Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Quickmobile.ro - Pareri / Sugestii / Reclamatii
Last Updated: Apr 08 2024 17:21, Started by
sherban1988
, Sep 28 2009 10:25
·
14
#1009
Posted 22 December 2017 - 16:58
teapaquickmobile, on 15 decembrie 2017 - 12:06, said:
Salut, nu este deajuns doar atat. Cat poti tu trebuie faci reclama negativva celor de la QM. Daca tu vei duce vorba peste tot si povestesti sa stii ca vom reusii. Daca te uiti pe Qm pe FB vei vedea ca au doar like uri de la ei. Eu unul sfatuiesc cat pot de mult. Eu unul ma apuc de ei cu dat in judecata. Am raspuns oficial de la Samsung ca nu are soc mecanic si are urma de uzura normala. Am facut 2 expertize fiind scos din garantie. |
#1010
Posted 22 December 2017 - 20:59
Asta intră la capitolul „cum mai fac bani în România băieții deștepți”.
|
#1011
Posted 01 January 2018 - 22:30
Service return aplica tepe in continuare (QM este documentat, mai ales cu telefoanele import China).
Telefonul avea o eroare de soft la bootare. L-am trimis in "expertiza", si service return a venit cu: telefonul este in afara garantiei pentru ca prezinta urme de lovituri, etc. (lovituri forte, atat de evidente incat ai nevoie de lupa) si este defecta placa de baza: cost total >1200 de lei (adica, un telefon nou). O contra-expertiza costa 200-300 de lei si daca vrei sa-i suni si n-ai garantia extinsa iti cer ceva gen 1.9 euro/minut. I-am intrebat exact cum au constatat defectiunea la placa de baza. Ati ghicit, niciun raspuns - intrebare incuietoare se pare. 3 ore de sapat prin forumul xda-developers si am ajuns la final - telefonul functioneaza perfect. |
#1012
Posted 01 January 2018 - 22:46
Adunati-va toti care ati avut probleme si faceti o petite, reclamatii, etc... trebuie inchisi teparii astia.
|
#1013
Posted 01 January 2018 - 22:52
TruculMagic, on 01 ianuarie 2018 - 22:46, said:
Adunati-va toti care ati avut probleme si faceti o petite, reclamatii, etc... trebuie inchisi teparii astia. Se pare ca nimeni nu ma asista la judecată. Eu merg cu ei mai departe, aștept răspunsul ANPC ului,cel final că in primul mi.a dat cu jet așa simplu. Am luat toate dovezile impotriva lor. Doriți să mergem împreună sa facem un caz colectiv? Va astept. Dacă ti.ai făcut singur telefonul dc nu faci o reclamație la ANPC și sa le spui? Avocatul meu mi.a zis clar ca este un service fantomă nu unul legal. Legal estr Samsung,in cazul meu. Au pagină pe Facebook dc nu le lăsați comentarii? |
#1014
Posted 01 January 2018 - 23:39
Daca te referi la paginile QM sau Service Return de pe Facebook, cam sterg imediat comentariile negative.
Lasa doar mesajele ce-i pun intr-o lumina pozitiva. |
#1015
Posted 01 January 2018 - 23:51
Cei de la Service return nu au sters.
Dar se pare ca nu reușim. O să am o discuție cu avocatul sa vad ce pot face. Ceva mult mai ok. Vreau sa aduc cumva procesul la București. |
#1016
Posted 02 January 2018 - 01:04
Ce de oameni masochisti pe topicul asta, stim cu totii de cativa ani buni ce tepe da QM la garantii, iar cu toate astea cumpara cu buna stiinta, venind mai apoi sa urle pe aici.
Astia sunt genul de bisnitari care s-au lansat dand tepe prin afiliere, prin nerespectarea contractelor avute cu partenerii, doar nu ati vrea sa se poarte cu clientii mai frumos. Aaa, da, au avut maimutoii de buzdugan si morar reclama pe tv, pai multa bafta, daca si astia au ajuns a fi personalitati cu renume in domeniul IT. |
#1017
Posted 02 January 2018 - 21:27
gumball3000, on 02 ianuarie 2018 - 01:04, said:
Ce de oameni masochisti pe topicul asta, stim cu totii de cativa ani buni ce tepe da QM la garantii, iar cu toate astea cumpara cu buna stiinta, venind mai apoi sa urle pe aici. Astia sunt genul de bisnitari care s-au lansat dand tepe prin afiliere, prin nerespectarea contractelor avute cu partenerii, doar nu ati vrea sa se poarte cu clientii mai frumos. Aaa, da, au avut maimutoii de buzdugan si morar reclama pe tv, pai multa bafta, daca si astia au ajuns a fi personalitati cu renume in domeniul IT. |
#1018
Posted 03 January 2018 - 09:59
|
#1019
Posted 03 January 2018 - 14:08
https://www.mobilissimo.ro/autori/szilard-ervin-szogyenyi
Contactati-l cei care aveti probleme cu garantia, s-ar putea sa va ajute. |
#1020
Posted 03 January 2018 - 14:15
TruculMagic, on 03 ianuarie 2018 - 14:08, said:
https://www.mobiliss...ervin-szogyenyi Contactati-l cei care aveti probleme cu garantia, s-ar putea sa va ajute. |
#1021
Posted 09 January 2018 - 00:01
Salutare! Am si eu cam aceeasi poveste, am luat un Xiaomi Mi 4c de la quickmobile, prin Emag. Dupa 1 an, constat ca se inchide instant cand are cam 30-40% baterie, iar cand il pun la incarcat, imi arata vreo 60% la baterie. In fine, l-am trimis catre service-return si ei mi-au zis aceeasi poveste, ca a fost trimis intr-un service si s-a constatat ca telefonul a avut socuri mecanice. A avut, normal ca a avut (a fost scapat de catva ori, dar telefonul a avut husa si folie sticla tot timpul) , dar se poate refuza o reparatie de genul celei descrise de mine, doar pe motivul ca a avut socuri mecanice? Si inca ceva, a reusit cineva sa gaseasca numar de contact de la quickmobile (un call center)? Sau un numar fara suprataxa a celor de la service-return? Multumesc
|
#1022
Posted 09 January 2018 - 00:28
#1023
Posted 09 January 2018 - 09:10
sedrik23, on 09 ianuarie 2018 - 00:01, said:
Salutare! Am si eu cam aceeasi poveste, am luat un Xiaomi Mi 4c de la quickmobile, prin Emag. Dupa 1 an, constat ca se inchide instant cand are cam 30-40% baterie, iar cand il pun la incarcat, imi arata vreo 60% la baterie. In fine, l-am trimis catre service-return si ei mi-au zis aceeasi poveste, ca a fost trimis intr-un service si s-a constatat ca telefonul a avut socuri mecanice. A avut, normal ca a avut (a fost scapat de catva ori, dar telefonul a avut husa si folie sticla tot timpul) , dar se poate refuza o reparatie de genul celei descrise de mine, doar pe motivul ca a avut socuri mecanice? Si inca ceva, a reusit cineva sa gaseasca numar de contact de la quickmobile (un call center)? Sau un numar fara suprataxa a celor de la service-return? Multumesc Diferenta e ca la service-urile serioase "soc mecanic" inseamna ca e fisurata carcasa, ori are urme evidente de infundaturi/ciobiri, iar la service-return e impecabila estetic sau are cel mult urme de matuire/zgarieturi fine de la husa. Daca intr-adevar telefonul nu are urme ca a fost scapat pe jos atunci s-au zgarcit la 50-60 de lei cat ar fi fost o baterie noua. |
|
#1024
Posted 09 January 2018 - 09:34
Hider141, on 09 ianuarie 2018 - 09:10, said:
Orice service, nu doar service-return poate refuza reparatia pe motiv de soc mecanic. Asta pentru ca placa de baza sau lipiturile componentelor de pe ea pot fisura de la socul mecanic suferit in urma unei cazaturi. Diferenta e ca la service-urile serioase "soc mecanic" inseamna ca e fisurata carcasa, ori are urme evidente de infundaturi/ciobiri, iar la service-return e impecabila estetic sau are cel mult urme de matuire/zgarieturi fine de la husa. Daca intr-adevar telefonul nu are urme ca a fost scapat pe jos atunci s-au zgarcit la 50-60 de lei cat ar fi fost o baterie noua. Eu unul nu am stat,exista special un departament in parlament care ii verifica pe cei de la ANPC. Vreti sa fiti siguri ca vor plati? Plangere directa la ANAF si vor fi obligati sa i controleze,nu vor pleca de acolo cu amenda mica. SR nu are alt nr de telefon. Eu unul merg in judecata cu ei. Am raspuns oficial de la Samsung din Egipt ca telefonul se repara numai la ei,am raspuns oficial de la Samsung din Ro ca nu se repara la ei. Am de primit de la QM raspuns amiabil si de la Anpc al 2 lea raspuns. Daca ne strangem mai multi putem face un proces frumos impotriva lor. TruculMagic, on 09 ianuarie 2018 - 00:28, said: Au asa ceva ? Mail la anpc cu reclamatie impotriva celor de la Baia Mare. Eu fix acum am dat mail,dupa urmeaza DNA ul si ANAF ul. |
#1025
Posted 09 January 2018 - 09:44
De ce DNA?
Ei se ocupa cu coruptia, si din cate stiu se leaga doar de politicieni. |
#1026
Posted 09 January 2018 - 09:46
Hider141, on 09 ianuarie 2018 - 09:44, said:
De ce DNA? Ei se ocupa cu coruptia, si din cate stiu se leaga doar de politicieni. DNA ptr ca cei de la ANPC Baia MAre sunt niste corupti. Un amic de la ANAF mi-a zis clar daca va strangeti 2-3 si faceti reclamatie online poate sa aiba ei si pila pilelor tot ii ardem. Sa fie si scrisa-i-ati ars. Macar stiti ca la fiecare plangere scot din buzunar minim 3000 de lei. Eu unul nu-i las. Atata timp cat am raspunsurile oficiale ca telefonul se repara numai in Egipt... |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users