Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Joc Drone

Sfat achizitie AC Gree Fairy vs P...

MONITOR LG fara sonor !

Batalia pentru Bucuresti - ND, Fi...
 Identificare font

Samsung Galaxy A35

Sfat pentru aprinderea automata a...

Masina de copt paine - pareri
 Cum reactivez Google Maps?

Conectare tableta X220la Tv

Femeile tinere nu mai vor sa munc...

La mulți ani @un_dac!
 La multi ani de Sfantul Gheorghe&...

Job - Facultate sau certificare

Deadpool & Wolverine (2023)

sistem hibrid eoliana + panouri +...
 

Quickmobile.ro - Pareri / Sugestii / Reclamatii

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
1327 replies to this topic

#1225
znowhite

znowhite

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 04.10.2013
Salutari,
wow..68 de pagini si numai vorbe de rau. Ce sa zic...multumesc ca existati si comentati. Ma duc sa imi anulez comanda. Posted Image

#1226
_______

_______

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,497
  • Înscris: 01.08.2018
Cel mai probabil, cei care tot recomandă super ofertele lor, nu știu încă de existența acestui thread. despre quickmobile.ro

 beavis03, on 02 ianuarie 2019 - 18:15, said:

cablu micro USB bulk
https://www.quickmob...-1m-bulk-118763 - 5 lei
cablu USB Type-C bulk
https://www.quickmob...e-c-bulk-181103 - 12 lei
* transport gratuit la plata cu cardul

 Wzzz, on 03 ianuarie 2019 - 16:14, said:

Xiaomi MiBand 3, 87.5 Lei la Quickmobile.
care-i un magazin cel puțin suspect atâta timp cât, în ianuarie 2019, încă mai este activ pe piața de profil!...

#1227
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,860
  • Înscris: 25.01.2007
sa fim seriosi, mi band 3 nici din china nu il iei la pretul ala.
un produs poate avea un pret foarte bun, care sa compenseze lipsa garantiei.
asta decide cumparatorul, e suficient sa fie in cunostinta de cauza ca nu are garantie.

#1228
acidus

acidus

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 42
  • Înscris: 30.01.2007
Salutari.
Va explic situatia mea. Cumparat Note 9 de la Eurogsm, ei de la Quickmobile cel putin la ei a ajuns telefonul meu in service. A inceput sa pocneasca ecranul dupa 8 zile si l-am trimis la Eurogsm, ei la Service-return, Baia Mare adica Quickmobile. Service vestit pentru anularea garantiilor pe cine stie ce motive aberante. De acolo mi se anuleaza garantia cum ca eu as fi indoit carcasa, nu are rost sa spun ca nu am facut asa ceva. Am ajuns ca Eurogsm sa nu mai raspunda la telefon cand ii sunam (ii sunam sa vad in ce service este telefonul, nu este secret de stat) pentru era clar ca ceva nu e ok. Acest service-return la fel, nu telefon nu mail. Mi-am dat seama ca nu e ok ceva. Sun la Samsung unde mi se spune ca telefonul nu este in reteaua lor, ma intrebam de ce. Pana cand un service autorizat Samsung (TSG CLUJ) imi explica cu multa rabdare si bunavointa ca telefonul eu a fost destinat Malayeziei nu Europei de accea aceste telefoane destinate altor regiuni nu intra in circuitul oficial de service la noi in tara. GRIJA GRIJA MARE CE CUMPARATI SI DE UNDE. Aceste telefoane sunt mai ieftine tocmai din cauza asta, ele fiind destinate altor regiuni. De multe ori diferenta de pret la un produs se reflecta tocmai in acest aspect. Eu cel putin am luat-o rau. Voi fi nevoit sa folosesc un telefon scump la care ii pocneste ecranul. Sa ajung sa ma iau cu totii in gura pe banii mei...de fapt nici macar nu am ajuns sa ma iau in gura ca nu mai raspundeau la mailuri sau telefoane. Adica fraiere, stai linistit. Ti-am taiat garantia, sa fii iubit.
De la Eurogsm nu voi mai cumpara veci, de la quickmobile la fel si am sa spun povestea asta oriunde prind vre-un forum ca lumea sa inteleaga de ce e cum nu ar trebui. Pretul mic sau mai mic inafara de promotii ar putea ascunde ceva negru rau. Cum este si cazul meu. Sa explic si diferenta de pret: Eurogsm 3649.99, Emag 3899. In diferenta asta s-a aflat capcana mea in care am cazut. Reclamatii la ANPC nu pot pentru terminalul este pe persoana juridica iar unica varianta adica cea a instantei...ma mai gandesc.
Cumparaturi placute!

#1229
ionutse

ionutse

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 14
  • Înscris: 13.07.2008
Nu mai cumparati nimic de la QuickMobile sau Service-Return!
Sunt niste hoti si sarlatani! Au preturi mai mici pentru ca produselor lor nu au garantie de la Producator, iar prin intermediul Service-Return incearca sa le repare pe la diverse service-uri din Baia Mare. Dar, inainte de toate, daca ai o problema, cauta orice motiv pentru a iti spune ca produsul a iesit din garantie, iar costul reparatiei este aproape cat produsul nou.
Asa am patit eu.
In mai 2018, am cumparat de la QuickMobile un telefon Samsung Galaxy Note 4 Duos, la pretul de aproximativ 1200 lei. Telefonul este facut doar pentru piata din China.
Garantie se ofera doar de catre Service-Return la Baia Mare. La inceput mi s-a parut destul de dubios acest lucru, dar mi l-am asumat.
Exact la aproximativ 1 an de la ultilizare, telefonul a inceput sa se blocheze si sa se restarteze singur; mai aveam garantie 1 an, asa ca am urmat procedurile de la Service-Return si am trimis prin curier telefonul deoarece mai aveam inca 1 an de garantie (asa ziceau ei). Ca o precizare suplimentara, cand am cumparat telefonul, am primit prin email factura si certificatul de garantie; acesta din urma nu arata deloc a certificat de garantie; era doar denumirea pdf-ului asa, iar continutul era sub form de reguli prin care eram instiintat ce sa fac si ce sa nu fac.
Dupa cateva zilele am primit mesaj ca telefonul a fost receptionat la Service-Return si ca va fi trimis unui service autorizat. Email-ul era semnat foarte simplu cu numele Paul, reprezentat Service-Return. Mi s-a parut dubios pentru ca era doar simplu Paul, fara nu nume de familie, fara date de contact etc. M-am uitat pe site-ul Service-Return si am vazut ca singurul numar de telefon de contact era unul la care trebuia sa platesc 1,5euro+TVA pe minut. Mi s-a parut iar suspect. Primeam un numar de contact normal, doar daca plateam extra garantie, 3 ani sau 4 ani.
Dupa o zi, m-a sunat cineva de la ei (de pe un numar normal) ca sa imi propuna sda imi extind garantia, dar nu am vrut si l-am intrebat cum e cu produsul meu. Mi-a raspuns ca se ocupa alt departament si sa astetp.
Am asteptat si dupa cateva zile am primit un email prin care mi se solicita modelul de deblocare al telefonului (eu nu l-am resetat pentru ca am vrut sa ramana in starea in care era). Am trimis un mail cu un fisier atasat cu modelul de deblocare.
Dupa alte cateva zile, am primit un nou mail tot de la „Paul” prin care imi spunea ca imi trimite in 24 de ore telefonul inapoi, fara interventie deoarece nu i-am raspuns la email. Am trimis un nou email (m-am chinui sa fac modelul de deblocare cu stelute in corpul mail-ului ca nu mai trimit ceva atasat), am sunat si la qiuckmobile si i-am pus si pe ei in CC.
Peste alte cateva zile ma suna d-l Paul si imi spune ca nu i-am trimis modelul de deblocare; i l-am comunicat telefonic, a fost ok. (tot de pe un numat de telefon normal ma sunase; am incercat sa sun inapoi pe acel numar, dar nu putea fi sunat).
Dupa alte cateva zile, am primit un ultim mail prin care mi se comunica faptul ca telefonul este iesit din garantie pentru ca avea niste zgarieturi in colturi, iar placa de baza era defecta (acele zgarieturi au fost provocate de o cadere la 1-2 luni de la achizitionare, iar placa de baza s-a defectat la 12 luni de la achizitie). Mi s-a propus o reparatie la pretul de 932 lei, precum si posibilitatea unei contraexpertize tehnice la pretul de 299 lei la un alt service autorizat (bineinteles gasit tot de ei), care sa imi certifice daca primul service are dreptate sau nu. In caz ca gresise primul service, Service-Return se obliga ca imi gaseasca un alt telefon cu caracteristici similare si sa mi-l dea gratuit); in acest nu mai putea sa imi repare placa de baza……..
Asa ca am renuntat la telefon si la serviciile lor…..
M-au pacalit…..asta e…dar am zis sa scriu review-uri peste tot astfel incat lumea sa nu mai cumpere de la acesti hoti, care fura…..banuiesc ca avand legea de partea lor….
Intre timp am mai studiat problema pe internet si am aflat ca nu sunt singurul pagubit de acesti hoti….e o practica frecvent, iar alte persoane chiar au depus sesizari la ANPC…bineintles fara succes…

#1230
adydila

adydila

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 07.06.2008
Bună seara sunt și eu unul dintre cei păgubiți de acest site care ar trebui interzis.
Am cumpărat un Samsung m20 cu aproape 1000 lei. Nu era deloc ce mă asteptam.
Pe 1 iunie l-am primit și pe 2 am făcut cerere de retur. Pe 5 iunie a ajuns la asa zisul
Service-return și surpriza are carcasa străbată și vor să îmi diminueze costul cu 485 lei.
Telefonul era perfect l-am testat o ora, am văzut că 4gb ram nu înseamnă că și are și
atât. O să mă adresez protecției consumatorului și la toate forurile competente ca nu sunt
singurul. La alți oameni inventează zgârieturi pe ecran și diverse alte motive. Dacă citeam
înainte acest topic nu mai cumpărăm în veci de la ei.


#1231
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,860
  • Înscris: 25.01.2007
Nu are ce sa facă protex consumatoru, dar nici nu strica orice reclamatie.

#1232
Taxon

Taxon

    Cârcotaș nesuferit

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,092
  • Înscris: 19.01.2004
scotoceam dupa un telefon si uite ce aflu:

Edited by Taxon, 18 June 2019 - 12:26.


#1233
whoelse1

whoelse1

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 21.08.2017
Va salut! Inca un patit in randul celor tepuiti de quickmobile :). Am trimis telefonul pentru o problema de soft, in urma update-ului la ultima versiune de android, Redmi Note 5-ul meu s-a blocat. Raspunsul de la domnul Paul a fost urmatorul :

Buna ziua,

Va multumim ca ati apelat la Service Return!

Produsul dumneavoastra Xiaomi Redmi Note 5A  inregistrat cu fisa service:KYL-174601 nu a putut fi solutionat prin reparatie de catre service-ul partener autorizat deoarece acestia au constatat ca produsul prezinta carcasa deformata (indoit),  ca urmare a utilizarii sau pastrarii necorespunzatoare, recomandate de producator.
Service-ul partener autorizat ne-a informat ca insumarea acestor factori duce la degradarea si la functionarea defectuoasa a aparatului, asadar, produsul nu se mai afla in garantie.
Produsul poate fi remediat de catre service-ul partener autorizat numai în regim postgarantie si implica un cost estimativ al reparatiei de 640 lei (T.V.A. si transport inclus), care implica inlocuire placa de baza, in limita disponibilitatii componentelor la SAP, pentru aceasta reparatie beneficiind de o garantie de 90 zile.
Pentru efectuarea reparatiei de catre service-ul partener autorizat in regim de postgarantie este necesara solicitarea sau acceptul expres din partea dumneavoastra, pe care va rugam sa ni-l comunicati pe e-mail la [email protected]

In cazul in care nu aveti acces la internet, Service Return va pune la dispozitie numarul de telefon 0903760703 (tarif 1,5e/minut in cazul in care ati optat pentru garantia standard) sau numarul de telefon fara suprataxa pe care l-ati primit odata cu achizitionarea garantiei extinse Tech Care.

In cazul in care nu ne veti contacta în 48 de ore de la primirea acestui e-mail, vom aprecia ca nu doriti efectuarea reparatiei in regim postgarantie si va vom expedia produsul prin curier. De toate aceste operatii logistice se ocupa Service Return, costul trasportului returnarii produsului fiind suportat de catre destinatar.
În atasament veti gasi pozele produsului, trimise de service-ul partener autorizat, conform constatarii.
Pentru mai multe informatii despre operatiile efectuate in service-ul partener autorizat puteti verifica statusul reparatie urmand link-ul urmator: www.service-return.com/urmareste-reparatia sau trimitand un e-mail la adresa [email protected]
Totodata, daca constatarea service-ului partener autorizat va nemultumeste, puteti sa ne solicitati o contraexpertiza trimitand un e-mail la [email protected]. Acest serviciu oferit de catre Service Return ofera posibilitatea de a trimite produsul dumneavoastra catre un al doilea service partener autorizat pentru a face verificari suplimentare si amanuntite cu privire la pierderea garantiei. Costul acestui serviciu este de 299 lei (T.V.A. inclus).
Daca al doilea service partener autorizat infirma cele constatate de primul service partener autorizat, atunci dumneavoastra veti primi un produs nou cu minim aceleasi specificatii tehnice precum cel dinainte, iar noi, Service Return, ne vom indrepta catre primul service partener autorizat pentru recuperarea prejudiciului.
Daca al doilea service partener autorizat confirma cele mentionate in prima constatare, atunci va vom trimite inapoi prin curierat rapid produsul, neimplicand costuri suplimentare din partea dumneavoastra.
Serviciul de contraexpertiza se activeaza dupa plata acestuia.
O zi frumoasa,
--
Paul
Customer Care
[email protected]
www.service-return.com

#1234
-koss-

-koss-

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,329
  • Înscris: 29.11.2017
Nu mai cumparati nene de la quitmobile. Astia continua cu tepele intr-un mod alert. Care aveti telefoane la ei inainte de a le trimite in service OBLIGATORIU poze din toate partile date stamped... sa nu aiba ce sa mai zica, mai ales daca telefoanele respective nu sunt lovite si au fost pastrate bine.

Edited by -koss-, 24 June 2019 - 12:46.


#1235
adydila

adydila

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 07.06.2008
Bună ziua la toată lumea, am depus plângere, acum aștept. Telefonul a venit înapoi și nu are nici o carcasa îndoită. Pozele care le-am primit de la ei le-am mai văzut pe aici pe forum la alt user.

#1236
adydila

adydila

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 07.06.2008
Către,Comisariatul Județean pentru Protecția Consumatorilor MaramureșSubscrisa, SC Euro Retail Tech SRL cu sediul în Baia Mare,B-dul Republicii nr.88A județul Maramureș, înmatriculată la ORC Maramureș sub nr. J24/1108/2012, CUIRO 31030834, referitor la reclamația formulată de către Pavel Adrian, vă comunicămurmătoarele:Produsul: Telefon mobil Samsung Galaxy M20, a fost recepționat cu fisa: TCR-15167  în data de: 5.6.2019 Constatarea efectuata a fost următoarea: Produsul nu se afla in starea de la vanzare: Produsul nu se afla in starea de la vanzare: Prezinta carcasa deformata. Cost diminuare pret produs datorita deteriorarii produsului : 485 RON. Referitor la taxa  de diminuare, mentionam ca aceasta este suportata de către client conform oug34/2014: Consumatorul este responsabil doar în ceea ce privește diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării produselor.In cazul de fata deterioarea produsului nu este caracteristica determinarii naturii produselor.      Bondrea Paul

M-au sunat de la opc și mi-au spus ca refuza sa ia telefonul înapoi și tot ce pot sa facă e să-i amendeze. Sunt ultra cunoscuți acești țepari. Comisarul opc a spus ca ma tine la curent. Revin dacă am vesti.

#1237
vali

vali

    forumist

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,890
  • Înscris: 03.12.2001

Quote

Sunt ultra cunoscuți acești țepari.

money quote. sunt ultra cunoscuți, dar voi cumpăra de la ei, că au prețuri mai mici, că poate nu o mușc eu.

#1238
-koss-

-koss-

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,329
  • Înscris: 29.11.2017
E ca si cum ai spune ma duc la c**ve, e ieftin si poate nu iau hiv..

Edited by -koss-, 21 July 2019 - 10:08.


#1239
ntzntz

ntzntz

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 55
  • Înscris: 24.03.2011

View Postznowhite, on 23 decembrie 2018 - 01:11, said:

Salutari,
wow..68 de pagini si numai vorbe de rau. Ce sa zic...multumesc ca existati si comentati. Ma duc sa imi anulez comanda. Posted Image
Salut. Ai primit fondurile inapoi pe card?

#1240
cristy08

cristy08

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 168
  • Înscris: 24.08.2008
Pe Paul asta, unde il putem gasi? Posted Image

#1241
gigiultrafin

gigiultrafin

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 485
  • Înscris: 07.07.2010
Salut. Am fost oarecum redirecționat aici de pe topicul cu iPhone 11 pro. Problema e ca eu n-am cumpărat niciodată ceva de la Quickmobile sau poate niște accesorii neînsemnate și cam atât.
Am văzut ca au in stoc iPhone 11 pro max, și au lansat Casco pentru telefon prin firma Marsh, bineînțeles că toate acestea contracost. Ce părere aveți acum, ii face mai credibili cu treaba asta? Ar trebui să-mi pun vreun semn de întrebare prin simplu fapt ca un iPhone vine cu o garanție internațională și as putea sa apelez la iSTYLE ca service autorizat Apple  dacă ar exista vreo problema? Ce ma sfătuiți?

#1242
December

December

    Liberate te ex inferis !

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 20,334
  • Înscris: 14.06.2006
Ai citit macar doua pagini in urma?
Nu mai poti astepta cateva zile sa il cumperi de la vanzatori seriosi?

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate