Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric

CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...
 Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...

Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...
 Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...

Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11
 securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...

De unde cumparati suspensii / gar...

[UNDE] Reconditionare obiecte lemn
 

Quickmobile.ro - Pareri / Sugestii / Reclamatii

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
1327 replies to this topic

#1261
Morphinnne

Morphinnne

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 14
  • Înscris: 14.01.2016
Salut, a cumparat cineva headset-ul Oculus Quest 2 de la ei? Aveti idee care este furnizorul lor si din ce tara este? Pareri, opinii privind trasportul, timpul de asteptare? Multumesc!

#1262
Howsmon

Howsmon

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 18.04.2014
Am comandat si eu saptamana trecuta un iPad (plata cu card, stiu..mi-am invatat lectia) nu stiam nimic de quickmobile in afara de faptul ca pe vremuri aveau magazin in iulius mall cluj. Dupa vreo 2 ore am gasit acest thread si am anulat imediat comanda, dupa primind mail de la PayU ca imi vor fi trimisi banii pe card in 3 zile lucratoare. Au trecut 4 inca nimic, am
sunat la banca si ei imi spun ca nu pot face nimic pana nu trec 10 zile. Sper ca voi primi totusi banii si nu va fi nevoie de alte actiuni :(

#1263
Cantstandja

Cantstandja

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 8
  • Înscris: 31.05.2020
Salutare, ma plang si eu si va cer un sfat.

Am o pereche de casti cumparate de la ei care sunt inca in garantie si care se tot opresc. Le-am trimis la service si mi le-au returnat pe motiv ca nu-s deblocate pentru pairing, a doua oara au constatat ca merg normal desi defectul e evident. Am facut sesizare la anpc maramu, domnii de-acolo mi-au respins plangerea, oamenii si-au facut treaba si mi-au dat raspunsul la timp. I-am contactat ulterior pe adresa generica, le-am facut filmulet, am scris la zonal anpc Cluj, fara raspuns. Ce pot eu sa fac in cazul asta? Sa continui cu trimiterile in service si cu sesizarile anpc?

#1264
Mizu

Mizu

    moroșan

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,822
  • Înscris: 10.12.2006
Au respins-o sau au solutionat-o in defavoarea ta? Ce au motivat?

#1265
smeen23

smeen23

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 13.10.2015
buna! am si eu o problema vis-a-vis de un  telefon cumpoarat  in urma cu 3 luni de zile (asus rog phone 3 ). In urma cu cateva zile display-ul s-a stricat si l-am trimis in garantie, iar astazi am primit un rasppuns de c***t :  "In urma diagnosticarii produsului tau de catre service-ul autorizat partener (SAP), acestia au constatat ca produsul prezinta presiune exagerata asupra ecranului, iar insumarea acestor factori duce la functionarea defectuoasa a aparatului. Din pacate, problema produsului nu se afla in situatia unui defect acoperit de garantie, asadar acesta nu poate fi reparat gratuit de catre SAP. Aparatul poate fi remediat de catre SAP numai in regim postgarantie si implica un cost estimativ al reparatiei de 800 lei"  .... am raspuns inpaoi ca nu sunt multumit de constatare ca nu mi s-a oferit nici o explicatie doar ca " prezinta urme exagerate de presiune" si  3 poze din care nu se intelege nimic  si efectiv am crezut ca mor de nervi. Dupa am cautat pe net si am dat de foarte multe reclamatii si am inteles intr-un final ca defapt este o chestie comuna. As dori sa stiu totusi cei  care au depus plangeri la ANPC ce au rezolvat?  sunt  socat ca se intampla asa ceva :|

#1266
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,864
  • Înscris: 25.01.2007
Anpc nu poate face nimic, nu are experți tehnici care sa stabilească dacă au sau nu dreptate. Ii poți da în judecata, și ceri tu expertiza de la experți independenți.

