Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...
 

Quickmobile.ro - Pareri / Sugestii / Reclamatii

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
1327 replies to this topic

#793
ClaudiuAdrian19

ClaudiuAdrian19

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 20
  • Înscris: 28.02.2017
Povesteste-ne Adrexx sa citeasca si altii

Adrixx, povestete sa citeasca si altii, nu de alta, dar poate ar fi un client (fraier)  mai putin pentru ei.

#794
ClaudiuAdrian19

ClaudiuAdrian19

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 20
  • Înscris: 28.02.2017
Primit sms ca s-a rezolvat problema prin schimbarea I. C. sursa + resoftare. De abia astept sa il retrimit sa rezolve si problema wi-fi care e mai slab decat la o rabla de allview a4.

#795
ClaudiuAdrian19

ClaudiuAdrian19

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 20
  • Înscris: 28.02.2017
Happy end. In urma sesizarii ANPC am fost contactat de un comisar de la ei si am gasit "intelegere" la Service Return privind returnarea banilor. Pe aceasta cale tin sa le multumesc celor de la ANPC si ii incurajez pe cei care se simt nedreptatiti sa apeleze la ANPC.

#796
Adrexx

Adrexx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,220
  • Înscris: 22.12.2015
Mai  exista  quickmobile ? La  majoritatea  telefoanelor  au cele  mai mari  preturi de pe piata....
In rest ce sa mai  vorbim.,.Posted Image Posted Image

#797
reptilinius

reptilinius

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 27
  • Înscris: 08.11.2014
bai oameni buni, sa va dea Dumnezeu sanatate ca existati, ca altfel mi-o furam ca ultimul fraier (era sa scriu ca orice client QM)
tre' sa-mi schimb S860-ul de la Lenovo cumparat acum 2 ani jumate si care daca ar avea un procesor bun l-as mai tine un an jumate (cel putin) si ma orientasem inspre un xiaomi note 4, pe care am observat ca o sa-l iau printr-un canal QM, indifierent de unde-l cumpar.
dupa ce-am citit vreo douaj de pagini (de la ultima spre primele) de forum si am citit parerile magulitoare (NOT) si laudele clientilor QM am hotarat ca o sa fac o donatie ceva forumului softpedia ca exista si voua astora care ati scris aici experientele neplacute o sa va multumesc (daca as fi vreun bisericos v-as da acatiste ...de-alea bune)
se pare ca urmeaza sa-mi comand direct din ciaina....am mai multa incredere intr-un site de unde-am mai comandat diverse decat intr-o firma de tepari de la Baia Mare
singura analogie pe care-o pot face in legatura cu QuickMobile ar fi cu firmele romanesti de asigurari gen Carpatica (sa-i fie tzarana usoara....NOT) care iti gaseau ca pagubit tot felu de motive sa-ti respinga dosaru si sa nu te despagubeasca
multumesc!!!!!

#798
ClaudiuAdrian19

ClaudiuAdrian19

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 20
  • Înscris: 28.02.2017
Oricum garantia tot aia ti-e (adica niciuna) 😂😂😂

#799
reptilinius

reptilinius

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 27
  • Înscris: 08.11.2014
ba s-avem pardon, garantie exista si s-a executat (stiu exemple, nu personale) de catre site-ul de unde am de gand sa comand.plus ca o mai comit ca-teodata si ma pomenesc cu pachetul la OP din cartier, nu la cel cu vama, si asta e mare lucru (zic eu)
banggood e o sursa de incredere (cel putin din experienta mea cu ei pana acum) plus ca vand si modelul ROW nu doar cel de China, asa ca ....

#800
T.J.

T.J.

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 11.04.2007
Salutare!

Acum opt luni am luat un Asus ZenFone 2 ZE551ML de la QuickMobile cu ~1.000 RON. De cand am initiat achizitia, am avut suspiciuni privind seriozitatea, mi-au dat telefon cateva zile mai tarziu sa imi spuna ca a intrat in stoc "telefonul meu" ZE500KL (un telefon inferior dar cu acelasi pret la momentul respectiv pe site la ei) si ca il trimit, dar le-am atras atentia ca am comandat altceva si am mai asteptat cateva zile. Dupa ce l-am primit, am constatat ce era pt. alta piata de desfacere (Asia), i-am sunat si au spus ca pot trimite produsul inapoi sau pot sa ii pun firmware de EU fara probleme, ceea ce am si facut. I-am luat apoi ASUS Cover, o husa la ~100 RON.

