Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Sfat achizitie bicicleta oras

"Noi nu furam ca romanii"

Canalele Sky Showtime 1 și S...

Recomandare anvelope lexus rx
 Extindere rețea wireless int...

Configuratie PC

Mufa TV

PPC Energy
 Camera conferinta Tenveo tevo-vl12u

Recomandare rulouri exterioare us...

Gaoyue 858

Telefon performant pe parte audio...
 Aspecte legale https://registratu...

Filtru de apa curata apa de miner...

Unde gasesc borcane mari 5 - litr...

sfat achiziție bicicleta pli...
 

despre vorbirea in limbi

- - - - -
  • This topic is locked This topic is locked
1282 replies to this topic

#1261
Beirut_girl

Beirut_girl

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 424
  • Înscris: 21.08.2008

View PostThinkAbout, on 28 mai 2014 - 17:55, said:

lasa asta, mai bine-mi raspunzi la intrebarea, in ce loc din beirut te-ai nascut
sa vedem limba Posted Image

nu cunosc decat limba romana, iar alte informatii nu sunt relevante.Posted Image

#1262
ThinkAbout

ThinkAbout

    RhetoricalWind

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 68,013
  • Înscris: 19.03.2011

View PostBeirut_girl, on 28 mai 2014 - 18:38, said:


nu cunosc decat limba romana, iar alte informatii nu sunt relevante.Posted Image
lasa draga, trebuie sa stii macar locul unde te-ai nascut in Beirut
dar la cat te-ai sucit sa nu raspunzi e clar :lol:

#1263
barbu78

barbu78

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,590
  • Înscris: 03.11.2011
Va intelegeti sau vorbiti in limbi?

#1264
november_soul

november_soul

    §§§§§§§§§§§§§

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,787
  • Înscris: 21.11.2006
Oare Jakob mai vorbeste in limbi?

#1265
genius

genius

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,514
  • Înscris: 23.11.2004
Ideea e : oare înţelege ce vorbeşte ?

#1266
Sfantul Jakob

Sfantul Jakob

    membru anodin

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,172
  • Înscris: 26.01.2007
Sigur.
Și mai ales ce scrie.

#1267
zexelica

zexelica

    Nebisericos relaxat