Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...
 

Quickmobile.ro - Pareri / Sugestii / Reclamatii

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
1327 replies to this topic

#1135
vali

vali

    forumist

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,891
  • Înscris: 03.12.2001

View Postalkorr, on 09 aprilie 2018 - 10:05, said:

Bineinteles ca da. Oricum, cred ca raspunsul lor legat de garantie va fi Service Return.
păi fă socoteala așa: produs mai ieftin+garanție problematică+stat cu stres pentru că n-ai garanție = economie bună la bani? adică, minim 25%? sau te trag pe cur pentru 5-10%?

#1136
alkorr

alkorr

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 16.12.2009
Nu inteleg nici eu cum de la gsm-one.ro e mai ieftin telefonul decat la QM. Ei sustin ca garantia este la producator (Huawei in cazul meu) si ca varianta comercializata este cea europeana. Oricum voi verifica IMEI-ul telefonului inainte de desigilarea cutiei ca sa fiu sigur.

Problema este ca cei de la QM au pus la vanzare variante care conform GsmArena sunt destinate pentru Asia (varianta europeana are 128GB storage si 6GB RAM). Nu sunt convins ca daca as fi ales specificatiile variantei europene, m-as fi ales intr-adevar cu telefonul destinat acestei zone.

P.S. nu am primit raspuns de la QM la intrebarile puse.

#1137
Mikelis75

Mikelis75

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 03.08.2014
""Ca urmare a cercetarii reclamatiei dumneavoastra lnregistrata la C.J.P.C. Maramures, in data de 12.03.2018, avand numarul de lnregistrare____________ va aducem la cunostlnta ca reclamatia s-a dovedit a ti nelntemeiata, intrucat ca urmare a cercetarii aspectelor reclamate, unitatea de service a demonstrat prin intermediul imaglnilor puse la dispozitia noastra, ca produsul SAMSUNG GALAXY ON 7 2016  32GB AURIU identificat cu serla
prezlnta presiune exagerata asupra ecranulul acest fapt ducand la functionarea defectuoasa a aparatului.
Avand in vedere cele mentionate mai sus, operatorul economic a considerat ca nu au fost respectate conditlile de utilizare/manipulare conform specificatiilor, acest fapt ducand la anularea garantiei produsului (dupa cum este mentionat sl in certificatul de garantie al produsului la Rubrica NEAPLICAREA GARANTIEI -paragraf 7.
Intrucat scoaterea produsului din garantie s-a realizat in urma expertizei tehnlce a unltatii de service, ca urmare a incalcarii conditiilor si termenilor prevazuti In certificatul de garantle ,garantia produsului se anuleaza.
Prin prezenta, va aducem la cunostinta ca in cadrul A.N.P.C.nu se poate realiza o expertiza tehnica neutra, care sa conflrme/ infirme aspectele sustinute de unitatea  de service.



Prin urmare, va puteti adresa Instantei de Judecata, care conform prevederilor Noului Cod de Procedura Civila, poate pretinde unui expert neutru autorizat reevaluarea starii produsului, in vederea  confirmarii sau neconflrmaril anularii corecte a garantiei produsului.
Reparatia se poate efectua contracost.""

Voi credeti ca raspunsul ANPC-ului este corect? O expertiza tehnica se face ca rezultat al unui test cu un aparat/soft de masurare a parametrilor acelui aparat cu probleme, nu pe baza de poze facute aparatului trimis in service :)))), asadar MARE ATENTIE cand va achizitionati aparate de la firme gen Quick mobile sau de la E-mag care nu sunt produsele vandute de E-mag, folositi filtrul de cautare de pe site-ul lor.

#1138
chomulake

chomulake

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 226
  • Înscris: 15.02.2007
Ca sa scapi de asemenea societati comerciale singura solutie este boicotul in masa. Reclamatiile nu te ajuta cu nimic.

#1139
cezarmed2

cezarmed2

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,393
  • Înscris: 11.12.2014
Deci Șeriful ia bazează decizia pe expertiza hoțului, interesant.

Ori nu cumperi de la ShitMobile ori îi dai in judecată , alta varianta nu e atât timp cât aria de operare ANPC e oarecum îngustă.

#1140
Mikelis75

Mikelis75

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 03.08.2014
Din pacate asa este! Reclamațiile sunt facute pentru a umple sacosile altora.

#1141
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,864
  • Înscris: 25.01.2007
Raspunsul e corect, din pacate anpc nu are experti. Nu inteleg, ce aparate sa masoare zgarietura? Sublerul?
Asta e, am vazut poze intoarse de service, niste zgarieturi marunte, fotografiate la rezolutii fenomenale, ziceai ca e marele canion in poza.

#1142
lool21135

lool21135

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 470
  • Înscris: 09.11.2010

View Postlool21135, on 21 februarie 2018 - 22:43, said:

Salutare,

Da, am făcut și eu nefericita alegere de a cumpăra de la Quickmobile.
Mi-am luat un Asus Zoom ZX551ML 128gb și în jumătate de an mi-au cedat vibrațiile și semnalul gsm , nu mai citea nicio cartelă și mă deranja faptul că nu mai vibra deloc.
M-am uitat la ei pe site, am văzut pașii, am trimis la ServiceReturn telefonul și după o săptămână primesc mail de la tovarăși ca a fost trimis în service la o firmă terță, nu la ei după cum credeam.

În condițiile în care nu are NICIO zgârietură/lovitură, fiind super îngrijit și având doar folia de sticlă puțin dezlipită, băieții de la ”SAP”( firma terță) au finalizat diagnosticarea spunând că, carcasa telefonului este puțin îndoită și asta nu acoperă garanția și astfel mi-au scos telefonul din garanție și să mi-l trag pe cap de acum încolo.
Eu l-am băgat în service pentru vibrații și GSM și mi-au spus că mai trebuie înlocuit touchscreen-ul, ecranul și placa de bază pe banii mei(adică încă odată banii pe care i-am dat pe telefon).
Iar mai apoi, mi s-a spus că dacă sunt dubii în privința diagnosticării firmei ăsteia, pot solicita să schimb firma terță în schimbul a 300 lei și dacă ei spun că acoperă garanția atunci mi-l vor face și voi primii cei 300lei înapoi, dacă este contrar, pierd și garanția, mă aleg cu telefonul nefuncțional și mai pierd 300 de lei.

Și cealaltă firmă va zice ca prima, sunt convins. Mi se pare absurd să mi se zică că trebuie să-mi înlocuiesc touchscreen-ul și
și ecranul dacă ele sunt complet funcționale și asta pe banii mei și pentru un motiv inventat.

Bun, acum nu știu ce să fac în continuare...telefonul încă a rămas la ei și în 48 ore mi-l va trimite înapoi dacă nu optez pentru taxa lor de 300 de lei.
Eventual, m-am gândit să le trimit  un mail-răspuns celor de la SReturn că nu accept această diagnosticare și refuz să optez pentru porcăria lor de taxă și voi refuza și curierul cu telefonul  dacă mi-l va trimite nereparat.
Nu știu care-cine ar fi de vina pentru problema asta... QM sau SR... fiindcă mă simt prostit în ultimul hal și pentru mizeria asta nu mă las și merg cât de departe pot pe căile legale.

Ceva păreri de la cineva care cunoaște astfel de probleme și cum pot proceda corect?

Mno, referitor la ce am scris eu ceva timp și cum s-a încheiat situația cu anpc și qm am făcut o poză la răspunsul anpc.
POZĂ

Practic am fost țepuit și anpc nu se bagă că nu-i treaba lor și ăștia vor continua să procedeze astfel.

Edited by lool21135, 12 May 2018 - 12:17.


#1143
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,864
  • Înscris: 25.01.2007
Se baga, dar angajatii anpc nu sunt experti.
Daca tu vii cu o expertiza din alta parte, care sustine contrariul, se pot duce peste ei.

#1144
xxelu

xxelu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 791
  • Înscris: 05.11.2006
Am remarcat faptul ca sunt smartphone-uri vandute de Quickmobile, via eMag, la care lipsesc specificatii "delicate". Astfel, daca acumulatorul este de capacitate mai mica atunci ii este "uitata" mentionarea. La fel daca telefonul nu are benzile pentru Europa.
Poate e un rautacism din partea mea, poate nu. eMag e online, deci se poate verifica.
Ba dimpotriva ! Scopul meu este de a-l evidentia pe cel care pune specificatiile pe site. Poate ca Quickmobile ar trebui sa-i dea o prima pentru "strategia" lui de crestere a vanzarilor Posted Image

#1145
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,864
  • Înscris: 25.01.2007
La emag la orice produs specificatiile pot fi jumulite rau. In shimb, la garaj, tot al lor, sunt atenti si detaliați

#1146
lexis1

lexis1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,110
  • Înscris: 28.02.2018
Niste tepari, m-am tepuit si eu cu ei.
Ultima oara acum vreo luna cand am intrat sa cumpar ceva la lichidare la la ei avea afisat mare in popup Transport Gratuit, ca apoi sa vezi ca taxau 15 lei transport. Intre timp au modificat se pare si au pus steluta ca e doar pentru plata cu cardul in popup.
Si legat de specificatii, QM are o problema cu asta, nici nu stiu exact ce vand. Una prezinta pe site alta e in cutie, ba chiar pe site uneori dau informatii contradictorii astfel incat e loterie, afli doar la livrare. Si mai au tupeul sa ceara banii in avans ca sa primesti transport gratuit...

#1147
firaanca90

firaanca90

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 06.10.2017
Salutare.
Mi-am cumparat de ceva timp un produs de la ConectShop, dar dupa ce l-am folosit aproximativ o luna l-am dus inapoi sa mi-l repare sau sa-mi dea altul in schimb. Am ramas uimit ca mi-au refuzat fara nici o ezitare cererea mea. Vreau sa va intreb daca a mai avut cineva probleme cu ei si cum as putea sa-mi rezolv problema?

#1148
lexis1

lexis1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,110
  • Înscris: 28.02.2018
Astia apartin de QM?
Vad ca siteul e inchis, probabil au intrat in faliment, de aici si refuzul, oricum ii doare-n... teapa s-a dat deja.

#1149
vladimirradu

vladimirradu

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 28.09.2017

View Postlexis1, on 04 iunie 2018 - 10:46, said:

Astia apartin de QM?
Vad ca siteul e inchis, probabil au intrat in faliment, de aici si refuzul, oricum ii doare-n... teapa s-a dat deja.
Banuiesc ca "firaanca90" a gresit topic-ul despre reclamatii. Nu cred ca au nici o legatura cu cei de la Quickmobile, din cate observ cei de la ConectShop sunt destul de noi pe piata....dar se pare ca sunt noi si incep de pe acum sa-si bata joc de clienti. RUSINE!

#1150
secan

secan

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 24.05.2007
Buna,

Si uite asa, se pare ca o voi pati si eu precum multi alti consumatori revoltati pe aici. Mi-am achizitionat un Apple Watch 2 direct de pe QuickMobile la scurt timp dupa lansare, a venit la precomanda dupa vreo 2-3 luni. Toate au fost bune si frumoase, pana mi s-a defectat rotita de la el. Am completat formularul de trimitere in garantie, a venit curierul l-a luat, si am urmarit statusul ticketului deschis. Produsul a fost luat in lucru pe 18 mai 2018, iar in 24 mai 2018 mi s-a comunicat ca produsul nu poate fi reparat, iar acesta urmeaza sa fie inlocuit. Am primit un mail prin care mi s-a comunicat ca voi fi contactat in urmatoarele zile de SAP (service autorizat partener) ca sa mi se comunice detaliile de inlocuire. Au trecut 12 zile, si niciun semn din partea lor. In perioada acestor 12 zile am trimis vreo 3 mail-uri, in care am primit acelas raspuns "Produsul dumneavoastra urmeaza sa fie inlocuit de catre SAP".

So, any suggestions? Mi se pare anormal ca singura cale (accesibila) de comunicare sa fie prin e-mail, iar daca vrei sa suni sa fi taxat cu 1,5Euro/min + TVA. Consider ca fiind aberant ca aceasta cheltuiala sa fie suportata de mine in calitate de client cu un produs in garantie.

#1151
Adrexx

Adrexx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,220
  • Înscris: 22.12.2015
In curand, dupa  10.07.2018  se vor  publica  datele  financiare al  anului   2017  pe

www.mfinante.ro

In ultimii  doi ani,  2016 si  2015 , au  vanzari  in picaj.
De ce  oare ?

#1152
Taxon

Taxon

    Cârcotaș nesuferit

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,092
  • Înscris: 19.01.2004
Nu conteaza, eu ii urez faliment grabnic. Si sa nu puiasca alta firma asemenea ei.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate