Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Quickmobile.ro - Pareri / Sugestii / Reclamatii
Last Updated: Apr 08 2024 17:21, Started by
sherban1988
, Sep 28 2009 10:25
·
14
#829
Posted 14 May 2017 - 23:07
Dupa 1 an de zile de folosire a unui telefon Xiaomi Redmi Note 3 luat de la Quickmobile am avut probleme cu el, l-am trimis in garantie la Service Return si mi-a fost inlocuit cu un alt produs nou (Redmi Note 4) superior d.p.d.v. al specificațiilor si garantie alti 2 ani, pe motiv ca cel defect nu poate fi reparat si modelul nu-l mai aveau pe stoc. Menționez că aveam garanția standard.
Din acest motiv eu ma declar f. Multumit. Edited by hambros2001, 14 May 2017 - 23:08. |
#830
Posted 15 May 2017 - 12:54
hambros2001, on 14 mai 2017 - 23:07, said:
Dupa 1 an de zile de folosire a unui telefon Xiaomi Redmi Note 3 luat de la Quickmobile am avut probleme cu el, l-am trimis in garantie la Service Return si mi-a fost inlocuit cu un alt produs nou (Redmi Note 4) superior d.p.d.v. al specificațiilor si garantie alti 2 ani, pe motiv ca cel defect nu poate fi reparat si modelul nu-l mai aveau pe stoc. Menționez că aveam garanția standard. Din acest motiv eu ma declar f. Multumit. |
#831
Posted 18 May 2017 - 16:14
Eu va recomand sa va feriti sa mai cumparati de la quickmobile....lucreaza cu un asa zis service-return, care daca iti gaseste ceva la carcasa iti anuleaza garantia...Am cumparat un note 4 duos de la quickmobile, iar dupa 1 an jumate,telefonul fiind in garantie, nu mai mergea microfonul, puteam sa tin convorbiri doar prin casca bluethooth...numerele de telefon de la quickmobil de pe site lipsesc cu desavarsire, iar daca il gasesti in alta parte, suna si vb doar cu robotul...(toti consultantii nostri sunt ocupati, etc ), gasesti in schimb pe site o procedura in care vine curierul si iti ia telefonul si ajunge intr-o locatie, probabil la Baia Mare si de acolo se asteapta sa fie trimis in service autorizat numit SAP.
Am primit urmatorul raspuns: In urma diagnosticarii produsului tau de catre service-ul autorizat partener (SAP), acestia au constatat ca produsul prezinta socuri mecanice (colturi lovite), iar insumarea acestor factori duce la functionarea defectuoasa a aparatului. Din pacate, problema produsului nu se afla in situatia unui defect acoperit de garantie, asadar acesta nu poate fi reparat gratuit de catre SAP. Aparatul poate fi remediat de catre SAP numai in regim postgarantie si implica un cost estimativ al reparatiei de 1338 lei (T.V.A. si transport inclus), care implica inlocuire placa de baza, inlocuire carcasa, in limita disponibilitatii componentelor la SAP. Verifica-ti e-mail-ul unde gasesti si pozele constatarii SAP. Eu cred ca la telefonul meu necesita schimarea placii pe care era situat microfonul, si nu schimbarea placii de baza...Ei nu l-au desfacut sa constate ca e placa de baza, au vazut doar acele zgarieturi pe carcasa. Deci telefonul meu nu a mai ajuns in acel service autorizat,cei care au receptionat telefonul la Baia Mare, probabil in discutii cu SAP au ajuns la concluzia sa-mi anuleze garantia, si mi-au returnat telefonul. Atentie, daca luati de la quickmobile, sa pastrati telefonul ca in prima zi , ca de nu, sunt sanse mici de garantie...v-am scris acest mesaj care poate fi de ajutor pentru altii... Edited by Resonantz, 18 May 2017 - 16:21. |
#832
Posted 18 May 2017 - 16:22
Am dus la ESD in service un LG cu colturi lovite si n-au comentat nimic, avea o problema des intalnita, i-au schimbat placa de baza fara sa comenteze nimic.
ESD se ocupa si de service pt Samsung, dar numai pt cele cumparate de la furnizori autorizati. Pana la urma au tot dreptul sa-ti anuleze garantia daca telefonul prezinta urme de socuri mecanice, n-ai de unde sa stii ca nu i s-a stricat ceva prin el cand a cazut. |
#833
Posted 18 May 2017 - 16:30
gumball3000, on 18 mai 2017 - 16:22, said:
Am dus la ESD in service un LG cu colturi lovite si n-au comentat nimic, avea o problema des intalnita, i-au schimbat placa de baza fara sa comenteze nimic. ESD se ocupa si de service pt Samsung, dar numai pt cele cumparate de la furnizori autorizati. Pana la urma au tot dreptul sa-ti anuleze garantia daca telefonul prezinta urme de socuri mecanice, n-ai de unde sa stii ca nu i s-a stricat ceva prin el cand a cazut. |
#834
Posted 18 May 2017 - 16:55
Tot modelul ala l-am dus si eu, cel mai prost telefon din istorie.
|
#835
Posted 19 May 2017 - 18:44
Resonantz, on 18 mai 2017 - 16:14, said:
Eu va recomand sa va feriti sa mai cumparati de la quickmobile....lucreaza cu un asa zis service-return, care daca iti gaseste ceva la carcasa iti anuleaza garantia...Am cumparat un note 4 duos de la quickmobile, iar dupa 1 an jumate,telefonul fiind in garantie, nu mai mergea microfonul, puteam sa tin convorbiri doar prin casca bluethooth...numerele de telefon de la quickmobil de pe site lipsesc cu desavarsire, iar daca il gasesti in alta parte, suna si vb doar cu robotul...(toti consultantii nostri sunt ocupati, etc ), gasesti in schimb pe site o procedura in care vine curierul si iti ia telefonul si ajunge intr-o locatie, probabil la Baia Mare si de acolo se asteapta sa fie trimis in service autorizat numit SAP. Am primit urmatorul raspuns: In urma diagnosticarii produsului tau de catre service-ul autorizat partener (SAP), acestia au constatat ca produsul prezinta socuri mecanice (colturi lovite), iar insumarea acestor factori duce la functionarea defectuoasa a aparatului. Din pacate, problema produsului nu se afla in situatia unui defect acoperit de garantie, asadar acesta nu poate fi reparat gratuit de catre SAP. Aparatul poate fi remediat de catre SAP numai in regim postgarantie si implica un cost estimativ al reparatiei de 1338 lei (T.V.A. si transport inclus), care implica inlocuire placa de baza, inlocuire carcasa, in limita disponibilitatii componentelor la SAP. Verifica-ti e-mail-ul unde gasesti si pozele constatarii SAP. Eu cred ca la telefonul meu necesita schimarea placii pe care era situat microfonul, si nu schimbarea placii de baza...Ei nu l-au desfacut sa constate ca e placa de baza, au vazut doar acele zgarieturi pe carcasa. Deci telefonul meu nu a mai ajuns in acel service autorizat,cei care au receptionat telefonul la Baia Mare, probabil in discutii cu SAP au ajuns la concluzia sa-mi anuleze garantia, si mi-au returnat telefonul. Atentie, daca luati de la quickmobile, sa pastrati telefonul ca in prima zi , ca de nu, sunt sanse mici de garantie...v-am scris acest mesaj care poate fi de ajutor pentru altii... Am dat mail la service-return prin care mi-am exprimat dezamagirea fata de ei... Am ramas profund dezamagit de solutionarea dvs...o sa ma adresez si quickmobile pentru acesta situatie, cat si pe alte site uri de specialitate...am mai avut telefoane, unul tot samsung, cu probleme la display de la vodaphone si l-au rezovat intr-un mod atat de profesionist, au schimat display-ul ,chiar si carcasa in garantie fara alte comentarii...si fara sa cer acest lucru....voi nici macar nu ati desfacut telefonul ca sa constatati ca e devina microfonul sau placa de baza, dar ma gandesc ca nu aveati cum, pentru ca voi nu faceti service...Prin telefon sau mail cu service-ul SAP, ati dedus ca e devina placa de baza si mi-ati comunicat niste costuri postgarantie aproape cat face un telefon nou, poate as fi acceptat si o reparare postgarantie (chiar daca telefonul mai este in garantie) cu un pret corect pt schimbarea microfonului sau placii pe care este situat microfonul...dar voi ati vrut sa scapati efectiv de mine...O sa ma duc cu telefonul la alt service si o sa va trimit mail cu rezolvarea si costurile aferente si o sa demonstrez ca o sa coste mult mai putin, si nu aprox 1400, cost cu care mi-ati inchis usa. Am ramas cu un gust amar, atat de dvs cat si de quickmobile care colaboreaza cu dvs...va salut, si recomand tuturor prietenilor mei si a altora sa evite quickmobile...o zi buna! Nu sunt suparat neaparat ca mi-au anulat garantia, cu toate ca defectiunea nu s-a petrecut din momentul in care l-am zgariat, ci ulterior asa din senin. Daca imi comunicau ca imi repara telefonul post garantie cu un pret corect, am vazut pe net ca un microfon ar costa undeva la 26 euro...iar placa unde e situat microfonul poate era dublu la pret, dar nu cat un telefon intreg...atunci altfel era situatia. Edited by Resonantz, 19 May 2017 - 19:00. |
#836
Posted 02 June 2017 - 14:35
Am facut si eu o comanda la emag si am anulat-o dupa ce am citit aici si prin alte parti. Oricum pretul era mai mult decat atractiv ... lg g6 cu 2600 lei de la 3200. Era clar ca era pentru piata asia pentru ca era varianta de 64 gb si la noi e disponibila doar cea de 32 gb. Sper sa nu am probleme la anulare. In fine cred ca astfel de firme exista pentru ca cele oficiale sunt praf am sunat la lg romania si am ramas uimit cat de prost poate fi cel care mi-a raspuns ... habar nu avea de produsele si nici de importatorii oficiali lg sincer nu stiu ce stia. Si oricum in asia versiunea de g6 a scazut ca pret si e undeva la 500 euro iar la noi sta sus si tare cred ca inca multe luni ... traiasca tepele.
Edited by rogue80, 02 June 2017 - 14:36. |
#837
Posted 16 June 2017 - 11:13
Vin si eu cu o poveste, total neplacuta despre seriozitatea Quicmobile.
In data de 11.05.2017 comand si achit un produs ( trotineta electrica fibra carbon Newbits). La data comenzii termenul de livrare era 15.05-22.05. Astazi, in 16.06, dupa mai mult de o luna aflu cu stupoare, dupa ce machinui sa sun 1,5 ore, ca termenul dat de producator este in dupa jumatatea lui Iulie ( asa au tot devansat de altfel si termenul pe site) Bineinteles ca in toata aceasta perioada raspunsul telefonic a fost saptamana viitoare, la inveputul lunii viitoare si tot asa. Toata aceasta situatie m-a facut astazi sa explodez si sa renunt la comanda. Parere personala: avanseaza termene de livrare in functie de numarul de comenzi si comanda vine la umplerea unui container. Nesimtiti!!!!! Nu creau sa mai aud de ei!!!! |
#838
Posted 05 July 2017 - 11:04
Au aparut datele financiare pe anul 2016 pe siteul www.mfinante.ro
CUI 17335094 Se remarca o scadere considerabila, de cca. 25 de ori daca imi aduc bine aminte a profitului net in 2016 fata de 2015. Se pare ca totul se plateste.... Cifra de afaceri neta 21843698 VENITURI TOTALE 22838220 CHELTUIELI TOTALE 22768427 Profitul sau pierderea brut(a) -Profit 69793 -Pierdere 0 Profitul sau pierderea net(a) a exercitiului financiar -Profit 66319 -Pierdere 0 Indicatori din DATE INFORMATIVE Numar mediu de salariati 50 Tipul de activitate, conform clasificarii CAEN Comert cu amanuntul al altor bunuri noi, in magazine specializate |
|
#839
Posted 05 July 2017 - 18:38
Oleee. Se aud zvonuri prin piata ca vor sa renunte la telefoane....daca si restul produselor sunt aduse cu sacosa....mai bine renunta la tot si se apuca de pescuit pe balta aia mica din Baia Mare.
|
#841
Posted 05 July 2017 - 18:59
Știi cum e, când nu știi nimic, o dai cu "se aude prin piață".
|
#843
Posted 05 July 2017 - 19:24
c1uk, on 01 februarie 2017 - 11:01, said:
Asa sa va zic ce am patit eu cu garantia de la quick-mobile. Am luat de la ei acu un an un OnePlus Two, telefonul e super se misca bine. De curand mi-a cedat senzorul de amprenta ( am primit pe ecran mesajul "Fingerprint Hardware not available") si am zis ca-l trimit in service. Am completat pe www.service-return.com cererea am trimis telefonul si raspunsul lor a fost urmatorul : "In urma diagnosticarii produsului tau de catre service-ul autorizat partener (SAP), acestia au constatat ca produsul prezinta socuri mecanice, iar insumarea acestori factori duce la functionarea defectuoasa a aparatului. Din pacate, problema produsului nu se afla in situatia unui defect acoperit de garantie, asadar acesta nu poate fi reparat gratuit de catre SAP. Aparatul poate fi remediat de catre SAP numai in regim postgarantie si implica un cost estimativ al reparatiei de 1685 lei (T.V.A. si transport inclus), care implica inlocuire ansamblu display + touchscreen + carcasa. Verifica-ti e-mail-ul unde gasesti si pozele constatarii SAP." Mentionez ca touch+display nu au nicio problema, telefonul a fost tinut 90% din timp in husa si cu folie de sticla pe ecran. Idea ii ca folia intr-adevar prezinta crapaturi, nu neg ca l-am scapat cred ca oricine isi scapa macar odata telefonul intr-un an ( hai sa zicem ca is mai neindemanatic ). Am cerut pozele si toate pozele sunt legate de carcacasa si niciuna nu releva din punctul meu de vedere faptul ca l-am scapat este cauza pentru care senzorul nu functioneaza. Atasat aveti poze. Revin si eu cu ceva informatii despre postul meu din februarie. Ca sa vedeti cum sunt cei de la service-retur. Am lasat telefonul peste noapte descarcat si ca sa vezi a doua zi senzoul de amprenta mergea. Deci practic era doar o problema de soft, nu una de "hardware" care sa mai fie si cauza de socuri mecanice. Oricum din cate am mai citit aici, am recomandat si am sa recomand oricum sa evite quick-mobile. Eventual poti sa-ti iei o folie de protectie de la ei, singura sansa sa nu te simti nedreptati de garantiile lor. |
|
#844
Posted 05 July 2017 - 19:33
#846
Posted 06 July 2017 - 06:09
Ati observat ca nu mai exista, nicaieri pe site, nici un numar de contact ?
Daca vrei sa comanzi... doar on-line ! Daca vrei sa aflii detalii despre comanda ta... doar on-line ! ( si dupa ce ti se confirma primirea email-ului nimeni nu raspunde !) Daca vrei sa ai alte informatii ... doar on-line (pe formularul de contact) ! De pe site nu se poate afla nici macar o adresa de email... Baricadare totala ! Edited by nica.mihai, 06 July 2017 - 06:09. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users