Trei luni mai tarziu, telefonul nu s-a mai deschis. NO BOOT. DEAD. Trimis in garantie, asteptat 14 zile pt. mesaj pe mail, recomandare schimbare telefon cu ZC550KL , telefon pe alocuri inferior modelului avut pana atunci. Le-am spus ca vreau cel putin acelasi model, mi-au dat intr-un tarziu ZE551ML varianta cea mai performanta 64Gb 4Gb RAM - presupun ca doar asta aveau pe stoc. Desi produsul era "as new", nu a avut sigiliu, folie pe ecran e.t.c. dar nu m-a deranjat deaorece aveam nevoie de telefon. Surpriza a venit cand am pus SIMurile in el, telefonul nu avea difuzorul activ/functional. A plecat a doua zi inapoi, la garantie. A mai durat opt zile, s-a intors cu mentiune in fisa tehnica: resoftare. Nu l-am mai resoftat eu cu EU, diferenta de performanta era notabila si chiar ma bucuram ca uite ce service profi e.t.c.

Acum doua saptamani, incepe sa imi apara intermitent (la fiecare ~2 secunde) o fereastra de apel pt. o zecime de secunda, peste orice alta aplicatie deschisa... desi pot folosi telefonul fara probleme, devine frustrant si il resetez. Problema se manifesta indiferent, imediat dupa ce termina de incarcat Androidul. Resoftez dar fara succes. Trimit telefonul la service... mentionand ca doresc sa iau altceva, eram satul de defecte, am stat aproape o luna cu un Lenovo basic in cele opt luni de cand "ma bucur" de ASUS. Imi este refuzata cererea si produsul intra la reparat. Astept 11 zile de la intrare in service si primesc raspuns: produs iesit din garantie, senzor prezenta lichide activat. Caut pe net sa vad ce naiba este aia, credeam ca este ceva electronic. Observ ca este vorba despre o bucata autoadeziva ce se coloreaza cromatic la contact cu lichide. Le trimit mail (scris in ~1 ora) in care le explic ca este aproape imposibil ca acest produs sa fi avut contact cu apa, poate doar daca ploua afara, dar este esclus sa intre in telefon apa... imi trimit poza si imi arata pe mufa de incarcare auoadezivul colorat spre portocaliu. Mentionez ca mi-au trimis poze cu interiorul produsului sigilat cu mentiunea ca au trebuit sa il desigileze pentru a ajunge la acest senzor prezenta lichide (este pozitionat in spatele unui capac plastic prins cu surub peste care este sigiliu).

Eram si sunt in continuare 100% constient asupra faptului ca acest produs nu a intrat voit/accidental in contact cu lichide asa ca le-am mai trimis un mail:

"Buna ziua!
Am cautat pe internet si am gasit indicator de umiditate ca fiind o bucatica de hartie tratata pt. a reactiona cromatic la contactul cu apa. Trebuie sa fac eu investigatii pentru a vedea dovada ? Puteati sa imi spuneti: vedeti ca este o bucatica de banda adeziva pe mufa USB de incarcare care are culoarea portocalie si asta indica faptul ca "indicatorul de umiditate este activat", desi acea culoare trebuia sa fie rosie pentru a putea fi siguri ca rezultatul este adevarat.
Adica o inspectie vizuala este de ajuns pentru a face aceasta constatare ? Si centrului de service autorizat si implicit personalului competent i-a luat 11 zile (de pe 31 martie pana pe 10 aprilie) sa desfaca cateva suruburi si sa vada culoarea portocalie ? Mie mi se pare ca incercati sa va detasati de un produs din service cu ajutorul unei inspectii vizuale a unei bucati de hartie, hartie care poate reactiona pozitiv si la alti factori, de exemplu: temperaturi joase, umiditate e.t.c. fara a iesi insa din rigorile garantiei.
Normal ar fi ca, in urma acestei avertizari furnizate de indicator, sa demarati un proces de identificare a pagubelor produse de lichid (asta daca indicatorul nu cumva a indicat fals aceasta valoare), pagube ce se pot vedea la fel, cu ochiul liber sub forma unor circuite degradate/corodate sau componente arse, deteriorate, explodate . Abia apoi ii indicati clientului constatarea efectuata.
Consider ca modul in care incercati sa pasati responsabilitatea catre mine, clientul final, este unul lipsit de profesionalism. Personal, sunt un client de buna credinta si v-am explicat in mesajul anterior faptul ca exclud posibilitatea ca un lichid sa fi patruns in acest echipament. De asemenea, modul in care se manifesta defectul difera de manifestarile obisnuite ale echipamentelor ce au luat contact cu diverse lichide, respectiv produsul ar trebui sa nu se deschida, sa nu functioneze deloc, sa nu existe semnal de nici un fel daca totusi se deschide; manifestari grave, ce fac utilizarea produsului imposibila. Produsul al carui proprietar sunt are un panou vizual ce apare intermitent in timpul functionarii (o problema software daca ma intrebati pe mine) dar nici o alta problema in rest.
Consider deci constatarea incompleta si va rog sa imi aratati componente defecte, daca sunt, daca nu, consider ca hartia colorata nu este edificatoare pentru manifestarea produsului in acel mod si astept sa remediati problema reclamata.
Va rog in mod expres ca acest mesaj sa ajunga la un superior al dumneavoastra sau sa imi dati modalitatile de contact pentru a putea sa explic situatia acestui caz, este destul de evident faptul ca raspunsul dumneavoastra se incadreaza in aceeasi termeni desi eu v-am cerut expres anumite explicatii pe care nu le-am primit, a trebuit sa le caut singur, desi sunt deschis la dialog.
De asemenea, produsul acesta a intrat in posesia mea ca urmare a unui upgrade si nu a fost sigilat. Arata ca nou, dar nu avea folie protectie ecran, sigiliu pe cutie e.t.c."


Imi dau seama acum, citind recenziile facute de sute de alti "beneficiari" ai serviciilor celor de la QuickMobile ca de fapt eu sunt prea calm/politicos... dar imi pare strigator la cer sa trebuiasca sa pierd ore incercand sa ma justific daca ma stiu nevinovat. Trebuie sa invat proceduri de service, exceptii, sa caut mailurile de acum luni de zile in care le spuneam ca produsul nu e sigilat e.t.c. totul deoarece s-a intalnit prostul cu hotul. Hotul fiind o persoana juridica cu cifra de afaceri mare. Da, ma consider un prost onest, dar tot prost.

Va mai spun ca nu pot apela la ANPC deoarece produsul a fost luat pe persoana juridica si va mai spun ca pe viitor, in actuala piata de desfacere trebuie sa fiu "uns cu toate alifiile" altfel risc din nou sa fiu prost pe banii mei.

Q.E.D.

Edited by T.J., 14 April 2017 - 05:07.


#801
Manasu

Manasu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,891
  • Înscris: 25.12.2016

View PostAdrexx, on 07 aprilie 2017 - 11:05, said:

Mai  exista  quickmobile ? La  majoritatea  telefoanelor  au cele  mai mari  preturi de pe piata....
In rest ce sa mai  vorbim.,.Posted Image Posted Image
Cum sa aiba cele mai mari preturi? Eu zic ca dimpotriva, sunt printre cele mai mici pentru ca altfel nu ar putea atrage atatia clienti pentru telefoanele lor aduse prin diverse canale dubioase, telefoane care nici macar nu sunt destinate pietei europene. Pacat ca lumea se frige constant cu QM, desi netul e plin de patanii ale pagubitilor... dar tentatia pretului mai mic adoarme cateodata ratiunea. Oamenii gandesc: "nu mi se intampla mie, n-o sa am tocmai eu probleme cu ei".

#802
Adrexx

Adrexx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,220
  • Înscris: 22.12.2015
Am folosit ca si  indicator  de  preturi  comparative  www.shopmania.ro
La  multe  telefoane  aveau cele  mai mari  preturi.
Oricum , trebuie  evitati !!!
Voi, cei de la  quickmobile  -stiu ca  cititi regulat pe  aici -  bagati-va  mintile  in cap,  va  papa  concurenta !!!

#803
gumball3000

gumball3000

    ...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,649
  • Înscris: 24.09.2006
Eu nu am mai vazut in telefoane folii pt lichide de pe vremea celor cu butoane.

#804
T.J.

T.J.

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 11.04.2007
Salutare. Desi lucrez intr-un mediu ce are legatura cu piata de electronice, nu m-a interesat niciodata detaliul acesta. Telefonul in cauza are unul pe baterie si cel putin inca unul sub zona sigilata. Cel de pe baterie este ALB, celalalt este portocaliu, am atasat foto.

Intre timp, un alt forumist mi-a dat link la cateva videoclipuri in care nu exista deloc senzor pe mufa pe care este prezent la mine si este unul mult mai sus langa partea metalica de pe placa de baza... el chiar imi spune ca senzorul din aparatul meu e pus acolo la misto, chiar de cei de la service... o sa ma mai uit si eu la cateva clipuri. Pt. cei interesati, link la minutul 2:12 [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/Lt8u5FkFvyk?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Attached Files


Edited by T.J., 14 April 2017 - 15:10.


#805
bogdan_popescu

bogdan_popescu

    Jesus is coming soon!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,543
  • Înscris: 13.05.2008
Eu stiind bine ce nenorociti sunt am luat de la ei 2 receptoare de incarcare wireless, desi stiam de pe ebay ca-s si astfel de receptoare cu mufa intoarsa invers pentru telefoane care o au invers (extrem de putine si nu cred ca in europa).
M-am gandit ca ce poate sa ma tapeasca la asa ceva, si... ati ghicit, sunt cu mufa intoarsa invers deci useless Posted Image
Am dat o stea si review negativ si credeti ca l-a aprobat emag? nu Posted Image
http://www.emag.ro/r...1/pd/DP7ZK7BBM/

PS: M-au sunat de la shitmobile sa-mi spuna ca sa le returnez si verifica da le-am spus imediat ca nu-mi stric nervii cu ei pentru 50 de lei ca stiu eu foarte bine ce inseamna retur la shitmobile :w00t:

Edited by bogdan_popescu, 14 April 2017 - 15:56.


#806
Hidd3n

Hidd3n

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 514
  • Înscris: 04.08.2007

View PostAdrexx, on 14 aprilie 2017 - 11:10, said:

Am folosit ca si  indicator  de  preturi  comparative  www.shopmania.ro
La  multe  telefoane  aveau cele  mai mari  preturi.
Oricum , trebuie  evitati !!!
Voi, cei de la  quickmobile  -stiu ca  cititi regulat pe  aici -  bagati-va  mintile  in cap,  va  papa  concurenta !!!
Eu ce nu inteleg e motivul pentru care emag inca se incurca cu ei. Chiar daca sunt neseriosi, ei inca papa de la lumea care da comenzi pe emag...

#807
ClaudiuAdrian19

ClaudiuAdrian19

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 20
  • Înscris: 28.02.2017
Simplu, pentru ca si emag are de profitat de pe urma lor. Altfel cum iti explici ca nu aproba nici un review negativ care priveste cel care livreaza marfa? Ceea ce facrm noi aici este" latra cainele la stele",  atata tot ca poate se mai gandesc altii de doua ori inainte sa cumpere de la ei. Plus ca din tot ceea ce este pe emag cat lansuta este vandut direct de ei? Pe de alta parte cu produsele vandute de emag direct nu am avit nicio experienta neplacute, nici cu cele pastrate, nici cu cele returnate.

#808
chris_t

chris_t

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,116
  • Înscris: 27.04.2006

View PostHidd3n, on 24 aprilie 2017 - 09:48, said:

Eu ce nu inteleg e motivul pentru care emag inca se incurca cu ei. Chiar daca sunt neseriosi, ei inca papa de la lumea care da comenzi pe emag...
Simplu, pentru că o parte din chestiile vândute de EMAG direct sunt tot import QM.

#809
g3ni3

g3ni3

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 53
  • Înscris: 24.04.2016
Sper la un moment dat reselleri sa isi dea seama ca produsele si serviciile de calitate vor face diferenta...Emag, ca si ceilalti, vor avea in continuare de pierdut din cauza colaborarii cu astfel de entitati rebranduite care nu aduc nici un plus comertului romanesc, ci numai belele. Din pacate, vinovatii suntem noi, cei care cumparam si ne bucuram pentru un pret poate cu 10-20% mai mic. Abea apoi invatam lectia ca achizitia facuta e pierderea noastra....
Sfat: evitati sa cumparati orice produs care are provenienta dubioasa si este importat de Quick(nerecunoscut de catre producator).

SPOR

#810
chris_t

chris_t

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,116
  • Înscris: 27.04.2006
Sunt foarte puțini care admit: Evomag mi-au spus, cand am întrebat importatori, că e Quick Mobile. EMAG au zis că "politica lor internă nu permite dezvăluirea importatorilor". Să îl comanda si o să văd când il primesc. Serios?

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate