Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Quickmobile.ro - Pareri / Sugestii / Reclamatii
Last Updated: Apr 08 2024 17:21, Started by
sherban1988
, Sep 28 2009 10:25
·
14
#1027
Posted 09 January 2018 - 12:54
morpheusdj, on 29 octombrie 2009 - 19:40, said:
Eu de aia nici nu m-a obosit sa raspund. Faptul ca au dat peste topic si au incercat inceput sa posteze mesaje pro nu ma mira, insa ma mira ca nu raspund si utilizatori reali, care au avut de-a face cu aceasta firma. Pentru mine e clar, 100-200 RON in plus, dar macar stiu ca nu arunc banii pe geam. |
#1028
Posted 09 January 2018 - 13:06
Dlak10, on 09 ianuarie 2018 - 12:54, said:
Am achiziționat eu un telefon, mate 9, 2260 lei (nu cresc in grădină) și am primit fix un model international (informația asta circula pe absolut toate site-urile), dar cei de la Huawei mi au spus clar că produsul nu are garanție în Romania, fiind făcut pt Orientul Mijlociu și Africa. De aia nici nu primesc vreun update. Frumos, nu? |
#1029
Posted 12 January 2018 - 03:24
Va salut! Subscriu si eu cu toate ca nu am apucat sa citesc toate cele 58 de pagini.
Sunt si eu unul dintre cei nemultumiti de Service Return, povestea incepe asa: Cumparat Zenfone 3 ZE555KL de la PcGarage cu 1800RON. Folosit telefon, clar ca il mai scapi pe jos cu folii si cu toate cele. La un momentdat imi apare pe ecran pata galbena si imi zic: "Nu stau acum doar pentru o pata galbena sa-l trimit in service", apoi dupa ce timp il scap plat pe jos si se sparge sticla de pe spate. Ma duc la ESD Apaca si imi spune ca nu-mi poate primi telefonul in service pentru ca am IMEI de HongKong... Zic ok, merg la PcGarage ma chinui sa aflu cine se ocupa de partea de service pentru ca nu vroiam sa ajunga pe la Depanero sau habar n-am. Intre timp sun si pe la Asus Romania si sun si la ESC (tot service autorizat Asus). Toti imi zic acelasi lucru - nu se poate IMEI neconform Romaniei. In fisa le-am scris ca pata a aparut inainte si apoi am spart eu sticla. Daca se poate sa platesc sticla, nu ma deranjeaza si sa-mi repare ecranul. Desigur, n-a fost sa fie. Mi-au cerut o suma care nu mai merita sa mai il repar. Mi-au anulat si garantia. Ulterior au aparut atat de multe problemute cu telefonul si am avut o perioada atat de dificila ca l-am facut praf, i-am dat 3 pumni de l-am curbat si apoi am dat cu el de pamant si l-am calcat in picioare pana a ramas fara "suflare". N-am mai putut, m-am descarcat. Totusi, vreau sa merg si eu la ANPC si pentru PcGarage (sau furnizorul PcGarage-ului) si pentru Service Return. Iar Certificatul de garantie scris in limba Chineza sau eu stiu - cred ca e motiv de ilegalitate. Orice produs cred ca ar trebui sa aibe certificat in limba romana - macar engleza. In fine, totusi, am alti prieteni care au acelasi model cumparat de la eMag si au certificat scris in limba romana. Ma iertati ca nu este legat de QuickMobile, dar aveti grija ca panzele astea de paianjen se intind mult mai departe. In ultimul timp puteti urmari si ce se intampla cu Cel.ro Totusi, este legat de QuickMobile pentru ca eu tocmai vroiam sa cumpar de la ei acum. |
#1030
Posted 12 January 2018 - 09:32
EdyJay92, on 12 ianuarie 2018 - 03:24, said:
Va salut! Subscriu si eu cu toate ca nu am apucat sa citesc toate cele 58 de pagini. Sunt si eu unul dintre cei nemultumiti de Service Return, povestea incepe asa: Cumparat Zenfone 3 ZE555KL de la PcGarage cu 1800RON. Folosit telefon, clar ca il mai scapi pe jos cu folii si cu toate cele. La un momentdat imi apare pe ecran pata galbena si imi zic: "Nu stau acum doar pentru o pata galbena sa-l trimit in service", apoi dupa ce timp il scap plat pe jos si se sparge sticla de pe spate. Ma duc la ESD Apaca si imi spune ca nu-mi poate primi telefonul in service pentru ca am IMEI de HongKong... Zic ok, merg la PcGarage ma chinui sa aflu cine se ocupa de partea de service pentru ca nu vroiam sa ajunga pe la Depanero sau habar n-am. Intre timp sun si pe la Asus Romania si sun si la ESC (tot service autorizat Asus). Toti imi zic acelasi lucru - nu se poate IMEI neconform Romaniei. In fisa le-am scris ca pata a aparut inainte si apoi am spart eu sticla. Daca se poate sa platesc sticla, nu ma deranjeaza si sa-mi repare ecranul. Desigur, n-a fost sa fie. Mi-au cerut o suma care nu mai merita sa mai il repar. Mi-au anulat si garantia. Ulterior au aparut atat de multe problemute cu telefonul si am avut o perioada atat de dificila ca l-am facut praf, i-am dat 3 pumni de l-am curbat si apoi am dat cu el de pamant si l-am calcat in picioare pana a ramas fara "suflare". N-am mai putut, m-am descarcat. Totusi, vreau sa merg si eu la ANPC si pentru PcGarage (sau furnizorul PcGarage-ului) si pentru Service Return. Iar Certificatul de garantie scris in limba Chineza sau eu stiu - cred ca e motiv de ilegalitate. Orice produs cred ca ar trebui sa aibe certificat in limba romana - macar engleza. In fine, totusi, am alti prieteni care au acelasi model cumparat de la eMag si au certificat scris in limba romana. Ma iertati ca nu este legat de QuickMobile, dar aveti grija ca panzele astea de paianjen se intind mult mai departe. In ultimul timp puteti urmari si ce se intampla cu Cel.ro Totusi, este legat de QuickMobile pentru ca eu tocmai vroiam sa cumpar de la ei acum. Iti spun din proprie experienta. Toti sunt in aceiasi oala. QM,PCG... SR nu iti poate repara telefonul,le este imposibil. Ca sa.l repare trebuie sa scoata bani din buzunar. Telefonul meu S7 numai are garantie in Egipt,deci clar ei trebuie sa inlocuiasca placa de baza. Costuri ... legal 1300 la Samsung iar la SR 2100 lei. Neoficial-400 de lei de pe OLX. |
#1031
Posted 12 January 2018 - 12:10
De acum, ce ramane sa facem? Cand cumparam un dispozitiv sa sunam la reprezentanta oficiala si sa intrebam daca IMEI-ul este OK?
Eu asta vreau sa fac. Vreau sa imi cumpar iar telefon: Zenfone Zoom S 1800ron si primul lucru pe care-l fac dupa ce deschid cutia este sa sun la reprezentanta sa intreb daca este ok IMEI-ul si SN-ul telefonului. Daca Asus Romania, ESD si ESC aproba si nu intampin probleme, il pastrez, altfel il returnez. Iar legat de ultimul telefon o sa incerc sa vad ce pot face si eu in instanta. Inca mai am discutiile, ba chiar si inregistrari telefonice cu diferite parti. |
#1032
Posted 12 January 2018 - 12:23
EdyJay92, on 12 ianuarie 2018 - 12:10, said:
De acum, ce ramane sa facem? Cand cumparam un dispozitiv sa sunam la reprezentanta oficiala si sa intrebam daca IMEI-ul este OK? Eu asta vreau sa fac. Vreau sa imi cumpar iar telefon: Zenfone Zoom S 1800ron si primul lucru pe care-l fac dupa ce deschid cutia este sa sun la reprezentanta sa intreb daca este ok IMEI-ul si SN-ul telefonului. Daca Asus Romania, ESD si ESC aproba si nu intampin probleme, il pastrez, altfel il returnez. Iar legat de ultimul telefon o sa incerc sa vad ce pot face si eu in instanta. Inca mai am discutiile, ba chiar si inregistrari telefonice cu diferite parti. Da,din pacate sa am facut si eu. AM luat un telefon de la Emag le-am explicat si au zis ca are garantie la Samsung. Am primit coletul am dat un mail la Samsung si mi-au confirmat ca este ok. Eu am primit raspuns oficial de la Samsung din Egipt in care scrie mare,acest telefon se repara doar la noi in tara )) Samsung Ro a zis la fel,negru pe alb,Samsung Ro mi-a facut expertiza la telefon si mi-a scris negru pe alb ca telefonul nu are soc mecanic. Din nefericire ptr noi suntem prostiti. Dar eu am ales sa merg mai departe. |
#1033
Posted 12 January 2018 - 12:26
Deci sa inteleg de la tine, din raspuns, ca sunt de fapt 2 dispozitive Samsung. Este unul cu care ai avut probleme si apoi ti-ai luat altul care ai verificat si nu ai probleme. Corect?
|
#1034
Posted 12 January 2018 - 12:32
EdyJay92, on 12 ianuarie 2018 - 12:26, said:
Deci sa inteleg de la tine, din raspuns, ca sunt de fapt 2 dispozitive Samsung. Este unul cu care ai avut probleme si apoi ti-ai luat altul care ai verificat si nu ai probleme. Corect? Nu faceam nimic daca nu mergeam inainte la Samsung. Ei mi-au zis ca il repara ca telefonul arata foarte bine,nu bagam in seama zgarieturile are o forma normala de uzura.Ce ne intereseaza pe noi este sticla si carcasa sa fie ok. Si de aici a inceput show ul. Dupa ce am primit telefonul m-am dus la Samsung Decebal si Apaca,mi-am luat expertiza ca nu are soc mecanic. Le-am facut 2 reclamatii la ANPC + 1 instiintare la QM. De la QM nu am primit nimic. De la ANPC in prima reclamatie mi-a zis ca doar le-a dat amenda si ca telefonul meu are initialele CE pe spate ce atesta ca este ptr Europa )) Deci,Samsung RO spune ca nu este ptr Europa,Samsung Egipt spune ca nu este ptr Europa... Avocatul mi-a zis ca telefonul se repara la reprezentanta nu la orice ghereta de service-fiind in garantie. |
#1035
Posted 12 January 2018 - 14:13
In 21 decembrie am cumparat un Samsung S7 de la QuickMobile prin eMag Marketplace. Au trecut 3 saptamani si cei de la Quickmobile inca nu au expediat telefonul. Am incercat sa sun la ei, am stat cate 30-40 de minute astept sa raspunda cineva fara noroc... Am trimis si email dar n-am primit raspuns. Am luat legatura cu cei de la eMag si mi-au spus ca si alti utilizatori eMag au problema asta, si cei de la QuickMobile nu le raspund nici celor de la eMag.
