu2000, on 06 decembrie 2017 - 09:46, said:
Totodata voi trimite povestea si la emag, evomag si alti mari retaileri care s-au manjit cu qm pt. o cota din vanzari. Chiar va rog sa faceti asta, javra asta de tepar QM trebuie scoasa de pe piata. Si toti cei care procedeaza ca ei. Am mai povestit pe aici ca mie mi-au anulat garantia la un Nook pe motiv ca ebook-ul ar fi fost desfacut de persoane neautorizate si ca in interior s-ar gasi oxizi. Rahat, desigur. Dupa aia am rezolvat problema de boot-are singurel, Youtube-ul sa traiasca, iar partea faina e ca anul asta chiar am desfacut tableta (nu mai pornea si - mergind tot pe mina Youtube - am desfacut fizic alimentarea de la bateria interna. Dupa reconectare, Nook-ul a pornit fara probleme si merge bine-merci si azi). Evident, nici urma de oxizi sau alti draci pansati |
#994
Posted 06 December 2017 - 15:32
TruculMagic, on 06 decembrie 2017 - 10:26, said:
Vad ca ai Note 4 daca nu gresesc. Probabil pe vremea respectiva nu stiai ca sunt tepari Iti dai seama ca ar suferi o gaura mare (macar un salar al unui angajat) daca iti dau banii inapoi pe telefon. Asa se castiga experienta de viata . |
#995
Posted 10 December 2017 - 14:37
indianu2000, on 06 decembrie 2017 - 09:46, said:
A sosit raspunsul de la ANPC. Le trimisesem poze cu telefonul fara nici un defect, de asemenea trimisesem si pozele facute chiar de qm in care se vede ca telefonul arata fara repros dar ei sustineau ca are carcasa indoita. Practic o inselaciune pe fata: din poze arata impecabil, ei sustin ca e indoita. Inselaciunea functioneaza deoarece ANPC ia de bun ce spun ei, fara a face verificari, deoarece nu sunt competenti in domeniu. Concret, ANPC a luat legatura cu ei, au primit informatia pe care am primit-o si eu, si o iau de buna deoarece nu au ouale necesare sa discearna inselaciunea: una spune service-ul, alta spun pozele facute chiar de service. Asadar imi recomanda sa merg in instanta, care sa desemneze un expert de constatare (!) care sa decida cine are dreptate. Iata fratilor cat de limitata este aceasta institutie care ar trebui sa protejeze consumatorul obisnuit: il trimite in instanta pentru un caz banal in care se vede din poze ca produsul nu are defectul pretins de service. Pozele trimise de qm le atasez aici, le-au trimis la o dimensiune jenanta ~ 40K, probabil sa lase loc de interpretari pe poza. Dar atasez si una facuta de mine, la rezolutie mare. Reteta qm este urmatoarea: pentru orice produs returnat (service sau retur - vad pe forum ca cineva tocmai a returnat un produs nou) qm declara ca are defect, desi produsul arata impecabil. Ca dovada trimite poze ale produsului in care nu se vede nici un defect (!). Daca se reclama la ANPC, qm le serveste acelasi text, ca au constatat ca produsul este lovit, indoit, etc. ANPC se preda in acest punct, nu e in stare sa constate ca pozele arata contrariul, si te trimis in instanta. Atat face agentia nationala ANPC. Practic orice magazin de garsoniera poate vinde orice, iar in caz de defect, specialistul din garsoniera declara ca produsul e lovit, caz in care ANPC se declara incompetent si te trimite prin tribunale. Faza urmatoare este asadar pe tribunale, o sa ma consult cu un avocat. Daca mai sunt doritori ne putem asocia. Totodata voi trimite povestea si la emag, evomag si alti mari retaileri care s-au manjit cu qm pt. o cota din vanzari. Ma poti gasi la 0756060590 Taxon, on 06 decembrie 2017 - 10:33, said:
Chiar va rog sa faceti asta, javra asta de tepar QM trebuie scoasa de pe piata. Si toti cei care procedeaza ca ei. Am mai povestit pe aici ca mie mi-au anulat garantia la un Nook pe motiv ca ebook-ul ar fi fost desfacut de persoane neautorizate si ca in interior s-ar gasi oxizi. Rahat, desigur. Dupa aia am rezolvat problema de boot-are singurel, Youtube-ul sa traiasca, iar partea faina e ca anul asta chiar am desfacut tableta (nu mai pornea si - mergind tot pe mina Youtube - am desfacut fizic alimentarea de la bateria interna. Dupa reconectare, Nook-ul a pornit fara probleme si merge bine-merci si azi). Evident, nici urma de oxizi sau alti draci pansati |
#997
Posted 10 December 2017 - 15:24
E rost de proces colectiv din cate imi dau seama. Sa se intample asa si cu aia de la cel si poate scapam de astia care sunt tinuti pe piata de cine-stie-cine, ca sunt prea multe plangeri la adresa lor.
|
#998
Posted 11 December 2017 - 09:54
MediumPlayer, on 10 decembrie 2017 - 15:24, said:
E rost de proces colectiv din cate imi dau seama. Sa se intample asa si cu aia de la cel si poate scapam de astia care sunt tinuti pe piata de cine-stie-cine, ca sunt prea multe plangeri la adresa lor. Aveti nr meu mai sus ma sunati si vb,eu chiar merg mai departe. TruculMagic, on 10 decembrie 2017 - 15:20, said:
Asa Cosmine Daca mergem mai multi la un avocat hoppaaa sa vezi cum or sa ne sune astia de la QM sa ne roage sa facem amiabila. Eu unul sunt dispus sa merg si merg mai departe cu ei,chiar daca tre sa ma prezint la Baia Mare. Ofer cazare ptr 5 persoane moca la Garboul Dejului fiind tara mea acolo. La doar 80km de Baia Mare. Taxon, on 06 decembrie 2017 - 10:33, said:
Chiar va rog sa faceti asta, javra asta de tepar QM trebuie scoasa de pe piata. Si toti cei care procedeaza ca ei. Am mai povestit pe aici ca mie mi-au anulat garantia la un Nook pe motiv ca ebook-ul ar fi fost desfacut de persoane neautorizate si ca in interior s-ar gasi oxizi. Rahat, desigur. Dupa aia am rezolvat problema de boot-are singurel, Youtube-ul sa traiasca, iar partea faina e ca anul asta chiar am desfacut tableta (nu mai pornea si - mergind tot pe mina Youtube - am desfacut fizic alimentarea de la bateria interna. Dupa reconectare, Nook-ul a pornit fara probleme si merge bine-merci si azi). Evident, nici urma de oxizi sau alti draci pansati Ai nr meu mai jos suna ma marian_fusaru, on 15 noiembrie 2017 - 10:26, said:
Ma intreb la care marci sunt ei autorizati ? Daca oamenii ce cumpara de la ei stiu ca nu sunt autorizati? Eu a trebuit sa ma zbat zile in sir si tot cei de la eMag si-au cerut scuze. Quickmobile nici macar -scuze nu stiu sa transmita: "Bai Clientule , fraiere ce esti ! Ne cerem scuze bai pentru neplacerile provocate insa nu am stiut ca printre fraierii ce cumpara de la noi se mai numara si persoane care ne pot demasca!" Sa nu le trantesti astora un proces ? Asa , daca ai timp de frecat la icre, de sa le sara basca ? Cu daune morale si materiale de sa ii usture! |
#999
Posted 11 December 2017 - 11:54
teapaquickmobile, on 11 decembrie 2017 - 09:54, said:
Pai hai,ne bagam mai multi,aia e o sa fie mai greu dar hai odata,eu mai am la Brasov un amic care si-a luat un CAT special ptr socuri mecanice si hopa a primit soc mecanic. Aveti nr meu mai sus ma sunati si vb,eu chiar merg mai departe. |
#1000
Posted 15 December 2017 - 11:31
Hider141, on 05 decembrie 2017 - 13:59, said:
Citeste conditiile de retur de pe site, poate specifica ceva ce ai omis. Unele magazine specifica in conditiile de retur starea in care trebuie sa fie produsele returnate, ce produse nu se accepta la retur daca a fost desfacut ambalajul si de asemenea pentru ce anume cer contra-cost readucerea produsului la starea initiala. Nu e etic, dar probabil nici nu sunt constransi de lege daca mai multi au patit-o la retur. |
|
#1001
Posted 15 December 2017 - 12:06
reanu, on 15 decembrie 2017 - 11:31, said:
inca astept sa imi returneze 470lei.. au diminuat pretul de la 640 au zis ca tel era zgariat pe ecran intr,o poza abia se zarea ceva oricum nu sunt convins si ca era zgariat la sertasras unde pui simurile nu stiu cumsa postez o poza aici ca va aratam..nu are nimic sertarasul ci in interiorul gaurii daca il maresti de cateva ori s,ar zari ceva dar cred ca sunt din fabricatie... oricum niste tepari. pacat ca pozele ce le,am facut la retur nu erau si pe ecran fara folie.. tel a fost tinut doar 10z maxim si l,am folosit numai cu husa.. nu mai cumpar de la ei nici daca imi dau...99% reducere nu este deajuns doar atat. Cat poti tu trebuie faci reclama negativva celor de la QM. Daca tu vei duce vorba peste tot si povestesti sa stii ca vom reusii. Daca te uiti pe Qm pe FB vei vedea ca au doar like uri de la ei. Eu unul sfatuiesc cat pot de mult. Eu unul ma apuc de ei cu dat in judecata. Am raspuns oficial de la Samsung ca nu are soc mecanic si are urma de uzura normala. Am facut 2 expertize fiind scos din garantie. |
#1002
Posted 16 December 2017 - 13:15
Cica trebuie sa platesc 150 RON daca vreau garantie extinsa . Deci ciuciu , grantie internationala si este doar 24 luni garantie de vanzator!
Aceeasi Andrada mi-a trimis raspunsul. Ca daca platesc 149 RON voi avea Grantie Internationala Oriunde in Europa. Ma indoiesc ca vor trimite astia DHL sau altceva in Suedia. Urmeaza sa plec acolo o perioada si ..... daca pica telefonul am imbulinat-o. |
#1003
Posted 19 December 2017 - 20:41
Nu numai daca pleci acolo ai imbulinat-o...poti sa fi si aici si sentimentul e la fel...
|
#1004
Posted 20 December 2017 - 10:21
marian_fusaru, on 16 decembrie 2017 - 13:15, said:
Cica trebuie sa platesc 150 RON daca vreau garantie extinsa . Deci ciuciu , grantie internationala si este doar 24 luni garantie de vanzator! Aceeasi Andrada mi-a trimis raspunsul. Ca daca platesc 149 RON voi avea Grantie Internationala Oriunde in Europa. Ma indoiesc ca vor trimite astia DHL sau altceva in Suedia. Urmeaza sa plec acolo o perioada si ..... daca pica telefonul am imbulinat-o. |
#1005
Posted 20 December 2017 - 10:44
Hider141, on 20 decembrie 2017 - 10:21, said:
Nu plati nicio garantie extinsa. Lasa telefonul asa daca deja l-ai cumparat, si pune-ti deoparte ceva bani de un dumbphone in caz ca cedeaza asta. De exemplu Nokia 3310 varianta cu 3G ar fi ok de backup ca sa nu ramai fara mijloc de comunicare cu familia/cunostintele. Eu mai am de primit 2 raspunsuri amiabile de la qm si ANPC dupa ma duc in judecat cu ei. Mi-am pus telefonul la pastrare. Am sunat in Egipt sa vad daca mai este in garantie si cucu... ca daca era ehheee zicea avocatul ca i parleam bine de tot. Oricum,atat timp cat mie Samsung mi-a zis ca nu prezinta socuri mecanice si are urma de uzura normala mi se rupe de ei. Daca doriti sa facem ceva frumos va astept. teapaquickmobile, on 20 decembrie 2017 - 10:38, said:
Nu veti rezolva nimic cu ANPC ul fiind mana in mana cu ei. Eu mai am de primit 2 raspunsuri amiabile de la qm si ANPC dupa ma duc in judecat cu ei. Mi-am pus telefonul la pastrare. Am sunat in Egipt sa vad daca mai este in garantie si cucu... ca daca era ehheee zicea avocatul ca i parleam bine de tot. Oricum,atat timp cat mie Samsung mi-a zis ca nu prezinta socuri mecanice si are urma de uzura normala mi se rupe de ei. Daca doriti sa facem ceva frumos va astept. marian_fusaru, on 16 decembrie 2017 - 13:15, said:
Cica trebuie sa platesc 150 RON daca vreau garantie extinsa . Deci ciuciu , grantie internationala si este doar 24 luni garantie de vanzator! Aceeasi Andrada mi-a trimis raspunsul. Ca daca platesc 149 RON voi avea Grantie Internationala Oriunde in Europa. Ma indoiesc ca vor trimite astia DHL sau altceva in Suedia. Urmeaza sa plec acolo o perioada si ..... daca pica telefonul am imbulinat-o. Simplu,iti vor da un telefon ok,nu cum vand in Romania made in CHINA,EGIPT,.,.... Edited by teapaquickmobile, 20 December 2017 - 10:42. |
|
#1006
Posted 20 December 2017 - 14:33
Buna !Am avut si eu o experienta cu QM garantii:fiind posesorul LG G4 dual H 818 N care a functionat circa 3 luni de la achizitie apoi bootloop Citind aici pe forum de probleme cu ei mi-am luat adio si am achizitionat alt telefon.Acum cateva saptamani in urma cu ocazia curateniei printre obiectele mele l-am gasit impachetat dupa ce am vb cu ei...primit rezultat ca aparatul nu se poate repara si se va inlocui cu alt aparat nou cu garantie 24 luni.L-am primit este cu seria 6 multumit de rezolvarea situatiei...
Cu sinceritate... |
#1007
Posted 20 December 2017 - 14:38
draculla45, on 20 decembrie 2017 - 14:33, said:
Buna !Am avut si eu o experienta cu QM garantii:fiind posesorul LG G4 dual H 818 N care a functionat circa 3 luni de la achizitie apoi bootloop Citind aici pe forum de probleme cu ei mi-am luat adio si am achizitionat alt telefon.Acum cateva saptamani in urma cu ocazia curateniei printre obiectele mele l-am gasit impachetat dupa ce am vb cu ei...primit rezultat ca aparatul nu se poate repara si se va inlocui cu alt aparat nou cu garantie 24 luni.L-am primit este cu seria 6 multumit de rezolvarea situatiei... Cu sinceritate... |
#1008
Posted 21 December 2017 - 11:15
Sunt convins ca au verificat aparatul si au constatat ca nu s-a intervenit asupra lui si corespunde regulilor din CG(exista posibilitateade a il repara resofta).Cand am fost la LG Mihai bravu mi s-a comunicat ca este destinat pt piata din HONKONG chiar daca am certificat original LG nu ma pot ajuta ei ci numai cei de unde l-amcumparat.
Va doresc sa rezolvati cu bine relatia cu garantie QM. LA MULTI ANI ! fara problem... |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users