#1267
smeen23

smeen23

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 13.10.2015

View Postslai, on 23 decembrie 2020 - 22:28, said:

Anpc nu poate face nimic, nu are experți tehnici care sa stabilească dacă au sau nu dreptate. Ii poți da în judecata, și ceri tu expertiza de la experți independenți.
Am inteles.....deci practic cei care au avut probleme cu service-return nu au rezolvat nimic? spuneam ca sunt socat ca nu ma asteptam sa gasesc atatea comenatarii si cu raspunsuri similare ( practic un motiv absurd pentru care mie nu mi s-a oferit nici o explicatie).

#1268
-koss-

-koss-

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,329
  • Înscris: 29.11.2017
Du-te cu telefonul la alt service autorizat in Romania si plateste o contraexpertiza. Doar cu o contraexpertiza la alt service favorabila poti face ceva cu ANPC comunist de la noi.
Asta daca nu ti-au "mătrășit sau stricat" chiar ei telefonul. E de așteptat asta de la țeparii ăștia.
Daca citeai despre ei pe net poate ca nu mai luai teapa... sau stiai macar la ce sa te astepti daca riscai sa cumperi de la quitmobile...

Edited by -koss-, 24 December 2020 - 15:01.


#1269
kNN

kNN

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 380
  • Înscris: 28.08.2008

View Postsmeen23, on 23 decembrie 2020 - 22:34, said:

Am inteles.....deci practic cei care au avut probleme cu service-return nu au rezolvat nimic? spuneam ca sunt socat ca nu ma asteptam sa gasesc atatea comenatarii si cu raspunsuri similare ( practic un motiv absurd pentru care mie nu mi s-a oferit nici o explicatie).
Asta e ceva obisnuit la quickmobile. Vand produse si dupa 'doamne-ajuta' sa nu fie probleme, iar daca sunt, clientii primesc astfel de raspunsuri.\

Eu le-am trimis o husa inapoi a 2-a zi ca nu era ceea ce credeam ca e pe site prin 2017-2018 si mi-au respins returul pt ca 'avea urme de utilizare' - atasandu-mi niste poze la lumina unei veioze cu lumina puternica cu niste zgarieturi destul de mari. Oare ce zgarieturi puteam sa fac intr-o zi in care stateam la birou cu telefonul pe masa? Posted Image Mi-a parut rau ca nu am facut niste poze inainte de a trimite produsul pentru ca eu sunt convins ca a fost zgariata de catre baietii si apoi au oferit un motiv din asta mizer.

Nu e de cumparat de la ei, aduc produse de pe vapor si pe garantii sunt praf. Nu pot sa-mi dau seama cum inca rezista mizeria asta de magazin.

Edited by kNN, 24 December 2020 - 15:05.


#1270
smeen23

smeen23

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 13.10.2015

View Post-koss-, on 24 decembrie 2020 - 14:58, said:

Du-te cu telefonul la alt service autorizat in Romania si plateste o contraexpertiza. Doar cu o contraexpertiza la alt service favorabila poti face ceva cu ANPC comunist de la noi.
Asta daca nu ti-au "mătrășit sau stricat" chiar ei telefonul. E de așteptat asta de la țeparii ăștia.
Daca citeai despre ei pe net poate ca nu mai luai teapa... sau stiai macar la ce sa te astepti daca riscai sa cumperi de la quitmobile...
Da stiu...asta a fost greseala mea. si inca un lucru....eu le-am trimis poze cu telefonul inainte sa fie  display-ul stricat de tot si practic raspunsul a fost : Produsul a pierdut garantia in conformitate cu termenii si conditiile enuntate in certificatul de garantie. Totodata din pozele puse la dispozitia noastra de catre dumneavoastra se observa zona in care produsul prezinta fisura interna a ecranului.
Deci practic  de la presiune exagerata au trecut  la fisura intera , lucru care nu mi s-a zis ......si dupa un alt mail la ei : Fisura este datorata presiunii exagerate, aspect specificat in constatare.
Practic  cu ei scot cate o propozitie  / mail  fara prea multe explicatii

#1271
smeen23

smeen23

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 13.10.2015

 smeen23, on 23 decembrie 2020 - 22:07, said:

buna! am si eu o problema vis-a-vis de un  telefon cumpoarat  in urma cu 3 luni de zile (asus rog phone 3 ). In urma cu cateva zile display-ul s-a stricat si l-am trimis in garantie, iar astazi am primit un rasppuns de c***t :  "In urma diagnosticarii produsului tau de catre service-ul autorizat partener (SAP), acestia au constatat ca produsul prezinta presiune exagerata asupra ecranului, iar insumarea acestor factori duce la functionarea defectuoasa a aparatului. Din pacate, problema produsului nu se afla in situatia unui defect acoperit de garantie, asadar acesta nu poate fi reparat gratuit de catre SAP. Aparatul poate fi remediat de catre SAP numai in regim postgarantie si implica un cost estimativ al reparatiei de 800 lei"  .... am raspuns inpaoi ca nu sunt multumit de constatare ca nu mi s-a oferit nici o explicatie doar ca " prezinta urme exagerate de presiune" si  3 poze din care nu se intelege nimic  si efectiv am crezut ca mor de nervi. Dupa am cautat pe net si am dat de foarte multe reclamatii si am inteles intr-un final ca defapt este o chestie comuna. As dori sa stiu totusi cei  care au depus plangeri la ANPC ce au rezolvat?  sunt  socat ca se intampla asa ceva Posted Image

 smeen23, on 24 decembrie 2020 - 18:22, said:

Da stiu...asta a fost greseala mea. si inca un lucru....eu le-am trimis poze cu telefonul inainte sa fie  display-ul stricat de tot si practic raspunsul a fost : Produsul a pierdut garantia in conformitate cu termenii si conditiile enuntate in certificatul de garantie. Totodata din pozele puse la dispozitia noastra de catre dumneavoastra se observa zona in care produsul prezinta fisura interna a ecranului.
Deci practic  de la presiune exagerata au trecut  la fisura intera , lucru care nu mi s-a zis ......si dupa un alt mail la ei : Fisura este datorata presiunii exagerate, aspect specificat in constatare.
Practic  cu ei scot cate o propozitie  / mail  fara prea multe explicatii


Update la drama : am primit astazi telefonul tot stricat.. am  sunat la cei de la asus sa imi zica mai multe informatii si am aflat ca defapt stiu si ei de aceasta problema cu cei la quick mobile si ca nu ma pot ajuta ca este un produs din asia etc....mi-au recomandat sa sun la depanero sa intreb daca ei il pot repara contra cost pentru ca este posibil sa nu poata ca nu este produs certificat in EU. Am discutat si cu cei de la depanero si concluzia mea a fost urmatoarea : Daca ei il pot repara contra cost si sa imi garanteze ca telefonul nu are si alta problema sa ca nu o sa mi se strice peste 2-3 luni tot degeaba. Ei au spus ca telefonul 1 an de zile ar trebui sa aiba garantie internationala si dupa ce s-au uitat in sistem au spus sa il trimit pe garantie , se vor uita la el si ma anunta despre diagnstic ( intradevar   daca este ecranul fisurat pe interior se pierde garantia)  si despre costuri daca este cazul. Eu tot insistam pe faptul ca vreau totusi sa stiu daca telefonul este ok in  rest sau nu ... mi-au spus ca cel mai probabil il vor trimite la service-ul mare Asus din Cehia/Croatia ( nu mai stiu exact care din cele doua era )  si ca o sa dureze pana primesc un raspuns.  Dupa aceasta convorbire m-am linistit umpic si am zis asa : daca telefonul nu este cu probleme din fabrica si totusi s-a fisurat ecranul din cauza presiunii si a fost o chestie de prost noroc , o sa platesc reparatia si aia e. Am stat dupaia umpic si m-am gandit : Cat de slab trebuia sa fi fost ecranu ala sa se fisureze asa pe interior? Ce dracu de presiune pot sa pun eu pe el sa se fisureze? si am zis sa caut pe net de unde am ramas din nou socat!!  
https://zentalk.asus...play-broken  
https://piunikaweb.c...-in-most-cases/
Am vazut ca au fost raportate multe cazuri cu acest lucru si  cei mai multi se certau cu cei de la asus si le scoteau din garantie  practic pe acest lucru. Am vazut inclusiv  pe cineva care a fost la banca si a explicat ca a platit pentru un produs stricat din fabrica si cei de la banca i-au recuperat banii....am zis sa sun si eu la banca sa vad daca in Romania se poate face acest lucru (mai ales ca eu inca platesc ratele la ei  pentru telefon)...."Din pacate nu se poate...doar daca va restituie comerciantul banii" .
Nu stiu in momentul asta ce sa fac:
Sa scriu si  aceste lucruri in reclamatia de la ANPC ( am facut reclamatia la ANPC unde le-am explicat multe din aceste lucruri dar ultima parte din conversatia mea cu cei ce la asus - depanero si ce am descoperit acum pe ineternet nu).
Sa il trimit la cei de la depanero -> urmatoru service si sa astept cel mai probabil acelas raspuns?

#1272
ionut.tabacaru

ionut.tabacaru

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,208
  • Înscris: 08.08.2005
Quickmobile sunt niște țepari. În instanta am reușit să-mi recuperez banii pe un telefon care chipurile ei l-au primit zgâriat, deși nu îl folosisem deloc pentru ca avea tasta "Space" sarită (era un BlackBerry).
Va las mai jos motivarea instantei:

În fapt, între părți s-a încheiat un contract de vânzare la distanță, având ca obiect un telefon mobil, prețul vânzării fiind de 1373,28 lei.

Nemulțumit de modul în care se prezenta primul bun livrat, reclamantul a solicitat înlocuirea acestuia. Întrucât nu a fost mulțumit nici de performanțele celui de-al doilea bun livrat, respectiv de faptul că una din tastele telefonului mobil părea defectă, reclamantul a solicitat și returul acestuia, optând de această dată pentru restituirea contravalorii produsului.

Pârâta a recepționat returul la data de 26.02.2019 și răspuns acestei cereri la data de 26.02.2019, arătând că este de acord în parte cu cererea reclamantei, precizând că produsul prezintă zgârieturi, astfel că va restitui o valoare diminuată cu suma de 750 lei (fila 17-18).

Prin mail-ul din data de 11.03.2019 (fila 67 verso) pârâta a solicitat acordul reclamantului pentru repararea produsului, în situația în care apreciază că prezintă vreun defect.

Urmare a acestui răspuns, reclamantul s-a adresat ANPC, din răspunsul transmis de această instituție reieșind că reclamația sa a fost găsită întemeiată, în sensul că operatorul refuză nejustificat restituirea contravalorii produsului (fila 32).

În drept, potrivit art. 9 alin. (1) din O.U.G. nr. 34/2014 - Cu excepția cazurilor prevăzute la   art. 16 , consumatorul beneficiază de o perioadă de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanță sau dintr-un contract în afara spațiilor comerciale, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere și fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art. 13   alin. (3)   și la   art. 14 .

Potrivit art. 13 alin. (1) din O.U.G. nr. 34/2014 , profesionistul rambursează toate sumele pe care le-a primit drept plată din partea consumatorului, inclusiv, după caz, costurile livrării, fără întârziere nejustificată și, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a consumatorului în conformitate cu   art. 11 .

Conform art. 14, c u excepția cazului în care profesionistul s-a oferit să recupereze el însuși produsele, consumatorul returnează produsele sau le înmânează profesionistului sau unei persoane autorizate de profesionist să recepționeze produsele, fără întârziere nejustificată și în decurs de cel mult 14 zile de la data la care acesta a comunicat profesionistului decizia sa de retragere din contract în conformitate cu   art. 11 . Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi de consumator înainte de expirarea perioadei de 14 zile.

(2)   C onsumatorul suportă doar costurile directe legate de returnarea produselor, cu excepția cazului în care profesionistul acceptă să suporte acele costuri sau în care profesionistul nu a informat consumatorul că aceste costuri trebuie suportate de consumator. În cazul contractelor în afara spațiilor comerciale, în cazul cărora produsele au fost livrate la domiciliul consumatorului la momentul încheierii contractului, profesionistul preia produsele pe cheltuiala sa dacă produsele, prin natura lor, nu pot fi returnate în mod normal prin poștă.

(3)   Consumatorul este responsabil doar în ceea ce privește diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării produselor. Diminuarea valorii produselor nu trebuie să fie descurajantă pentru consumator în a-și exercita dreptul de retragere. Indiferent de situație, consumatorul nu este responsabil pentru diminuarea valorii produselor în cazul în care profesionistul a omis să îl informeze cu privire la dreptul de retragere în conformitate cu art. 6 alin. (1)   lit. h) .

(4)   Profesionistul trebuie să poată face dovada diminuării valorii produselor care rezultă diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării produselor.

În speță, reclamantul și-a îndeplinit obligațiile stabilite în sarcina sa de dispozițiile legale suscitate, solicitând contravaloarea telefonului și procedând la returul acestuia către pârâtă în termenele stabilite.

Pârâta a răspuns solicitării reclamantului, arătând că va restituie contravaloarea diminuată cu suma de 750 lei, motivat de existența unor zgârieturi pe tastatura și ecranul telefonului, ulterior propunându-i  „tratarea în service” a produsului.

În aceste context, instanța reține că motivul pentru care reclamantul a solicitat restituirea contravalorii produsului nu are relevanță. , consumatorul având dreptul la returnarea produsului și solicitarea contravalorii acestuia, fără a fi necesară vreo justificiare.

Prin urmare, instanța constată ca reclamantul - consumator și-a îndeplinit obligațiile prevăzute de art. 9, 13 și 14 din O.U.G. nr. 34/2014 cu privire la exercitarea dreptului de retragere și modalitatea de returnare a produselor, fiind în sarcina paratului - profesionistului sarcina de a face dovada diminuării valorii produsului.

În acest sens, pârâta a anexat la întâmpinare planșe foto cu imagini ale telefonului ce a format obiectul contractului, însă aceste imagini nu sunt edificatoare. Astfel în imaginea de ansamblu a telefonului (f. 69) nu reiese că ar exista zgârieturi , în cea de la fila 71 se indică printr-o săgeată roșie un punct alb pe ecranul telefonului, iar în ultima planșă se indică de asemenea un punct alb pe tastatură.

Existența a două puncte albe care apar doar pe imaginile în detaliu nu echivalează cu existența unor zgârieturi, putând fi simple urme de praf sau putând fi cauzate de reflecția luminii.

În schimb, instanța reține că reclamantul a făcut dovada că produsul returnat nu putea prezenta deteriorări, edificatoare în acest sens fiind declarația martorului T___ O_____ care a arătat că era împreună cu reclamantul la momentul la care a primit telefonul, a asistat la deschiderea pachetului și a observat că acesta mai avea un sigiliu aplicat peste cel inițial, susțineri în concordanță cu cele ale reclamantului și cu planșele foto depuse de acesta în care se observă cu claritate existența a două sigilii.  Acest martor a arătat și că este imposibil că telefonul să fi fost zgâriat de reclamant în timpul manevrării, acesta rezumându-se a introduce user-ul, parola și să seteze telefonul, după care – observând aceeași problemă – să reseteze telefonul și să îl pună în cutie.

Mai mult instanța reține că ANPC l-a informat pe reclamant că sesizarea sa împotriva pârâtei a fost găsită ca fiind întemeiată, că aceasta a refuzat nejustificat să restituie contravaloarea telefonului și că a fost sancționată, fapt care – coroborat cu cele probe administrate în cauză – duce la concluzia că telefonul returnat nu era deteriorat.

De subliniat că pârâta nu a invocat faptul că ar fi contestat sancțiunea aplicată de ANPC sau că cele reținute de această instituție nu ar corespunde adevărului.

Pe cale de consecință, instanța reține că pârâta nu a făcut dovada existenței „zgârieturilor” de natură a duce la diminuarea contravalorii telefonului returnat de reclamant, astfel că a refuzat în mod nejustificat restituirea integrală a prețului produsului returnat, motive pentru care va admite cererea de chemare în judecată și o va obliga pe pârâtă la plata către reclamant a sumei de 1373,28 lei reprezentând prețul telefonului returnat.

