Știri din ciclism
Last Updated: Feb 22 2017 10:15, Started by
mircea21
, Sep 27 2009 22:03
·
0
#37
Posted 10 June 2010 - 21:22
Etapa de azi a fost castigata de Nicolas Vogondy de la Bbox Bouygues Telecom .
|
#39
Posted 12 June 2010 - 11:33
Astăzi avem etapa regină, cu final în cățărare la Alpe d'Huez.
|
#40
Posted 12 June 2010 - 20:58
Azi pe Alpe d'Huez a castigat cine altul decat Alberto Contador .
Astana merge foarte bine . Contador ca castigat doua etape si Navarro o etapa. In total 3 etape castigate de Astana in acest Criterium . E ceva 3 din 7 . |
#42
Posted 28 June 2010 - 00:05
SOC
TOM BOONEN NU VA PARTICIPA IN TURUL FRANTEI DIN CAUZA UNEI ACCIDENTARI . Edited by GlobalMods, 16 July 2010 - 18:12. |
#43
Posted 30 January 2011 - 16:21
Federația Spaniolă de Ciclism a propus joi (27 ianuarie) o suspendare de un an pentru Alberto Contador (pentru că a fost depistat pozitiv cu clenbuterol în timpul Turului Franței 2010). Alberto a declarat că face apel (are 10 zile la dispoziție); decizia finală o vom ști pe 9 februarie.
|
#44
Posted 05 February 2011 - 12:47
Consurs intern
Clubul de Ciclism Galați invita la GÂRBOAVELE XC 2011 Jan 25, 2011 Locația: Pădurea Gârboavele ? Galați Data și ora desfășurării: 9 aprilie 2011, ora 11:00 Traseu: Amatori ? 1 tură (20 km); Avansați ? 2 ture (40 km) Grad de dificultate: mediu Diferenta de nivel: 280m/ tura (conform bikemap.net) Taxa de înscriere (taxa include alimente si bautura la punctele de alimentare, materiale de concurs si premii simbolice) 15 ron ? pana la data de 01.04.2011 20 ron ? dupa data de 01.04.2011 sau la fata locului Edited by Lipsum, 05 February 2011 - 14:09. |
#45
Posted 16 March 2011 - 08:59
Cum a ajuns o firmă din Reșița să producă una din zece biciclete vândute de Decathlon
În numai doi ani și ceva de la înființare, compania VeloCity din Reșița și-a dublat vânzările de biciclete către grupul francez. Numărul de angajați a crescut de la 24 la 240. Grupul francez Decathlon are magazine în 16 țări, unele dintre ele pe piețe mari precum Rusia și China, iar una din zece biciclete pe care le vinde în întreaga lume este produsă în România, la Reșița. VeloCity, situată în hala de la Eboșul Nou, pe platforma Mociur, este unul dintre furnizorii importanți de biciclete ai companiei franceze. De altfel, România, Italia și Portugalia sunt singurele țări unde sunt produse bicicletele comercializate de Decathlon, potrivit reprezentanților retailerului francez de articole sportive. "Producem acolo unde calitatea producției este înaltă. Bicicletele produse de VeloCity respectă toate normele europene pe acest segment (14766), ceea ce înseamnă că pot fi vândute în orice țară membră UE", ne-a declarat Fabrice Beschu, directorul pe România al companiei franceze Decathlon. De ce au ales francezii să lucreze cu o fabrică din România? Datorită faptului că au găsit aici ingineri calificați, know-how în ceea ce privește producția de biciclete, dar și datorită proximității de piața europeană, cea mai mare din lume, precizează el. "Dacă producătorul român are o calitate bună a produselor, un preț rezonabil și se înscrie pe linia de inovare a Decathlon, cu siguranță va deține mai mult de 10% din totalul bicicletelor vândute de noi în anii care urmează, însă acest lucru depinde în principal de ei", a adăugat Fabrice Beschu. Cât a crescut "Orașul Bicicletelor" în doi ani Cu contracte ferme până în 2014 și cu vânzări care se dublează de la an la an, se poate spune că VeloCity Reșița a avut noroc. Compania s-a înființat în 2008, când a început asamblarea de biciclete pentru francezii de la Decathlon. Totul a început cu aproximativ un milion de euro investiți din capitaluri proprii și din fonduri atrase, își amintește Marius Mihăilă, directorul executiv al VeloCity Reșița. El spune că numărul de angajați a crescut de la 24 la început până la 240 în prezent. Cifrele vorbesc de la sine. Producția a crescut de la 10-20 de unități pe schimb până la 1.300 de unități pe schimb. "Ne pregătim pentru o creștere a producției de până la 2.000 de unități pe zi", spune șeful companiei reșițene. Cifra de afaceri se dublează de la un an la altul. După afaceri de aproximativ un milion de euro în 2009, vânzările au ajuns în 2010 la 2,2 milioane euro. Pentru anul acesta, conducerea VeloCity estimează o cifră de afaceri de 3,5 milioane euro. Practic, pe porțile halei de la Eboșul Nou au ieșit, anul trecut, 230.000 de biciclete, vândute clienților în magazinele Decathlon. Pentru 2011, planul este de circa 350.000 de biciclete. VeloCity și-a pus ca scop să ajungă cel mai mare producător de biciclete din țară, în 2012. Diversificarea producției: crose de golf pentru europeni După ce a început cu producția de biciclete, colaborarea cu Decathlon merge mai departe. VeloCity se pregătește să pună în funcțiune în curând linia de asamblare pentru crose de golf. "Decathlon își va transfera o mare parte a producției de crose spre România. Bineînțeles, vom furniza acest produs pentru piața din întreaga Europă", ne-a mai spus Marius Mihăilă. FĂRĂ POLUARE Bicicleta, alternativă la scumpirea benzinei Ieși de la metrou, închiriezi o bicicletă plătind la un aparat, o alegi dintre cele care sunt momentan parcate, mergi până la birou și o lași la un alt centru de biciclete. Acest sistem se practică eficient în multe orașe europene, nu însă și la București. La noi, abia se fac primii pași pentru ca bicicliștii să circule mai ușor prin oraș. Însă acești pași sunt siguri și duc către ziua în care orășenii vor merge cu bicicleta nu doar pentru distracție, ci ca mijloc alternativ de deplasare. Iar asta se va întâmpla chiar în următorii patru-cinci ani, crede Mircea Colotela, country manager Velorbis România, reprezentanța companiei daneze de biciclete urbane. Și Fabrice Beschu, de la Decathlon, se așteaptă ca, peste cinci ani, mult mai mulți români să meargă cu bicicletele decât în prezent. El spune că, în toate economiile lumii, există tendința de a merge mai mult cu bicicleta, fie pentru că oamenii vor să fie mai sănătoși, fie pentru că vor să facă economii. "Bucureștiul are un relief plat și majoritatea zilelor sunt însorite", explică Fabrice Beschu potențialul bicicletelor în capitala României. O jumătate de milion de biciclete vândute într-un an Potrivit specialiștilor, în 2009 în România s-au vândut circa 500.000 biciclete, în valoare totală de 15 milioane de euro, iar valoarea a rămas apropiată și în 2010, spune reprezentantul Velorbis. Potrivit lui, între 15% și 20% din numărul total de biciclete sunt cumpărate de bucureșteni. Datele statistice arată că numărul bicicletelor din gospodării crește an de an. În 2009, 100 de familii dețineau 26,5 biciclete, după un număr de 24,7 biciclete la 100 gospodării, în anul anterior. Pe lângă beneficiile pentru sănătate pe care le implică mișcarea fizică și plimbarea în aer liber, mersul pe bicicletă reprezintă o bună alternativă în cazul în care prețurile carburanților cresc necontrolat. Implicit, dacă mai puțini oameni își vor scoate mașinile din parcări, aerul va fi mai puțin poluat. Mai ales că mulți dintre noi ne deplasăm în orașe pe distanțe mici. Reprezentantul Decathlon a citat un studiu potrivit căruia 85% din deplasările care se fac cu autoturismul în Europa sunt pe o distanță mai mică de 5 km. PROIECTE Firmele, gata să ajute primăriile Dacă autoritățile municipale ar fi interesate să extindă mai mult mersul cu bicicleta în orașe, ar găsi susținere din partea companiilor din domeniu. Reprezentanții Decathlon spun că ar participa la asemenea proiecte. La fel și cei ai Velorbis, însă Mircea Colotela avertizează că centrele de închiriere din parcuri nu folosesc biciclete de calitate. "Problema este că, din cauza calității proaste, oamenii se pot accidenta. În lume, centrele de închirieri folosesc biciclete de calitate peste medie din rațiuni care țin atât de fiabilitate, cât mai ales de siguranță", spune reprezentantul companiei, care are în ofertă biciclete premium, cu prețuri cuprinse între 3.600 și 27.000 lei. Semnele sunt bune. "Unele companii au început să achiziționeze flote de biciclete pentru propriii angajați", spune Mircea Colotela. Compania pe care o reprezintă are un program special, "Velorbis - Bicicleta companiei", prin care implementează întregul sistem, de la arhitectura parcării, la personalizarea bicicletei conform cerințelor companiei și mentenanță. Reprezentanții Decathlon avertizează asupra calității îndoielnice a unor biciclete comercializate pe piața românească. "Prețurile noastre pornesc de la 549 lei pentru o bicicletă de munte, iar garanția pe care o oferim noi este de cinci ani", spune Fabrice Beschu. (www.evz.ro) Edited by Popybo, 16 March 2011 - 09:00. |
#46
Posted 20 March 2011 - 10:58
Spectaculos final de cursă în Milano - San Remo - Matt Goss câștigă la sprint în fața greilor Cancellara și Gilbert.
P.S. Am și uitat - apelul lui Contador a fost acceptat și Federația Spaniolă a renunțat la acuzații. Așteptăm contra-apelul din partea UCI sau WADA... dacă va veni. Edited by mircea21, 20 March 2011 - 11:01. |
|
#47
Posted 20 March 2011 - 17:40
Maine incepe Turul Cataluniei. Avem juma de ora pe eurosport2, noaptea, bune si alea.
Frumos final ieri:P. |
#48
Posted 20 March 2011 - 19:58
#49
Posted 23 March 2011 - 18:12
denky, on 20th March 2011, 19:58, said: De la cat, in program nu spune nimic. Cel putin pe site-ul pe care m-am uitat eu. Multumesc Prima etapa: Smukulis dupa o evadare care o avut cam 15 min (din cate tin minte), iar la final a riscat sa fie prins. O victorie neasteptata pentru HTC-High Road care nu au adus ciclisti de prima mana. A doua etapa: Petacchi |
#50
Posted 24 March 2011 - 01:06
Dupa cum era de asteptat, s-a intrat in munti, au inceput sa se vada greii...
Stage 3 Results: 1 Alberto Contador Velasco (Spa) Saxo Bank Sungard 4:45:31 2 Michele Scarponi (Ita) Lampre - ISD 0:00:23 3 Levi Leipheimer (USA) Team RadioShack 4 Daniel Martin (Irl) Team Garmin-Cervelo 0:00:35 5 Christopher Horner (USA) Team RadioShack 6 Alex Cano Ardila (Col) Colombia Es Pasion - Cafe De Colombia 7 Ivan Basso (Ita) Liquigas-Cannondale 0:00:38 8 Rigoberto Uran Uran (Col) Sky Procycling 9 Xavier Tondo Volpini (Spa) Movistar Team 10 Cadel Evans (Aus) BMC Racing Team 0:00:50 General classification after stage 3 1 Alberto Contador Velasco (Spa) Saxo Bank Sungard 13:05:55 2 Levi Leipheimer (USA) Team RadioShack 0:00:23 3 Michele Scarponi (Ita) Lampre - ISD 4 Daniel Martin (Irl) Team Garmin-Cervelo 0:00:35 5 Christopher Horner (USA) Team RadioShack 6 Rigoberto Uran Uran (Col) Sky Procycling 0:00:38 7 Ivan Basso (Ita) Liquigas-Cannondale 8 Xavier Tondo Volpini (Spa) Movistar Team 9 Cadel Evans (Aus) BMC Racing Team 0:00:50 10 Bauke Mollema (Ned) Rabobank Cycling Team 0:01:12 131 Denis Menchov (Rus) Geox-TMC 0:23:22 177 Carlos Sastre Candil (Spa) Geox-TMC 0:36:17 Scarponi asta mere extraordinar de bine... Sper sa fie curat... |
#51
Posted 24 March 2011 - 23:15
Etapa a 4-a ii de la ora 2 dimineata sau la ora 10:15 pe eurosport 2.
Nu stiu de ce ii asa neglijat de media. |
|
#52
Posted 25 March 2011 - 00:14
Contador pedalează, iar UCI face apel la decizia Federației Spaniole care a renunțat la suspendare.
WADA (World Anti-Doping Agency) mai are la dispoziție 21 de zile pentru a se alătura apelului făcut de UCI. |
#53
Posted 25 March 2011 - 23:09
Etapa a 5-a din turul cataluniei la ora 01:30 sau 10:30 pe eurosport 2. Sa nu uitam ca maine incepe Criterium International la 19:45.
www.letour.fr |
#54
Posted 26 March 2011 - 13:40
Dumoulin a "furat" victoria celor de la Movistar prin care Rojas ajunge la al 4-lea podium din 5 posibile in acest tur.
Iar in Franta, Voigt ar putea deveni singurul ciclist cu 6 victorii in Criteriul International, dar sansele lui nu sunt prea mari dat fiind faptul ca traseul este unul mai muntos. Etapa cea mai interesanta este astazi. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users