Mai este cineva in situatia asta? |
#1036
Posted 12 January 2018 - 14:15
robert_mynio, on 12 ianuarie 2018 - 14:13, said:
In 21 decembrie am cumparat un Samsung S7 de la QuickMobile prin eMag Marketplace. Au trecut 3 saptamani si cei de la Quickmobile inca nu au expediat telefonul. Am incercat sa sun la ei, am stat cate 30-40 de minute astept sa raspunda cineva fara noroc... Am trimis si email dar n-am primit raspuns. Am luat legatura cu cei de la eMag si mi-au spus ca si alti utilizatori eMag au problema asta, si cei de la QuickMobile nu le raspund nici celor de la eMag. Mai este cineva in situatia asta? |
|
#1037
Posted 12 January 2018 - 15:08
robert_mynio, on 12 ianuarie 2018 - 14:13, said: In 21 decembrie am cumparat un Samsung S7 de la QuickMobile prin eMag Marketplace. Au trecut 3 saptamani si cei de la Quickmobile inca nu au expediat telefonul. Am incercat sa sun la ei, am stat cate 30-40 de minute astept sa raspunda cineva fara noroc... Am trimis si email dar n-am primit raspuns. Am luat legatura cu cei de la eMag si mi-au spus ca si alti utilizatori eMag au problema asta, si cei de la QuickMobile nu le raspund nici celor de la eMag. Mai este cineva in situatia asta? |
#1038
Posted 12 January 2018 - 15:21
Din cate stiu magazinele online Samsung Plaza si Samsung Mobile Store sunt parteneri Samsung, si ofera garantie oficiala.
In rest la eMag, pcgarage, cel.ro, etc. poti avea surpriza sa dai peste un telefon cu garantie la Service Return sau Gigi GSM. |
#1039
Posted 12 January 2018 - 15:23
Hider141, on 12 ianuarie 2018 - 15:21, said:
Din cate stiu magazinele online Samsung Plaza si Samsung Mobile Store sunt parteneri Samsung, si ofera garantie oficiala. In rest la eMag, pcgarage, cel.ro, etc. poti avea surpriza sa dai peste un telefon cu garantie la Service Return sau Gigi GSM. Eu unul asa am facut in Decembrie. Mi.am luat J7 dual SIM si le-am zis clar,daca nu aveti garantie la Samsung Ro vi.l returnez. Am primit telefonul,am dat mail cu IMEI ul,am primit raspuns rapid si ma bucur de telefon.. Deabia astept sa ajung la prima infatisare cu QM. |
#1040
Posted 12 January 2018 - 15:24
S-a scris aici de nenumărate ori: înainte de a comanda, indiferent de magazinul on line la care faceți comanda, întrebați cine acorda garanția produsului respectiv. Va va scuti de posibile necazuri ulterioare.
|
#1041
Posted 12 January 2018 - 16:52
Nu iti spun, cel puțin nu toți. Emag refuza cu îndârjire să spună pe ce canal sunt aduse. Cei de la Evomag au recunoscut că le aduc prin QM.
|
|
#1042
Posted 12 January 2018 - 17:57
După pățania cu QM, eu întreb de fiecare data cine este emitentul certificatului de garanție și în 99% din cazuri mi se răspunde. Nu mi-au răspuns, nu am cumpărat.
|
#1043
Posted 12 January 2018 - 18:08
Petcu Eduard Andrei
Mesaj: Buna ziua, as dori sa stiu si eu cine este Furnizorul acestui produs. (Zenfone ZE553KL Zoom S) Am o experienta negativa recenta cu dvs. (PcGarage) cu un Zenfone 3 ZE552KL cu IMEI pe HongKong care nici macar ASus Romania, nici ESD, nici ESC (service-uri autorizate Romania) nu exista in baza lor de date. Iar Service Return prin care dvs mi-ati recomandat ca ei se ocupa sunt jalnici si niste escroci. De asemenea as dori sa stiu daca are Certificat de Garantie si cine il onoreaza! Daca e Service Return.... e clar. Raspuns PCGARAGE: Stefan Paunescu Mesaj: Buna ziua Telefonul se aduce de catre - World Comm Trading O zi buna |
#1044
Posted 12 January 2018 - 18:16
Anunturi
▶ 2 user(s) are reading this topic
1 members, 1 guests, 0 anonymous users
Immortal