Referitor la cererea de acordare a dobânzii legale, instanța reține că potrivit art. 1 alin. 3 din O.G. nr. 13/2011 privind dobânda legală remuneratorie și penalizatoare pentru obligații bănești, precum și pentru reglementarea unor măsuri financiar-fiscale în domeniul bancar, „ dobânda datorată de debitorul obligației bănești pentru neîndeplinirea obligației respective la scadență este denumită dobândă penalizatoare ”, iar potrivit art. 2 „în cazul în care, potrivit dispozițiilor legale sau prevederilor contractuale, obligația este purtătoare de dobânzi remuneratorii și/sau penalizatoare, după caz, și în absența stipulației exprese a nivelului acestora de către părți, se va plăti dobânda legală aferentă fiecăreia dintre acestea ”.

În concluzie, având în vedere aceste considerente, instanța va obliga pârâta să plătească reclamantului dobânda legală aferentă debitului principal, dobândă calculată de la data cererii de restituire, respectiv de la 22.02.2019 și până la achitarea efectivă a debitului principal.

#1273
Cantstandja

Cantstandja

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 8
  • Înscris: 31.05.2020

 Mizu, on 16 decembrie 2020 - 14:57, said:

Au respins-o sau au solutionat-o in defavoarea ta? Ce au motivat?

Solutionat-o in defavoarea mea, ca fiind neintemeiata, au constatat urmatoarele:

-produsul a fost receptionat
-constatarea service a fost - produsul functioneaza normal
-produsul beneficiaza de garantie

Intre timp le-am trimis din nou casca in service si acum mi-o inlocuiesc cu alt brand/model fara sa ma intrebe daca doresc sau nu asta, o fi o practica normala la ei dar nu ar trebui sa-mi ceara acordul? Le-am scris sa-mi returneze banii si n-au mai raspuns, ma astept sa ma caute curierul cu noua casca in curand..

#1274
temporarysnooze

temporarysnooze

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,293
  • Înscris: 11.08.2020
Există vreo legătură intre Quickmobile și Fragra Design?! Am primit un SMS de la curier că am o comanda de la "Fragra design"!?! Baia Mare...

#1275
Mizu

Mizu

    moroșan

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,822
  • Înscris: 10.12.2006
Au aceeasi adresa, eu zic ca da.
La adresa aia mai exista firme ca ELECTRO DISTRIBUTION SRL, al carui website redirectioneaza la quickmobile.ro;
Fraga Design pare axata pe fashion https://www.sole.ro/...cole/despre-noi

#1276
O-O

O-O

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 59
  • Înscris: 23.04.2012

View Posttemporarysnooze, on 04 februarie 2021 - 20:14, said:

Există vreo legătură intre Quickmobile și Fragra Design?! Am primit un SMS de la curier că am o comanda de la "Fragra design"!?! Baia Mare...


Fragra Design = Quickmobile

#1277
temporarysnooze

temporarysnooze

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,293
  • Înscris: 11.08.2020
Am aflat dar mă prima căutare pe net Fragra Design e orice altceva in arată de electronice. Am crezut că mi-a făcut câteva vreo glumă proastă pe numele meu.

#1278
temporarysnooze

temporarysnooze

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,293
  • Înscris: 11.08.2020
Da de la Quickmobile era coletul. Și dacă tot sunt aici am să le fac un reproș; mi-au vândut un produs ambalat diferit...probabil desigilat sau resigilat fără să specifice asta. De unde știu că este desigilat?! Am mai cumpărat altul de la eMag iar ăla avea tipla pe el și adaptorul la priză  lipit pe exteriorul cutiei nu în cutie că la cel de la Q. Plus o imperfectiune aproape insesizabilă cauzată probabil de un ușor impact. Produsul este ok pentru mine, îl păstrez. Îl cumpărăm oricum și cu specificația "desigilat", a fost un preț bun pentru România.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate